Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2011, 00:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou mensen, welterusten en tot volgende week. Kusje!
Oud 20-06-2011, 00:55
Verwijderd
Citaat:
Oh het ging over mij. Mooi is dat.

En je was vanmiddag ineens weg maar ik had nog wel geantwoord op je vraag.
Welnee!

Oh ja, ik had het net nog even genaamzoekt. Maar irritant zeg, dat die fijne uitslag van deze week er niet even voor zorgt dat er een last van je afvalt waardoor je voortaan weer heerlijk slaapt ofzo...

Citaat:
AAARGH ik heb al 2 dagen een vlieg op m'n kamer en hij is veel te slim want ik krijg 'm maar niet dood
Had ik laatst ook. Bloedirritant.
Oud 20-06-2011, 00:56
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht ook niet dat je daar was, ik noemde gewoon de enige omstandigheid waaronder ikzelf moeite heb met slapen.
Dat weet ik. Ik vond het ''grappig'' er serieus op in te gaan. Dat doe ik soms expres, zie je.

Citaat:
Het oeuvre van Swans is extreem divers dus ik snap wel dat er dingen tussen staan die je niets vindt. Misschien moet je het album "White Light From the Mouth of Infinity" proberen, die is relatief toegankelijk.
OK, ik ga het proberen!
Verwijderd
Citaat:
Oh hai. : skob: En kusjes terug. Zo kijken of die van jou wel helpen.

Zo'n vlies plakkerig ophangding werkt! <3
Ja nee gatverdamme.
Verwijderd
AARGH DIE HOERENVLIEG GAAT OOK GEWOON BOVENOP ME ZITTEN.
Oud 20-06-2011, 00:57
Verwijderd
Citaat:
Ik durf geen taalkundig grapje te maken.
Oud 20-06-2011, 00:58
Verwijderd
Citaat:
Ik durf geen taalkundig grapje te maken.
Verwijderd
Ik heb straks iig iemand om m'n bed mee te delen
Verwijderd
Citaat:
Oud 20-06-2011, 01:00
Verwijderd
Citaat:
Welnee!

Oh ja, ik had het net nog even genaamzoekt. Maar irritant zeg, dat die fijne uitslag van deze week er niet even voor zorgt dat er een last van je afvalt waardoor je voortaan weer heerlijk slaapt ofzo...

Had ik laatst ook. Bloedirritant.
Ja, het is wel een beetje pffff. En er is wel een last van me af hoor, een grote, maar wekenlang adrenaline of wat het ook is opbouwen en dan ehh, dit, is gewoon een beetje raar voor me of zo.

Citaat:
Zeg zeg, niet zo opvliegend hè!
Oud 20-06-2011, 01:01
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat weet ik. Ik vond het ''grappig'' er serieus op in te gaan. Dat doe ik soms expres, zie je.
Oh ok, goed dat je het vertelt!
Oud 20-06-2011, 01:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wie?

Edit: fail, laat maar.
Oud 20-06-2011, 01:02
Carn
Carn is offline
Ik heb zo'n elektronische vliegenmepper unit, lekker die beesten elektrocuteren. Meurt wel.
Oud 20-06-2011, 01:03
Verwijderd
Citaat:
Ja, het is wel een beetje pffff. En er is wel een last van me af hoor, een grote, maar wekenlang adrenaline of wat het ook is opbouwen en dan ehh, dit, is gewoon een beetje raar voor me of zo.

Zeg zeg, niet zo opvliegend hè!
Ik moest hier serieus om lachen

Citaat:
Wie?

Edit: fail, laat maar.
Oud 20-06-2011, 01:04
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zo'n elektronische vliegenmepper unit, lekker die beesten elektrocuteren. Meurt wel.
Die zijn gaaf. Als je het precies lang genoeg doet gaan de vliegen rondtollen.

Antinaamzoek voor Quis want dierenbeul.
Oud 20-06-2011, 01:06
Carn
Carn is offline
er vliegt zo nu en dan een of andere kever binnen, die joekels moet ik wel 4 keer grillen voordat ze dood zijn
Oud 20-06-2011, 01:06
Verwijderd
Citaat:
Oh ok, goed dat je het vertelt!
Ja, ik dacht, ik doe je even na.

Citaat:
Ik moest hier serieus om lachen
Hehe.

Citaat:

Godsamme. Dierenleed is nauwelijks een issue voor me, nauwelijks!
Oud 20-06-2011, 01:07
Verwijderd
Citaat:

Ik zie het voor me en ik vind het er grappig uitzien

Ik heb een Que@sy-grapje voor jullie genaamzoekt trouwens. Fizzle gaf de voorzet
Verwijderd
Citaat:
er vliegt zo nu en dan een of andere kever binnen, die joekels moet ik wel 4 keer grillen voordat ze dood zijn
Moet je eens meikevers proberen, dat is echt niet te doen
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Touché.
Oud 20-06-2011, 01:08
Verwijderd
Citaat:
Dat gaat zeker vleugel voor vleugel ook nog. En dan gewoon stug door willen vliegen als ze er nog maar één hebben...
Verwijderd
Citaat:

Hehe.

Godsamme. Dierenleed is nauwelijks een issue voor me, nauwelijks!
Mn broertje en ik maakten daar echt een sport van, met z'n 2en tegelijk een vlieg pakken en welke dan het langst tolde
Verwijderd

Fat train.
Oud 20-06-2011, 01:10
Carn
Carn is offline
VET.

Between The Buried And Me èn Animals As Leaders komen naar de Sugarfactory \m/ En na afloop mooi door naar de Melkweg voor Trentemoller DJ set. Eerst brute tech-metal, en daarna voetjes van de vloer .
Oud 20-06-2011, 01:10
Verwijderd
Ik heb eigenlijk nog nooit iemand gezien die zo dik is. In het echt, bedoel ik. Volgens mij heb je in Europa gewoon te weinig McDonaldsen en Burger Kings, en ook te weinig suiker in al het normale eten, waardoor het hier onmogelijk is om 350 kilo te worden.
Oud 20-06-2011, 01:11
Verwijderd
Oh, /random. Vinden jullie het ook zo mooi als je een stukje film zien van pratende/zingende mensen (een videoclip, bijvoorbeeld) waarin je niet hoort wat ze zeggen/zingen, maar wel een voice over hoort of een zangstem van iemand die buiten beeld is?
Verwijderd
Citaat:
VET.

Between The Buried And Me èn Animals As Leaders komen naar de Sugarfactory \m/ En na afloop mooi door naar de Melkweg voor Trentemoller DJ set. Eerst brute tech-metal, en daarna voetjes van de vloer .
Oei Trentemoller.

Citaat:
Ik heb eigenlijk nog nooit iemand gezien die zo dik is. In het echt, bedoel ik. Volgens mij heb je in Europa gewoon te weinig McDonaldsen en Burger Kings, en ook te weinig suiker in al het normale eten, waardoor het hier onmogelijk is om 350 kilo te worden.
+ meestal komen ze niet buiten.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat is ook een van de redenen waarom ik heul graag in de VS op reis wil. Uberfatties spotten en deze zwijgend uitlachen.
Oud 20-06-2011, 01:12
Uice
Uice is offline
Nou, morgen toch maar eens kaartjes bestellen voor TDEP in Tivoli, denk ik. Maar nu naar bed.
Oud 20-06-2011, 01:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oei Trentemoller.

Ik ben wel benieuwd naar de DJ set, live is het ook prima met band maar dat nieuwere werk is me net wat te zweverig. Niets mis mee, dat terzijde.
Oud 20-06-2011, 01:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik moet ineens denken aan Big Train Wat een hilarisch dom programma was dat
Oud 20-06-2011, 01:13
Verwijderd
Ik zag laatst een bijzonder dikke vette man in Spijkenisse. Maar ja, Spijkenisse. Met een beetje geluk kom ik daar nooit meer.
Oud 20-06-2011, 01:14
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nou, morgen toch maar eens kaartjes bestellen voor TDEP in Tivoli, denk ik. Maar nu naar bed.
ohja, die komen ook nog. Kak! Op een zondag, da's wat minder. Overigens vind ik er niet heel veel meer aan, sinds Pennie weg is is het redelijk blijven steken. Maar live altijd vet.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh, /random. Vinden jullie het ook zo mooi als je een stukje film zien van pratende/zingende mensen (een videoclip, bijvoorbeeld) waarin je niet hoort wat ze zeggen/zingen, maar wel een voice over of een lied dat bij het beeld hoort?
Ik heb dit drie keer gelezen en snap nog niet wat je bedoelt.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben wel benieuwd naar de DJ set, live is het ook prima met band maar dat nieuwere werk is me net wat te zweverig. Niets mis mee, dat terzijde.
Oh ik ken het verder niet, weet vooral dat ze een nummer van Royksopp flink verkracht hebben.
Oud 20-06-2011, 01:15
Uice
Uice is offline
Citaat:
ohja, die komen ook nog. Kak! Op een zondag, da's wat minder. Overigens vind ik er niet heel veel meer aan, sinds Pennie weg is is het redelijk blijven steken. Maar live altijd vet.
Ik vond de laatste cd gewoon prima, hoewel minder goed dan eerst. Ze lijken wat mainstreamer te worden. Ach, zo gaat dat.
Oud 20-06-2011, 01:15
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dit drie keer gelezen en snap nog niet wat je bedoelt.
Dat is omdat ik het werkwoord niet herhaalde, zie edit.
Oud 20-06-2011, 01:16
Verwijderd
Ik ga slapen drollies. Kusjes voor iedereen die er 1 of meer wil!
Oud 20-06-2011, 01:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh ik ken het verder niet, weet vooral dat ze hij een nummer van Royksopp flink verkracht hebben.
prima muziek hoor, moeite waard om eens te checken.
Oud 20-06-2011, 01:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vond de laatste cd gewoon prima, hoewel minder goed dan eerst. Ze lijken wat mainstreamer te worden. Ach, zo gaat dat.
Mjah, dat had ik al met Ire Works
Verwijderd
Wel voorzichtig met meneer V. hè, niet bovenop willen of te ruw aan zn haartjes trekken.

Truste!
Verwijderd
Citaat:
Ja, daar dacht ik ook nog even aan, maar in Amerika zie je ze wel veel in 't wild. Bij de Walmart enzo. Misschien omdat je daar makkelijker van die karretjes kunt kopen?
Verwijderd
Citaat:
Gaat het nog over Trentemoller? Want dan ben ik het daarmee eens
Oud 20-06-2011, 01:18
Verwijderd
Citaat:
Oh ok. Misschien moet ik remixen van Royskopp eens iets minder als heiligenschennis gaan zien, als ik daardoor mooie muziek misloop.
Oud 20-06-2011, 01:18
Verwijderd
Citaat:
Ik ga slapen drollies. Kusjes voor iedereen die er 1 of meer wil!
Slaap fijn!
Oud 20-06-2011, 01:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat is omdat ik het werkwoord niet herhaalde, zie edit.
Hm, ik denk dat ik snap wat je bedoelt en nee, ik vind dat niet bijzonder mooi of lelijk. Geef eens een voorbeeld?
Oud 20-06-2011, 01:21
Verwijderd
Citaat:
Wel voorzichtig met meneer V. hè, niet bovenop willen of te ruw aan zn haartjes trekken.

Truste!
Wtf
Oud 20-06-2011, 01:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh ok. Misschien moet ik remixen van Royskopp eens iets minder als heiligenschennis gaan zien, als ik daardoor mooie muziek misloop.
dat, en Royksopp heeft ook een hoop minder werk, dus dat mag best van die sokkel af!
Oud 20-06-2011, 01:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oh zo, ja, als het goeie muziek is wel. Anders niet.
Oud 20-06-2011, 01:23
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mjah, dat had ik al met Ire Works
Maar bij Ire Works vond ik het nog verrassend. Daar experimenteerden ze ook nog wat meer. Lekker gevarieerd album met een paar leuke popnummers en een paar harde mathnummers. Option Paralysis is iets meer de melodramatische numetalkant op, met veel meer meezingmomenten en bombastisch gedoe.

Maar ik zeur niet.

Regels voor berichten