| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh en er komen geen paupers voor zover ik weet! Tenzij je een andere definitie van paupers hebt dan ik. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het sprak me wel aan.Hmm en meerdaagse festivals. Een stuk of acht, denk ik. Maar zes keer daarvan ging ik naar Lowlands. Ik werkte destijds als vrijwilliger bij een poppodium en wij waren één van de podia die ook vrijwilligers stuurden naar festivals. Dan moest je één keertje werken (8 uurtjes ofzo) en de rest van het festival was je vrij en je kreeg een zak muntjes en gratis entree natuurlijk! |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pauper=linkse hippie |
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
V&D is heel fijn ja, in praktische zin. Maar tot nu toe dus nog niks waarvan zowel broek/rok als colbertje goed zat. Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan ben ik dus een pauper, volgens jou. Mooi is dat. Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-06-2011 om 22:00. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En joh, foto's, das een goede bron. |
|
|
|
|
|
Mja, Lowlands lijkt me ook een onaangename plek om te zijn. De enige reden om naar een festival te gaan lijkt me om een hoop bands te zien die je anders niet zou zien. Maar festivalconcerten zijn meestal ook lang niet zo leuk als gewone, en ik zie zelden een line-up die de moeite waard is bij Nederlandse festivals.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
![]() |
|
|