Advertentie | |
|
![]() |
|
Onze pup is een welsh corgi cardigan. Van de kennel heeft ze de naam Eleonore gekregen, dus wij hebben besloten haar Nora te noemen. Het is best grappig om samen voor zoiets schattigs te zorgen. We laten haar om de beurten uit, of samen, en we hebben haar al afgeleerd om bang te zijn voor de stofzuiger
![]() Ik ben trouwens benieuwd wat het effect hiervan gaat zijn op mijn sociale leven. We moeten nu wel goed inplannen wie er wanneer thuis is en zomaar met z'n tweeen ergens heen gaan kan ook niet echt meer de komende tijd, of dan moet de hond mee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oke... en toen hadden we een hele fijne geile goede te gekke nacht. Zonder praten. Toen ging ik voor een paar dagen naar Oerol, hoorde niks van 'em. En daarna besloot ik midden in de nacht om het vanuit mijn tentje, per whatsapp dan maar helemaal af te blazen: dit project Danny H. waar ik geen raad meer mee weet. Vanavond komt ie om nog wat spullen op te halen en om nog het een en ander uit te spreken, maar eigenlijk is alles al gezegd: het lukt niet meer. Ik heb teveel gegeven, teveel gelijmd, teveel geïncasseerd, al m'n energie d'r ingestoken. Ik ben d'r helemaal klaar mee. Tijd voor mezelf
![]() |
![]() |
|
Hm zoo leuk om na een paar uur al een smsje te krijgen dat hij heel veel aan me denkt en me alweer heel erg mist, ook heel leuk dat ik dan precies hetzelfde voel. Nog leuker om dan 's avonds laat nog naar hem toe te gaan
![]() Omg hij is zoo leuk en sexy en grappig en knap en alles, en ik mis hem altijd zo snel als ik niet meer bij hem ben! Straks 2 weken op vakantie zonder hem en ik weet dat het heel kort is, maar ik ben echt heel benieuwd hoe ik dat ga overleven als ik hem na een paar uur al super erg mis ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ot: het gaat eigk best goed ![]() Ben dan onwijs druk want ben leiding op een ponykamp dan, dus genoeg afleiding. Hoop dat t supertof word! Sowieso weinig slaap! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Bah. Zou willen dat het me weinig kon schelen, maar ik vind het echt niet leuk dat het erop lijkt dat ik alleen dankzij m'n ouders niet alleen op het vliegveld sta. Ik weet dat iedereen het druk heeft, maar het valt me nogal tegen van een aantal mensen wat heel goed weet dat ik het hier best zwaar heb gehad af en toe ![]() En ik ben zo gewend aan veel contact met meneer dat even 2 dagen niks weer wennen is. Nou ja, hij heeft het ook druk, vast ook met interessante(re) dingen. Sms hem vanavond wel weer eens. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien organiseren je vrienden wel stiekem een 'HOERA-SKYBLUE-KOMT-WEER-NAAR-HUIS!' feestje, zonder dat jij het weet! @Jogchem: Wat goed van je, hoera! ![]() |
![]() |
|
Ik droomde vannacht zo realistisch dat hij zich als een hufter opstelde en dat ik het daarom uitmaakte, dat ik me rot voelde toen ik wakker werd en even niet wist dat het een droom was.
Hij lag gelukkig gewoon naast me, maar als ik me zo moet voelen als het uit gaat... brrrrr... Ik hou geloof ik echt heel erg veel van hem ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() OT: Hmm leuke smsjes, maar wat gaat er gebeuren blijft de grote vraag... ![]() |
![]() |
|
Hij is lief en het is zo fijn samen
![]() ![]() ![]()
|
Hier gaat het goed. Alleen een goeie vriend van mij heeft opeens zijn ex achter hem aan zitten. Het is begin dit jaar uitgegaan en nu zit ze weer achter hem aan op een heel irritante en vervelende manier. Ze nodigt zichzelf uit voor alles waar die vriend heen gaat en dringt zichzelf op. Ze begint steeds over van die stomme onderwerpen, zet liefdesliedjes op en hangt heel de tijd aan hem, probeert hem mee naar haar huis te lokken, verbiedt hem te gamen omdat ze aandacht wil etc etc. Hij woont half bij ons dus ik heb er erg veel last van. Het is een aardig meisje maar nu ze zich zo aanstellerig gedraagt ga ik het contact afkappen na zaterdag. Ze komt maar terug als ze normaal kan doen.
|
![]() |
|
Vriendje ving me op na mijn nachtdienst. Kwam me halen uit het ziekenhuis (hihi, hij zag me in mijn witte jas lopen, daar schrok hij wel van geloof ik
![]()
|
Verwijderd
|
Hij sprak me aan via msn over een larp. Zijn zusje gaat namelijk ook en er moeten wat dingen geregeld worden. Hij vroeg hoe het gaat. Het gaat. En hij vroeg of hij mee kan rijden, daar heb ik even omheen geluld, want dat weet ik nog niet... Misschien moet hij maar wel op mijn verjaardag komen en dat ik dan zie hoe ik op hem reageer en dat ik dan een antwoord kan geven. Of misschien moet hij maar niet op mijn verjaardag komen en niet meerijden enz enz.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moet hem laten meerijden
![]() ![]() Hij heeft geen geld. Dus waarschijnlijk komt hij dan ook niet op mijn verjaardag. Dat is toch al iets waar ik me niet meer druk over hoef te maken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Uuuuuuuuuuuuuuhm, m'n splinternieuwe rationele nuchtere ex is echt ontzettend in een aanhankelijke emobui geschoten waarin ie me continu smst hoe erg ie me mist en dat ie me wil zien en vanavond gewoon op m'n stoep staat en dat ie gefrustreerd is dat 't niet lukt, dat ie een sukkel is en ik geweldig ben en dat 'ie wel kan janken. What-the-fuck... daar gaat m'n stoere ongenaakbare man. Ik snap er geen hout van en ik weet ook niet wat ik er mee moet. 'T lijkt wel alsof 'ie me alleen maar wil als 'ie me niet heeft. Wat een overkill aan aandacht en liefde opeens. Heel erg too much. Maar ja, niet dat ik er ongevoelig voor ben of zo...
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Toch grappig als je vrienden heel hard hun best doen om een leuk meisje voor je te vinden, ook al heb je al 20 keer gezegd dat je daar echt even geen zin in hebt...
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() OT: tis gewoon super fijn samen. Volgende week vier jaar samen en nu op zoek naar een leuk restaurantje om dan samen te gaan eten, wel zin in ![]() ![]()
|
't Gaat nog steeds erg goed tussen ons! Nu al weer bijna 8,5 maanden samen en ik wil gewoon nog zó ontzettend lang met hem door! Hij is het allerleukste, -liefste, -knapste, -grappigste en geweldigste vriendje wat er maar bestaat.
![]() Morgenavond komt 'ie weer en dan blijft 'ie eindelijk weer een keertje slapen, joepie! ![]() Zondag ook een hele dag gezellig met elkaar en mijn ouders, gewoon weer een keertje shoppen met z'n allen. ![]() En over 16 daagjes een weekje weg met z'n tweetjes, kan echt niet wachten. ![]() 't Zal wel een soort test worden: een hele week opgescheept zitten met z'n tweeën zal uitwijzen of wij later ook prima kunnen samenleven. 't Moet goedkomen, heb er 't volste vertrouwen in! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Aerrrrghh hij heeft hier al weer 2 nachten geslapen en morgenvroeg komt ie me ophalen en rijden we naar Antwerpen. Ik voel me zo'n ontzettende Mutant
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ben pissig dat ik nu geen keus had over dat hij zou meerijden. Ik hoopte namelijk dat ik sterk genoeg had kunnen zijn om nee te zeggen als het niets voor zijn zusje en mij had uitgemaakt. Maar goed, het gaat wel over. En ik hoef niet met hem samen te spelen of te eten, dus het moet maar meevallen. En 6 augustus komt een vriend op bezoek. Daar heb ik zin in, lang niet gezien en er is altijd wel een beetje gevonk tussen ons geweest (maar ik vond hem destijds te jong ![]() ![]() |
![]() |
|
|