Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het zal voor jezelf wel fijn zijn dat je er toch bij was. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://tickets-kaartjes.marktplaats....-lowlands.html
Mocht nog iemand gratis naar Lowlands willen? Moet je er wel HEUL VROEG zijn ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Iedereen die mijn enquête heeft ingevuld nog heel erg bedankt! <33 /sluikreclame
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En, m'n gedichtenposters zijn af en geprint en ze zijn gaaf! ![]()
|||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Dat is eng. Maar het zegt ook wat: hij is namelijk ook erg zelfverzekerd. Een beetje te. Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En, wat goed! ![]() ![]() En, over dat sms'je: nee, dat is niet echt iets voor mij. Denk ik. Maar ik moest er best om lachen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Die discussie over onzekerheid is best wel zinloos, okee?
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ahw! Waarom koop je niet een keukenrol van je zakgeld ![]() En ben je aan het kijken of zooöfielen meer keukenrollen hebben dan incidenteel biseksuelen? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik werk aan mijn faalangst ja, in elk geval, ik doe er moeite voor het niet de overhand te laten nemen en mijn faalangstige gedachten om te zetten in constructieve gedachten. En nee, het werkt niet als je niet eerst leert de dingen die je niet kunt veranderen te zccepteren, zoals een paar pagina's terug al werd aangedragen. Als ik iedere keer als ik een juridisch vak afsluit jaloers ga zitten zijn op Kazet, omdat hij in staat is technische natuurkunde te begrijpen en ik niet, kan ik ook wel een potje gaan zitten janken en steeds onzekerder worden over mijn intellectuele capaciteiten, maar wat heeft dat voor zin? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En misschien doe ik dat nog wel eens. ![]() En ja, misschien is er wel een verband! Als ik meer dan dertig deelnemers heb ga ik grafiekjes tekenen. ![]() |
![]() |
|
|