Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar nog benieuwder ben ik naar facials. WTF is daar nou geil aan. Zo'n wijf met allemaal van die smurrie op haar gezicht. Ik vind het er gewoon ranzig uitzien. De enige reden waarom ik kan bedenken dat het geil is, is omdat mannen het geil vinden om vrouwen te denigreren ofzo, maar dat is dan voor mij weer een gigantische afknapper en ook een reden waarom dat bij mij absoluut nooit gaat gebeuren. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat hebben wij nooit hoeven doen. Wel genante filmpjes kijken over mensen die seksten en masturbeerden enzo ja, naar was dat, met heel de klas erbij op die leeftijd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Ja, ik weet het. Vrouwen kunnen ook predators zijn. I <3 generaliseren. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En het sowieso beter dan uitspugen, wat het alternatief is, tenzij je je mond eraf haalt voor het orgasme, en dat is minder leuk.
|
Verwijderd
|
Wij kregen met seksuele voorlichting allemaal een bekertje, met in een paar bekertjes iets van zetmeel, als een soort representatie van AIDS. Toen moesten we zogenaamd seks hebben met elkaar door water over te gieten, en vervolgens ging er jodium in iedereens bekertje, om te zien wie er allemaal AIDS had.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij hebben dat dus nooit in de les gehad, dat condoom om een banaan doen.
Wel kregen we een of ander belegen tekenfilmpje te zien waarin een jongetje een erectie kreeg op duikplank en waarin het schaamhaar van een meisje binnen een paar seconden helemaal groeide van kaal tot een grote 'buil sjek'. En we kregen tampons en maandverband cadeau. En dan waren de jongens altijd heel jaloers omdat zij niets kregen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saaien we vandaag? #1635 Verwijderd | 500 | 23-03-2012 18:11 |