Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2011, 15:07
Geel
Geel is offline
A Child
Clad Hi
Lac Hid
Lad Chi
La Chid

Hmm, anagrammen
Verwijderd
Citaat:
Ik wel
Ja maar ik kom midden in een "gesprek" en het lijkt dat het voornamelijk over jou gaat?!
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik zo schitterend in Yes Yes Yes Girl, die kwak die zo recht haar neus in vliegt.
Dat is ook mijn favoriete scene, ik heb er eergisteren nog een screenshot van gepost

Citaat:
Nee!
En nu nog lang niet, dit is veeeel te interessant

Nee, gatver! En zeker niet met 'bontkraagjes', IEEL! (niets persoonlijks).

Spoiler
Aww.
Oud 16-06-2011, 15:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Voor de dertienjarigen die seksueel-gerelateerde vragen hebben nav dit topic, pm ze maar hoor, ik hou erg van voorlichten
Ik ook
Verwijderd
Citaat:
A Child
Clad Hi
Lac Hid
Lad Chi
La Chid

Hmm, anagrammen
A Child
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Heel verstandig. Kijk nou jongens, nou leren we ook de jongste forumers over seks te praten in plaats van te studeren! Oeioei!
Maar dat geeft niet, want uiteindelijk eindig je als ingenieur.
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Voor de dertienjarigen die seksueel-gerelateerde vragen hebben nav dit topic, pm ze maar hoor, ik hou erg van voorlichten
Ik had een 7,2 voor het voorlichtings hoofdstuk (inclusief piemel tekenen) én we moesten een filmpje kijken waarin 2 mensen seks hadden en op en neer gingen en datsoortdingen

Verwijderd
Citaat:

Ja dat heb ik ook vaak als argument gehoord, maar ik wil graag weten waarom sommige mannen het zo intens geil vinden!
Ja, dit dus. Waarom is het zo'n geil idee? Ik ben daar al eeuwen benieuwd naar en mannen kunnen of willen er gewoon geen antwoord op geven.

Maar nog benieuwder ben ik naar facials. WTF is daar nou geil aan. Zo'n wijf met allemaal van die smurrie op haar gezicht. Ik vind het er gewoon ranzig uitzien.

De enige reden waarom ik kan bedenken dat het geil is, is omdat mannen het geil vinden om vrouwen te denigreren ofzo, maar dat is dan voor mij weer een gigantische afknapper en ook een reden waarom dat bij mij absoluut nooit gaat gebeuren.
Oud 16-06-2011, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Heel verstandig. Kijk nou jongens, nou leren we ook de jongste forumers over seks te praten in plaats van te studeren! Oeioei!
goed punt maar heb de hele dag al wwat gedaan dus ff vrij uit.
(alhoewel dat ff van mij lang is meestal)
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maar dat geeft niet, want uiteindelijk eindig je als ingenieur.
Of jurist!
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ja maar ik kom midden in een "gesprek" en het lijkt dat het voornamelijk over jou gaat?!
Nee, gaat niet over mij. Het gaat over seks en allerlei manieren etc etc.
Verwijderd
Citaat:
Ik had een 7,2 voor het voorlichtings hoofdstuk (inclusief piemel tekenen) én we moesten een filmpje kijken waarin 2 mensen seks hadden en op en neer gingen en datsoortdingen

Een piemel tekenen
Dat hebben wij nooit hoeven doen.

Wel genante filmpjes kijken over mensen die seksten en masturbeerden enzo ja, naar was dat, met heel de klas erbij op die leeftijd
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Jeetje, wat laten ze toch veel dingen zien aan onze kinderen tegenwoordig! Die linkse kerk toch!
Oud 16-06-2011, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Nee, gaat niet over mij. Het gaat over seks en allerlei manieren etc etc.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, dit dus. Waarom is het zo'n geil idee? Ik ben daar al eeuwen benieuwd naar en mannen kunnen of willen er gewoon geen antwoord op geven.

Maar nog benieuwder ben ik naar facials. WTF is daar nou geil aan. Zo'n wijf met allemaal van die smurrie op haar gezicht. Ik vind het er gewoon ranzig uitzien.

De enige reden waarom ik kan bedenken dat het geil is, is omdat mannen het geil vinden om vrouwen te denigreren ofzo, maar dat is dan voor mij weer een gigantische afknapper en ook een reden waarom dat bij mij absoluut nooit gaat gebeuren.
Dat is toch gewoon een machtsdinges? Net als aan haren trekken en op billen slaan? 'kijk mij eens de baas zijn'.
Geel
Geel is offline
Citaat:
A Child
Ja, die vond ik wel mooi
Verwijderd
Citaat:

Nou ja, als je into dat bent, snap ik dat prima. Maar ook heel veel huis tuin en keukenseks mannen () vinden slikkende vrouwen ontzettend geil. En ik wil weten waarom
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Of jurist!
Of operazangeres (of waar je mee bezig bent)!
Verwijderd
Citaat:
(inclusief piemel tekenen)
Oud 16-06-2011, 15:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Een piemel tekenen
Dat hebben wij nooit hoeven doen.

Wel genante filmpjes kijken over mensen die seksten en masturbeerden enzo ja, naar was dat, met heel de klas erbij op die leeftijd
Wij hoefden alleen te kijken hoe de lerares voordeed hoe je een condoom omdoet bij een banaan en hoe een vrouwencondoom werkt.
Verwijderd
Citaat:
Het is maar goed dat je geen man bent, want dan had ik de internet rechercheur even gebeld.

(Ja, ik weet het. Vrouwen kunnen ook predators zijn. I <3 generaliseren. )
Verwijderd
Citaat:
Ja, die vond ik wel mooi
Met je achternaam erbij is de bovenste optie best gaaf.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Of operazangeres (of waar je mee bezig bent)!
Precies!
Oud 16-06-2011, 15:12
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Citaat:
Ik ook
Verwijderd
Syori kun je echt niet naar zwolle komen vanavond?
Verwijderd
piemel tekenen ?? nooit gehad. wij moesten alleen weten waar alles zat enzo. maar tekenen.
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, als je into dat bent, snap ik dat prima. Maar ook heel veel huis tuin en keukenseks mannen () vinden slikkende vrouwen ontzettend geil. En ik wil weten waarom
Los van dat het een machtsuiting kan zijn: omdat je anders vlak voor het orgasme moet wisselen van techniek, en dat is vervelend. En ook omdat het minder intiem is, misschien.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Aww.
Ik vind vooral de volgorde van dat statement mooi. 'Ik heb nog nooit gezoend of verkering gehad, sterker nog, ik heb zelfs nooit seks gehad!'
Verwijderd
Citaat:
Het is maar goed dat je geen man bent, want dan had ik de internet rechercheur even gebeld.

(Ja, ik weet het. Vrouwen kunnen ook predators zijn. I <3 generaliseren. )
Oh, totaal niet op een predator manier hoor, maar op een lieve en sagte, 'ik wil de mensheid helpen' manier
Verwijderd
Wij moesten voor seksuele voorlichting de test bekijken waarop de vrouw van mijn biologieleraar had gezien dat ze een derde kind zou krijgen.
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch gewoon een machtsdinges? Net als aan haren trekken en op billen slaan? 'kijk mij eens de baas zijn'.
Dominante kerels zijn sexy, maar dan kan ook wel op een andere manier.

En trouwens. Ik heb drie gaten, als dat niet genoeg is, hebben ze pech.
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Jeetje, wat laten ze toch veel dingen zien aan onze kinderen tegenwoordig! Die linkse kerk toch!
Het is een openbare school .
Oud 16-06-2011, 15:13
Verwijderd
Wat was die anagram-site ook weer?
Verwijderd
Citaat:
Syori kun je echt niet naar zwolle komen vanavond?
Ga me nou niet overhalen!!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Volgende week ligt met zes andere dertienjarigen op een rij met de benen wijd zo'n bontkraagje te verwelkomen. "Ja, zo moet het, heb ik geleerd."
Schrödinger
Schrödinger is offline
"Ik heb nog nooit gezoend of verkering gehad, maar ik ga regelmatig naar kinky party's."
Uice
Uice is offline
Citaat:
het is een openbare school .
Verwijderd
Citaat:
Het is een openbare school .
wat heeft dat er mee te maken??
ik zit ook op een openbare school.
Geel
Geel is offline
Citaat:
Wij hoefden alleen te kijken hoe de lerares voordeed hoe je een condoom omdoet bij een banaan en hoe een vrouwencondoom werkt.
Oud 16-06-2011, 15:14
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ik vind vooral de volgorde van dat statement mooi. 'Ik heb nog nooit gezoend of verkering gehad, sterker nog, ik heb zelfs nooit seks gehad!'
O daar dacht ik nu pas aan /faal

Maar ik ben nog wel de enige uit de klas die nog nooit verkering heeft gehad (op 2 jongens na)
Oud 16-06-2011, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Omdat je anders vlak voor het orgasme moet wisselen van techniek, en dat is vervelend. En ook omdat het minder intiem is, misschien.
Hm ja, maar dat valt toch allemaal onder 'handig'. Ik vind het gewoon geen goed verklarend antwoord voor mannen zoals kazet die zeggen "als ze maar slikt".

Citaat:
De jeugd van tegenwoordig doet soms eerder aan seks dan aan andere dingen Uice
Citaat:
Dominante kerels zijn sexy, maar dan kan ook wel op een andere manier.

Oud 16-06-2011, 15:15
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
wat heeft dat er mee te maken??
ik zit ook op een openbare school.
Hij had het over de linkse kerk.
Verwijderd
Citaat:
Ga me nou niet overhalen!!
Ah toe
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Ah toe
Wat ga je doen in Zwolle, eigenlijk?
Oud 16-06-2011, 15:16
Uice
Uice is offline
Citaat:
Los van dat het een machtsuiting kan zijn: omdat je anders vlak voor het orgasme moet wisselen van techniek, en dat is vervelend. En ook omdat het minder intiem is, misschien.
Slikken heeft inderdaad wel iets intiems, en de acceptatie van het zaad is ook leuk. Misschien iets evolutionairs, dat we dat zaad gewoon niet meer terug willen zien als het eruit is. Weg met dat zaad.

En het sowieso beter dan uitspugen, wat het alternatief is, tenzij je je mond eraf haalt voor het orgasme, en dat is minder leuk.
Verwijderd
Wij kregen met seksuele voorlichting allemaal een bekertje, met in een paar bekertjes iets van zetmeel, als een soort representatie van AIDS. Toen moesten we zogenaamd seks hebben met elkaar door water over te gieten, en vervolgens ging er jodium in iedereens bekertje, om te zien wie er allemaal AIDS had.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Net als een bowlingbal!
Verwijderd
Wij hebben dat dus nooit in de les gehad, dat condoom om een banaan doen.
Wel kregen we een of ander belegen tekenfilmpje te zien waarin een jongetje een erectie kreeg op duikplank en waarin het schaamhaar van een meisje binnen een paar seconden helemaal groeide van kaal tot een grote 'buil sjek'.
En we kregen tampons en maandverband cadeau. En dan waren de jongens altijd heel jaloers omdat zij niets kregen En dan lachten wij ze uit en riepen we 'hahaha, wat wil je dan hebben, condooms ofzo? ahahahaha '. Dus.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten