Citaat:
Er was vandaag iets heel gaafs. Ik fietste zo naar huis en de Super de Boer was net dicht. Toen dacht ik 'oh kut, geen tijd gehad om stokbrood te kopen'. En toen ik bij mijn huis mijn fiets wegzette dacht ik er nog een keer aan. Ik vond het echt heel jammer dat ik geen stokbrood had, want ik had nog allemaal ijsbergsla en kaas en lekkere dingen. En toen keek ik opzij en op de bagagedrager van de fiets naast me LAG EEN STOKBROOD  Vers van de net gesloten supermarkt en ik hoefde me niet eens schuldig te voelen over dat ik 'm meenam want het begon steeds harder te regenen en het papier was al nat aan het worden, ik was er nét op tijd bij.
Eric White Trash naamzoek voor iets wat je waarschijnlijk heel vies vindt.
Inb4 mijn vroegtijdige dood aan vreemd-brood-AIDS of EHEC of whatever.
|

Maar inderdaad, vies en bah en aids ja.
Citaat:
Dat is kut ja, overstappen missen 
Als ik in Geldermalsen 5 minuutjes vertraging opgelopen heb, kost me dat gelijk een half uur extra. En vaak genoeg ziet de (conducteur van de) trein waar ik op moet overstappen, onze trein gewoon aankomen. Maar hij wacht nooit. Scheelt soms echt maar een paar seconden 
|
Citaat:
Dat flikken ze zelfs in Amersfoort wel eens als je moet overstappen van de intercity naar Groningen op de intercity van Enschede. Dan zie je die trein gewoon voor je neus wegrijden! Dan snap ik niet waarom ze niet even een minuutje wachten, want ze hebben sowieso bijna altijd vertraging, dan maakt die zestig seconden ook niet uit.

|
Daar heb ik zo'n hekel aan. Laatst wilde ik het toch wagen van de stoptrein over te stappen op de sneltrein, maar toen ik een voet de deur uitzette, blies de man al op zn fluitje. Dus maar weer teruggegaan, want wilde nu ook weer niet gaan rennen en dan toch missen.
En welterusten iedereen.