Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2011, 09:02
Verwijderd
Citaat:
Buffalo Bill blijft een rare benaming voor een vent die in zijn leven nooit iets met welke buffel dan ook te maken had.
Maar hij lijkt wel op een buffel, kijk:

Spoiler

Ze hebben een beetje dezelfde oogjes!

Citaat:
Het is nu vooral heel lang, maar wel mooi dik enzo. En het valt altijd standaard in een rechte scheiding, zeg maar.
Dat is mooi! En je kan er heel veel mee. Maar ik snap wel dat het op een gegeven moment gaat vervelen, ja.

O, en, niet quoten svp, ik haal hem zo weg, maar lijk ik op haar?:
Spoiler

Laatst gewijzigd op 12-07-2011 om 09:15.
Advertentie
Oud 12-07-2011, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Het is nu vooral heel lang, maar wel mooi dik enzo. En het valt altijd standaard in een rechte scheiding, zeg maar.
je scheiding is waarschijnlijk wel te verplaatsen als je altijd een scheiding erin kant als het nog nat is. Maar dik haar kan lastig zijn bij echt korte kapsels. Misschien iets tot je schouder met laagjes om het licht te houden? Dan heb je alleen wel een erg standaard kapsel.
Oud 12-07-2011, 09:06
Verwijderd
@Etmakas:
Oud 12-07-2011, 09:07
Verwijderd
Citaat:
je scheiding is waarschijnlijk wel te verplaatsen als je altijd een scheiding erin kant als het nog nat is. Maar dik haar kan lastig zijn bij echt korte kapsels. Misschien iets tot je schouder met laagjes om het licht te houden? Dan heb je alleen wel een erg standaard kapsel.
Ik dacht eerst ook aan iets tot net over mijn schouder met laagjes, maar dat is inderdaad wel erg standaard. Maar echt kort wil ik het nou ook weer niet, want ik vind mijn haar wel mooi Ik denk dat ik de kapper maar eens ga vragen.
Oud 12-07-2011, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Maar hij lijkt wel op een buffel, kijk:

Ze hebben een beetje dezelfde oogjes! ]
die oogjes hebben bisons vast ook wel! En hij heeft iets van 1000 bisons gedood toen dat nog hip was, dan is de naam Buffalo bill gewoon nogal mis
Oud 12-07-2011, 09:08
Verwijderd
Citaat:
@Etmakas:
Nee hè? Ik vond ook van niet. Maar ze is soortvan familie van me, dus het was leuk geweest als we op elkaar leken. Mijn moeder vindt van wel, trouwens.
Oud 12-07-2011, 09:08
Verwijderd
Citaat:
die oogjes hebben bisons vast ook wel! En hij heeft iets van 1000 bisons gedood toen dat nog hip was, dan is de naam Buffalo bill gewoon nogal mis
Wil je die quote weghalen?

En, bizonoogjes:
Spoiler

Mjah. Maar, wat een knuffelhoofd heeft die bizon!
Oud 12-07-2011, 09:13
Verwijderd
Oh sorry, ik dacht dat ik de link weggehaald had!
Oud 12-07-2011, 09:14
Carn
Carn is offline
ah mennn, weer lekker ruk geslapen. Ook absurd gedroomd, op een gegeven moment was het een mix tussen Harry Potter en een of andere nucleaire oorlog
Oud 12-07-2011, 09:15
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Stefenootje schreef:
Oh trouwens, pasgeleden ging het hier toch over die nasty Russische drugs waarvan je ledematen wegrotten? met links naar enge filmpjes enzo?

Nou, ik heb ze gezien, en OMGGGG wat erg! Dat je het zo ver laat komen! dat je het uberhaupt kan leven met blootliggende botten en nasty shit.

Maar ik vind mezelf dan wel weer een beetje eng dat ik er vrij makkelijk naar kan kijken.
WOoaaaah
Oud 12-07-2011, 09:15
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
ah mennn, weer lekker ruk geslapen. Ook absurd gedroomd, op een gegeven moment was het een mix tussen Harry Potter en een of andere nucleaire oorlog
Sim sala bomba!!1
Oud 12-07-2011, 09:16
Verwijderd
Ik kon die drugsfilmpjes ook vrij makkelijk zien, maar het geluid dat erbij zat... op een gegeven moment gingen ze zo'n vrouw behandelen, en hoe zij gilde. ;x Dat was echt niet leuk.
Oud 12-07-2011, 09:20
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Zojuist le mountainbike naar de fietsenmaker gebracht.

Intotaal gaat mij deze fiets 30 a 40 kosten
Oud 12-07-2011, 09:26
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Wat? Mijn mentor heeft me op facebook te vriend gevraagd. :')
Oud 12-07-2011, 09:30
Verwijderd
Ik heb mijn KUBV-leraar ook op Facebook.
Oud 12-07-2011, 09:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goeiemorgen! Minderprettige schilder tikte op mijn raam en nog eens, heel ongeduldig met zijn kwast, terwijl hij kon zien en horen (JAAAHAA IK KOHOM) dat ik me aan het aankleden was. Bah wat kut wakker worden.
Oud 12-07-2011, 09:45
Carn
Carn is offline
wut, 3FM draait Fink :/
Verwijderd
Citaat:
Goeiemorgen! Minderprettige schilder tikte op mijn raam en nog eens, heel ongeduldig met zijn kwast, terwijl hij kon zien en horen (JAAAHAA IK KOHOM) dat ik me aan het aankleden was. Bah wat kut wakker worden.
Hij kon zien dat je je aan het aankleden was? Oei.

De schilder van onze buren is ook heel kut. Hij was eerst ook bij ons. Hij rookt aan een stuk door, zingt constant 'Manuela, Manuela, Manuela' en is tegen vrouwen en buitenlanders.
Verwijderd
Heeft iemand hier Mirrors gezien? Is hij heel eng?
Oud 12-07-2011, 09:46
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Precies dit bedoel ik met andere mannen ja!
Oud 12-07-2011, 09:54
Uice
Uice is offline
Citaat:
Heeft iemand hier Mirrors gezien? Is hij heel eng?
Ik heb hem niet gezien, maar ik denk het niet.
Oud 12-07-2011, 10:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kat: Van onder mijn dekens in mijn badjas hoor, ik ben heel discreet
Bas: Oh stfu
Oud 12-07-2011, 10:39
Verwijderd
Ik heb mijn boeken ingeleverd, kluisje geleegd en doe vanaf nu helemaal niks meer.
Oud 12-07-2011, 10:39
Tink*
Tink* is offline
Min of meer bruikbare namen, met de nadruk op min of meer. Mensen die houden van gekke namen naamzoek.

Spoiler

Spoiler
Oud 12-07-2011, 11:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
You killed the topic

*gaat maar weer RCT spelen*
Oud 12-07-2011, 11:03
Tink*
Tink* is offline
Zoiets doe ik nou altijd. Phoebs, ga cityville spelen op facebook en wordt mijn neighbour!
Oud 12-07-2011, 11:03
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Is het zo raar om absoluut geen relatie meer te willen omdat het toch uit zal gaan?

Dit is geen negatieve gedachtengang maar juist zo rationeel als het maar kan.
Oud 12-07-2011, 11:04
Verwijderd
D'xshareensherly
Oud 12-07-2011, 11:04
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Is het zo raar om absoluut geen relatie meer te willen omdat het toch uit zal gaan?

Ja dan kan je jezelf ook alles ontzeggen, want alles is eindig.
Oud 12-07-2011, 11:05
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
D'xshareensherly
Jammer dat die lijst nu pas komt, anders had je mooie namen mozbaby!
Oud 12-07-2011, 11:05
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Ja.
Oud 12-07-2011, 11:06
Verwijderd
Citaat:

Ja, dat is raar.
Oud 12-07-2011, 11:07
Verwijderd
Ik ga toch ook niet niet bier drinken, omdat het toch wel op zal gaan. Dan is er gewoon weer nieuw bier!

(dit klinkt stiekem heel sletterig )
Oud 12-07-2011, 11:08
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Blijft me maar verbazen dat dat o zo raar moet zijn, mijn huisgenoot vond het ook al zo achtelijk negatief.

Dit is hoe het is:

Je bent verliefd op iemand, dat kan goed gaan maar dat is tijdelijk en uiteindelijk zal iedereen weg gaan.

En dat hele eeuwig samen zijn en weet ik veel wat, dat bestaat slechts in Disney films en gezien mensen opgroeien met die films gelooft men er daadwerkelijk in dat die zoetsappige langdradige liefde zal blijven bestaan.

Nee, mensen gaan hun eigen weg.
Oud 12-07-2011, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Jammer dat die lijst nu pas komt, anders had je mooie namen mozbaby!
Er staan anders best okeë namen tussen ook! Alexe(j) en Alix. Pax vind ik ook wel te doen. En Fenix, maar dat is wel wat goffik.
Oud 12-07-2011, 11:10
Verwijderd
Ben je net gedumpt ofzo? Want dan kan ik dit soort gedachtengangen best begrijpen, maar anders is het gewoon een jammerlijke pessimistische manier van leven die je erop nahoudt.

En so what, als mensen na een tijdje hun eigen weg gaan, dan kan de relatie nog steeds heel waardevol zijn geweest.
Oud 12-07-2011, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Blijft me maar verbazen dat dat o zo raar moet zijn, mijn huisgenoot vond het ook al zo achtelijk negatief.

Dit is hoe het is:

Je bent verliefd op iemand, dat kan goed gaan maar dat is tijdelijk en uiteindelijk zal iedereen weg gaan.

En dat hele eeuwig samen zijn en weet ik veel wat, dat bestaat slechts in Disney films en gezien mensen opgroeien met die films gelooft men er daadwerkelijk in dat die zoetsappige langdradige liefde zal blijven bestaan.

Heb je ook geen vrienden? Koop je ook geen spullen omdat ze toch wel kapot gaan als je er net zo aan gehecht was?
Oud 12-07-2011, 11:11
Verwijderd
Volgens mij geloven er maar bar weinig mensen dat zoetsappige verliefdheid een lifetime blijft hangen? En de mensen die dat geloven zullen van een KOUDE KERMIS thuis komen. Dat is ook niet reëel.
Oud 12-07-2011, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij geloven er maar bar weinig mensen dat zoetsappige verliefdheid een lifetime blijft hangen? En de mensen die dat geloven zullen van een KOUDE KERMIS thuis komen. Dat is ook niet reëel.
Tuurlijk, maar dat maakt toch niet dat je er dan maar helemaal niet meer aan moet beginnen?
Oud 12-07-2011, 11:12
Tink*
Tink* is offline
Citaat:

Dit is hoe het is:

Waarom leven we dan als we uiteindelijk toch wel doodgaan. Je kan dat wel heel erg doortrekken. Geluk is soms misschien maar tijdelijk, maar wel iets waarvoor we leven.
Oud 12-07-2011, 11:13
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Heb je ook geen vrienden? Koop je ook geen spullen omdat ze toch wel kapot gaan als je er net zo aan gehecht was?
Natuurlijk heb ik vrienden en spullen kan je niet vergelijken met zulke relaties.
Oud 12-07-2011, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk, maar dat maakt toch niet dat je er dan maar helemaal niet meer aan moet beginnen?
Nee, nou ja, misschien wel goed om eerst je verwachtingen bij te stellen. Anders blijf je tegen teleurstelling aanlopen.
Oud 12-07-2011, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk heb ik vrienden en spullen kan je niet vergelijken met zulke relaties.
Nee, relaties zijn doorgaans waardevoller dan spullen Jammer dus als je dat volledig aan je voorbij laat gaan, uit angst voor de vergankelijkheid ervan.
Oud 12-07-2011, 11:14
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Waarom leven we dan als we uiteindelijk toch wel doodgaan. Je kan dat wel heel erg doortrekken. Geluk is soms misschien maar tijdelijk, maar wel iets waarvoor we leven.
Geluk zit 'm niet alleen in de liefdes-relaties, dus dat kan je je ook wel vanaf zetten.
Oud 12-07-2011, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Nee, nou ja, misschien wel goed om eerst je verwachtingen bij te stellen. Anders blijf je tegen teleurstelling aanlopen.
Ja, natuurlijk, maar daar gaat deze discussie toch helemaal niet over? Ik ben het gewoon met je eens hoor Het gaat mij erom dat je met die gedachte er maar helemaal niet meer aan begint, dat vind ik raar en emo. En wat niet al.
Oud 12-07-2011, 11:16
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Nee, relaties zijn doorgaans waardevoller dan spullen Jammer dus als je dat volledig aan je voorbij laat gaan, uit angst voor de vergankelijkheid ervan.
Ja naast dat een relatie zo mooi kan zijn kan het ook zo achtelijk negatief uitpakken. Het is gewoon riskant.
Oud 12-07-2011, 11:16
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ach, je moet toch wat te neuken hebben?
Oud 12-07-2011, 11:17
Verwijderd
Citaat:

Dit is hoe het is:

Ja, natuurlijk. Uiteindelijk gaan we allemaal alleen dood. Maar dat geeft niet. Het is - je leeft niet over dertig of tien of twee jaar. Je leeft nu.
Bovendien - over dertig jaar is misschien je lief dood. Dat kan. Maar dan heb je hem/haar in ieder geval gekend. Dan heb je iets om op terug te kijken. Heb je wel eens gehad dat je een uur lang moest wachten op iets, en dat je je intussen afvroeg waar je over na moest denken? Is het dan niet veel beter om na te kunnen denken over mooie dingen die je hebt meegemaakt, zodat je erom kan glimlachen, dan dat je geen mooie dingen meemaakt omdat je ze toch weer verliest?
Natuurlijk breekt je hart een keer, of twee keer, of duizend keer. Maar dan héb je tenminste een hart. Een of andere denker (misschien Kahlil Gibran, maar dat weet ik niet zeker) heeft ooit gezegd 'hoe meer verdriet een mens gekend heeft, hoe meer geluk hij kan bevatten; want dezelfde holte die verdriet heeft uitgesleten in een hart, kan later gevuld worden met geluk'. En zo is het.
En in het ergste geval loopt alles mis, en slijt je de rest van je leven terwijl je huilt om verloren liefdes en weet ik wat. Maar risico's bestaan nou eenmaal. En - daar komen de mooiste kunstwerken van.
Oud 12-07-2011, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Ja naast dat een relatie zo mooi kan zijn kan het ook zo achtelijk negatief uitpakken. Het is gewoon riskant.
Ja, en daar word je hard van en leer je van en uiteindelijk blijven vaak ook juist de goede herinneringen eraan
Oud 12-07-2011, 11:18
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ja, natuurlijk, maar daar gaat deze discussie toch helemaal niet over? Ik ben het gewoon met je eens hoor Het gaat mij erom dat je met die gedachte er maar helemaal niet meer aan begint, dat vind ik raar en emo. En wat niet al.
Raar prima maar kak op met je emo, hoezo is het emo om jezelf niet dat negatieve van een relatie te gunnen?!

Nee mensen die de ene relatie na de andere beginnen en die weten hoe het is om verlaten, in de steek gelaten worden en andere echte negatieve dingen te ervaren. Die zijn zelfdestructief en niet als je dit voorkomt.

Tering zeg, is dit zo moeilijk te begrijpen?

Regels voor berichten