Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2011, 16:01
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Dat is onzin, als we ironie consequent zouden gebruiken vond je dat net zo'n makkelijke term.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ironie.
Maar ironie is meer overdrijven of het omkeren.
Advertentie
Oud 20-06-2011, 16:02
Carn
Carn is offline
Citaat:
Sonata Arctica?
I am dissapoint
Oud 20-06-2011, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Maar ironie is meer overdrijven of het omkeren.
Ja dus?
Oud 20-06-2011, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Ik vind 'matties' een afgrijselijk kutpauperwoord.
Jaah nog al.
Oud 20-06-2011, 16:04
Edelweiss
Edelweiss is offline
Ahá; ik heb de goede gevonden: http://www.youtube.com/watch?v=2JYbS18CA2w

Want ik dacht altijd dat dit de 'gewone' was: http://www.youtube.com/watch?v=-Eqsb...eature=related
Maar blijkbaar is het dus de bovenste.
Oud 20-06-2011, 16:05
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ja dus?
Nou niet dus. Gewoon punt.
Oud 20-06-2011, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Ahá; ik heb de goede gevonden: http://www.youtube.com/watch?v=2JYbS18CA2w

Want ik dacht altijd dat dit de 'gewone' was: http://www.youtube.com/watch?v=-Eqsb...eature=related
Maar blijkbaar is het dus de bovenste.
Wtf is dat?!
Oud 20-06-2011, 16:06
Verwijderd
Citaat:
In de schappen staat ook echt niets interessants tegenwoordig. Teh intrawebz are your friend!
Ik heb nogal debiele voeten; mijn linkervoet is bijna een halve maat groter dan mijn rechtervoet. Dus bestellen via intarwebs is maatgewijs iets waar drama van ensuet.

Citaat:
Is dit sarcastisch?
Haha n00b
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Goffer.

Trouwens dat White Light-dingese album is inderdaad goed te doen en sterker nog, best wel het soort muziek waar ik van houd.
Top. Dan kun je ook The Burning World proberen. En wellicht Children of God, al is dat een stuk rockeriger.

Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Wtf is dat?!
Van Avicii; ID
Meer een 'nummer' dan muziek. Klinkt wel goed . Dat vinden er meer, overigens.
Oud 20-06-2011, 16:07
Verwijderd

;;d;;;d;d;::;d;d;d;D::;DD
Oud 20-06-2011, 16:08
Uice
Uice is offline
Ik ben een sterk mens. Hoewel ik al zeven uur met SOG bezig ben, heb ik net twee Jehova's getuigen weggestuurd.

Zo ben ik niet.
Oud 20-06-2011, 16:08
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

;;d;;;d;d;::;d;d;d;D::;DD
LOL
Oud 20-06-2011, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nogal debiele voeten; mijn linkervoet is bijna een halve maat groter dan mijn rechtervoet. Dus bestellen via intarwebs is maatgewijs iets waar drama van ensuet.
Maar in de winkel geven ze je wel gewoon twee verschillende maten mee?
Mijn moeder deed vroeger altijd met bikini's twee verschillende maten bestellen, omdat ze van het ene setje het broekje paste en van het andere setje het topje, en stuurde dan één setje terug. Dat controleerden ze echt nooit.

Citaat:
Haha n00b
So sue me.
Oud 20-06-2011, 16:09
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
LOL
League of Legends ??
Oud 20-06-2011, 16:10
Schrödinger
Schrödinger is offline
your hand on my shoulder, pulling me down... (8)
Oud 20-06-2011, 16:11
Uice
Uice is offline
Over cheesy gesproken, dit vind ik ook vrij hilarisch.

Die koppen alleen al.

"Jouw schaduw is als adem voor mij."
Oud 20-06-2011, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Maar in de winkel geven ze je wel gewoon twee verschillende maten mee?
Mijn moeder deed vroeger altijd met bikini's twee verschillende maten bestellen, omdat ze van het ene setje het broekje paste en van het andere setje het topje, en stuurde dan één setje terug. Dat controleerden ze echt nooit.
Eh, nou, nee, maar het is een stuk eenvoudiger om A. te bepalen hoe de maten uitvallen (dat verschilt per schoen/merk/type soms behoorlijk) en B. meteen naar een grotere maat te schakelen. Ongezien de tyfus dat ik een keer of 3 shit terug ga sturen.

Je moeder is trouwens een kakwijf; je naait andere mensen dan een oor aan die een goede set verwachten. Vrij stijlloos.

Citaat:
So sue me.
Ik prakkezeer er niet over.
Oud 20-06-2011, 16:13
Carn
Carn is offline
Ah, het album van Jeudah staat op spotify. Met de zanger van Khoma. Moeite waard als je graag blaadjes van bomen ziet vallen en uit een treinraam staart naar een wit landschap enzo . Idem voor Khoma, dat terzijde.

Oud 20-06-2011, 16:14
Uice
Uice is offline

Gordon staat op tegen kanker.
Oud 20-06-2011, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Eh, nou, nee, maar het is een stuk eenvoudiger om A. te bepalen hoe de maten uitvallen (dat verschilt per schoen/merk/type soms behoorlijk) en B. meteen naar een grotere maat te schakelen. Ongezien de tyfus dat ik een keer of 3 shit terug ga sturen.
Maar loopt dat dan wel fijn als je schoen aan de andere voet te los zit? Het lijkt mij echt vrij vervelend om twee verschillende maten schoenen aan te hebben - in dit geval zijn het je voeten die verschillen in maat, obviously, maar het komt op hetzelfde neer.

Citaat:
Je moeder is trouwens een kakwijf; je naait andere mensen dan een oor aan die een goede set verwachten. Vrij stijlloos.
Je bent niet de eerste die het zegt!
Oud 20-06-2011, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Nou niet dus. Gewoon punt.
Ik kan je echt niet volgen.

Citaat:
Top. Dan kun je ook The Burning World proberen. En wellicht Children of God, al is dat een stuk rockeriger.

[filmpje]

[filmpje]

Laatst gewijzigd op 20-06-2011 om 16:31.
Oud 20-06-2011, 16:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Man ik heb net een huilbui gehad omdat mijn huisgenootje een jurkje van mij aanhad en het haar beter stond. Volgensmij ben ik misbruikt toen ik drie maanden oud was ofzo, ik heb issues.
Oud 20-06-2011, 16:20
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Man ik heb net een huilbui gehad omdat mijn huisgenootje een jurkje van mij aanhad en het haar beter stond. Volgensmij ben ik misbruikt toen ik drie maanden oud was ofzo, ik heb issues.
Oud 20-06-2011, 16:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik kan je echt niet volgen.

En Jeudah en Khoma
Oud 20-06-2011, 16:21
Verwijderd
Citaat:

(Sorry.)
Oud 20-06-2011, 16:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar eigenlijk was het heel leuk maar ik kon het niet hebben. Ook omdat we al elkaars kleren passen en mijn moeder toch stellig vindt dat zij een kledingmaat kleiner heeft dan ik.
Oud 20-06-2011, 16:22
Verwijderd
Niemand heeft toch precies even grote voeten?
Oud 20-06-2011, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Maar eigenlijk was het heel leuk maar ik kon het niet hebben. Ook omdat we al elkaars kleren passen en mijn moeder toch stellig vindt dat zij een kledingmaat kleiner heeft dan ik.
Damn, who cares?
Oud 20-06-2011, 16:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Niemand heeft toch precies even grote voeten?
Het is überhaupt niet duidelijk wat "precies even grote voeten" zou moeten impliceren.
Oud 20-06-2011, 16:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Damn, who cares?
Nou ik ben al vrij onzeker daarover, en ik vind haar supermooi en ik word heel onzeker van haar en dan is het pijnlijk als mijn moeder haar ook mooier vindt.
Oud 20-06-2011, 16:30
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je bent onzeker over de mogelijkheid dat je wellicht toch niet de mooiste op aarde bent?
Oud 20-06-2011, 16:31
Verwijderd
Sommige/veel mensen zijn nu eenmaal mooier en het is een illusie dat ouders hun kinderen altijd de beste/knapste/begaafdste zouden (moeten) vinden. Beter leg je je daar gewoon bij neer en concentreer je je op je eigen goede kanten.
Oud 20-06-2011, 16:32
Carn
Carn is offline
+ de kans dat je als ouder zijnde je kind de mooiste /beste / leukste op aarde vindt is natuurlijk ook maar een partijdige en scheefgetrokken mening.
Oud 20-06-2011, 16:33
Verwijderd
Ik weet dat ik met m'n stam+t-handicap weinig recht van spreken heb, maar ''als zijnde'' is wel een heeeeeel erg lelijke fout.
Oud 20-06-2011, 16:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je bent onzeker over de mogelijkheid dat je wellicht toch niet de mooiste op aarde bent?
Nee, ik ben gewoon onzeker naast haar. Ik ben een beetje verliefd op haar en ik kan er niet zo goed tegen allemaal, ik word er heel onzeker en zenuwachtig van.
Citaat:
Sommige/veel mensen zijn nu eenmaal mooier en het is een illusie dat ouders hun kinderen altijd de beste/knapste/begaafdste zouden (moeten) vinden. Beter leg je je daar gewoon bij neer en concentreer je je op je eigen goede kanten.
Nee dat weet ik wel. Dat dat niet hoeft. Mijn vader zegt ook vaak genoeg dat ik te dik ben en dat hij zich zorgen maakt om mijn gezondheid en dat ik geen lage truitjes moet dragen omdat ik zo'n slechte huid heb en dat hij zich dan voor me schaamt. Maar mijn moeder doet dat normaal nooit.
Citaat:
+ de kans dat je als ouder zijnde je kind de mooiste /beste / leukste op aarde vindt is natuurlijk ook maar een partijdige en scheefgetrokken mening.
Maar mijn moeder had het eigenlijk niet zo bedoeld. Het was gewoon een heel gevoelig punt.
Oud 20-06-2011, 16:35
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik weet dat ik met m'n stam+t-handicap weinig recht van spreken hebt, maar ''als zijnde'' is wel een heeeeeel erg lelijke fout.
Niet zo lelijk als "ik hebt".
Oud 20-06-2011, 16:36
Verwijderd
Dan nog moet je werken aan je eigen onzekerheid en het niet op je moeder schuiven.
Oud 20-06-2011, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Niet zo lelijk als "ik hebt".
Goffer. Maar dat was een typefout!~~@!@!@!!!
Ik moet echt een PA straks, die al mijn uitgaande stukken op spelling controleert.
Oud 20-06-2011, 16:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dan nog moet je werken aan je eigen onzekerheid en het niet op je moeder schuiven.
Dat doe ik niet, ik zei alleen dat haar opmerking de druppel was. Maar ik vind 'werken aan je eigen onzekerheid' een beetje abstract. Ik weet niet hoe dat moet.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik weet dat ik met m'n stam+t-handicap weinig recht van spreken heb, maar ''als zijnde'' is wel een heeeeeel erg lelijke fout.
I don't care I'm not listening tralalalalalallalalalalala
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Goffer. Maar dat was een typefout!~~@!@!@!!!
Ik moet echt een PA straks, die al mijn uitgaande stukken op spelling controleert.
Bedankt voor het aanbod, maar ik denk dat ik tegen die tijd al werk heb.
Oud 20-06-2011, 16:39
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Dat doe ik niet, ik zei alleen dat haar opmerking de druppel was. Maar ik vind 'werken aan je eigen onzekerheid' een beetje abstract. Ik weet niet hoe dat moet.
Door middel van het A-woord. acceptatie en preekpreekpreek.

Het is erg moeilijk, maar zo is het wel.
Oud 20-06-2011, 16:40
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ehh, tja. Gewoon doen.
Oud 20-06-2011, 16:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Door middel van het A-woord.

acceptatie
Maar als je jezelf niet strak genoeg vindt, is het dan niet beter om vaker hard te lopen dan om het te accepteren? Zolang anderen niet zeggen dat je juist veel te dun bent?
Oud 20-06-2011, 16:42
Carn
Carn is offline
Citaat:
Relativeren. Je hebt vast grotere tieten oid .
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Maar als je jezelf niet strak genoeg vindt, is het dan niet beter om vaker hard te lopen dan om het te accepteren? Zolang anderen niet zeggen dat je juist veel te dun bent?
Verander de dingen waar je (redelijkerwijs) wat aan kan doen.

Accepteer de rest.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ehh, tja. Gewoon doen.
Maar mensen die heel zelfverzekerd zijn zijn meestal heel vervelend. Zeker als het onterecht is. Bescheiden mensen zijn veel prettiger.
Oud 20-06-2011, 16:43
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Maar mensen die heel zelfverzekerd zijn zijn meestal heel vervelend. Zeker als het onterecht is. Bescheiden mensen zijn veel prettiger.
Dan ken jij de verkeerde zelfverzekerde mensen.
Oud 20-06-2011, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Zoals ik al zei: accepteren wat niet te veranderen is en je concentreren op je goede kanten. En bedenken dat het niet om jou draait, dat iedereen /care heeft en dat je dus mag stuntelen tot je een ons weegt, dat de ander vaak nog onzekerder is dan jij, dat je er niks mee op schiet te twijfelen aan jezelf (tenzij je te arrogant wordt en reëel moet leren zijn) en dat het leven niet eerlijk is.

Citaat:
Bedankt voor het aanbod, maar ik denk dat ik tegen die tijd al werk heb.
Jammer, ik ben best een leuke leidinggevende.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten