Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2011, 11:41
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Plassen kan ook anaal! *lampje*
Oud 29-05-2011, 21:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar urineren toch ook!
(en het kan ook allebei vaginaal)
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 07:53
Verwijderd
Het was wel lekker maar niet iets om over naar huis te schrijven
Met citaat reageren
Oud 31-05-2011, 18:20
Verwijderd
Citaat:

dat zijn 'plassen' en 'urineren' toch ook?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2011, 14:42
Benitos
Benitos is offline
Allereerst is het leuk om je vriendin een lavement te bezorgen ... zodat heel de darm/anus heel proper is. Even douchen/wassen en de pret kan beginnen. Goed veel speeksel of lubricant gebruiken - dan langzaam - zéér langzaam te werk gaan dat de anale ringspier zich wat ontspant - 1 vinger, 2 vingers, enz...
Nu ik vind een meisje anaal neuken enorm geil. Een meisje dat zich anaal vingert vind ik ook enorm erotiserend.
Maar ik vroeg mij af of een meisje/vrouw ook anaal kan klaarkomen? Ik veronderstel dat er vele zenuwuiteinden samenkomen in de anus - maar of jullie meisjes/vrouwen daarvan klaarkomen? Wie is er al 'anaal' klaargekomen?
.... van een man kan ik het begrijpen, gezien de prostaat wotrdt gestimuleerd (heb het zelf al meerdere malen gedaan ) - en na een paar trekken aan m'n lul en hop ik kwam klaar in een paar seconden.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2011, 23:33
Jefar
Jefar is offline
Cool story bro
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 10:38
Verwijderd
@benitos: In de anus komen juist heel weinig zenuwen uit. Jij komt ook niet anaal klaar, je wordt ontzettend geil van anale seks/anaal vingeren en daarom kom je met een paar rukken aan je piemel zo klaar. Maar door puur en alleen de anus te stimuleren, komt volgens mij niemand klaar.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 12:00
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Daar vergis je je echt heel erg in SA.
Oud 08-06-2011, 12:05
Verwijderd
Leg het eens uit dan? Kan een man klaarkomen door anaal geneukt/gevingerd te worden?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Leg het eens uit dan? Kan een man klaarkomen door anaal geneukt/gevingerd te worden?
Ja. Mannen en vrouwen kunnen dat beiden. Bij mannen wordt het prostaat gestimuleerd waardoor ze (vaak heftiger dan normaal) klaar(kunnen)komen.

Bij vrouwen is het ook mogelijk. De wand tussen vagina en rectum is echt heel dun en bevat juist heel veel zenuwuiteinden. Ik heb zelfs wel eens gelezen (geen ervaring mee overigens) dat een anaal orgasme voor vrouwen makkelijker is dan een vaginaal orgasme, omdat de penis dan vanuit een andere 'hoek' de vaginawand stimuleert.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 12:26
Verwijderd
Hmm. Ik meen laatst ergens gelezen te hebben dat dat niet mogelijk is. Hihi, my bad. Weer wat geleerd!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 15:58
Em.
Em. is offline
Offtopic berichten verwijdert. Graag weer aardig en ontopic posten.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2011, 11:05
veryniceguy
veryniceguy is offline
on-topic:
anale seks is helemaal niet vies zolang je het maar allebei wilt en de "ontvanger" geen aandrang heeft om een grote boodschap te doen. Wel is het verstandig een condoom en veel HEEL VEEL glijmiddel te gebruiken, oh! en een vrouw eerst een keer te laten klaarkomen voordat je aan anale seks begint is ook een goed idee omdat het dan makkelijker is voor een vrouw zich te ontspannen

off-topic
nog ff over of vrouwen anaal kunnen klaarkomen> wat weinig mensen weten is dat bij anale sex bij vrouwen ook de clitoris wordt gestimuleerd de clistoris is veel groter dan alleen dat topje(de clit) het is een soort op de kop staande Y er gaan zeg maar 2 "slierden" langs de vaginawand naar beneden waarvan de uiteinden samen komen dicht bij de anus. Deze 2 uiteindes worden bij anale seks hevig geprikkeld tevens is de wand tussen vagina en rectum erg dun en bevat deze veel zenuwuiteinden.

dus ja vrouwen kunnen ook door alleen anale prikkeling klaarkomen
maar het is veel leuker/lekkerder om tijdens anale sex de clit ook te stimuleren want dan wordt de top en de onderkant van de clitoris gestimuleerd en dat vinden vinden vrouwen die van anale seks houden erg lekker

Laatst gewijzigd op 18-06-2011 om 11:13.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2011, 15:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
'slierden'
Maar ik heb dat inderdaad ook gehoord. Hoewel het niet is alsof er een soort buis loopt, maar meer dat die zenuwen die in de clitoris uitkomen, ook langs de vagina en anus lopen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2011, 22:27
chocoladetoetje
chocoladetoetje is offline
ik weet niet wat ik er van vind. Mijn vriend stelt het soms wel eens voor maar hebt het eigenlijk nog niet echt uitgeprobeert ik denk dat dat gevoel wel bij iedereen anders is, dus je moet het ervaren denk ik
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten