Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2011, 16:49
Verwijderd
Gaat FRS ineens weer actief vinyl verkopen? Wat een narigheid toch; nog even en ze gaan ook weer VHS verpatsen aan n00bs.
Advertentie
Oud 05-07-2011, 16:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ah, binnenkort maar even wat kleitabletten scoren dan.
Oud 05-07-2011, 16:52
Verwijderd
De eerste die diarree gaat sputteren in de zin van "Maar vinyl klinkt veel warmer en beter!" stamp ik echt de grond in.

Afhankelijk van eventuele ervaring met vechtsporten en/of een indrukwekkend gestel met woorden of fysiek.
Oud 05-07-2011, 17:10
Verwijderd
vinyl is de shit.

Ik kan je wel hebben hoor!
Oud 05-07-2011, 17:12
Schrödinger
Schrödinger is offline
Vinyl is voor retrofags die geen verstand van techniek en geluid hebben.
Oud 05-07-2011, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Vinyl is voor retrofags die geen verstand van techniek en geluid hebben.
Oud 05-07-2011, 17:20
Verwijderd
jezus, ik heb het meetingstopictitel aangepast maar ik heb er blijkbaar de rechten niet meer voor want het lukt niet?
Oud 05-07-2011, 17:22
Verwijderd
Ah, m'n brief aan de NS heeft z'n vruchten afgeworpen, 150 euro terug.
Oud 05-07-2011, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Gaat FRS ineens weer actief vinyl verkopen? Wat een narigheid toch; nog even en ze gaan ook weer VHS verpatsen aan n00bs.
De economie draait op n00bs
Oud 05-07-2011, 17:26
Verwijderd
Citaat:
jezus, ik heb het meetingstopictitel aangepast maar ik heb er blijkbaar de rechten niet meer voor want het lukt niet?
Je kan de titel maar 15 minuten aanpassen.
Oud 05-07-2011, 17:29
Verwijderd
Citaat:
De eerste die diarree gaat sputteren in de zin van "Maar vinyl klinkt veel warmer en beter!" stamp ik echt de grond in.

Afhankelijk van eventuele ervaring met vechtsporten en/of een indrukwekkend gestel met woorden of fysiek.
Platen zien er wel leuker uit. Als decoratie is het 100 punten. Maar beter klinken, moah. Het geeft wel een extra dementie aan oude jazzplaten.
Oud 05-07-2011, 17:30
Verwijderd
Ik schreef demensie
Oud 05-07-2011, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Platen zien er wel leuker uit. Als decoratie is het 100 punten. Maar beter klinken, moah. Het geeft wel een extra dementie aan oude jazzplaten.
Citaat:
Ik schreef demensie
double fail in dat geval
Oud 05-07-2011, 17:32
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ah, m'n brief aan de NS heeft z'n vruchten afgeworpen, 150 euro terug.
Waar heb je over geklaagd?
Oud 05-07-2011, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Waar heb je over geklaagd?
Dat m'n jas vies geworden was omdat de bank vies was.
Oud 05-07-2011, 17:38
Martiño
Martiño is offline
En yay, mijn tv is in het depot in Best gearriveerd! Hopelijk is het er morgen.
Oud 05-07-2011, 17:38
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat m'n jas vies geworden was omdat de bank vies was.

Waarom was je daar dan gaan zitten?
Oud 05-07-2011, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Myeah, die extra dimensie van ruis, tikken, LP's schoonmaken voor je ze af kunt spelen.. Delicious. Ik begrijp niet zo goed waarom je inferieur geluid een "extra dimensie" noemt.
Oud 05-07-2011, 17:39
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Ik kan me voorstellen dat mensen het prettig vinden klinken omdat het klinkt "zoals het toen klonk".
Oud 05-07-2011, 17:40
Verwijderd
Citaat:

Waarom was je daar dan gaan zitten?
Omdat ik graag een brief wilde schrijven.
Oud 05-07-2011, 17:41
Verwijderd
Citaat:
En yay, mijn tv is in het depot in Best gearriveerd! Hopelijk is het er morgen.
linkje?
Verwijderd
Citaat:
Je kan de titel maar 15 minuten aanpassen.
ah vandaar! Schobbejakkerij!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Myeah, die extra dimensie van ruis, tikken, LP's schoonmaken voor je ze af kunt spelen.. Delicious. Ik begrijp niet zo goed waarom je inferieur geluid een "extra dimensie" noemt.
Tja, het geeft er een bepaalde charme aan en roept bepaalde emoties op. De kwaliteit van een medium kan perfect zijn, maar kutmuziek blijft kut.
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me voorstellen dat mensen het prettig vinden klinken omdat het klinkt "zoals het toen klonk".
Ik niet

Citaat:
Tja, het geeft er een bepaalde charme aan en roept bepaalde emoties op. De kwaliteit van een medium kan perfect zijn, maar kutmuziek blijft kut.
Nuh-uh, een CD is zóveel beter dan een LP, op praktisch ieder denkbaar front. Je gaat toch ook niet bewust naar analoge TV kijken als je digitaal voorhanden hebt "omdat het er vroeger zo uit zag".
Oud 05-07-2011, 17:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Omdat ik graag een brief wilde schrijven.
Ik geloof het nog ook
Citaat:
linkje?
Samsung UE32D5000 32" Full HD LED en een HT-C 5800 2.1 blu-ray home cinema set
Oud 05-07-2011, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof het nog ook
Nee, ze hadden 150 euro te veel van m'n rekening afgehaald en ik wilde het terug en ze deden aan de telefoon moeilijk. Dus toen moest ik een brief schrijven.
Citaat:

Samsung UE32D5000 32" Full HD LED en een HT-C 5800 2.1 blu-ray home cinema set
Die home cinema set heb ik ook!!!
Die tv is ook nice, mooi design.
Oud 05-07-2011, 18:00
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Die home cinema set heb ik ook!!!
Die tv is ook nice, mooi design.
Ah! Bevalt hij? Ik las op internet dat de diskdrive soms wat veel geluid maakt of valt dat mee?

En ik vind hem ook wel mooi ja. Maar ik ben bang dat ik nu een of andere duitse versie krijg, aangezien het ding blijkbaar uit een depot in Beieren komt.
Oud 05-07-2011, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Ah! Bevalt hij? Ik las op internet dat de diskdrive soms wat veel geluid maakt of valt dat mee?
Hij is opzich prima, maar er zijn wel een paar kleine irritaties.
Zo werkt het ipod dockingstation niet als de tv niet aanstaat en heeft de set de neiging om zelf te denken. Dus als jij de tv uitzet, gaat hij zelf ook uit.
Verder komt het geluid uit de subwoofer incidenteel wat Heaviside-achtig over.
Oud 05-07-2011, 18:05
Verwijderd
Ik ben sowieso tegen subwoofers. En dat je iPod-docking niet werkt is alleen maar een zegen want Apple zuigt de pan uit

Ziet er wel slick uit, die TV. Nice one, Martin
Oud 05-07-2011, 18:10
Verwijderd
Jullie zijn wel een beetje grof tegen Missy hoor.
Oud 05-07-2011, 18:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ach, wellicht helpt een beetje peer pressure.
Oud 05-07-2011, 18:13
Verwijderd
hmmm... m'n externe hd is opeens write protected... iemand een idee. Er zit nergens een knopje oid.
Oud 05-07-2011, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Ik niet. Ik ben onschuldig.
Oud 05-07-2011, 18:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hij is opzich prima, maar er zijn wel een paar kleine irritaties.
Zo werkt het ipod dockingstation niet als de tv niet aanstaat en heeft de set de neiging om zelf te denken. Dus als jij de tv uitzet, gaat hij zelf ook uit.
Verder komt het geluid uit de subwoofer incidenteel wat Heaviside-achtig over.
Hm. Nouja, dat ipod-dock vind ik niet zo heel erg belangrijk. Maar werkt hij goed met je iPhone of moet je hem eerst in vliegtuigmodus zetten?
Citaat:
Ik ben sowieso tegen subwoofers. En dat je iPod-docking niet werkt is alleen maar een zegen want Apple zuigt de pan uit

Ziet er wel slick uit, die TV. Nice one, Martin
Haha, ik heb een iphone dus wat dat betreft kan het wel handig zijn.

En danku. Hij is veel goedkoper dan de meeste modellen van 2011, maargoed, hij heeft dan weer geen 3D functie, maar dat vind ik toch overbodig.
Oud 05-07-2011, 18:16
Verwijderd
Citaat:
hmmm... m'n externe hd is opeens write protected... iemand een idee. Er zit nergens een knopje oid.
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\StorageDevicePolic ies\WriteProtect

Check die sleutel eens en verander de DWORD naar 0 als 't een 1 is.
Oud 05-07-2011, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Ik niet. Ik ben onschuldig.
Goedzo.
Oud 05-07-2011, 18:19
Verwijderd
Citaat:
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\StorageDevicePolic ies
bestaat niet...
Oud 05-07-2011, 18:22
Verwijderd
hmm... een andere usb-poort lost het probleem op
Oud 05-07-2011, 18:23
Verwijderd
Citaat:
bestaat niet...
Maak 'm dan eens aan. Label moet zijn "WriteProtect", zonder quotes, en de value moet nul zijn. Wat je hiernaast ook kunt doen is Start, Run, gpedit.msc -> Computer Configuration -> Adminstrative Templates -> System -> Removable Storage Access en daar disable je alle opties die ruiken naar "Deny read access/write access". Maar let even op dat je niet zomaar álles uitvinkt maar alleen dat wat naar je drive ruikt.

En vertalen naar Nederlands doe je zelf maar
Oud 05-07-2011, 18:24
Verwijderd
Citaat:
hmm... een andere usb-poort lost het probleem op
Check de sleutels HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet00x\Control eens, of daar een WriteProtect-value in staat. Ga ze allemaal eens af en kijk of je verschillen kunt vinden.
Oud 05-07-2011, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Check de sleutels HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet00x\Control eens, of daar een WriteProtect-value in staat. Ga ze allemaal eens af en kijk of je verschillen kunt vinden.
Nee daarin staat ook niet, gelukkig maar want ik houd niet van writeprotect

Belt m'n moeder me ook nog op dat d'r internet/tv/telefoon het niet doen. Belt ze tele2, zegt die man: ja dan moet u even de kabels uit de muur halen. M'n moeder: ja eh, hallo ik ben ziek en dat kan ik sowieso niet. Man: Nou dan kan ik u niet verder helpen.
Oud 05-07-2011, 18:35
Martiño
Martiño is offline
Wat heeft je moeder dan dat ze de kabels niet uit de muur kan trekken (niet dat het iets zou oplossen, maar goed).
Oud 05-07-2011, 18:39
Verwijderd
Ik: "Yow, Q hier, intarwebs ligt plat, WATSKEBURT!"
Dude: "Eh, wat voor oopereeting siesteem gebruikt U?"
Ik: "Eh, wat heeft dat te maken met de verbinding?"
Dude: "Nou dat moet ik weten mijnheer want anders kan ik U niet helpen!!!1111111"
Ik: "Maar ik zie dat m'n modem geen signaal meer krijgt, dus het zit niet in mijn kist."
Dude: ".. Gebruikt U Windows of Linux mijnheer?"
Ik: "Luistert; mijn modem krijgt geen signaal binnen dus kijk nou gewoon even of er iets mis is."
Dude: "Maar ik kan U echt niet helpen anders hoor!!111111111"
Ik: "... Windows."
Dude: "Probeert U het modem eens te resetten?"
Ik:
Oud 05-07-2011, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Dude: "Nou dat moet ik weten mijnheer want anders kan ik U niet helpen!!!1111111"
Ik: "Maar ik zie dat m'n modem geen signaal meer krijgt, dus het zit niet in mijn kist."
Ik: "Luistert; mijn modem krijgt geen signaal binnen dus kijk nou gewoon even of er iets mis is."
Ik:
Zó achterlijk was zelfs ik niet op onze helpdesk .

Pff. Ik heb 8 uren in de trein gezeten, heen en terug, om vervolgens 1 kwartier ergens te zijn en een handtekening ergens onder te zetten. En nu ben ik moe.
Oud 05-07-2011, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Wat heeft je moeder dan dat ze de kabels niet uit de muur kan trekken (niet dat het iets zou oplossen, maar goed).
Daar heeft ze te weinig energie voor
Oud 05-07-2011, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Nee daarin staat ook niet, gelukkig maar want ik houd niet van writeprotect

Belt m'n moeder me ook nog op dat d'r internet/tv/telefoon het niet doen. Belt ze tele2, zegt die man: ja dan moet u even de kabels uit de muur halen. M'n moeder: ja eh, hallo ik ben ziek en dat kan ik sowieso niet. Man: Nou dan kan ik u niet verder helpen.
Oh en is overigens wel echt zo. Die kabels moeten er echt uit . Maar dat hadden ze best wat netter mogen zeggen .
Oud 05-07-2011, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Oh en is overigens wel echt zo. Die kabels moeten er echt uit . Maar dat hadden ze best wat netter mogen zeggen .
Waarom zou dat helpen?
Oud 05-07-2011, 18:48
Verwijderd
Nou, hangt er uiteraard wel vanaf wat er aan de hand is. Maar die kabels eruit kunnen we testen wat er aan de hand is / of er monteur langs moet komen, en zo ja, of dat kpn is of dat dat een van de tele2 storingsmonteurs is.

Anders moet er verplicht tele2 storingsmonteur komen -> 2 werkdagen. En grote kans dat die dan gaat constateren dat er een kpn monteur naartoe moet. -> die bellen binnen 3 uur voor een afspraak, vaak komen ze volgende dag langs als bericht ingezet voor 3 uur, en anders de dag erna. Maar ja, als je direct weet dat kpn er naartoe moet, gaat het eruit weer 2 dagen sneller.

Maar goed het helpt de helpdesk dus bij constateren wat het probleem is. Wat Martiño al zegt, het gaat het probleem inderdaad niet verhelpen. Maar het gaat het wel sneller verhelpen .
Oud 05-07-2011, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Ik:
Hij moet eerst de OS aanvinken voordat ie op het volgende voorleesscherm komt.
Oud 05-07-2011, 18:50
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik:
Wahah, zo erg heb ik ze nog nooit gehad

Regels voor berichten