Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2011, 16:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Toen ik twaalf was was ik nog niet eens aan de puberteit begonnen
Advertentie
Oud 11-07-2011, 16:46
Verwijderd
*Gaap* Ik heb net een dutje gedaan, heb ik nog wereldschokkend nieuws gemist?
Oud 11-07-2011, 16:49
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
*Gaap* Ik heb net een dutje gedaan, heb ik nog wereldschokkend nieuws gemist?
Het kabinet is gevallen.
Oud 11-07-2011, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Het kabinet is gevallen.
Opnieuw?
Oud 11-07-2011, 16:52
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ja!
Oud 11-07-2011, 17:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waar! Hebben ze pijn?
Oud 11-07-2011, 17:07
Verwijderd
Ik was toen ik elf was nog heel dun!
Oud 11-07-2011, 17:07
Verwijderd
O, ha, die was laat.
Oud 11-07-2011, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Huhuhuh. Dwerg. Maar de meesten waren toen kleiner dan ik hoor, dus ik voelde me een freak tussen al die 'normale' mensen.

Dit was ik:
Spoiler
Ja, we zouden echt een goed duo geweest zijn. Ik heb hier geen foto van mezelf op die leeftijd, maar ik schat dat ik ongeveer de helft zo groot was.

Citaat:
oei ik kreeg net een JOB OFFER. voor een crappy baantje, dat dan weer wel.

voor:
- geen kluizenaar meer zijn
- weer on the inside zijn bij dat bedrijf waar ik me eventueel wel omhoog zou willen werken
- geld

tegen:
- een deel van dat geld gaat naar kinderopvang
- die ik per direct moet zien te vinden
- onder mijn niveau
- iets met een scriptie die ik nog moet produceren
Nooit onder je niveau beginnen tenzij je je al tevergeefs hebt rotgesolliciteerd. Vriendelijk bedanken en je aanbevolen houden voor eventuele interessantere/latere banen.
Oud 11-07-2011, 18:03
Verwijderd
Morgen is het Harry Potter dag jongens! We gaan thuis 1, 2, 5 en 6 kijken (3 en 4 skippen we wegens miljoen keer gezien en kut oh ja en vooral tijdgebrek) en dan door naar de bios voor 7.1 en 7.2
Oud 11-07-2011, 18:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ooh vet!
Oud 11-07-2011, 18:11
Verwijderd
Zo en ik heb een nieuwe OV-chip aangevraagd, want ik heb de hoop dat ik de oude terugvind inmiddels wel verloren

Gister 27 euro voor een retour naar Zwolle betaald, wtf
Oud 11-07-2011, 18:13
Schrödinger
Schrödinger is offline
Hoeveel procent van de verloren portemonnees zouden van vrouwen zijn?
Oud 11-07-2011, 18:14
Verwijderd
Ik ben m'n portemonnee niet kwijt. Ik ben m'n ov kwijt.
Oud 11-07-2011, 18:15
Schrödinger
Schrödinger is offline
O. Same difference.
Oud 11-07-2011, 18:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb mijn mobiel bij mijn vriendje laten liggen. En eigenlijk vind ik het heerlijk
Oud 11-07-2011, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Hoeveel procent van de verloren portemonnees zouden van vrouwen zijn?
Ja, vast meer dan mannen, maar wij moeten onze shit dan ook meezeulen in tasjes, omdat vrouwenbroeken strakker zijn en gemaakt worden met heel kleine broekzakken waar niks in past. Dan raak je dingen ook sneller kwijt (en ze worden ook sneller gejat) want ze zitten verder van je lichaam en je hebt niet de mogelijkheid om een automatisme te ontwikkelen waarbij je telkens even kijkt of je al je belangrijke dingen nog bij je hebt.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Kan je vriendje geile sms'jes naar zichzelf sturen.
Verwijderd
Citaat:
O. Same difference.
Hm. Voor het eerst in m'n leven dat ik iets écht kwijt ben geloof ik
Oud 11-07-2011, 18:18
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, vast meer dan mannen, maar wij moeten onze shit dan ook meezeulen in tasjes, omdat vrouwenbroeken strakker zijn en gemaakt worden met heel kleine broekzakken waar niks in past. Dan raak je dingen ook sneller kwijt (en ze worden ook sneller gejat) want ze zitten verder van je lichaam en je hebt niet de mogelijkheid om een automatisme te ontwikkelen waarbij je telkens even kijkt of je al je belangrijke dingen nog bij je hebt.
Ach, je hebt toch tieten waar je dingen tussen kan proppen.
Oud 11-07-2011, 18:18
Carn
Carn is offline
onder het motto "stilstand = achteruitgang", na een half jaar amper spelen nu maar even wat pantera en oude metallica op de mp3 player en drummen maar
Oud 11-07-2011, 18:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Kan je vriendje geile sms'jes naar zichzelf sturen.
telefoonseks *telefoons tegen elkaar beuk*
Oud 11-07-2011, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb mijn mobiel bij mijn vriendje laten liggen. En eigenlijk vind ik het heerlijk
Altijd maar bereikbaar zijn is stom en onnodig. Vijftien jaar geleden had je gewoon een HUISTELEFOON en die stond in je HUIS en als je NIET IN JE HUIS was dan was je dus niet te bereiken. En niemand vond dat erg. Nu schijt men zeven kleuren als je je mobiele telefoon een paar uur uit laat staan nadat je naar de bioscoop bent geweest ofzo.
Oud 11-07-2011, 18:26
Carn
Carn is offline
Citaat:
Altijd maar bereikbaar zijn is stom en onnodig. Vijftien jaar geleden had je gewoon een HUISTELEFOON en die stond in je HUIS en als je NIET IN JE HUIS was dan was je dus niet te bereiken. En niemand vond dat erg. Nu schijt men zeven kleuren als je je mobiele telefoon een paar uur uit laat staan nadat je naar de bioscoop bent geweest ofzo.
helemaal mee eens. Daarom zet ik m ook vaak op stil / uit, en heb ik ook geen voicemail.
Oud 11-07-2011, 18:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
YES! Al dat gezeik als je niet op een SMSje reageert of terugbelt ofzo. pfff.
Oud 11-07-2011, 18:30
Carn
Carn is offline
je hebt het pas bereikt als je onbereikbaar bent!
Oud 11-07-2011, 18:35
Verwijderd
Rationeel naamzoek. Heb je de apparatus app al? Must have!
Oud 11-07-2011, 18:55
Verwijderd
Voor saai saai was, was saai seg.
Oud 11-07-2011, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Morgen is het Harry Potter dag jongens! We gaan thuis 1, 2, 5 en 6 kijken (3 en 4 skippen we wegens miljoen keer gezien en kut oh ja en vooral tijdgebrek) en dan door naar de bios voor 7.1 en 7.2
Oud 11-07-2011, 19:22
Verwijderd
Goedenavond! Ik heb nu 2 nachten in het nieuwe huis geslapen en ik heb zojuist de laptop uitgepakt!
Oud 11-07-2011, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Ach, je hebt toch tieten waar je dingen tussen kan proppen.
Nou, bij mij gaat dat sowieso niet, maar volgens mij moet je al behoorlijk grote borsten hebben voordat dat enigszins onopvallend kan

En de keren dat ik mijn portemonnee kwijtraakte zát hij in mijn broekzak, maar vrouwenbroeken hebben vaak broekzakken van 8 cm diep ongeveer en als je daar je portemonnee in propt, fiets je 'm er zo uit.
Oud 11-07-2011, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Oooh zo waar. Mensen die ook niet willen begrijpen als je gewoon aan het werk bent en dus niet je telefoon opneemt. Daarnaast heb ik gewoon niet altijd en overal zin om op te nemen. En ik erger me ook aan mensen die te pas en te onpas lopen/zitten/staan te bellen, zo niet-sociaal.
Oud 11-07-2011, 19:33
Verwijderd
Citaat:
onder het motto "stilstand = achteruitgang", na een half jaar amper spelen nu maar even wat pantera en oude metallica op de mp3 player en drummen maar
Hey
Oud 11-07-2011, 19:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ja, verschrikkelijk.
Als ik hem 1 keer naar voicemail laat gaan heb ik meteen voicemailberichten van mijn grootmoeder waar een havenbink nog een kleurtje van zou krijgen. "GODVERDOMME! GOOOODverDOMME! NOU PROBEER IK HAAR TE BELLEN EN DAN GAAT ER GODVERDOMME NOG EEN TELEFOON EN NU HEB IK HAAR VOICEMAIL! ROOOOOOOB! NEEM DIE TELEFOON OP! godverdegodver *diepe zucht*" en dergelijke.
Oud 11-07-2011, 19:36
Verwijderd
Ik vind het ook lastig dat mensen niet meer doen aan 'twee keer bellen' als ze vanaf een onbekend nummer bellen. Echt ZO vaak word ik gebeld door een onbekend nummer en ben ik nét te laat bij mijn telefoon omdat de voicemail belachelijk snel het roer overneemt, en dan bellen ze gewoon pas dágen later nog een keer. Meestal als ik ook niet bereikbaar ben, want dat zijn altijd mensen die onder kantoortijd bellen. Zo wou de bank laatst weten of ze mijn spaarrekening die ik niet gebruik mochten opheffen, dus toen had ik in twee weken tijd vijf gemiste oproepen van een onbekend nummer voordat ze een keer mijn voicemail inspraken met het nummer waarop ik ze terug kon bellen. Maar dat deden ze op zaterdag om zes uur, dus kon ik ze 's maandags pas terugbellen.
Oud 11-07-2011, 19:41
Verwijderd
Nou ja, als mensen één keer bellen met een wel te herkennen nummer, bel ik ook niet zomaar terug hoor. Als het echt belangrijk is, bellen ze nog wel een keer, of spreken ze m'n voicemail in, of sms'en ze.
Oud 11-07-2011, 19:50
Verwijderd
Oh als ik weet wie er gebeld heeft, bel ik altijd wel terug.
Oud 11-07-2011, 19:51
Verwijderd
Ik zeg geloof ik ook in mijn voicemail dat ze niets moeten inspreken tenzij ze vanaf een onbekend nummer bellen, want dat ik wel terugbel.
Oud 11-07-2011, 19:52
Verwijderd
Ik niet, want ik maak vaak genoeg mee dat ik dan terugbel en dat het dan niet meer nodig blijkt te zijn, omdat ze al iemand anders hebben gebeld, ofzo. En ik vind bellen stom
Oud 11-07-2011, 19:52
Verwijderd
Hm, niemand wil mee naar de film vanavond Dan ga ik maar alleen, denk ik, want ik wil hem per se zien en het is de laatste week dat ie draait.
Oud 11-07-2011, 19:53
Carn
Carn is offline
welke
Oud 11-07-2011, 19:54
Verwijderd
Rundskop.
The Tree of Life draait volgende week ook nog! (om 19 uur, dat dan weer wel)
Oud 11-07-2011, 19:56
Carn
Carn is offline
Citaat:
Rundskop.
The Tree of Life draait volgende week ook nog! (om 19 uur, dat dan weer wel)
ohja! daar had ik hier volgens mij al iets over gelezen.

19:00 is prima. Kunnen we daarna een kroeg in
Oud 11-07-2011, 19:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn oude baas belde altijd (met een bekend nummer) en sprak dan mijn voicemail in als volgt:
hoi, met mattie de slager. Bel even terug.

dat was het. :fp:
Oud 11-07-2011, 19:57
Verwijderd
Precies Ik fietste net langs de Kandinsky en rond deze tijd is er volop plek
Oud 11-07-2011, 19:58
Verwijderd
Ik vind bellen vooral stom omdat ik niet weet hoe ik moet beginnen, maar als ik terugbel begin ik gewoon altijd met "Hoi met Sarah, je had me gebeld?" dus dat is makkelijk
Oud 11-07-2011, 19:59
Schrödinger
Schrödinger is offline
Lebennnnnnnnnnn... Leben heißt leben!
Oud 11-07-2011, 20:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik vind bellen vooral stom omdat ik niet weet hoe ik moet beginnen, maar als ik terugbel begin ik gewoon altijd met "Hoi met Sarah, je had me gebeld?" dus dat is makkelijk
Ik bel eigenlijk alleen mijn huisgenootjes, flyaway en mijn vriendje.
Dat gaat of van 'hoi duifje, ben je thuis, zal ik langskomen?' (huisgenootjes), of 'ik verveel me (flyaway)' of 'hallo Lieber ich bin gerade im Zug bin um (uhr) da, liebe dich bis dann'.
Oud 11-07-2011, 20:03
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
YES! Al dat gezeik als je niet op een SMSje reageert of terugbelt ofzo. pfff.
Mijn vader zeikte van de week dat ik niet binnen een dag op een mail had gereageerd.
Oud 11-07-2011, 20:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn ouders hebben inmiddels geaccepteerd dat ik gewoon zelden reageer als ik niet direct word aangesproken. mijn grootouders hebben nog nooit wat dan ook geaccepteerd.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten