Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2011, 17:32
Verwijderd
En toen was er ineens een oude liefde op het eiland. Was fijn!
Advertentie
Oud 26-06-2011, 20:20
ZitriN
ZitriN is offline
Hm het is geen heel ernstig probleem, maar heb vanmiddag een sms van mijn vriend gehad met daarin onder andere: "had nog sjans met een meisje dat zo dronken was dat ik haar moest thuisbrengen." Nu kan ik me niet voorstellen dat hij is vreemdgegaan of iets dergelijks, maar echt leuk vind ik het ook niet. Ik weet ook niet of ik een beetje jaloers ben of gewoon een beetje boos. Zelf zou ik me bijvoorbeeld nooit thuis laten brengen door een jongen die me heeft geprobeerd te versieren. Ergens denk ik ook dat hij zelf ook wel weet dat ik het niet echt vind kunnen, omdat hij wel vindt dat hij het moet vertellen. Aan de ander kant kan het ook een beetje een ego kwestie is, zo van "kijk lieverd, andere meisjes vinden me interessant". Dan zou ik het een beetje kinderachtig vinden, want na anderhalf jaar moet je de tijd van "elkaar jaloers maken" toch wel gehad hebben lijkt me? Maar goed, waarom ik het hier post is omdat ik me afvraag wat jullie mening is? Ben ik hier onterecht jaloers/ boos en moet ik hem meer zien als "De redder van dronken meisjes in de nacht" of is het wel terecht? Ik ga het er sowieso wel met hem over hebben, feit is natuurlijk dat ik het gewoon niet tof vond, maar eigenlijk ben ik wel benieuwd naar een second opinion?
Oud 26-06-2011, 20:32
Volk
Volk is offline
Ik vind het raar dat hij zegt dat hij sjans had. Ik kan me niet echt bedenken wat ik me daarbij moet voorstellen. Liet zij merken dat ze hem wel interessant vond of kwam het ook van zijn kant? En als hij het meisje verder niet kende vind ik het ook een beetje raar dat hij haar naar huis heeft gebracht. Ik zou me niet naar huis laten brengen door iemand die ik eigenlijk niet ken, zeker niet als ik wat had gedronken. Tenzij ik meer met hem van plan was. Dus ja, ik vind het wel een beetje apart. Ik weet niet of ik jaloers/boos zou zijn, maar ik denk dat ik er ook wel een raar gevoel bij zou krijgen.
Oud 26-06-2011, 20:34
igfy
igfy is offline
@zitrin Ik ken jouw vriend natuurlijk niet, maar ik weel dat mijn vriend zoiets in alle onschuld zou kunnen doen. Hij is echt heel behulpzaam en zou niet iemand alleen over straat laten gaan als dat niet verantwoord is. Ik zou het er in ieder geval met hem over hebben. Niet alleen omdat je misschien bang bent dat er iets is gebeurd, maar ook om aan te geven dat dit soort smsjes je onzeker maken...

OT: we hebben een puppy! Nu zijn we echt burgerlijk. We zijn vandaag samen het hele land doorgereden om haar op te halen en nu ligt ze onder de stoel van mijn vriend te slapen...
Oud 26-06-2011, 20:37
Volk
Volk is offline
Citaat:
OT: we hebben een puppy! Nu zijn we echt burgerlijk. We zijn vandaag samen het hele land doorgereden om haar op te halen en nu ligt ze onder de stoel van mijn vriend te slapen...
Hoe heet ze?
Oud 26-06-2011, 20:59
ZitriN
ZitriN is offline
Dank jullie wel! Met sjans bedoelt hij lijkt me dat zij interesse had in hem (moet wel bij gezegd worden dat meneer redelijk snel vindt dat een meisje hem aan het versieren is). En opzich maak ik me ook geen zorgen, hij zou inderdaad een meisje thuis kunnen brengen omdat hij uit principe vindt dat hij dat moet doen. Daarnaast kan ik me simpelweg niet voorstellen dat hij vreemd zou gaan, maar goed, ik heb hem ook zelf verder nog niet gesproken. Hij is nu bij familie en ik vind het niet zo belangrijk, om hem op dat moment te gaan bellen. Denk dat het sowieso handig is om te weten of hij haar toevallig via via kende, want dat verandert de zaak al een beetje.

@Igfy; wat voor pup?
Oud 27-06-2011, 08:13
Verwijderd
Citaat:
Ha, hetzelfde hier! Nou ja, een hond, dan, geen pup (een labrador van ruim een jaar). En we wonen nog niet samen dus in principe is het meer mijn hond dan de onze, want ze woont bij mij tot we wél een huis hebben. Maar toch is ze van ons samen!
Oud 27-06-2011, 11:22
Catch
Catch is offline
Gisteren in een opwelling de kunstmeneer gesmst. Ik dacht even dat het een impulsieve vergissing was maar hij waardeerde het en ik denk dat ik er maar even werk van ga maken. Leuk projectje
Oud 27-06-2011, 11:56
igfy
igfy is offline
Onze pup is een welsh corgi cardigan. Van de kennel heeft ze de naam Eleonore gekregen, dus wij hebben besloten haar Nora te noemen. Het is best grappig om samen voor zoiets schattigs te zorgen. We laten haar om de beurten uit, of samen, en we hebben haar al afgeleerd om bang te zijn voor de stofzuiger . Het zindelijk maken gaat iets moeilijker, maar dat komt hopelijk binnen een paar dagen.

Ik ben trouwens benieuwd wat het effect hiervan gaat zijn op mijn sociale leven. We moeten nu wel goed inplannen wie er wanneer thuis is en zomaar met z'n tweeen ergens heen gaan kan ook niet echt meer de komende tijd, of dan moet de hond mee.
Oud 27-06-2011, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Onze pup is een welsh corgi cardigan. Van de kennel heeft ze de naam Eleonore gekregen, dus wij hebben besloten haar Nora te noemen. Het is best grappig om samen voor zoiets schattigs te zorgen. We laten haar om de beurten uit, of samen, en we hebben haar al afgeleerd om bang te zijn voor de stofzuiger . Het zindelijk maken gaat iets moeilijker, maar dat komt hopelijk binnen een paar dagen.

Ik ben trouwens benieuwd wat het effect hiervan gaat zijn op mijn sociale leven. We moeten nu wel goed inplannen wie er wanneer thuis is en zomaar met z'n tweeen ergens heen gaan kan ook niet echt meer de komende tijd, of dan moet de hond mee.
Deze hier zal overal mee naartoe moeten Ben heel benieuwd of en hoe dat gaat lukken, maar als het niet lukt, gaat ze toch terug. (Heb 'r een maand op proef, maar 't is natuurlijk niet de bedoeling dat het mis gaat ). Maar gelukkig mag ze in ieder geval overal mee naartoe, en ze is zó gemakkelijk dat ik niet denk dat het een probleem gaat zijn. Maar ja, elke avond zomaar weg of zonder nadenken in de trein naar Amsterdam stappen, dat is er nu niet meer bij...
Oud 27-06-2011, 14:50
Verwijderd
Oke... en toen hadden we een hele fijne geile goede te gekke nacht. Zonder praten. Toen ging ik voor een paar dagen naar Oerol, hoorde niks van 'em. En daarna besloot ik midden in de nacht om het vanuit mijn tentje, per whatsapp dan maar helemaal af te blazen: dit project Danny H. waar ik geen raad meer mee weet. Vanavond komt ie om nog wat spullen op te halen en om nog het een en ander uit te spreken, maar eigenlijk is alles al gezegd: het lukt niet meer. Ik heb teveel gegeven, teveel gelijmd, teveel geïncasseerd, al m'n energie d'r ingestoken. Ik ben d'r helemaal klaar mee. Tijd voor mezelf Hoe belachelijk vreselijk kut het ook is, en hoe goed wij ook met en voor elkaar kunnen zijn, t'is klaar nu. Raar...
Oud 27-06-2011, 14:50
ST*R
ST*R is offline
Hm zoo leuk om na een paar uur al een smsje te krijgen dat hij heel veel aan me denkt en me alweer heel erg mist, ook heel leuk dat ik dan precies hetzelfde voel. Nog leuker om dan 's avonds laat nog naar hem toe te gaan
Omg hij is zoo leuk en sexy en grappig en knap en alles, en ik mis hem altijd zo snel als ik niet meer bij hem ben!
Straks 2 weken op vakantie zonder hem en ik weet dat het heel kort is, maar ik ben echt heel benieuwd hoe ik dat ga overleven als ik hem na een paar uur al super erg mis
Oud 27-06-2011, 17:29
Dott
Dott is offline
Citaat:
Onze pup is een welsh corgi cardigan.
Zijn zulke leuke honden je ziet ze veeeel te weinig maar mn oma had ze vroeger

Ot: het gaat eigk best goed volgende week ben ik weer een week weg, dus dan zullen we elkaar wel missen maar dat hoort erbij en is soms ook wel fijn.
Ben dan onwijs druk want ben leiding op een ponykamp dan, dus genoeg afleiding. Hoop dat t supertof word! Sowieso weinig slaap!
Oud 27-06-2011, 21:48
Verwijderd
Pfff, wat een vreemd weekend en een rare week. En hij is nog maar net begonnen. Ik vind het maar raar en moeilijk nu. Allemaal. Ik weet het allemaal niet zo goed meer.
Oud 27-06-2011, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Oke... en toen hadden we een hele fijne geile goede te gekke nacht. Zonder praten. Toen ging ik voor een paar dagen naar Oerol, hoorde niks van 'em. En daarna besloot ik midden in de nacht om het vanuit mijn tentje, per whatsapp dan maar helemaal af te blazen: dit project Danny H. waar ik geen raad meer mee weet. Vanavond komt ie om nog wat spullen op te halen en om nog het een en ander uit te spreken, maar eigenlijk is alles al gezegd: het lukt niet meer. Ik heb teveel gegeven, teveel gelijmd, teveel geïncasseerd, al m'n energie d'r ingestoken. Ik ben d'r helemaal klaar mee. Tijd voor mezelf Hoe belachelijk vreselijk kut het ook is, en hoe goed wij ook met en voor elkaar kunnen zijn, t'is klaar nu. Raar...
ZO! Dat was dat. Hele fijne, verhelderende, begripvolle en relaxte avond gehad waarin we alles hebben kunnen zeggen. Zonder verwijten en zonder moeilijk zwaar gedoe. We gaan de komende jaren gelukkig worden zonder elkaar en in 2014 gaan we baby's maken Ik ben best wel blij!
Oud 28-06-2011, 08:57
T.M.
T.M. is offline
Ze is nu op vakantie. Ik begin haar nu wel echt te missen. Dat gevoel dat je haar elke dag wil bellen en sms-en.
Maar ik houd mij in, hihi. Wil geen stalker zijn. :-P
En ik merk dat het zonder haar het leven wel een stukje saaier is.
Oud 28-06-2011, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Pfff, wat een vreemd weekend en een rare week. En hij is nog maar net begonnen. Ik vind het maar raar en moeilijk nu. Allemaal. Ik weet het allemaal niet zo goed meer.
Kop op, ook dit soort weken gaan voorbij Was de dienst wel mooi zaterdag?

OT: Bah. Zou willen dat het me weinig kon schelen, maar ik vind het echt niet leuk dat het erop lijkt dat ik alleen dankzij m'n ouders niet alleen op het vliegveld sta. Ik weet dat iedereen het druk heeft, maar het valt me nogal tegen van een aantal mensen wat heel goed weet dat ik het hier best zwaar heb gehad af en toe

En ik ben zo gewend aan veel contact met meneer dat even 2 dagen niks weer wennen is. Nou ja, hij heeft het ook druk, vast ook met interessante(re) dingen. Sms hem vanavond wel weer eens.
Oud 28-06-2011, 14:32
klompje
klompje is offline
Lieve Jantine,
Wat knap van je! Veel succes met verwerken.
Oud 28-06-2011, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Lieve Jantine,
Wat knap van je! Veel succes met verwerken.
Dankje schatje, komt goed!
Oud 28-06-2011, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Kop op, ook dit soort weken gaan voorbij Was de dienst wel mooi zaterdag?
Dankje Dienst van mijn overleden oom was twee weken geleden al, maar hij was mooi! Lief dat je er aan denkt!
Misschien organiseren je vrienden wel stiekem een 'HOERA-SKYBLUE-KOMT-WEER-NAAR-HUIS!' feestje, zonder dat jij het weet!

@Jogchem: Wat goed van je, hoera!
Oud 29-06-2011, 09:31
Dott
Dott is offline
Ik droomde vannacht zo realistisch dat hij zich als een hufter opstelde en dat ik het daarom uitmaakte, dat ik me rot voelde toen ik wakker werd en even niet wist dat het een droom was.
Hij lag gelukkig gewoon naast me, maar als ik me zo moet voelen als het uit gaat... brrrrr...
Ik hou geloof ik echt heel erg veel van hem want dat gevoel was echt verrot..
Oud 29-06-2011, 09:53
Verwijderd
Ik mis 'm nu al
Oud 29-06-2011, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Dankje Dienst van mijn overleden oom was twee weken geleden al, maar hij was mooi! Lief dat je er aan denkt!
Misschien organiseren je vrienden wel stiekem een 'HOERA-SKYBLUE-KOMT-WEER-NAAR-HUIS!' feestje, zonder dat jij het weet!
Jeetje de tijd gaat veel te snel, sorry Maar gelukkig! En dat is het juist: ergens zou ik dat nog gaan denken omdat het bijna een slechte film lijkt dat er echt niemand komt. Maar ik wil dat niet doen, want dan gaat het me weer stiekem tegenvallen als dat ook nog eens niet zo is

OT: Hmm leuke smsjes, maar wat gaat er gebeuren blijft de grote vraag...
Oud 29-06-2011, 19:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hij is lief en het is zo fijn samen Was echt blij om weer thuis te zijn vanmiddag en hem weer te zien Vannacht kon ik niet slapen en telkens als ik bijna in slaap viel begon het weer te onweren of wat dan ook, uiteindelijk heeft ie me in slaap geaaid, zo lief
Oud 29-06-2011, 21:10
*oma*
*oma* is offline
Vanavond zie ik hem weer na vier weken, spannend!
Oud 29-06-2011, 22:34
Verwijderd
@oma: En, hoe was het?
Oud 30-06-2011, 10:08
Volk
Volk is offline
Hier gaat het goed. Alleen een goeie vriend van mij heeft opeens zijn ex achter hem aan zitten. Het is begin dit jaar uitgegaan en nu zit ze weer achter hem aan op een heel irritante en vervelende manier. Ze nodigt zichzelf uit voor alles waar die vriend heen gaat en dringt zichzelf op. Ze begint steeds over van die stomme onderwerpen, zet liefdesliedjes op en hangt heel de tijd aan hem, probeert hem mee naar haar huis te lokken, verbiedt hem te gamen omdat ze aandacht wil etc etc. Hij woont half bij ons dus ik heb er erg veel last van. Het is een aardig meisje maar nu ze zich zo aanstellerig gedraagt ga ik het contact afkappen na zaterdag. Ze komt maar terug als ze normaal kan doen.
Oud 30-06-2011, 15:33
indigo
indigo is offline
Vriendje ving me op na mijn nachtdienst. Kwam me halen uit het ziekenhuis (hihi, hij zag me in mijn witte jas lopen, daar schrok hij wel van geloof ik ) en ging me toen in bed stoppen en ontbijt geven enzo. Toen hij naar school wegfietste, kreeg ik een smsje: "Ik ben zo gelukkig met jou!". Aww, toen sliep ik helemaal heerlijk <333.
Oud 30-06-2011, 19:07
T.M.
T.M. is offline
Heeft iemand tips als je vriendin je kapsel niet leuk vindt?
(Ben van lang krullend haar, even naar kort gegaan...wel veel positieve reacties gehad van anderen.)
Oud 30-06-2011, 19:16
Verwijderd
Hij sprak me aan via msn over een larp. Zijn zusje gaat namelijk ook en er moeten wat dingen geregeld worden. Hij vroeg hoe het gaat. Het gaat. En hij vroeg of hij mee kan rijden, daar heb ik even omheen geluld, want dat weet ik nog niet... Misschien moet hij maar wel op mijn verjaardag komen en dat ik dan zie hoe ik op hem reageer en dat ik dan een antwoord kan geven. Of misschien moet hij maar niet op mijn verjaardag komen en niet meerijden enz enz.
Oud 30-06-2011, 19:28
Lente
Lente is offline
dat laatste tuurlijk!
Oud 30-06-2011, 20:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oud 30-06-2011, 20:05
Verwijderd
Ik moet hem laten meerijden Anders kan hij niet gaan en als hij niet gaat, kan zijn zusje niet gaan en wij spelen samen... GVD En ik zou me er niets van moeten aantrekken, maar ik wil dit zijn zusje niet aandoen (en mezelf egoïst die ik ben ).

Hij heeft geen geld. Dus waarschijnlijk komt hij dan ook niet op mijn verjaardag. Dat is toch al iets waar ik me niet meer druk over hoef te maken.
Oud 30-06-2011, 20:05
Verwijderd
Citaat:
(Ben van lang krullend haar, even naar kort gegaan...wel veel positieve reacties gehad van anderen.)
Ja, je kunt het er nu eenmaal niet aanplakken.
Oud 30-06-2011, 20:45
Lente
Lente is offline
ik heb een date, ben benieuwd
Oud 30-06-2011, 21:20
Verwijderd
Uuuuuuuuuuuuuuhm, m'n splinternieuwe rationele nuchtere ex is echt ontzettend in een aanhankelijke emobui geschoten waarin ie me continu smst hoe erg ie me mist en dat ie me wil zien en vanavond gewoon op m'n stoep staat en dat ie gefrustreerd is dat 't niet lukt, dat ie een sukkel is en ik geweldig ben en dat 'ie wel kan janken. What-the-fuck... daar gaat m'n stoere ongenaakbare man. Ik snap er geen hout van en ik weet ook niet wat ik er mee moet. 'T lijkt wel alsof 'ie me alleen maar wil als 'ie me niet heeft. Wat een overkill aan aandacht en liefde opeens. Heel erg too much. Maar ja, niet dat ik er ongevoelig voor ben of zo...
Oud 01-07-2011, 07:38
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriendje heeft ook supermooi dik krullend haar, en ik vind het het mooist als het wat langer wordt, maar uiteindelijk knipt hij het dan ook weer kort omdat dat veel gemakkelijker is natuurlijk. Dan ben ik ook altijd verontwaardigd, maar dat wil niet zeggen dat ik hém minder leuk vind En het groeit altijd weer aan!
Oud 01-07-2011, 08:36
Dott
Dott is offline
Ik blijf maar gek dromen over hem
Gelukkig issie irl wel superlief.
Oud 01-07-2011, 09:38
Akhlys
Akhlys is offline
Toch grappig als je vrienden heel hard hun best doen om een leuk meisje voor je te vinden, ook al heb je al 20 keer gezegd dat je daar echt even geen zin in hebt...
Oud 01-07-2011, 12:21
Dott
Dott is offline
ze kennen je beter dan dat
Oud 01-07-2011, 12:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Geef haar ff tijd om te wennen Zelf vind ik het vaak ook niet zo leuk als m'n vriend z'n haar geknipt heeft en het weer kort is maar na een paar dagen vind ik het dan ook wel weer leuk dus komt vast goed

OT: tis gewoon super fijn samen. Volgende week vier jaar samen en nu op zoek naar een leuk restaurantje om dan samen te gaan eten, wel zin in Ga straks naar de diploma-uitreiking van m'n schoonzusje, vind het echt knap van haar en ben best trots. Daarna denk ik uit eten met schoonouders, vriend en schoonzusje + vriend, wel gezellig
Oud 01-07-2011, 13:06
T.M.
T.M. is offline
Ach, ik ben gewoon best soms onzeker over me uiterlijk.
Daar ligt het ook aan.
Maar het groeit alweer snel! hihi.
Oud 01-07-2011, 14:15
Cucumber.
Cucumber. is offline
't Gaat nog steeds erg goed tussen ons! Nu al weer bijna 8,5 maanden samen en ik wil gewoon nog zó ontzettend lang met hem door! Hij is het allerleukste, -liefste, -knapste, -grappigste en geweldigste vriendje wat er maar bestaat.

Morgenavond komt 'ie weer en dan blijft 'ie eindelijk weer een keertje slapen, joepie!
Zondag ook een hele dag gezellig met elkaar en mijn ouders, gewoon weer een keertje shoppen met z'n allen.

En over 16 daagjes een weekje weg met z'n tweetjes, kan echt niet wachten.
't Zal wel een soort test worden: een hele week opgescheept zitten met z'n tweeën zal uitwijzen of wij later ook prima kunnen samenleven. 't Moet goedkomen, heb er 't volste vertrouwen in!
Oud 01-07-2011, 16:36
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
@oma: En, hoe was het?
Super fijn. Het voelde helemaal niet raar en ik ben zo blij dat hij weer terug is! Jammer genoeg zie ik hem nu pas zondag weer. Maar ja, dat hoort erbij denk ik... Echt stom hoe snel je iemand kunt missen, ik wil helemaal niet afhankelijk zijn van een ander. Maar wat doe je eraan .
Oud 02-07-2011, 09:03
Verwijderd
Hij is lief en we gaan altijd samen zijn zo want hij heeft gezegd dat ik degene ben die beslist of we er ooit mee stoppen en dat doe ik natuurlijk niet
Oud 02-07-2011, 13:55
Verwijderd
Aerrrrghh hij heeft hier al weer 2 nachten geslapen en morgenvroeg komt ie me ophalen en rijden we naar Antwerpen. Ik voel me zo'n ontzettende Mutant Gaat echt weer van hot naar her en hij luist me d'r in en ik geef er aan toe want het is belachelijk leuk en over 2 maanden is 't vast weer kak en ik kom zo nooit van hem af *%#&^%#!! Haat aan de liefde en ode aan het avontuur.
Oud 02-07-2011, 14:25
*oma*
*oma* is offline
Nou, zondag hebben we niet gehaald, want vannacht stond hij alweer aan mijn deur <3
Oud 02-07-2011, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Aerrrrghh hij heeft hier al weer 2 nachten geslapen en morgenvroeg komt ie me ophalen en rijden we naar Antwerpen. Ik voel me zo'n ontzettende Mutant Gaat echt weer van hot naar her en hij luist me d'r in en ik geef er aan toe want het is belachelijk leuk en over 2 maanden is 't vast weer kak en ik kom zo nooit van hem af *%#&^%#!! Haat aan de liefde en ode aan het avontuur.
Maar eigenlijk want ik weet hoe shit het is... Succes ermee!

Ik ben pissig dat ik nu geen keus had over dat hij zou meerijden. Ik hoopte namelijk dat ik sterk genoeg had kunnen zijn om nee te zeggen als het niets voor zijn zusje en mij had uitgemaakt. Maar goed, het gaat wel over. En ik hoef niet met hem samen te spelen of te eten, dus het moet maar meevallen.
En 6 augustus komt een vriend op bezoek. Daar heb ik zin in, lang niet gezien en er is altijd wel een beetje gevonk tussen ons geweest (maar ik vond hem destijds te jong ). Al hebben we allebei geen behoefte aan een moeilijke relatie, maar wat lol mag tussendoor vind ik. En als er geen lol is, dan is het toch gewoon gezellig .
Oud 02-07-2011, 17:36
T.M.
T.M. is offline
Vriendin was behoorlijk van slag (zoals ik al aan voelde komen), niet alleen door mijn haar...Ze was ook erg moe
Geen leuke avond, maar hopelijk wordt het vanavond wel een stuk gezelliger.
Volgende keer zal ik wat tactvoller mijn moment kiezen om mijn haar te knippen.
Oud 02-07-2011, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Nou, zondag hebben we niet gehaald, want vannacht stond hij alweer aan mijn deur <3
ahw<3

OT:

Het gaat goed! en ik ben nog steeds heel erg verliefd.
Jammer dat ze veel weg is
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten