| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Naja, doordat er een luchtig dekbed inzit kan ik dat wel hebben (mits ik minimaal een paar niet heb gedouched voor ik eronder kan ) en ik kan wel zelf zo'n hoes maken, maar als ik dan bij een ander ga slapen moet ik dat allemaal meezeulen want niemand heeft dat, en dan maak ik mezelf er ook aan gewend en kan ik dat andere nooit meer verdragen.Oh en mijn kussen ligt onder het badstof laken, ik gebruik uiteraard de slopen niet. Eerst had ik er altijd een handdoek over maar dat gaat helemaal verfrommelen. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hou juist het allerallermeest van een schoon glad bed, liefst met gestreken lakens (al vind ik dat veel te veel werk dus dat doe ik bijna nooit) en dan recht vanuit de douche m'n bed in. NOMNOM.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Slaap lekker zus!
|
|
||
|
Citaat:
Niet dat het veel uitmaakt, want mijn hoeslaken gaat toch altijd los en dan slaap ik op een hoopje verfrummeld laken en dan ben ik te lui om het weer goed te doen. En daar slaap ik dan eigenlijk veels te lang op, want ik leef als een typische bachelor en er wordt alleen schoongemaakt als er bezoek komt. (vrijwel nooit dus).
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat voor oudergrapjes? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En, grapjes met 'je moeder'. 'Wat voor rechten heeft je moeder?' 'Het aanrecht!'.
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|