Advertentie | |
|
![]() |
|
Deze maand maakt goede kans de natste juli ooit te worden. Tot nu toe is 135 millimeter regen gevallen. De natste juli tot nu toe stamt uit 1930, toen 192 millimeter viel. Dat meldt weeronline.nl zondag.
De komende week wordt 25 tot 50 millimeter regen verwacht en ook daarna is er veel kans op regen. Daarmee is het vrijwel zeker dat deze juli in de top 3 komt te staan. Op 3 staat nu nog de juli van 1993, toen 171 millimeter regen viel. Op de tweede plaats staat 1966 met 191 millimeter. De meeste regen viel deze maand in Elspeet. In het Gelderse dorp is al honderdvijftig millimeter gevallen. Het westen van Noord-Brabant en Utrecht hebben soortgelijke hoeveelheden regen gehad. Dan gaat rocktober de warmste worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() OKE OKE ik ben bereid tot een deal: de rest van juli mag kut blijven maar dan wil ik heel augustus, september en oktober alleen maar prachtig weer. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja
![]() ![]() Stom ook ![]() ![]() ![]() Gelukkig heeft mij vader een creditcard ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hehe zoiets heb ik ook wel eens gehad ja. Lekker kut is dat ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Krijg een net een mail van school moet mn profiel gaan kiezen.
Ik denk dat ik toch het profiel economie kies. want deze liggen me exht niet: - landbouw (ik wil geen boer worden en ik haat tuinieren) -zorg en welzijn (ben ik geen type voor) - iets met natrrukunde enzo was dat............(niks voor me) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|