Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Die tv is ook nice, mooi design. |
![]() |
||
Citaat:
En ik vind hem ook wel mooi ja. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo werkt het ipod dockingstation niet als de tv niet aanstaat en heeft de set de neiging om zelf te denken. Dus als jij de tv uitzet, gaat hij zelf ook uit. Verder komt het geluid uit de subwoofer incidenteel wat Heaviside-achtig over. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() En danku. Hij is veel goedkoper dan de meeste modellen van 2011, maargoed, hij heeft dan weer geen 3D functie, maar dat vind ik toch overbodig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En vertalen naar Nederlands doe je zelf maar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Belt m'n moeder me ook nog op dat d'r internet/tv/telefoon het niet doen. Belt ze tele2, zegt die man: ja dan moet u even de kabels uit de muur halen. M'n moeder: ja eh, hallo ik ben ziek en dat kan ik sowieso niet. Man: Nou dan kan ik u niet verder helpen. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik: "Yow, Q hier, intarwebs ligt plat, WATSKEBURT!"
Dude: "Eh, wat voor oopereeting siesteem gebruikt U?" Ik: "Eh, wat heeft dat te maken met de verbinding?" Dude: "Nou dat moet ik weten mijnheer want anders kan ik U niet helpen!!!1111111" Ik: "Maar ik zie dat m'n modem geen signaal meer krijgt, dus het zit niet in mijn kist." Dude: ".. Gebruikt U Windows of Linux mijnheer?" Ik: "Luistert; mijn modem krijgt geen signaal binnen dus kijk nou gewoon even of er iets mis is." Dude: "Maar ik kan U echt niet helpen anders hoor!!111111111" Ik: "... Windows." Dude: "Probeert U het modem eens te resetten?" Ik: ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, hangt er uiteraard wel vanaf wat er aan de hand is. Maar die kabels eruit kunnen we testen wat er aan de hand is / of er monteur langs moet komen, en zo ja, of dat kpn is of dat dat een van de tele2 storingsmonteurs is.
Anders moet er verplicht tele2 storingsmonteur komen -> 2 werkdagen. En grote kans dat die dan gaat constateren dat er een kpn monteur naartoe moet. -> die bellen binnen 3 uur voor een afspraak, vaak komen ze volgende dag langs als bericht ingezet voor 3 uur, en anders de dag erna. Maar ja, als je direct weet dat kpn er naartoe moet, gaat het eruit weer 2 dagen sneller. Maar goed ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |