Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2011, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Oh en nog meer suf wereldnieuws: ik heb de indruk dat de merken die zakelijke kleding verkopen ervan uitgaan dat je eerst baby's krijgt en dan pas carrière maakt, werkelijk alles valt me als een hobbezak.
Edit: en zo'n annorexia-figuur heb ik niet.
Advertentie
Oud 16-06-2011, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook al jaren geen badkleding meer trouwens. Moet ik toch maar weer eens gaan zoeken.
Ik heb nog 2 zwembroeken, maar ik denk niet dat ik die nog pas
Verwijderd
Citaat:
Ja, goed spul (en uiteraard sterk beïnvloed door Swans), al heb ik alleen het debuut Streetcleaner. De band die die kerel daarna is begonnen is ook wel tof, Jesu. Met wat shoegaze-invloeden.
Jesu heb ik me eigenlijk nooit echt in verdiept (-10 kudos ), maar Opiate Sun vind ik heel fijn om naar te luisteren.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een festival-proof (profe? prove?) zwembroek, zwart-wit-grijs dus met alle bikinitopjes te combineren. (al heb ik er daar maar een van, geloof ik) en ik zie er nu al naar uit om daar vier dagen in rond te banjeren.
festivalganger -5
Oud 16-06-2011, 21:20
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oud 16-06-2011, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Heb je geen topje nodig dan?
Die heb ik al van vorig jaar, gewoon zo'n setje, maar dit is een zwembroek met pijpen/boardshort.
Oud 16-06-2011, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Ik zie niks van een swaffel-actie?

Ik hoop dat ze geschorst worden, of beter nog, van school afgetrapt /leedvermaak
Dat zou ik ook terecht vinden. Als ze zo nodig dingen wil besmeuren gaat ze maar om met de lokale Antilliaanse hangjeugd.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Opiate Sun heb ik zelf niet, geloof ik...
Verwijderd
Citaat:
Oh en nog meer suf wereldnieuws: ik heb de indruk dat de merken die zakelijke kleding verkopen ervan uitgaan dat je eerst baby's krijgt en dan pas carrière maakt, werkelijk alles valt me als een hobbezak.
Edit: en zo'n annorexia-figuur heb ik niet.
Naar welke winkels ga je dan?
Oud 16-06-2011, 21:22
Verwijderd
Citaat:
festivalganger -5
Huh? Ben ik een slechte festivalganger of krijg ik puntaftrek omd'at ik naar een festival ga? In my defence: ik ga voor het eerst in vijf jaar.
Oud 16-06-2011, 21:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik ben slechts één keer op een meerdaags festival geweest. [/nepalto]
Oud 16-06-2011, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Huh? Ben ik een slechte festivalganger of krijg ik puntaftrek omd'at ik naar een festival ga? In my defence: ik ga voor het eerst in vijf jaar.
Dat laatste. Het feit dat je hardleers bent levert je een extra -2
Verwijderd
Citaat:
Ik ben slechts één keer op een meerdaags festival geweest. [/nepalto]
Ik nog nooit!
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik nog nooit!
Waarom vind je het dan kut?
Oud 16-06-2011, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Waarom vind je het dan kut?
Omdat dat zo is.
- Paupers
- Kek
- Tentje
- Slecht ingerichte camping
Oud 16-06-2011, 21:26
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik zie wel dat Opiate Sun blijkbaar is uitgebracht op het label van Mark Kozelek, waar ik "fan" van ben. Zo is de cirkel ook weer rond.
Oud 16-06-2011, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Naar welke winkels ga je dan?
Hmmm, tot nu toe heb ik gekeken bij Esprit, Mexx, Zara, V&D, P&C, S Olliver, WE, Mango, United Colors of Benneton, en ehh, nog wat random dingen. Bijenkorf moet ik nog eens, maar daar moet je echt uitgebreid de tijd voor nemen.
Oud 16-06-2011, 21:28
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Omdat dat zo is.
- Paupers
- Kek
- Tentje
- Slecht ingerichte camping
Dan moet je naar een metalfestival gaan, daar komen alleen IT'ers en nerds.

Het toppunt is natuurlijk een progmetalfestival.
Oud 16-06-2011, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Dat laatste. Het feit dat je hardleers bent levert je een extra -2
Ik vind je maar streng. -5 voor strengheid. Ik ga vooral om het leuk te hebben met een verre vriendin, en om eens wat anders te doen en dagen lang buiten te zijn. Dat er dan ook nog muziek is en het drie dagen leven op knudde-voedsel wordt, ach.
Oh en er komen geen paupers voor zover ik weet! Tenzij je een andere definitie van paupers hebt dan ik.
Oud 16-06-2011, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Ik zie wel dat Opiate Sun blijkbaar is uitgebracht op het label van Mark Kozelek, waar ik "fan" van ben. Zo is de cirkel ook weer rond.
Ik heb het nummer doorgestuurd gekregen; op dat moment had ik nog nooit van het nummer gehoord. Maar het sprak me wel aan.

Hmm en meerdaagse festivals. Een stuk of acht, denk ik. Maar zes keer daarvan ging ik naar Lowlands. Ik werkte destijds als vrijwilliger bij een poppodium en wij waren één van de podia die ook vrijwilligers stuurden naar festivals. Dan moest je één keertje werken (8 uurtjes ofzo) en de rest van het festival was je vrij en je kreeg een zak muntjes en gratis entree natuurlijk!
Oud 16-06-2011, 21:32
Schrödinger
Schrödinger is offline
Jammer dat Lowlands altijd zo'n boutlineup heeft.
Oud 16-06-2011, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Jammer dat Lowlands altijd zo'n boutlineup heeft.
True, maar als je er dan toch gratis heen mag én gratis mag zuipen én er 50 kennissen/vrienden/collega's meegaan, dan is het toch wel gezellig.
Oud 16-06-2011, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Hmmm, tot nu toe heb ik gekeken bij Esprit, Mexx, Zara, V&D, P&C, S Olliver, WE, Mango, United Colors of Benneton, en ehh, nog wat random dingen. Bijenkorf moet ik nog eens, maar daar moet je echt uitgebreid de tijd voor nemen.
Ik vind Bijenkorf ik het algemeen te duur. De merken die ze verkopen kan je in andere winkels over het algemeen 10-15% goedkoper krijgen. Hoewel ik meestal ook bij die winkel ga die jij noemde, althans ik ga meestal alleen naar de V&D en daar is alles dicht bij elkaar
Oud 16-06-2011, 21:34
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik vind Bijenkorf ik het algemeen te duur. De merken die ze verkopen kan je in andere winkels over het algemeen 10-15% goedkoper krijgen. Hoewel ik meestal ook bij die winkel ga die jij noemde, althans ik ga meestal alleen naar de V&D en daar is alles dicht bij elkaar
Klopt, Bijenkorf is vrij duur. Ik ga altijd naar de H&M of C&A voor kleding. Niet al te duur, en niet al te pauper.
Oud 16-06-2011, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je naar een metalfestival gaan, daar komen alleen IT'ers en nerds.

Het toppunt is natuurlijk een progmetalfestival.
Het enige dat ik wel eens heb overwogen is een lanfestival
Oud 16-06-2011, 21:36
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oud 16-06-2011, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Ik vind je maar streng. -5 voor strengheid. Ik ga vooral om het leuk te hebben met een verre vriendin, en om eens wat anders te doen en dagen lang buiten te zijn. Dat er dan ook nog muziek is en het drie dagen leven op knudde-voedsel wordt, ach.
Oh en er komen geen paupers voor zover ik weet! Tenzij je een andere definitie van paupers hebt dan ik.
Leuk hebben met een vriendin kan ook elders, vooral als je geen muziek en knuddevoedsel wil.
Pauper=linkse hippie
Oud 16-06-2011, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Ik nog nooit!
Waar baseer je dan die enorme mening van je op?

Citaat:
Vind ik ook, daarom heb ik er ook nog niet serieus gezocht. Ik ga ook niet echt voor de merken dan, maar voor het spul van de Bijenkorf zelf. Of de uitverkoop.
V&D is heel fijn ja, in praktische zin. Maar tot nu toe dus nog niks waarvan zowel broek/rok als colbertje goed zat.

Citaat:
Klopt, Bijenkorf is vrij duur. Ik ga altijd naar de H&M of C&A voor kleding. Niet al te duur, en niet al te pauper.
H&M kom ik voor normaal spul ook nog wel eens, maar mijn ervaringen zijn niet goed. Ik zie het als een investering dus ik betaal liever ''veel'' voor een goed pak dat een poos meegaat, dan ''minder'' voor de slecht zittende en aan modegrillen onderhevige H&M pakjes.
Oud 16-06-2011, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook leuk, trouwens! Campzone ftw?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

H&M kom ik voor normaal spul ook nog wel eens, maar mijn ervaringen zijn niet goed. Ik zie het als een investering dus ik betaal liever ''veel'' voor een goed pak dat een poos meegaat, dan ''minder'' voor de slecht zittende en aan modegrillen onderhevige H&M pakjes.
Ja, ik ga naar H&M voor casual dingen en C&A voor nette dingen.
Verwijderd
Citaat:
Het ligt eraan wat je koopt, ze hebben degelijk kleren, maar pauper dingen kom je er ook makkelijk tegen.
Oud 16-06-2011, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Waar baseer je dan die enorme mening van je op?
Op foto's
Citaat:

Vind ik ook, daarom heb ik er ook nog niet serieus gezocht. Ik ga ook niet echt voor de merken dan, maar voor het spul van de Bijenkorf zelf. Of de uitverkoop.
V&D is heel fijn ja, in praktische zin. Maar tot nu toe dus nog niks waarvan zowel broek/rok als colbertje goed zat.
Ik ben laatst ook bij de Peek en Cloppenburg geweest en die was ook wel prima, vooral omdat ze veel broeken los verkopen.
Citaat:

Ik zou een pak ook niet kopen bij de H&M en V&D. Ik weet niet hoe dat voor vrouwen zit, maar ik zou dan voor een uitverkoop gaan bij een goede winkel. M'n broertje heeft vorig jaar een Ogerpak gekocht voor 200 euro. De bijenkorf heeft ook wel eens goede aanbiedingen.
Oud 16-06-2011, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook leuk, trouwens! Campzone ftw?
Ja dat is in Biddingshuizen toch? Dat heb ik dus overwogen
Oud 16-06-2011, 21:44
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oud 16-06-2011, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Ja dat is in Biddingshuizen toch? Dat heb ik dus overwogen
Yup, Biddingshuizen, tenminste daar was het wel. Even googelen voor dit jaar.
Oud 16-06-2011, 21:48
Verwijderd
waarom zijn de comments op Isohunt zo vaak in de stijl van
Citaat:
k downt download this unless u just want music ather iv just download a bomb load of music or i dont know how to play dvds
?

wát?
Oud 16-06-2011, 21:49
Verwijderd
Hmm Oirschot, volgens mij is dat ergens in het zuiden? Dat is waar het dit jaar gehouden wordt.
Oud 16-06-2011, 21:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Hmm Oirschot, volgens mij is dat ergens in het zuiden? Dat is waar het dit jaar gehouden wordt.
Ja, ligt tussen Tilburg en Eindhoven.
Oud 16-06-2011, 21:51
Verwijderd
oirschot, dat ken ik van de blauwe borden langs de weg
Oud 16-06-2011, 21:52
Verwijderd
Het regent hier best wel hard.
Oud 16-06-2011, 21:52
Verwijderd
Oirschot haal ik altijd door elkaar met Oisterwijk.
Oud 16-06-2011, 21:53
Verwijderd
Haha, dan google je op 'Campzone' en dan krijg je dit soort foto's te zien:

Oud 16-06-2011, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Leuk hebben met een vriendin kan ook elders, vooral als je geen muziek en knuddevoedsel wil.
Pauper=linkse hippie
Ach, het kwam zo uit.

En dan ben ik dus een pauper, volgens jou. Mooi is dat.

Citaat:
Ja, ik ga naar H&M voor casual dingen en C&A voor nette dingen.
Ja voor mannen heeft C&A nog wel aardige dingen soms, maar voor vrouwen begint het bij maat 38. (en ook wel kleiner, maar dat is casual).

Laatst gewijzigd op 16-06-2011 om 22:00.
Oud 16-06-2011, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Op foto's

Ik ben laatst ook bij de Peek en Cloppenburg geweest en die was ook wel prima, vooral omdat ze veel broeken los verkopen.

Ik zou een pak ook niet kopen bij de H&M en V&D. Ik weet niet hoe dat voor vrouwen zit, maar ik zou dan voor een uitverkoop gaan bij een goede winkel. M'n broertje heeft vorig jaar een Ogerpak gekocht voor 200 euro. De bijenkorf heeft ook wel eens goede aanbiedingen.
Nja daar was ik vandaag maar blijkbaar net op het verkeerde tijdstip want ze hadden nog niks nieuws, maar mijn maat was overal weg. Opzich wel mooi spul gezien, maar ik moet dus over een maandje nog maar eens terug.

En joh, foto's, das een goede bron.
Oud 16-06-2011, 21:57
Uice
Uice is offline
Mja, Lowlands lijkt me ook een onaangename plek om te zijn. De enige reden om naar een festival te gaan lijkt me om een hoop bands te zien die je anders niet zou zien. Maar festivalconcerten zijn meestal ook lang niet zo leuk als gewone, en ik zie zelden een line-up die de moeite waard is bij Nederlandse festivals.
Verwijderd
Ik snap ook nooit waarom formele kleding zo vaak bij maat 38 begint.
Verwijderd
Citaat:
Ik zal binnenkort een voorstel doen, dan. Mini-DoP-meet. Ik heb net het verzameld werk van Rutger Kopland gekocht, en nog wat tegen die dingen, dus tegen die tijd ga ik daarover de oren van je kop kletsen.
Superleuk!
Oud 16-06-2011, 21:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Mja, Lowlands lijkt me ook een onaangename plek om te zijn. De enige reden om naar een festival te gaan lijkt me om een hoop bands te zien die je anders niet zou zien. Maar festivalconcerten zijn meestal ook lang niet zo leuk als gewone, en ik zie zelden een line-up die de moeite waard is bij Nederlandse festivals.
Roadburn heeft vaak wel een goede lineup. Maar dat is gewoon in een concertzaaltje.
Oud 16-06-2011, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Ik had bij de Esprit een broek aan in maat 34 die viel als een 38.

Citaat:
Superleuk!
Oud 16-06-2011, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Wat ik niet snap is dat alle maten 'groter' zijn geworden. Hebben ze gewoon overal een maat bij opgeteld ofzo? De maten die mij normaal gesproken goed zaten, daar verzuip ik nu in.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten