| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Hopelijk zitten er daardoor wat minder mensen achter mij aan? En zo niet, ook best. Ik wil na de eetronde opnieuw voor Interglot gaan en anders voor Onait Sirch. Maar volgens mij zijn er maar weinig mensen het eens met Onait.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Het gaat bijzonder goed dit spel.
![]() Mijn theorie: Snoopy Heksjuh Furby Feeder Uice Absinthe Interglot Onait Sirch Schrodinger Michelangelo Interglot fantome arpos Sann Eye of Sauron Syori Bright Blue Er staan wrs twee wolven onder snoopy en twee onder Interglot. Dit betekent dat de verrader onder Interglot staat en op snoopy heeft gestemd. Aannemende dat iedereen zich aan zijn stem heeft gehouden. Dat betekent dus 3 slechteriken onder Interglot en 2 onder snoopy. Conclusie: eerst iemand uit het rijtje van Interglot ophangen, want kans van 1/2 dat je ene slechterik pakt vs een kans van 1/4. Kans is 2x zo groot! Mijn verdachten onder snoopy: Interglot en dan Heksjuh of Absinthe. Mijn verdachten onder Interglot: Fantôme, Bright Blue, arPos. Laatst gewijzigd op 19-06-2011 om 21:41. |
|
|
|
|
Onait, ik ben het met je eens iemand op te hangen onder het Interglot rijtje omdat daar, naar wat ik verwacht, drie slechteriken onderstaand. of 3 wolven of 2 wolven en een verrader. dus grote kans om een slechterik op te hangen.
Onder Snoopy staan jij en Interglot als mijn verdachte. Gewoon eerst jou eruit mag van mij ook ![]() Maargoed, onder Interglot vind ik mezelf uiteraard niet verdacht. Ik ga even teruglezen wie wel. ArPos had ik ook al wel vraagtekens bij.
|
|
||||
|
Citaat:
Ik ben het grotendeels met dat lijstje eens. Fantôme staat nu ook vrij hoog op mijn verdachtenlijstje vanwege dat gepush in de richting van Absinthe en mij vanmiddag. Denk echter dat zij verrader is, geen wolf. Interglot is vrijwel zeker wolf, daar ben ik ondertussen wel van overtuigt. Bright Blue post vreemd, ik kan echt geen hoogte van haar krijgen. Arpos..tsja. Ik vind het verdacht dat ie de vorige ronde bewust niet in een lijstje wilde gaan staan. Is ie soms bang dat ie in het verkeerde lijstje komt? Heksjuh is heel erg bezig met het verdedigen van Interglot, maar is dat omdat ze een medewolf van haar is, of is ze gewoon een naïeve dorpeling? Geen idee. Enige die ik niet zie is Absinthe. Sterker nog, ik ben redelijk overtuigd van haar onschuld. Waarom vind je haar precies verdacht? Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-06-2011 om 23:10. |
||||
|
|
||
|
Citaat:
![]() 2) Dat speelt wel mee ja. Ik kan uiteraard niet voor iedereen spreken, maar voor mij is het dat in combinatie met de manier hoe je post
|
|
|
Verwijderd
|
Hehe
. Ik wist niet dat ik mannelijk over kwam Tjsa, ik weet niet. Ik blijf erbij dat ik me niet goed kan verdedigen tegen iets wat Mr.Mark heeft gezegd. Ik bedoel wat moet ik zeggen? Hij liegt? Lijkt me duidelijk, want hij was verrader... Maar goed.Ik wacht de eetronde af, en ook wat anderen gaan stemmen, aangezien ik best wel het gevoel heb dat er veel mensen op mij gaan stemmen . Dan ga ik stemmen om mezelf te redden. Met een beetje geluk Edit: Ik ga slapen, ik ga morgen weer verder |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
(met een, in zijn ogen, stomme reden)Overigens verdenk ik inmiddels Fantome meer, en die stond dan weer lijnrecht tegenover Soija, dus wat mij betreft is het prima om volgende ronde Fantome op te hangen. Als ze dan onschuldig blijkt, kan Soija alsnog een optie worden. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Dat is goed nieuws
Even een korte reactie op Michelangelo: ik heb aangekondigd dat ik niet zo actief kon spelen, dus beetje flauw dat je me dat verwijt. Aan het begin van het spel vond je dat juist nog een goeie zaak. Morgenmiddag en avond ben ik vrij, dan ga ik er eens goed voor zitten en kritisch lezen |
|
|
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
BB doordat ze persé als eenstemmer wilde staan met een rare redenering in ronde 1. Daarnaast voegt ze niks toe, zegt ze dat ik opvallend post, prima dat ze dat vind maar ze moet dan eens vertellen wat ik verkeerd doe, en ik begrijp best dat ze mij eruit wil aangezien ik haar dus wel op het spoor zit. BB is voor mij een wolf. ArPos, doordat hij het elke keer verkeerd had betreft de goede/slechte, in de eerste hangronde en de 2e persé als eenstemmer wilde staan (dat ging dan natuurlijk beter qua verdeling stemlijstjes voor de wolven) en hij jou aanviel wat nergens op sloeg aangezien jij wel het logische deed en hij niet. Hij post ook warrig in zijn verdediging, ik zie alleen maar typisch wolvengedrag bij hem. ArPos is ook voor mij een wolf. Wolf nummer 4 weet ik echt nog niet en de verrader ook nog niet. Citaat:
Citaat:
De 3 hoofdverdachten voor mij zijn: Bright Blue, ArPos en Interglot. Als een van die 3 gehangen word vind ik het allemaal prima. Als jullie persé iemand anders willen hangen zou ik daar toch een behoorlijke argumentatie van verwachten. edit: @ sann, prima was mij even ontschoten. Je bent alweer gezakt omdat Snoopy dorpeling was ![]() edit2: Soijja je stemlijstje is verkeerd, BB heeft Snoopy gestemd en niet Interglot. |
|||||
|
|
|||
|
Citaat:
heb al mn twijfels bij der sinds dat ze mee ging lullen met michelangelo.Citaat:
ronde 1: sabir overduidelijk een wolf en overduidelijk morsdood na HR1; ik stem zodanig dat de lijstjes marginaal dichter bij elkaar komen zoals je wilt in ronde 1, helaas had de rest allang besloten te schapen om zodoende een domme lange rij te maken. dus ja die stem was een waste waar ik em ook op zette en dan heb ik de marginaal meer tactische genomen hr 2: michelangelo en heksjuh beginnen snoopy te beschuldigen vanwege ronde 1, arPos geloofd dit niet en blijkt later gelijk te hebben snoopy blijkt namelijk in ER 1 geliefde gemaakt te zijn, arPos doet niet mee met michelangelo's spelletjes en stemt vroeg op zijn keuze met zijn onderbouwing. HR3: arPos stemt interglot vooral vanwege mr marks referentie, van alle hangronde was deze stem het minst onderbouwd. Anyway nu we die stokerij van michelangelo gehad hebben gaan we weer kijken; het liefst stem ik gewoon weer voor interglot, zie geen reden waarom die minder verdacht is, echter ik vind wel dat men gelijk heeft dat we meer kans hebben om een slechterik te pakken in het interglot rijtje. het probleem is een teveel aan keuze, ik vind eye of sauron nog steeds verdacht maar daarin zal ik wel alleen zijn, bright blue vind ik ook opvallen laat af en toe haar gezicht zien stemt weinig strategisch. de rest vind ik niet echt verdacht uit dat lijstje sann een beetje maar meer omdat ik sann altijd verdenk dan iets wat ze gepost heeft, fantome leek vanmiddag de boel aardig te willen sturen maar meestal is dat een oprechte dorpeling nu de geliefden eruit zijn ben ik daar te meer van overtuigd. Het wordt aankomende ronde waarschijnlijk bright blue, EoS of weer interglot.
|
|
|
|
Wat een verrassend goeie uitslag. Ik had verwacht dat ze wolf was, of dat ik ergens enorm in aan het trappen was. Dit is eigenlijk beter dan allebei.
Fantome en sann zakken weer wat op het verdachtenlijstje. Interglot staat er nog wel. En vandaag ga ik ns even de posts van bb, soija, michelangelo, uice en schrodinger doornemen. Lorelei |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom is EoS verdacht, gij wolf? |
|
|
|
|
|
ik snap wel dat sommigen van julie mij verdacht vinden en dat is voor de rest ook prima. maar qua stemlijstjes ben ik niet zo verdacht volgens mij. in ronde 1 stemde ik Sabir, in ronde 2 mr Mark en in ronde 3 Interglot. Ik stemde dus geen Snoopy en ze bleek ook dorpeling (en daarna geliefde, maar dat vermoedde ook niemand anders echt) en wel Sabir (weerwolf) en Mr. Mark (verrader) en Interglot weten we nog niet, maar wel meer mensen vinden haar (zo goed Interlgot?) verdacht.
en ik twijfel omdat ik graag opties open hou en ik pushte inderdaad een beetje en daar heb ik uitleg voor gegeven. ik vond het zonde als Snoopy dood zou gaan en we ook niks uit de stemlijstjes af konden leiden. Zo, weer genoeg verdediging eerst maar zien wat de wolven doen en dan kijken we morgen wel weer of het tussen mij en Interglot gaat . Ik stem dus op Interglot morgen, want er wil toch (bijna) niemand mee op Onait Sirch.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat het beste is als het zou gaan tussen Interglot, BB en optioneel ArPos. |
|
|
|
|
|
@ michelangelo
Er vanuitgaande dat er twee slechteriken onder Snoopy staan verdenk ik Absinthe eigenlijk helemaal niet. Michelangelo ook niet. Van Schrodinger heb ik geen flauw idee. Interglot vertrouw ik niet. Uice verdenk ik ook niet, zijn theorieen zijn nog wel oke en Furby Feeder... mhaw, weet niet eigenlijk. Maar als er toch twee slechteriken zijn zou ik in eerste instantie voor Onait en Interglot gaan en niet zozeer voor de anderen. Daarnaast vind ik Onait veel te lief spelen, zelfs nog als ik hem openlijk aanval blijft hij redelijk aardig met smilies. Ik vertrouw hem gewoon echt niet dit spel. En als Onait slecht is, is hij héél prima is staat om iedereen op een dwaalspoor te brengen. zo hoog heb ik hem dan wel weer staan. en dat moeten we niet hebben.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
EoS vind ik zoals interglot verdacht vanwege de late schaapstem in ronde 1, verder een late schaapstem op mr Mark in ronde 2, en wederom een late stem in ronde 3 post verder welleens wat maar zonder zich echt uit te spreken, praat meestal maar een beetje mee, neemt niet de moeite goed te kijken tegen wie die wat zegt (keer of wat interglot een hij noemen), jat schaamteloos (quote) de nogal zwakke argumentatie van Furby zonder toevoegingen: Citaat:
maar nee das allemaal heul normaal hoor. enfin genoeg voor mij om EoS te willen hangen. ik heb anders ook nog geen argumentatie van jou gezien behalve "Ohnoes arPos stemt EoS in die ronde en gaat niet blind met me mee"
Laatst gewijzigd op 20-06-2011 om 12:08. |
|||
|
|
|||||||||
|
Onait: waarom sta ik op jouw verdachtenlijstje? Alleen omdat Mr. Mark in de eerste ronde op mij stemde?
Citaat:
Waar haal jij het vandaan dat ik alleen maar Michelangelo aan het napraten ben? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ben ook niet de enige die de vorige ronde niet op Interglot heeft gestemd. Er zijn er mensen die haar blijkbaar helemaal niet verdacht vinden: Citaat:
Citaat:
Ik moet nu weg, ik ga later de rest nog eens lezen.
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
![]() Ik heb wel op Interglot gestemd. Citaat:
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
Ik probeer je helemaal niet verdacht te maken?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||||
|
Citaat:
Nog meer kans dat jij wolf bent dus ![]() Citaat:
Dus niet zo mijn woorden verdraaien graag ![]() Citaat:
en geheel wederzijds.
|
|
|
|
het lijstje moet dus als volgt zijn:
Snoopy Heksjuh Furby Feeder Uice Absinthe Interglot Onait Sirch Schrodinger Michelangelo Bright Blue Interglot little phoebe fantome arpos Sann Eye of Sauron snoopy Syori 9-7 dus waarbij Snoopy eruit ging. Er kunnen dus geen vier wolven onder snoopy staan, want dan had Interglot eruit moeten gaan (dan werd het 5-7, of 5-6 als de verrader van onder Interglot staat maar op Snoopy heeft gestemd). Er kunnen wel 3 wolven onder Snoopy staan en 1 onder Interglot. Dan zou het eigenlijk 6-6 worden. Dit kan alleen als de verrader onder Interglot staat maar toch op Snoopy heeft gestemd. Er kunnen 2 wolven onder Snoopy staan en 2 onder Interglot. Dan zou het dus 7-5 zijn geweest. De verrader kan dan nog overal staan. Er kan 1 wolf onder Snoopy staan en 3 onder Interglot, dan zou het 8-4 zijn geworden. de verrader kan dan ook nog overal staan. Veel opties dus nog! Er kan geen één wolf onder snoopy staan en alles onder Interglot, maar dat ligt niet erg voor de hand. Ik weet mijn eigen functie en dan zouden de anderen die niet bekend zijn nog, allemaal wolf zijn. Terwijl ik denk dat de wolven liever Snoopy eruit willen hebben, al helemaal als Interglot een wolf blijkt te zijn. Ik er ga er vanuit dat er minimaal één wolf onder Snoopy staat en misschien wel twee. 3 wolven onder snoopy vind ik onwaarschijnlijk, maar kan natuurlijk wel door de verrader en alle wolven onder Interglot is ook onwaarschijnlijk. Voorlopig blijf ik dus evengoed (ondanks dat het rijtje niet klopte) bij de oude theorie en dat de wolven 2-2 verdeeld staan.
|
|
|||||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
moet dus ook de stemlijsten nu aanpassen die ik bijhou.
Laatst gewijzigd op 20-06-2011 om 19:40. |
|||
|
|
|
|
Eetronde 3
Furby Feeder sterft in dit verhaal. Daarom wordt dit verhaal gewijd aan het curieuze levensverhaal van Furby Feeder. Maar voordat we het leven gaan bespreken van Furby Feeder, gaan we eerst kijken hoe de goden tot de beslissing kwamen om Furby Feeder te creëren. Nog voordat de wereld begonnen was, leefde er één een hele oude man in een plek die eigenlijk ook nog niet bestond. De oude man belichaamde de laatste seconde voordat alles – maar dan ook alles, alle entiteiten, alles – zou eindigen. De oude man wist alleen wat er in die laatste seconde zou gebeuren. Maar alles waarvan hij dacht dat vóór die seconde zou gebeuren, zou ook echt gebeuren, aangezien zonder al die gebeurtenissen men niet uit kan komen op die laatste seconde. In één van de millisecondes had de oude man bedacht dat het leuk zou zijn om iets in leven te roepen dat later bekend zou staan als het communisme. Toen hij dat bedacht had, had hij al zo’n 4,6 giga-annum aan gedachtes bedacht. Terwijl bezig met het communisme ontstonden in het hoofd van de oude man Lenin en Stalin. Lenin en Stalin kregen een ‘eigen’ persoonlijkheid, en alles wat Lenin en Stalin bedachten zou ook in het hoofd van de oude man zijn en dus ook werkelijk ooit gebeurd zijn. Nu bedachten Lenin en Stalin ieder op de dag dat ze stierven dat het wel leuk zou zijn om een man en een vrouw in één lichaam te stoppen. De oude man vond dit een zo’n goed idee, dat hij bedacht dat het wel kon dat mannen en vrouwen al eeuwen voor Lenin en Stalin in één lichaam zouden voorkomen. Zo is het geslacht ontstaan waarvan Furby Feeder een afstammeling is. Men weet niet hoe Furby Feeder aangesproken moet worden. Als een hij of als een zij? Daarom gebruikt men zo vaak mogelijk de naam in plaats van een aanwijzend voornaamwoord. En als ze een aanwijzend voornaamwoord gebruiken, dan kiezen ze er één naar aanleiding van waarop Furby Feeder die dag meer op lijkt, een man of een vrouw. Nu is het zo dat het vrij onbelangrijk is hoe het leven van Furby Feeder eruit heeft gezien. Het was veel belangrijker dat de wereld begreep waar wezens zoals Furby Feeder vandaan komen. Daarom ga ik ook niet vertellen hoe Furby Feeder geleefd heeft en hoe Furby Feeder gestorven is. Misschien is Furby Feeder helemaal niet gestorven. Maar Furby Feeder verdwijnt wel vanaf nu uit dit verhaal. -- De wolven eten Furby Feeder, zij waren een dorpeling. De dorpelingen hebben tot morgen 20.30 uur om te stemmen. Deelnemerslijst: 1. Schrödinger 2. Syori 3. Sabir (weerwolf) 4. Uice 5. arPos 6. .sann 7. Onait Sirch 8. Little Phoebe (dorpeling/geliefde) 9. snoopy (dorpeling/geliefde) 10. Michelangelo 11. Röps (evilziener) 12. Eye of Sauron 13. Interglot 14. Mr.Mark (verrader) 15. Bright Blue 16. Fantôme 17. Furby Feeder (dorpeling) 18. Vegs (dorpeling) 19. Absinthe 20. Heksjuh Blauw = opgehangen. Rood = opgegeten Groen = gestorven van liefdesverdriet
Laatst gewijzigd op 20-06-2011 om 22:51. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh i see what you just did there, je wilt even horen dat jij neit de goede ervaren speler bent. Prima, maar nog steeds wolf Maar idd jammer van Furby. Nou 3 opties: Interglot, BB of ArPos (optioneel). Ik heb geen zin in een gigantisch rijtje onder Interglot zodat we er niks uit kunnen halen. 3 rijtjes komt goed uit met 4 wolven? |
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #87 Furby Feeder | 500 | 02-08-2011 21:33 | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #86 Geel | 500 | 17-06-2011 19:21 | |