Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2011, 23:34
Verwijderd
Nou, dat was de vierde keer dansen (al was dit eigenlijk een borrel) in vijf dagen, voorlopig even genoeg.
Advertentie
Oud 07-07-2011, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
7.1 zeker! 6 heb ik nu in Engeland gezien denk ik. Toch moeilijker te volgen zo.
Citaat:
Ja, tuurlijk! Je wilt toch gewoon ál die films zien .
Citaat:
Zeker.
Nou, dan zal ik ze ooit nog maar eens gaan kijken. En Interglot: ik heb niet heel erg de behoefte om de andere films te zien. Eigenlijk ben ik de draad van de films na deel drie een beetje kwijtgeraakt.
Oud 07-07-2011, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Nou, dan zal ik ze ooit nog maar eens gaan kijken. En Interglot: ik heb niet heel erg de behoefte om de andere films te zien. Eigenlijk ben ik de draad van de films na deel drie een beetje kwijtgeraakt.
Als je de boeken hebt gelezen mis je niks, vaak is het verhaal aangepast.
Oud 07-07-2011, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Die draad krijg je niet terug in 6 en 7.1, maar het is wel geinig vermaak, natuurlijk.
Oud 07-07-2011, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Als je de boeken hebt gelezen mis je niks, vaak is het verhaal aangepast.
Ja, die heb ik gelezen en ik snapte ze. Maar volgens mij spreekt je post zichzelf een beetje tegen?
Oud 07-07-2011, 23:41
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Liefdesroman zorgt bij vrouwen voor problemen in de liefde

Liefdesromannetjes leiden tot psychologische problemen bij vrouwen, stelde de Britse psychologe en schrijfster Susan Quilliam in een vakblad. De romans geven een onrealistisch en geïdealiseerd beeld van relaties. Ze stelt dat veel van de problemen die ze bij therapiesessies tegenkomt, door romantische fictie zijn beïnvloed.
.
Oud 07-07-2011, 23:44
Verwijderd
Citaat:
verhaal
Oud 07-07-2011, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Ja, die heb ik gelezen en ik snapte ze. Maar volgens mij spreekt je post zichzelf een beetje tegen?
Ik bedoelde dat de grote lijnen kloppen, maar dat delen van het verhaal zijn aangepast en daarom de films vaak niet kloppen met het verhaal dat ik in mijn hoofd heb.
Oud 07-07-2011, 23:50
Pierrot
Pierrot is offline
Poirot begint, .
Oud 07-07-2011, 23:52
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Ik vind dit echt een heel intrigerend filmpje.
Okee, ik kijk dit nu voor de duizendste keer en WAT is die man allemaal aan het doen in dat bed terwijl zij zich zorgen maakt om dat kind? En waarom slaapt zij met oorbellen in?

En ik overweeg om te gaan slapen. Zal ik dat doen?
Oud 07-07-2011, 23:53
Verwijderd
Nee, slapen is overgewaardeerd.
Oud 07-07-2011, 23:55
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Nee, slapen is overgewaardeerd.
Grapjas.
Oud 07-07-2011, 23:55
Verwijderd
Maar, maar, er is amper iemand op msn, hier is het ook niet heel interessant en nergens anders ook echt en ik verveel me. En het is wel goed om te slapen. Alleen ben ik niet echt moe.
Oud 07-07-2011, 23:56
Verwijderd
Zijn wij niet interessant genoeg ?
Oud 07-07-2011, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Zijn wij niet interessant genoeg ?
Zwijgend - nee!

Maar ik heb mezelf al overtuigd en ga slapen. Tenzij er binnen nu en vijf minuten iemand online komt of blijkt die leuk genoeg is om voor op te blijven. Welterusten! xoxooxo
Oud 07-07-2011, 23:59
Verwijderd
Nou, *snik - snik*

weltrusten
Oud 08-07-2011, 00:02
Verwijderd
Damn dan moet ik ook maar slapen ofzo
Oud 08-07-2011, 00:03
Verwijderd
. Nou. Tsja, dan ga ik ook hoor, er blijft hier niemand over.
Oud 08-07-2011, 00:12
Verwijderd
Ik ben er nog
Oud 08-07-2011, 00:13
Verwijderd
Hoi!
Oud 08-07-2011, 00:19
Verwijderd
Ik ben er nog heeel even. Over 5 uur gaat m'n wekker weer
Oud 08-07-2011, 00:21
Verwijderd
Tsja, ik ga zo slapen . Mijn kat kijkt me echt supersmekend aan. Ik denk dat ze wil dat het licht uitgaat . Het verwende beest.
Oud 08-07-2011, 00:23
Verwijderd
Ik heb het gevoel dat ik een beetje een muisarm heb
Oud 08-07-2011, 00:27
Verwijderd
Goed bedtijd, trusten!
Oud 08-07-2011, 00:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Uice naamzoek: Ik ben op jouw aanraden naar die serie van Louis C.K. gaan kijken. Wat een held. <3
Oud 08-07-2011, 00:47
Verwijderd
Ja, ik ga maar slapen toch. Hoewel informatie zoeken over de minor super is. Liefst, begin ik nu met lezen en leren
Oud 08-07-2011, 00:56
Uice
Uice is offline
Citaat:
Uice, wat snapte je niet?
Met name het begin: waarom wil Hermione dat haar ouders haar vergeten, en waarom wordt die scène nooit meer genoemd? En verder volgde ik het verhaal ook nauwelijks. Maar dat begin was het meest storend.

Citaat:
En deel 2 is nog niet uit.
Morgen wel voor mij, want ik ben bij de pers.
Oud 08-07-2011, 00:56
Uice
Uice is offline
Citaat:
Uice naamzoek: Ik ben op jouw aanraden naar die serie van Louis C.K. gaan kijken. Wat een held. <3
Ja hè. Welke kijk je, Louie en Lucky Louie?
Oud 08-07-2011, 00:57
Martiño
Martiño is offline
Zo! Vandaag sinds volgensmij een jaar ofzo weer eens auto gereden. Het verbaasde me hoeveel ik nog onbewust deed.

Laatst gewijzigd op 08-07-2011 om 01:27.
Oud 08-07-2011, 00:59
Verwijderd
Citaat:
Met name het begin: waarom wil Hermione dat haar ouders haar vergeten, en waarom wordt die scène nooit meer genoemd? En verder volgde ik het verhaal ook nauwelijks. Maar dat begin was het meest storend.

Volgens mij omdat haar ouders gevaar lopen anders als zij weten waar ze is. Dan zouden voldemort hen kunnen overhoren met pijnlijke spreuken.
Oud 08-07-2011, 01:15
Verwijderd
Ik wilde even melden dat ik helemaal ontzettend verliefd ben en ik er gewoon niet van kan slapen!

/V-lid
Oud 08-07-2011, 01:17
Verwijderd
Edit: Dat én natuurlijk de sms'jes. Maar ik ben niet moe te krijgen, belachelijk gewoon.
Oud 08-07-2011, 01:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Barf.

Citaat:
Ja hè. Welke kijk je, Louie en Lucky Louie?
Nu alleen nog Louie, die ene waarbij 'ie alles zelf heeft gedaan.
Is Lucky Louie ook goed dan? Dat hele 'live studio audience' gebeuren spreekt me dan niet zo aan.
Oud 08-07-2011, 01:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
btw, kan iemand me uitleggen waarom het schermpje van m'n MP3 speler soms ineens een lichtflits geeft?
Dat doet 'ie al heel lang en ik schrik me soms echt het leplazerus, want dat ding ligt altijd naast me.
Oud 08-07-2011, 01:24
Verwijderd
Barf? Pfft.
Oud 08-07-2011, 01:26
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nu alleen nog Louie, die ene waarbij 'ie alles zelf heeft gedaan.
Ja, die is inderdaad fantastisch. Heb je de Gervais-aflevering al gezien? <3
Citaat:
Is Lucky Louie ook goed dan? Dat hele 'live studio audience' gebeuren spreekt me dan niet zo aan.
Dat publiek is daar juist wat het zo goed maakt. Het is bewust in de stijl van een klassieke familiesitcom gedaan, op overduidelijke studiosets en met een publiek en qua opbouw redelijk conventionele plots, maar dan met veel gescheld (het zou me verbazen als er een programma is waarin vaker 'cunt' gezegd wordt) en af en toe een piemel. En veel meer diepgang dan je zou verwachten. Het is niet zo goed als Louie, maar wel erg leuk.
Oud 08-07-2011, 01:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn vader moet er om kwart voor 6 uit morgen, dus toen ik wegging had ik al welterusten gezegd enzo.
Kom ik thuis, zit ie op de bank te slapen typisch.
Oud 08-07-2011, 01:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Barf? Pfft.
Verliefdheid. Gadverdamme. [/hater]

Citaat:
Ja, die is inderdaad fantastisch. Heb je de Gervais-aflevering al gezien? <3
Ja, de scenes met Ricky had ik een tijd geleden gezien. Wrs omdat jij dat ooit gepost hebt ofzo. Irritantste dokter ooit.

Citaat:
Dat publiek is daar juist wat het zo goed maakt. Het is bewust in de stijl van een klassieke familiesitcom gedaan, op overduidelijke studiosets en met een publiek en qua opbouw redelijk conventionele plots, maar dan met veel gescheld (het zou me verbazen als er een programma is waarin vaker 'cunt' gezegd wordt) en af en toe een piemel. En veel meer diepgang dan je zou verwachten. Het is niet zo goed als Louie, maar wel erg leuk.
Haha, ok dan. Klinkt goed. Ik ga 'm wel downloaden als ik met deze serie klaar ben. Kan ik meteen weer beginnen met een nieuwe comedy collectie op te bouwen, aangezien ik de rest kwijt ben.
Oud 08-07-2011, 01:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Waarom heeft Kubrick de tweede helft van FMJ zo matig gedaan t.o.v. de eerste helft?
Oud 08-07-2011, 01:35
Verwijderd
Citaat:
Verliefdheid. Gadverdamme. [/hater]
Ik heb er ook niet naar lopen zoeken, hoor.
Oud 08-07-2011, 01:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Trimm is niet zo van die boterzoete dingen
Oud 08-07-2011, 01:38
Uice
Uice is offline
Citaat:
Waarom heeft Kubrick de tweede helft van FMJ zo matig gedaan t.o.v. de eerste helft?
Om je te FOKKEN.
Oud 08-07-2011, 01:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hey Uice, wat snapte je niet aan HP, of is het je inmiddels duidelijk
Oud 08-07-2011, 01:40
Verwijderd
Citaat:
Ik normaal gesproken ook niet, maar pffft. Verliefd!
Oud 08-07-2011, 01:41
Uice
Uice is offline
Citaat:
De eerste helft is vooral sterker omdat het een menselijker conflict is. Maar Kubrick geeft doorgaans niet zoveel om mensen en psychologische diepgang, dus hij zal de tweede helft niet minder sterk gevonden hebben, denk ik.
Oud 08-07-2011, 01:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik normaal gesproken ook niet, maar pffft. Verliefd!
Trimm is ook niet zo van het verliefd worden ik heb hier nog een sinterklaas gedicht liggen erover
Oud 08-07-2011, 01:42
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hey Uice, wat snapte je niet aan HP, of is het je inmiddels duidelijk
Nou ja, ik snap gewoon het merendeel van het plot niet. Waar ze zijn bijvoorbeeld, als ze in dat bos zitten. Maar ik dwaal ook vrij snel af van dat soort films.

Ik hoop maar dat ik het morgen in de bios een beetje beter kan volgen.
Oud 08-07-2011, 01:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nou ja, ik snap gewoon het merendeel van het plot niet. Waar ze zijn bijvoorbeeld, als ze in dat bos zitten. Maar ik dwaal ook vrij snel af van dat soort films.

Ik hoop maar dat ik het morgen in de bios een beetje beter kan volgen.
Ze zijn op zoek naar de horcruxes, en ze reizen gewoon randomly om niet gevonden te worden door de dooddoeners.
Maar omdat er een taboe ligt op "Voldemort", en daarom werden ze gevonden.
Het is echt niet zo ingewikkeld
Oud 08-07-2011, 01:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nee idd, tenzij het om zoete boter gaat. *cupcakes met buttercream eet*

Citaat:
Trimm is ook niet zo van het verliefd worden ik heb hier nog een sinterklaas gedicht liggen erover
Ja, ik heb 'm hier ook nog liggen. Pff, je wou me per se aan het janken hebben.
Oud 08-07-2011, 01:48
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ze zijn op zoek naar de horcruxes, en ze reizen gewoon randomly om niet gevonden te worden door de dooddoeners.
Maar waar zijn ze dan? En hoe weten ze waar ze moeten zoeken?
Citaat:
Maar omdat er een taboe ligt op "Voldemort", en daarom werden ze gevonden.
Het is echt niet zo ingewikkeld
Maar het gaat allemaal zo snel in die films.

Nou ja, nu is het bedtijd. Morgen hoor je of ik het laatste deel kon volgen.

Regels voor berichten