Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2011, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Maar een kampvuur beats een open haard
Absoluut!

Citaat:
Ik kijk nu via youtube the rite of spring
Advertentie
Oud 04-07-2011, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar om nou overal 'ik vind' voor te gaan plakken, is ook weer zoiets. Dat het mijn mening is en niet universeel, spreekt voor zich.
Hm, voor mij niet, maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Oud 04-07-2011, 11:50
Verwijderd
Ik vind het wel een beetje lelijk dat de dino's pupillen hebben

Maar he, die film is meer dan 70 jaar oud, waar heb ik het over Het is echt awesome.
Oud 04-07-2011, 11:52
Verwijderd
"Fantasia" werd de eerste langspeelanimatiefilm van Disney die genadeloos flopte aan de kassa. Intellectuelen en fans van klassieke muziek vonden de film pure kitsch en het grote publiek miste het pretentieloze kinderamusement dat ze altijd met Disney associeerden. Eén van de redenen dat "Fantasia" zoveel verlies maakte had ook met de Tweede Wereldoorlog te maken, waardoor Disney een groot deel van zijn afzetmarkt in Europa kwijt was. De studio kwam in grote financiële problemen en maakte snel een eenvoudigere langspeelanimatiefilm, Dumbo (1940) die opnieuw een kaskraker werd. Voor Disney zelf was het echter een zware klap en hij zou nooit nog in zijn carrière zo'n zwaar artistiek risico nemen.

Dumbo is gewoon het goedmakertje voor de flop van Fantasia, jeetje
Oud 04-07-2011, 11:53
Verwijderd
'Toen "Fantasia" in 1969 werd heruitgebracht in de bioscoop groeide de film onverwacht uit tot een cultfilm. Fans van psychedelica en hallucinogene drugs kwamen in grote getalen kijken '

Oud 04-07-2011, 11:54
Verwijderd
Ja, tof toch? Dat ie pas later zo gewaardeerd werd. Dat is met alle grote kunstenaars ook

hopsakee!
Oud 04-07-2011, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Ja, tof toch? Dat ie pas later zo gewaardeerd werd. Dat is met alle grote kunstenaars ook

[filmpje]
hopsakee!
Ik vind het vooral dolkomisch dat ie in 1969 zo gewaardeerd werd door stonede hippies
Oud 04-07-2011, 11:59
Verwijderd
Ja, en ook heel begrijpelijk Best een trip soms, die film. <3
Oud 04-07-2011, 11:59
Verwijderd
Overigens worden Dumbo (de roze olifanten) en Alice in Wonderland ook gewaardeerd door stonede hippies
Oud 04-07-2011, 12:01
Verwijderd

Die muziek vanaf 3.44 vond ik vroeger zoooo mooi <3
Oud 04-07-2011, 12:04
Verwijderd
Ik kijk nu de uncut versie van the pastoral symphony waar een negercentaur de staarten vlecht van de blanke paarden en waar ze setjes worden op huidskleur

Oh en waar zebranegercentaurs de koning koelte toewuiven met veren
Oud 04-07-2011, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk nu de uncut versie van the pastoral symphony waar een negercentaur de staarten vlecht van de blanke paarden en waar ze setjes worden op huidskleur

Oh en waar zebranegercentaurs de koning koelte toewuiven met veren
Oh ja, daar was van alles over te doen inderdaad
Oud 04-07-2011, 12:08
Verwijderd
Nou ja, in 1940 was dat natuurlijk nog heel normaal in (o.a.) Amerika. Maar in de nieuwe versies hebben ze dat dus allemaal gecensureerd.
Oud 04-07-2011, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, in 1940 was dat natuurlijk nog heel normaal in (o.a.) Amerika. Maar in de nieuwes versie hebben ze dat dus allemaal gecensureerd.
Ja, ik bedoel ook later. Heb ook die wikipedia ooit gelezen waar dat allemaal in staat
Oud 04-07-2011, 12:12
Verwijderd
Dolkomisch dit

Ik vind het vliegende paardenstuk nog steeds awesome trouwens Ik word er vrolijk van

Dit gedeelte dus.
Oud 04-07-2011, 12:15
Verwijderd
Ik ging weg om boodschappen te doen, en dan kom ik terug , en dan gaat het nog steeds over hetzelfde onderwerp .
Oud 04-07-2011, 12:16
Verwijderd
Ja, dus?
Oud 04-07-2011, 12:17
Verwijderd
Ik zie het probleem ook niet?

Overigens lijkt het mij duidelijk welke film Stefanie vandaag moet gaan kijken
Oud 04-07-2011, 12:18
Verwijderd
Oh bah ik vind het zo flauw dat ik moet schoonmaken en opruimen op mijn vrije dag Misschien is fulltime werken toch niet echt mijn ding
Oud 04-07-2011, 12:19
Verwijderd
Citaat:

inderdaad
Oud 04-07-2011, 12:19
Verwijderd
Aww
Ik ga zo maar eens boodschappen doen voor mijn zieke vriendinnetje.
Oud 04-07-2011, 12:20
Verwijderd
Ik zit zo eens wat dingetjes van Fantasia 2000 te bekijken en ik geloof dat ik hem toch wel wil hebben ja
Oud 04-07-2011, 12:20
Verwijderd
max 20 uur per week werken en verder het huishouden doen en teren op de zak van manlief wordt mijn toekomst denk ik
Oud 04-07-2011, 12:21
Verwijderd
Of manlief zo opvoeden dat hij het huishouden doet
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
"Fantasia" werd de eerste langspeelanimatiefilm van Disney die genadeloos flopte aan de kassa. Intellectuelen en fans van klassieke muziek vonden de film pure kitsch en het grote publiek miste het pretentieloze kinderamusement dat ze altijd met Disney associeerden. Eén van de redenen dat "Fantasia" zoveel verlies maakte had ook met de Tweede Wereldoorlog te maken, waardoor Disney een groot deel van zijn afzetmarkt in Europa kwijt was. De studio kwam in grote financiële problemen en maakte snel een eenvoudigere langspeelanimatiefilm, Dumbo (1940) die opnieuw een kaskraker werd. Voor Disney zelf was het echter een zware klap en hij zou nooit nog in zijn carrière zo'n zwaar artistiek risico nemen.

Dumbo is gewoon het goedmakertje voor de flop van Fantasia, jeetje
Dumbo is trouwens ook mooi, heel kort overigens, maar ik krijg nog steeds een brok in mijn keel als hij bij z'n moeder op de slurf kruipt als ze gevangen zit.
Verwijderd
Dat laatste was de afspraak tussen deadlock en mij, maar ja, toen werd ik gedumpt
Oud 04-07-2011, 12:24
Verwijderd
Citaat:
max 20 uur per week werken en verder het huishouden doen en teren op de zak van manlief wordt mijn toekomst denk ik
Citaat:
Of manlief zo opvoeden dat hij het huishouden doet

Citaat:
Dat laatste was de afspraak tussen deadlock en mij, maar ja, toen werd ik gedumpt
Verdorie, Sjaak afhaak
Oud 04-07-2011, 12:24
Verwijderd
Ach er komt wel een nieuwe verbeterde versie van bas binnenkort
Oud 04-07-2011, 12:25
Verwijderd
Die niet bas is, zeg maar, voor de duidelijkheid
Oud 04-07-2011, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Dumbo is trouwens ook mooi, heel kort overigens, maar ik krijg nog steeds een brok in mijn keel als hij bij z'n moeder op de slurf kruipt als ze gevangen zit.
ahw
Oud 04-07-2011, 12:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik zie het probleem ook niet?

Idd, Full Metal Jacket
Oud 04-07-2011, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Oh bah ik vind het zo flauw dat ik moet schoonmaken en opruimen op mijn vrije dag Misschien is fulltime werken toch niet echt mijn ding
Als je fulltime werkt kun je toch een hulp in de huishouding nemen?
Oud 04-07-2011, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, duh

Ik heb helemaal geen man nodig, fixed
Oud 04-07-2011, 12:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zou liever niet volledig werken en af en toe een beetje schoonmaken.
Oud 04-07-2011, 12:50
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik zou liever niet volledig werken en af en toe een beetje schoonmaken.
Hmnee, ik zou liever 15-20 uur werken en de rest van de tijd lekker uitrusten en leuke dingen doen. Maarja.
Oud 04-07-2011, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, duh

Ik heb helemaal geen man nodig, fixed
Ik denk er sterk over dat te doen, maar mijn ouders onterven me dan denk ik. (niet dat er zoveel te ervan val, maar HE)
Oud 04-07-2011, 12:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hmnee, ik zou liever 15-20 uur werken en de rest van de tijd lekker uitrusten en leuke dingen doen. Maarja.
Nog beter!
Oud 04-07-2011, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Idd, Full Metal Jacket
Pftss, nee.

Ik ga vanavond naar Tambien La Lluvia. Met Gael Garcia Bernal, omnomnom En vast ook wel een goede film Met m'n zusje en haar vriend. En ze komen ook eten. Leeeuuuk.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh ik ook. Dumbo is zooooooo zielig nog zieliger dan de lion king als de vader doodgaat.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Verwijderd
Goede reden ook om er vandaag maar eens voor te zorgen dat m'n huis 'aan kant' is
Oud 04-07-2011, 12:53
Verwijderd
Zeg, spot je nou met me?
Oud 04-07-2011, 12:55
Verwijderd
GRRRRRRR, ik moet het terras gaan schoonmaken en de tuinmeubels. dat gaat me de hele middag kosten, want we hebben een veel te grote tuin.
Oud 04-07-2011, 12:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Quis, ik durf m'n scriptie ook niet in te leveren
Oud 04-07-2011, 12:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
Zeg, spot je nou met me?
Nee, meer dat ik zoiets best kan doen. Maar niet zolang ik nog de boel deel met iemand anders.
Oud 04-07-2011, 12:58
Verwijderd
Tuurlijk ga je dat doen Quis
Oud 04-07-2011, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Quis, ik durf m'n scriptie ook niet in te leveren
Gewoon doen! Dan heb je namelijk vakantie. Plus je hebt alles gedaan wat je in redelijkheid kon, als het goed is heb je ook de verbeterpunten die je begeleider gaf verwerkt, dus nu is het gewoon goed. En die kapitale fout staat er niet in en als ie er wel in staat maakt dat niet uit, zat boeken in de bibliotheek met fouten erin, niemand die erom wakker ligt.
(Ik ben overigens nog niet klaar, dit was 2/3 pas. Maar dat vind ik ook heel eng. Ik vind eraan bezig zijn ook eng en naar besprekingen gaan ook en alles eigenlijk wel.)
Oud 04-07-2011, 12:59
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh ik ook. Dumbo is zooooooo zielig nog zieliger dan de lion king als de vader doodgaat.
Ohja, veel zieliger!
Oud 04-07-2011, 13:00
Verwijderd
om dumbo moest ik vroeger altijd huilen.
Oud 04-07-2011, 13:01
Verwijderd
Mmm, 'stoofpotje van prei en kikkererwten met naanbrood', lijkt me wel een prima gerechtje om te maken vanavond!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten