Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2011, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Snoopy
Heksjuh
Furby Feeder
Uice
Absinthe
Interglot
Onait Sirch
Schrodinger
Michelangelo
Bright Blue

Interglot
little phoebe
fantome
arpos
Sann
Eye of Sauron
snoopy
Syori

Als de wolven zich verdeeld hebben dan is Interglot en BB het bij Snoopy. ArPos bij Interglot.

Fantome is van mijn lijstje af doordat Snoopy dorpeling was, EoS vind ik niet verdacht. dan houden we nog sann. of syori over. En dan is het voor mij toch zeker wel de, voor haar inactieve, sann.

Mijn hoofdverdachten: Bright Blue, ArPos, Interglot.
Ik snap er niets van. Waarom is Fantôme nou vrijgesproken omdat snoopy dorpeling was? En hoe weet je opeens zeker dat Interglot wolf is? Ik vind haar verdacht hoor, daar niet van, maar jij doet alsof deze uitslag opeens veel dingen duidelijk maakt.
Advertentie
Oud 19-06-2011, 21:18
Fantôme
Fantôme is offline
dat de geliefden er uit zijn. Niet dankzij mij dat weet ik.. ik heb Snoopy echt nooit verdacht. Maargoed, volgens mij verdacht niet iemand haar echt van geliefde zijn, eerder van weerwolf/verrader zijn en dat was ze niet.
Hopelijk zitten er daardoor wat minder mensen achter mij aan? En zo niet, ook best.

Ik wil na de eetronde opnieuw voor Interglot gaan en anders voor Onait Sirch.
Maar volgens mij zijn er maar weinig mensen het eens met Onait.
Oud 19-06-2011, 21:18
Fantôme
Fantôme is offline
@ Syori; volgens mij ben ik niet vrijgesproken ofzo hoor door Michelangelo, alleen minder verdacht omdat ik dus 'terecht' niet op snoopy stemde de vorige ronde en haar vededigde.
Oud 19-06-2011, 21:22
Verwijderd
Citaat:
@ Syori; volgens mij ben ik niet vrijgesproken ofzo hoor door Michelangelo, alleen minder verdacht omdat ik dus 'terecht' niet op snoopy stemde de vorige ronde en haar vededigde.
Oh, op die fiets. Nouja, ook ik vond snoopy sowieso niet verdacht als wolf of geliefde. En toen bleek dat Röps verrader was, was snoopy voor mij verdachte-af.
Oud 19-06-2011, 21:26
Verwijderd
Het gaat bijzonder goed dit spel.

Mijn theorie:

Snoopy
Heksjuh
Furby Feeder
Uice
Absinthe
Interglot
Onait Sirch
Schrodinger
Michelangelo

Interglot
little phoebe
fantome
arpos
Sann
Eye of Sauron
snoopy
Syori
Bright Blue

Er staan wrs twee wolven onder snoopy en twee onder Interglot. Dit betekent dat de verrader onder Interglot staat en op snoopy heeft gestemd. Aannemende dat iedereen zich aan zijn stem heeft gehouden.
Dat betekent dus 3 slechteriken onder Interglot en 2 onder snoopy. Conclusie: eerst iemand uit het rijtje van Interglot ophangen, want kans van 1/2 dat je ene slechterik pakt vs een kans van 1/4. Kans is 2x zo groot!

Mijn verdachten onder snoopy: Interglot en dan Heksjuh of Absinthe.
Mijn verdachten onder Interglot: Fantôme, Bright Blue, arPos.

Laatst gewijzigd op 19-06-2011 om 21:41.
Oud 19-06-2011, 21:30
Fantôme
Fantôme is offline
Onait, ik ben het met je eens iemand op te hangen onder het Interglot rijtje omdat daar, naar wat ik verwacht, drie slechteriken onderstaand. of 3 wolven of 2 wolven en een verrader. dus grote kans om een slechterik op te hangen.
Onder Snoopy staan jij en Interglot als mijn verdachte.
Gewoon eerst jou eruit mag van mij ook

Maargoed, onder Interglot vind ik mezelf uiteraard niet verdacht. Ik ga even teruglezen wie wel.
ArPos had ik ook al wel vraagtekens bij.
Oud 19-06-2011, 21:38
Fantôme
Fantôme is offline
@ onait: waarom heb je je post aangepast en staan snoopy en ik doorgekrast onder interglot?
Oud 19-06-2011, 21:39
Verwijderd
Citaat:
@ onait: waarom heb je je post aangepast en staan snoopy en ik doorgekrast onder interglot?
Waarschijnlijk wilde hij LP doorstrepen.
Oud 19-06-2011, 21:40
Verwijderd
Overigens is EoS uit dat rijtje, vrij onopvallend.
Oud 19-06-2011, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Dat moest inderdaad Little Phoebe zijn.
Oud 19-06-2011, 21:42
Fantôme
Fantôme is offline
oww oke, ik snapte er al niks van.
hoezo is EoS opvallend?
Oud 19-06-2011, 21:44
Verwijderd
Goed lezen.
Oud 19-06-2011, 21:50
Fantôme
Fantôme is offline
als je even zegt wáár ik moet lezen dan. dank.
Oud 19-06-2011, 21:51
Verwijderd
Er staat ONopvallend .
Oud 19-06-2011, 21:52
Fantôme
Fantôme is offline
aja, festival vandaag... even ter verklaring
Oud 19-06-2011, 23:03
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Het gaat bijzonder goed dit spel.

Mijn theorie:

Snoopy
Heksjuh
Furby Feeder
Uice
Absinthe
Interglot
Onait Sirch
Schrodinger
Michelangelo

Interglot
little phoebe
fantome
arpos
Sann
Eye of Sauron
snoopy
Syori
Bright Blue

Er staan wrs twee wolven onder snoopy en twee onder Interglot. Dit betekent dat de verrader onder Interglot staat en op snoopy heeft gestemd. Aannemende dat iedereen zich aan zijn stem heeft gehouden.
Dat betekent dus 3 slechteriken onder Interglot en 2 onder snoopy. Conclusie: eerst iemand uit het rijtje van Interglot ophangen, want kans van 1/2 dat je ene slechterik pakt vs een kans van 1/4. Kans is 2x zo groot!

Mijn verdachten onder snoopy: Interglot en dan Heksjuh of Absinthe.
Mijn verdachten onder Interglot: Fantôme, Bright Blue, arPos.
hmm..
Ik ben het grotendeels met dat lijstje eens. Fantôme staat nu ook vrij hoog op mijn verdachtenlijstje vanwege dat gepush in de richting van Absinthe en mij vanmiddag. Denk echter dat zij verrader is, geen wolf.
Interglot is vrijwel zeker wolf, daar ben ik ondertussen wel van overtuigt.
Bright Blue post vreemd, ik kan echt geen hoogte van haar krijgen.
Arpos..tsja. Ik vind het verdacht dat ie de vorige ronde bewust niet in een lijstje wilde gaan staan. Is ie soms bang dat ie in het verkeerde lijstje komt?
Heksjuh is heel erg bezig met het verdedigen van Interglot, maar is dat omdat ze een medewolf van haar is, of is ze gewoon een naïeve dorpeling? Geen idee.

Enige die ik niet zie is Absinthe. Sterker nog, ik ben redelijk overtuigd van haar onschuld. Waarom vind je haar precies verdacht?

Citaat:
Onait, ik ben het met je eens iemand op te hangen onder het Interglot rijtje omdat daar, naar wat ik verwacht, drie slechteriken onderstaand. of 3 wolven of 2 wolven en een verrader. dus grote kans om een slechterik op te hangen.
Onder Snoopy staan jij en Interglot als mijn verdachte.
Gewoon eerst jou eruit mag van mij ook

Maargoed, onder Interglot vind ik mezelf uiteraard niet verdacht. Ik ga even teruglezen wie wel.
ArPos had ik ook al wel vraagtekens bij.
Hmm ja op zich zit er wel iets in die redenering maar ik denk toch dat ik volgende ronde voor Interglot zelf ga. Denk dat dan de kans het grootste is dat we een wolf pakken

Citaat:
Overigens is EoS uit dat rijtje, vrij onopvallend.
Onopvallend? hoe bedoel je dat?

Laatst gewijzigd op 19-06-2011 om 23:10.
Oud 19-06-2011, 23:06
Verwijderd
Pff. 1) Ik ben nog steeds een zij.

2) Waarom vind iedereen mij zo verdacht? Alleen omdat Mr.Mark iets heeft gezegd?
Oud 19-06-2011, 23:14
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Pff. 1) Ik ben nog steeds een zij.

2) Waarom vind iedereen mij zo verdacht? Alleen omdat Mr.Mark iets heeft gezegd?
1) excuses. Heb mijn post even aangepast, nu zorgen dat ik het niet weer vergeet

2) Dat speelt wel mee ja. Ik kan uiteraard niet voor iedereen spreken, maar voor mij is het dat in combinatie met de manier hoe je post
Oud 19-06-2011, 23:16
Verwijderd
Hehe . Ik wist niet dat ik mannelijk over kwam .

Tjsa, ik weet niet. Ik blijf erbij dat ik me niet goed kan verdedigen tegen iets wat Mr.Mark heeft gezegd. Ik bedoel wat moet ik zeggen? Hij liegt? Lijkt me duidelijk, want hij was verrader... Maar goed.
Ik wacht de eetronde af, en ook wat anderen gaan stemmen, aangezien ik best wel het gevoel heb dat er veel mensen op mij gaan stemmen . Dan ga ik stemmen om mezelf te redden. Met een beetje geluk .

Edit: Ik ga slapen, ik ga morgen weer verder .
Oud 19-06-2011, 23:44
Verwijderd
Ha, dat is op zich natuurlijk goed nieuws (en onverwacht, wat mij betreft) maar wel mooi balen dat we nu ook meteen twee dorpelingen kwijt zijn, terwijl er wel nog vier wolven in zitten..
Oud 19-06-2011, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Enige die ik niet zie is Absinthe. Sterker nog, ik ben redelijk overtuigd van haar onschuld. Waarom vind je haar precies verdacht?
Omdat ik hem verdenk (met een, in zijn ogen, stomme reden)
Overigens verdenk ik inmiddels Fantome meer, en die stond dan weer lijnrecht tegenover Soija, dus wat mij betreft is het prima om volgende ronde Fantome op te hangen. Als ze dan onschuldig blijkt, kan Soija alsnog een optie worden.
Oud 19-06-2011, 23:51
Verwijderd
Dat is goed nieuws Jammer dat het twee dorpelingen zijn, maar de geliefden zijn iig weg en nu kunnen we fijn 100% op wolvenjacht.

Even een korte reactie op Michelangelo: ik heb aangekondigd dat ik niet zo actief kon spelen, dus beetje flauw dat je me dat verwijt. Aan het begin van het spel vond je dat juist nog een goeie zaak.

Morgenmiddag en avond ben ik vrij, dan ga ik er eens goed voor zitten en kritisch lezen
Oud 19-06-2011, 23:53
Verwijderd
Oh, wacht eerst Interglot eens hangen, natuurlijk.. Vier wolven is potverdikke veel jongens!
Oud 19-06-2011, 23:57
Verwijderd
Citaat:
dat de geliefden er uit zijn. Niet dankzij mij dat weet ik.. ik heb Snoopy echt nooit verdacht. Maargoed, volgens mij verdacht niet iemand haar echt van geliefde zijn, eerder van weerwolf/verrader zijn en dat was ze niet.
Hopelijk zitten er daardoor wat minder mensen achter mij aan? En zo niet, ook best.

Ik wil na de eetronde opnieuw voor Interglot gaan en anders voor Onait Sirch.
Maar volgens mij zijn er maar weinig mensen het eens met Onait.
Klopt, daarom zie ik er niks voor om jou op te hangen. Ik ben het niet met je eens betreft Onait, ik vind hem eens een keer fatsoenlijk spelen.

Citaat:
Yep, dit ja.

Citaat:
hmm..
Ik ben het grotendeels met dat lijstje eens. Fantôme staat nu ook vrij hoog op mijn verdachtenlijstje vanwege dat gepush in de richting van Absinthe en mij vanmiddag. Denk echter dat zij verrader is, geen wolf.
Interglot is vrijwel zeker wolf, daar ben ik ondertussen wel van overtuigt.
Bright Blue post vreemd, ik kan echt geen hoogte van haar krijgen.
Arpos..tsja. Ik vind het verdacht dat ie de vorige ronde bewust niet in een lijstje wilde gaan staan. Is ie soms bang dat ie in het verkeerde lijstje komt?
Heksjuh is heel erg bezig met het verdedigen van Interglot, maar is dat omdat ze een medewolf van haar is, of is ze gewoon een naïeve dorpeling? Geen idee.
Interglot, daarin volg ik de theorieen van anderen.

BB doordat ze persé als eenstemmer wilde staan met een rare redenering in ronde 1. Daarnaast voegt ze niks toe, zegt ze dat ik opvallend post, prima dat ze dat vind maar ze moet dan eens vertellen wat ik verkeerd doe, en ik begrijp best dat ze mij eruit wil aangezien ik haar dus wel op het spoor zit. BB is voor mij een wolf.

ArPos, doordat hij het elke keer verkeerd had betreft de goede/slechte, in de eerste hangronde en de 2e persé als eenstemmer wilde staan (dat ging dan natuurlijk beter qua verdeling stemlijstjes voor de wolven) en hij jou aanviel wat nergens op sloeg aangezien jij wel het logische deed en hij niet. Hij post ook warrig in zijn verdediging, ik zie alleen maar typisch wolvengedrag bij hem. ArPos is ook voor mij een wolf.

Wolf nummer 4 weet ik echt nog niet en de verrader ook nog niet.

Citaat:
Ha, dat is op zich natuurlijk goed nieuws (en onverwacht, wat mij betreft) maar wel mooi balen dat we nu ook meteen twee dorpelingen kwijt zijn, terwijl er wel nog vier wolven in zitten..
Ik ben er wel blij mee, eindelijk eens af van die klote-geliefdenverdenkingen die ik altijd krijg.

Citaat:
Omdat ik hem verdenk (met een, in zijn ogen, stomme reden)
Overigens verdenk ik inmiddels Fantome meer, en die stond dan weer lijnrecht tegenover Soija, dus wat mij betreft is het prima om volgende ronde Fantome op te hangen. Als ze dan onschuldig blijkt, kan Soija alsnog een optie worden.
Ik snap er niks van dat jij of Soija (Onait) of Fantome wil ophangen, geef is wat bewijzen/argumenten/redenatie want ik vind het vrij opvallend en dit past niet bij jou. Ik hou je in mijn achterhoofd.

De 3 hoofdverdachten voor mij zijn: Bright Blue, ArPos en Interglot. Als een van die 3 gehangen word vind ik het allemaal prima. Als jullie persé iemand anders willen hangen zou ik daar toch een behoorlijke argumentatie van verwachten.

edit: @ sann, prima was mij even ontschoten. Je bent alweer gezakt omdat Snoopy dorpeling was

edit2: Soijja je stemlijstje is verkeerd, BB heeft Snoopy gestemd en niet Interglot.
Oud 20-06-2011, 01:04
arPos
arPos is offline
Citaat:
EoS schreef:
Jup dat is het heksjuh is een naïeve n00b en niet een slimme ervaren speler heb al mn twijfels bij der sinds dat ze mee ging lullen met michelangelo.

Citaat:
ArPos, doordat hij het elke keer verkeerd had betreft de goede/slechte,
ehm nee hoor:
ronde 1: sabir overduidelijk een wolf en overduidelijk morsdood na HR1; ik stem zodanig dat de lijstjes marginaal dichter bij elkaar komen zoals je wilt in ronde 1, helaas had de rest allang besloten te schapen om zodoende een domme lange rij te maken.
dus ja die stem was een waste waar ik em ook op zette en dan heb ik de marginaal meer tactische genomen

hr 2: michelangelo en heksjuh beginnen snoopy te beschuldigen vanwege ronde 1, arPos geloofd dit niet en blijkt later gelijk te hebben snoopy blijkt namelijk in ER 1 geliefde gemaakt te zijn, arPos doet niet mee met michelangelo's spelletjes en stemt vroeg op zijn keuze met zijn onderbouwing.

HR3: arPos stemt interglot vooral vanwege mr marks referentie, van alle hangronde was deze stem het minst onderbouwd.

Anyway nu we die stokerij van michelangelo gehad hebben gaan we weer kijken;
het liefst stem ik gewoon weer voor interglot, zie geen reden waarom die minder verdacht is, echter ik vind wel dat men gelijk heeft dat we meer kans hebben om een slechterik te pakken in het interglot rijtje.

het probleem is een teveel aan keuze, ik vind eye of sauron nog steeds verdacht maar daarin zal ik wel alleen zijn, bright blue vind ik ook opvallen laat af en toe haar gezicht zien stemt weinig strategisch.
de rest vind ik niet echt verdacht uit dat lijstje sann een beetje maar meer omdat ik sann altijd verdenk dan iets wat ze gepost heeft, fantome leek vanmiddag de boel aardig te willen sturen maar meestal is dat een oprechte dorpeling nu de geliefden eruit zijn ben ik daar te meer van overtuigd.

Het wordt aankomende ronde waarschijnlijk bright blue, EoS of weer interglot.
Oud 20-06-2011, 08:02
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Wat een verrassend goeie uitslag. Ik had verwacht dat ze wolf was, of dat ik ergens enorm in aan het trappen was. Dit is eigenlijk beter dan allebei.

Fantome en sann zakken weer wat op het verdachtenlijstje. Interglot staat er nog wel. En vandaag ga ik ns even de posts van bb, soija, michelangelo, uice en schrodinger doornemen.

Lorelei
Oud 20-06-2011, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Jup dat is het heksjuh is een naïeve n00b en niet een slimme ervaren speler heb al mn twijfels bij der sinds dat ze mee ging lullen met michelangelo.

ehm nee hoor:
ronde 1: sabir overduidelijk een wolf en overduidelijk morsdood na HR1; ik stem zodanig dat de lijstjes marginaal dichter bij elkaar komen zoals je wilt in ronde 1, helaas had de rest allang besloten te schapen om zodoende een domme lange rij te maken.
dus ja die stem was een waste waar ik em ook op zette en dan heb ik de marginaal meer tactische genomen

hr 2: michelangelo en heksjuh beginnen snoopy te beschuldigen vanwege ronde 1, arPos geloofd dit niet en blijkt later gelijk te hebben snoopy blijkt namelijk in ER 1 geliefde gemaakt te zijn, arPos doet niet mee met michelangelo's spelletjes en stemt vroeg op zijn keuze met zijn onderbouwing.

HR3: arPos stemt interglot vooral vanwege mr marks referentie, van alle hangronde was deze stem het minst onderbouwd.

Anyway nu we die stokerij van michelangelo gehad hebben gaan we weer kijken;
het liefst stem ik gewoon weer voor interglot, zie geen reden waarom die minder verdacht is, echter ik vind wel dat men gelijk heeft dat we meer kans hebben om een slechterik te pakken in het interglot rijtje.

het probleem is een teveel aan keuze, ik vind eye of sauron nog steeds verdacht maar daarin zal ik wel alleen zijn, bright blue vind ik ook opvallen laat af en toe haar gezicht zien stemt weinig strategisch.
de rest vind ik niet echt verdacht uit dat lijstje sann een beetje maar meer omdat ik sann altijd verdenk dan iets wat ze gepost heeft, fantome leek vanmiddag de boel aardig te willen sturen maar meestal is dat een oprechte dorpeling nu de geliefden eruit zijn ben ik daar te meer van overtuigd.

Het wordt aankomende ronde waarschijnlijk bright blue, EoS of weer interglot.
Ja het komt je toch vervelend uit dat je mij niet meer kan beschuldigen van geliefde-zijn hè, hoe ga je het nu aanpakken? Enkel zeggen dat ik ''stook'', flinke argumentatie.

Waarom is EoS verdacht, gij wolf?
Oud 20-06-2011, 10:38
Fantôme
Fantôme is offline
ik snap wel dat sommigen van julie mij verdacht vinden en dat is voor de rest ook prima. maar qua stemlijstjes ben ik niet zo verdacht volgens mij. in ronde 1 stemde ik Sabir, in ronde 2 mr Mark en in ronde 3 Interglot. Ik stemde dus geen Snoopy en ze bleek ook dorpeling (en daarna geliefde, maar dat vermoedde ook niemand anders echt) en wel Sabir (weerwolf) en Mr. Mark (verrader) en Interglot weten we nog niet, maar wel meer mensen vinden haar (zo goed Interlgot?) verdacht.
en ik twijfel omdat ik graag opties open hou en ik pushte inderdaad een beetje en daar heb ik uitleg voor gegeven. ik vond het zonde als Snoopy dood zou gaan en we ook niks uit de stemlijstjes af konden leiden.
Zo, weer genoeg verdediging eerst maar zien wat de wolven doen en dan kijken we morgen wel weer of het tussen mij en Interglot gaat . Ik stem dus op Interglot morgen, want er wil toch (bijna) niemand mee op Onait Sirch.
Oud 20-06-2011, 10:55
Verwijderd
Citaat:
ik snap wel dat sommigen van julie mij verdacht vinden en dat is voor de rest ook prima. maar qua stemlijstjes ben ik niet zo verdacht volgens mij. in ronde 1 stemde ik Sabir, in ronde 2 mr Mark en in ronde 3 Interglot. Ik stemde dus geen Snoopy en ze bleek ook dorpeling (en daarna geliefde, maar dat vermoedde ook niemand anders echt) en wel Sabir (weerwolf) en Mr. Mark (verrader) en Interglot weten we nog niet, maar wel meer mensen vinden haar (zo goed Interlgot?) verdacht.
en ik twijfel omdat ik graag opties open hou en ik pushte inderdaad een beetje en daar heb ik uitleg voor gegeven. ik vond het zonde als Snoopy dood zou gaan en we ook niks uit de stemlijstjes af konden leiden.
Zo, weer genoeg verdediging eerst maar zien wat de wolven doen en dan kijken we morgen wel weer of het tussen mij en Interglot gaat . Ik stem dus op Interglot morgen, want er wil toch (bijna) niemand mee op Onait Sirch.
Waarom ben jij zo overtuigt van Onait Sirch? Interglot is prima, en het zou raar lopen als het tussen jullie 2 loopt, want dan verwacht ik van diegene wel een fatsoenlijke argumentatie.

Ik denk dat het beste is als het zou gaan tussen Interglot, BB en optioneel ArPos.
Oud 20-06-2011, 11:01
Fantôme
Fantôme is offline
@ michelangelo

Er vanuitgaande dat er twee slechteriken onder Snoopy staan verdenk ik Absinthe eigenlijk helemaal niet. Michelangelo ook niet. Van Schrodinger heb ik geen flauw idee. Interglot vertrouw ik niet. Uice verdenk ik ook niet, zijn theorieen zijn nog wel oke en Furby Feeder... mhaw, weet niet eigenlijk. Maar als er toch twee slechteriken zijn zou ik in eerste instantie voor Onait en Interglot gaan en niet zozeer voor de anderen. Daarnaast vind ik Onait veel te lief spelen, zelfs nog als ik hem openlijk aanval blijft hij redelijk aardig met smilies. Ik vertrouw hem gewoon echt niet dit spel. En als Onait slecht is, is hij héél prima is staat om iedereen op een dwaalspoor te brengen. zo hoog heb ik hem dan wel weer staan. en dat moeten we niet hebben.
Oud 20-06-2011, 11:07
Verwijderd
Citaat:
@ michelangelo

Er vanuitgaande dat er twee slechteriken onder Snoopy staan verdenk ik Absinthe eigenlijk helemaal niet. Michelangelo ook niet. Van Schrodinger heb ik geen flauw idee. Interglot vertrouw ik niet. Uice verdenk ik ook niet, zijn theorieen zijn nog wel oke en Furby Feeder... mhaw, weet niet eigenlijk. Maar als er toch twee slechteriken zijn zou ik in eerste instantie voor Onait en Interglot gaan en niet zozeer voor de anderen. Daarnaast vind ik Onait veel te lief spelen, zelfs nog als ik hem openlijk aanval blijft hij redelijk aardig met smilies. Ik vertrouw hem gewoon echt niet dit spel. En als Onait slecht is, is hij héél prima is staat om iedereen op een dwaalspoor te brengen. zo hoog heb ik hem dan wel weer staan. en dat moeten we niet hebben.
Hmm oke, ik ga er nog niet van uit. Maar wat vind jij van Interglot én BB? Ik vind persoonlijk BB veel verdachter spelen dan Onait. Het is iig te onderbouwen en de speelstijl van Onait Sirch vind ik nog redelijk normaal.
Oud 20-06-2011, 11:20
Fantôme
Fantôme is offline
BB vind ik voornamelijk nietszeggend spelen, maar ken haar niet zo goed, weet niet of dat verdacht is voor haar doen?
Oud 20-06-2011, 12:00
arPos
arPos is offline
Citaat:
Ja het komt je toch vervelend uit dat je mij niet meer kan beschuldigen van geliefde-zijn hè, hoe ga je het nu aanpakken? Enkel zeggen dat ik ''stook'', flinke argumentatie.

Waarom is EoS verdacht, gij wolf?
Ik heb 1 keer gedacht dat je geliefde was en vooral heksjuh omdat die zo met je meepraatte, nooit direct tegen jou gezegd ook.

EoS vind ik zoals interglot verdacht vanwege de late schaapstem in ronde 1, verder een late schaapstem op mr Mark in ronde 2, en wederom een late stem in ronde 3 post verder welleens wat maar zonder zich echt uit te spreken, praat meestal maar een beetje mee, neemt niet de moeite goed te kijken tegen wie die wat zegt (keer of wat interglot een hij noemen), jat schaamteloos (quote) de nogal zwakke argumentatie van Furby zonder toevoegingen:
Citaat:
EoS schreef:
Ik ben het eens met Furby Feeder. Ze zegt hier precies wat mezelf ook al dwars zat. (dus ik ga schaamteloos jouw argumenten jatten voor mijn eigen redenatie
zegt in diezelfde post Interglot als wolf te zien maar snoopy te stemmen.

maar nee das allemaal heul normaal hoor.

enfin genoeg voor mij om EoS te willen hangen.

ik heb anders ook nog geen argumentatie van jou gezien behalve "Ohnoes arPos stemt EoS in die ronde en gaat niet blind met me mee"

Laatst gewijzigd op 20-06-2011 om 12:08.
Oud 20-06-2011, 13:17
Heksjuh
Heksjuh is offline
Onait: waarom sta ik op jouw verdachtenlijstje? Alleen omdat Mr. Mark in de eerste ronde op mij stemde?

Citaat:
OJA omdat michelangelo en heksjuh beweren dat snoopy in ronde 1 een wolf verdedigde....
goh wat toevallig.
Ik had een andere reden om Snoopy verdacht te vinden hoor. En die reden heb ik al vaak genoeg uitgelegd (en bleek dus niet te kloppen).
Waar haal jij het vandaan dat ik alleen maar Michelangelo aan het napraten ben?

Citaat:
Ik vind niet dat ik Interglot aan het verdedigen ben. Ik heb dit gezegd:

Citaat:
maar ik wil Interglot nog even het voordeel van de twijfel geven en eerst Snoopy ophangen.

Citaat:
Over Interglot: ik vind dat er behalve de post van Mr. Mark niks verdachts aan haar is. Ik zeg niet dat die post haar niet verdacht maakt, maar die post is het enige. Terwijl ik vind dat er bij Snoopy meer is dat haar verdacht maakt. Dus ik zeg niet dat Interglot helemaal niet verdacht is, maar ik zie liever iemand anders de volgende ronde opgehangen worden. Ook omdat we volgens mij aan het weten van de functie van Snoopy meer hebben dan aan het weten van de functie van Interglot.
Ik zie dit niet als het verdedigen van een andere speler, maar ik snap wel als anderen dit wel zo zien.
Jij zegt dit:

Citaat:
Ik denk dat Interglot een wolf is
Maar je stemt niet op Interglot:

Citaat:
Daarom denk ik dat het inderdaad een goed idee is om Snoopy op te hangen.
Wat is het verschil met mijn reden? Ik wilde ook liever eerst Snoopy ophangen omdat ik dacht dat we daar info door zouden krijgen en Interglot als optie voor de hangronde erna.
Ik ben ook niet de enige die de vorige ronde niet op Interglot heeft gestemd. Er zijn er mensen die haar blijkbaar helemaal niet verdacht vinden:

Citaat:
Goed... nou, ik zie geen reden om van snoopy af te wijken, dus daar gaat mijn stem wederom heen.
Citaat:
Ik vind de theorien over snoopy en interglot echt nergens op slaan. Maargoed, ik ga mee op snoopy. En nou ben ik heel benieuwt wat michelangelo doet.
Dus ik vind de opmerking "Heksjuh is heel erg bezig met het verdedigen van Interglot" lichtelijk overdreven. Met name dat heel erg, ik heb in 1 post aangegeven haar in de afgelopen hangronde het voordeel van de twijfel te willen geven, dat zie ik niet als heel erg verdedigen.

Ik moet nu weg, ik ga later de rest nog eens lezen.
Oud 20-06-2011, 13:40
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
zegt in diezelfde post Interglot als wolf te zien maar snoopy te stemmen.
Citaat:
Jij zegt dit:

heuj stelletje flippo's als jullie mij verdacht willen maken zorg dan in ieder geval dat je de feiten op een rijtje hebt
Ik heb wel op Interglot gestemd.

Citaat:
Snoopy
Heksjuh
Furby Feeder
Uice
Absinthe
Interglot
Onait Sirch
Schrodinger
Michelangelo
Bright Blue

Interglot
little phoebe
fantome
arpos
Sann
Eye of Sauron
snoopy
Syori
Oud 20-06-2011, 14:18
Verwijderd
Citaat:

edit2: Soijja je stemlijstje is verkeerd, BB heeft Snoopy gestemd en niet Interglot.
Ah, ik had het lijstje uit je post gekopieerd. Dan zouden er ook drie wolven onder het eerste rijtje kunnen staan.

Citaat:
Sabir stemmen, spreekt niemand vrij, want zowat iedereen heeft op hem gestemd.

Citaat:
@ michelangelo

Verder blijft mijn stem op jou staan.
Oud 20-06-2011, 14:43
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
heuj stelletje flippo's als jullie mij verdacht willen maken zorg dan in ieder geval dat je de feiten op een rijtje hebt
Maar alleen maar om meer richting gelijkspel te gaan. (En oke, ik heb dat over het hoofd gezien.)
Ik probeer je helemaal niet verdacht te maken?
Oud 20-06-2011, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Ah, ik had het lijstje uit je post gekopieerd. Dan zouden er ook drie wolven onder het eerste rijtje kunnen staan.

Waarom eigenlijk Onait? Door het snoopyverhaal vind ik haar minder verdacht.
Oud 20-06-2011, 16:04
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Inderdaad ja! 3 wolven onder snoopy en één onder Interglot zou kunnen.
Nog meer kans dat jij wolf bent dus

Citaat:
Uiteraard niet. dat heb ik ook niet gezegd. Ik vertel dat ik qua lijstjes nergens 'verdacht' heb gestaan en geef aan op wie ik in alle rondes tot nu toe heb gestemd, daar hoort Sabir bij. Bovendien zeg ik niet dat het me vrij pleit, dat snap ik zelf ook wel.
Dus niet zo mijn woorden verdraaien graag

Citaat:
had niet anders verwacht en geheel wederzijds.
Oud 20-06-2011, 16:15
Fantôme
Fantôme is offline
het lijstje moet dus als volgt zijn:

Snoopy
Heksjuh
Furby Feeder
Uice
Absinthe
Interglot
Onait Sirch
Schrodinger
Michelangelo
Bright Blue

Interglot
little phoebe
fantome
arpos
Sann
Eye of Sauron
snoopy
Syori

9-7 dus waarbij Snoopy eruit ging.
Er kunnen dus geen vier wolven onder snoopy staan, want dan had Interglot eruit moeten gaan (dan werd het 5-7, of 5-6 als de verrader van onder Interglot staat maar op Snoopy heeft gestemd).

Er kunnen wel 3 wolven onder Snoopy staan en 1 onder Interglot. Dan zou het eigenlijk 6-6 worden. Dit kan alleen als de verrader onder Interglot staat maar toch op Snoopy heeft gestemd.

Er kunnen 2 wolven onder Snoopy staan en 2 onder Interglot. Dan zou het dus 7-5 zijn geweest. De verrader kan dan nog overal staan.

Er kan 1 wolf onder Snoopy staan en 3 onder Interglot, dan zou het 8-4 zijn geworden. de verrader kan dan ook nog overal staan. Veel opties dus nog!

Er kan geen één wolf onder snoopy staan en alles onder Interglot, maar dat ligt niet erg voor de hand. Ik weet mijn eigen functie en dan zouden de anderen die niet bekend zijn nog, allemaal wolf zijn. Terwijl ik denk dat de wolven liever Snoopy eruit willen hebben, al helemaal als Interglot een wolf blijkt te zijn.

Ik er ga er vanuit dat er minimaal één wolf onder Snoopy staat en misschien wel twee. 3 wolven onder snoopy vind ik onwaarschijnlijk, maar kan natuurlijk wel door de verrader en alle wolven onder Interglot is ook onwaarschijnlijk. Voorlopig blijf ik dus evengoed (ondanks dat het rijtje niet klopte) bij de oude theorie en dat de wolven 2-2 verdeeld staan.
Oud 20-06-2011, 19:32
arPos
arPos is offline
Citaat:
Citaat:
Eye of Sauron schreef:
Ik denk dat Interglot een wolf is
Citaat:
Citaat:
Dus ik vind de opmerking "Heksjuh is heel erg bezig met het verdedigen van Interglot" lichtelijk overdreven.
Nogal ja.
Oud 20-06-2011, 19:33
arPos
arPos is offline
Citaat:
Dan heb je geswitched aan het eind van die post zei je namelijk snoopy te stemmen.

Citaat:
Eye of Sauron schreef:
Mijn hoofdverdachten op dit moment zijn Snoopy en Interglot.

Ik denk dat Interglot een wolf is, zeker omdat er gewoon te veel toevalligheidjes zijn bij hem, zoals bijvoorbeeld dat hij heel nadrukkelijk gaat zeggen dat hij zijn PM toch echt later heeft gekregen dan Sabir. Misschien is ie bang dat ie zichzelf ook versproken heeft, net zoals Sabir?

Ik ben het eens met Furby Feeder. Ze zegt hier precies wat mezelf ook al dwars zat. (dus ik ga schaamteloos jouw argumenten jatten voor mijn eigen redenatie ) Daarom denk ik dat het inderdaad een goed idee is om Snoopy op te hangen.
Nee nu vind ik je ineens minder verdacht.

moet dus ook de stemlijsten nu aanpassen die ik bijhou.

Laatst gewijzigd op 20-06-2011 om 19:40.
Oud 20-06-2011, 20:35
Spelleider
Spelleider is offline
Eetronde 3

Furby Feeder sterft in dit verhaal. Daarom wordt dit verhaal gewijd aan het curieuze levensverhaal van Furby Feeder. Maar voordat we het leven gaan bespreken van Furby Feeder, gaan we eerst kijken hoe de goden tot de beslissing kwamen om Furby Feeder te creëren.

Nog voordat de wereld begonnen was, leefde er één een hele oude man in een plek die eigenlijk ook nog niet bestond. De oude man belichaamde de laatste seconde voordat alles – maar dan ook alles, alle entiteiten, alles – zou eindigen. De oude man wist alleen wat er in die laatste seconde zou gebeuren. Maar alles waarvan hij dacht dat vóór die seconde zou gebeuren, zou ook echt gebeuren, aangezien zonder al die gebeurtenissen men niet uit kan komen op die laatste seconde.

In één van de millisecondes had de oude man bedacht dat het leuk zou zijn om iets in leven te roepen dat later bekend zou staan als het communisme. Toen hij dat bedacht had, had hij al zo’n 4,6 giga-annum aan gedachtes bedacht.

Terwijl bezig met het communisme ontstonden in het hoofd van de oude man Lenin en Stalin. Lenin en Stalin kregen een ‘eigen’ persoonlijkheid, en alles wat Lenin en Stalin bedachten zou ook in het hoofd van de oude man zijn en dus ook werkelijk ooit gebeurd zijn. Nu bedachten Lenin en Stalin ieder op de dag dat ze stierven dat het wel leuk zou zijn om een man en een vrouw in één lichaam te stoppen.

De oude man vond dit een zo’n goed idee, dat hij bedacht dat het wel kon dat mannen en vrouwen al eeuwen voor Lenin en Stalin in één lichaam zouden voorkomen. Zo is het geslacht ontstaan waarvan Furby Feeder een afstammeling is.

Men weet niet hoe Furby Feeder aangesproken moet worden. Als een hij of als een zij? Daarom gebruikt men zo vaak mogelijk de naam in plaats van een aanwijzend voornaamwoord. En als ze een aanwijzend voornaamwoord gebruiken, dan kiezen ze er één naar aanleiding van waarop Furby Feeder die dag meer op lijkt, een man of een vrouw.

Nu is het zo dat het vrij onbelangrijk is hoe het leven van Furby Feeder eruit heeft gezien. Het was veel belangrijker dat de wereld begreep waar wezens zoals Furby Feeder vandaan komen. Daarom ga ik ook niet vertellen hoe Furby Feeder geleefd heeft en hoe Furby Feeder gestorven is. Misschien is Furby Feeder helemaal niet gestorven. Maar Furby Feeder verdwijnt wel vanaf nu uit dit verhaal.

--

De wolven eten Furby Feeder, zij waren een dorpeling.
De dorpelingen hebben tot morgen 20.30 uur om te stemmen.

Deelnemerslijst:

1. Schrödinger
2. Syori
3. Sabir (weerwolf)
4. Uice
5. arPos
6. .sann
7. Onait Sirch
8. Little Phoebe (dorpeling/geliefde)
9. snoopy (dorpeling/geliefde)
10. Michelangelo
11. Röps (evilziener)
12. Eye of Sauron
13. Interglot
14. Mr.Mark (verrader)
15. Bright Blue
16. Fantôme
17. Furby Feeder (dorpeling)
18. Vegs (dorpeling)
19. Absinthe
20. Heksjuh

Blauw = opgehangen.

Rood = opgegeten
Groen = gestorven van liefdesverdriet

Laatst gewijzigd op 20-06-2011 om 22:51.
Oud 20-06-2011, 20:37
Verwijderd
Meh dat is jammer, goeie speler(s).
Oud 20-06-2011, 20:42
Bright Blue
Bright Blue is offline
Wat me opvalt is dat de wolven dus echt de goede en ervaren spelers afgaan met opeten. Dan moet een van de wolven toch ook wel goed en ervaren zijn lijkt mij?
Oud 20-06-2011, 20:43
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik ga voor Interglot. Waarschijnlijk staat er één wolf onder Interglot (en is ze zelf wolf) en twee onder snoopy.
Oud 20-06-2011, 20:55
Verwijderd
. Ik ben geen goede en ervaren speler. En ook geen wolf.
Oud 20-06-2011, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Wat me opvalt is dat de wolven dus echt de goede en ervaren spelers afgaan met opeten. Dan moet een van de wolven toch ook wel goed en ervaren zijn lijkt mij?
Joh, ze komen maar. Maar ze gaan ook de goede, ervaren spelers af die op een of andere manier meer op de achtergrond stonden.

Oh i see what you just did there, je wilt even horen dat jij neit de goede ervaren speler bent. Prima, maar nog steeds wolf

Maar idd jammer van Furby.

Nou 3 opties: Interglot, BB of ArPos (optioneel). Ik heb geen zin in een gigantisch rijtje onder Interglot zodat we er niks uit kunnen halen. 3 rijtjes komt goed uit met 4 wolven?
Oud 20-06-2011, 21:16
Verwijderd
Ik ben bezig met een monsterpost hoor, komt eraan.
Oud 20-06-2011, 21:22
Rationeel
Rationeel is offline
Dat is jammer, ik had graag nog een monsterpost willen typen maar geen tijd voor gehad en eigenlijk totaal geen dreiging gevoeld. Succes dorpelingen!

/Furby en haar Feeder
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten