Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2011, 23:16
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oh ja, en er zou een IRL-wwspel-meeting komen, maar dat is tot nog toe nog niet echt gelukt.
De Hitlernarymeeting ook niet.

We kunnen het combineren: het weerhitlerspel, met joden als dorpelingen, nazi's als wolven, moffenhoeren als verraders en onderduikadressen als tovenaar.
Oud 27-06-2011, 23:17
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik kan uit ervaring spreken dat dat wel zo is. En ik denk, no offence, dat ik meer hamburgerervaring heb dan jij.
Ik eet regelmatig die sla op het brood dat ik meeneem en daar zit echt geen verschil tussen met de verse ijsbergsla die we thuis hebben hoor
Oud 27-06-2011, 23:18
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Dan zijn die ingrediënten dus wél van slechte kwaliteit
Niet als je het vers hebt, daar heb ik het over
Oud 27-06-2011, 23:19
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik eet regelmatig die sla op het brood dat ik meeneem en daar zit echt geen verschil tussen met de verse ijsbergsla die we thuis hebben hoor
Dan heb je thuis ook niet zulke goede sla.

Maar goed, de sla is the least of my concerns. Je kunt niet beweren dat het vlees, de saus en het brood van de Mac van goede kwaliteit zijn.
Oud 27-06-2011, 23:21
Verwijderd
Kentucky.
Oud 27-06-2011, 23:22
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Kentucky.
Nigga
Verwijderd
Citaat:

We kunnen het combineren: het weerhitlerspel, met joden als dorpelingen, nazi's als wolven, moffenhoeren als verraders en onderduikadressen als tovenaar.
Verwijderd
Citaat:
Kentucky.
Verwijderd
Citaat:

En het brood/vlees is inderdaad minder smaakvol bij de mcdonalds, neemt niet weg dat de Big Mac verrukkelijk is.
Oud 27-06-2011, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Nigga
Oud 27-06-2011, 23:24
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Dan heb je thuis ook niet zulke goede sla.

Maar goed, de sla is the least of my concerns. Je kunt niet beweren dat het vlees, de saus en het brood van de Mac van goede kwaliteit zijn.
Het vlees is niets mis mee, niet de best burger, zeker niet het slechtste zelfde geldt voor het brood. De saus is in mijn ogen te vet maar dat zegt niet direct iets over kwaliteit.
Oud 27-06-2011, 23:25
Verwijderd
Mac is wel beter dan die vieze Burger King.
Oud 27-06-2011, 23:25
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Daar toosten ze het brood niet waardoor de saus in het brood gaat zitten;p
Oud 27-06-2011, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Daar toosten ze het brood niet waardoor de saus in het brood gaat zitten;p
En het smaakt gewoon vies
Oud 27-06-2011, 23:28
Verwijderd
De Burger King is inderdaad smerig. Ik vind de febo-hamburger altijd wel win. Sowieso, Febo
Oud 27-06-2011, 23:30
Verwijderd
Citaat:
ga naar start - uitvoeren, typ in dxdiag, klik op geluid, kijk naar je leverancier.

Meestal is dat realtek zoek dan een goede realtek driver voor het type geluidskaart
nog even hierover; er staat dus dat ik geen geluiskaart heb
Oud 27-06-2011, 23:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

De Hitlernary zou nu elk moment moeten kunnen, want Luud is afgestudeerd en dan konden we daar meeten!
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
nog even hierover; er staat dus dat ik geen geluiskaart heb
LL geeft toch net een link welke driver je moet downloaden?
Verwijderd
Citaat:
De Hitlernary zou nu elk moment moeten kunnen, want Luud is afgestudeerd en dan konden we daar meeten!
Oud 27-06-2011, 23:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wtf, Burger King ownt de burgers van de Mac.
Verwijderd
Citaat:
Download hier de audio driver en installeer die:
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport...ID=2094#113165
Oh, zie dit nu pas, thx hon
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
LL geeft toch net een link welke driver je moet downloaden?
Wat heeft een driver voor zin als de geluidskaart of onboard geluid niet eens gezien wordt?
Oud 27-06-2011, 23:33
Verwijderd
Het is mislukt, hij zegt, this operation system is not supported by this software
Oud 27-06-2011, 23:34
Verwijderd
Nou Chris, ik weet niet wat je gedaan hebt, maar heel m'n windows is fucked up.

En ik wil NOOIT MEER windows in het Engels, wat kut is dat.
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Wat heeft een driver voor zin als de geluidskaart of onboard geluid niet eens gezien wordt?
Ik heb wel eens gehad dat hij hem pas zag bij de installatie hoor;p
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik moet nu een goeie manier vinden om mijn bestanden over te zetten...Ik heb wel een 20 GB mp3speler, maar mijn mp3-collectie alleen is al 30+ GB...Zou het praktisch zijn om gewoon die hele HD in mijn nieuwe comp te stoppen, samen met de nieuwe HD? Ik heb alleen geen Mac-kaas gegeten van RAID en SATA en masters en slaves ":\
Oud 27-06-2011, 23:35
Uice
Uice is offline
Citaat:
Het vlees is niets mis mee, niet de best burger, zeker niet het slechtste
Slechter dan ik ooit gegeten heb, iig. Ik heb de indruk dat jij gewoon niet zo vaak goed vlees eet, als je werkelijk denkt dat er niets mis is met het vlees dat ze daar gebruiken.

Citaat:
zelfde geldt voor het brood.
Het brood heeft überhaupt geen smaak.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oh, en is onboard 8-kanaals geluid tegenwoordig beter dan de Audigy 2, anyone?
Verwijderd
Absinthe hoe laat spreken wij morgen af?
Oud 27-06-2011, 23:37
Verwijderd
Ehm, als het goed is ben ik om 4 uur op Utrecht CS, maar het kan ook half 5 worden als ik pech heb. En dan is het dus nog maar te hopen dat we niet kapot gemaakt worden door het onweer Ik bericht je wel als ik de trein in Tiel heb!
Oud 27-06-2011, 23:38
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik moet nu een goeie manier vinden om mijn bestanden over te zetten...Ik heb wel een 20 GB mp3speler, maar mijn mp3-collectie alleen is al 30+ GB...Zou het praktisch zijn om gewoon die hele HD in mijn nieuwe comp te stoppen, samen met de nieuwe HD? Ik heb alleen geen Mac-kaas gegeten van RAID en SATA en masters en slaves ":\
Niet zo moeilijk gewoon windows op je nieuwe pleuren en je oude formatteren. Dan pakt hij direct de ene met windows er op als je C:. SATA is gewoon de aansluiting van je moederbord naar je HDD (of DVD speler etc) en daar zitten bij de meeste moederborden maar 2 van bij dus je zou dan naar een derde op zoek moeten of net als hoe ik het vroeger deed gewoon afwisselen met je 2de HD en je dvd speler
Oud 27-06-2011, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Hoe denk je dat het komt dat hij niet gezien wordt?
Oud 27-06-2011, 23:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Niet zo moeilijk gewoon windows op je nieuwe pleuren en je oude formatteren. Dan pakt hij direct de ene met windows er op als je C:. SATA is gewoon de aansluiting van je moederbord naar je HDD (of DVD speler etc) en daar zitten bij de meeste moederborden maar 2 van bij dus je zou dan naar een derde op zoek moeten of net als hoe ik het vroeger deed gewoon afwisselen met je 2de HD en je dvd speler
Oh, kut, moet je de tweede HD formatteren? Ja, dan heeft het niet zoveel zin, want ik wil de bestanden erop makkelijk kunnen overzetten op mijn nieuwe HD...
Verwijderd
BK heeft lekkerdere kipburgers dan Mac. Ennem de tijdelijke broodjes zijn er lekker. Vooral met veel jalapeño. <3
Verwijderd
Citaat:
Ehm, als het goed is ben ik om 4 uur op Utrecht CS, maar het kan ook half 5 worden als ik pech heb. En dan is het dus nog maar te hopen dat we niet kapot gemaakt worden door het onweer Ik bericht je wel als ik de trein in Tiel heb!
Prrrrimaaa! En hoe laat komt Mickel me aflossen?
Oud 27-06-2011, 23:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hoe denk je dat het komt dat hij niet gezien wordt?
Het kan ook omdat ie gewoon kapot is of er niet goed inzit, of als het een C-merk is!
Oud 27-06-2011, 23:41
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Oh, kut, moet je de tweede HD formatteren? Ja, dan heeft het niet zoveel zin, want ik wil de bestanden erop makkelijk kunnen overzetten op mijn nieuwe HD...
Of je gooit gewoon je nieuwe HD in je pc zet je oude HD daar op over en formatteer dan je oude HD voor dingen als films, muziek etc
Oud 27-06-2011, 23:42
Carn
Carn is offline
Citaat:
haal gewoon een fatsoenlijke externe hardeschijf.
Oud 27-06-2011, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Prrrrimaaa! En hoe laat komt Mickel me aflossen?
Uurtje of 6/half 7, denk ik, Mickel?

Overigens was Orfeo met het voorspelde onweer waarschijnlijk echt geen optie geweest morgenavond. Geluk bij twee ongelukken
Oud 27-06-2011, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Het kan ook omdat ie gewoon kapot is of er niet goed inzit, of als het een C-merk is!
Nee ik had gisteren een herinstal gedaan, maar heb er toen niet aangedacht de drivers te installeren. Het werkt nu alweer
Uice
Uice is offline
Op de volgende meet waar ik ben zal ik jullie laten proeven hoe een hamburger smaakt.
Verwijderd
Citaat:
Uurtje of 6/half 7, denk ik, Mickel?

Overigens was Orfeo met het voorspelde onweer waarschijnlijk echt geen optie geweest morgenavond. Geluk bij twee ongelukken
Ah tof, dan kan lot waarschijnlijk ook nog een uurtje aanschuiven en ontmoeten jullie elkaar ook een x

En ja inderdaad want verder had ik niet gekund.
Oud 27-06-2011, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Ah tof, dan kan lot waarschijnlijk ook nog een uurtje aanschuiven en ontmoeten jullie elkaar ook een x

En ja inderdaad want verder had ik niet gekund.
Oh, ja, dat vind ik ook wel eens leuk onderhand
Het kan trouwens ook zijn dat Mickel wat later is trouwens, hij wil even naar huis van tevoren.
Oud 27-06-2011, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Op de volgende meet waar ik ben zal ik jullie laten proeven hoe een hamburger smaakt.
Bij de Big Kahuna Burger?
Oud 27-06-2011, 23:46
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
haal gewoon een fatsoenlijke externe hardeschijf.
Een 2de HDD is ook zeer chill hoor
Verwijderd
Citaat:
Oh, ja, dat vind ik ook wel eens leuk onderhand
Het kan trouwens ook zijn dat Mickel wat later is trouwens, hij wil even naar huis van tevoren.
He bah, langer bier drinken met Minke
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
"He, pass ff een biertje, er wordt een f..." *KLIK*
Oud 27-06-2011, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Dat kan gewoon, gewoon de jumper op slave zetten.
Oud 27-06-2011, 23:48
Verwijderd
Citaat:
He bah, langer bier drinken met Minke

Ik hoop trouwens dat ik een beetje bier kan drinken morgen, ik geloof dat ik een soort van zonnesteek heb

Anyway, ik ga proberen te slapen. Daaaag
Oud 27-06-2011, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten