Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2011, 15:54
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Want je bestudeert bonnetjes ''toevallig'' soms heel uitgebreid?
Nee ik haalde mijn bankpas uit mijn portemonnee want ik ga een cadeautje voor mijn vader bestellen die volgende week jarig is, en het bonnetje zat nog in mijn binnenzak
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Helpen jullie me eens met mijn dilemma mensen! Ik twijfel vooral omdat ik wel durf, maar omdat ik inmiddels ook weet dat actief achter een man aanzitten averechts kan werken (wat ik idioot vind!).
Welk dilemma?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Helpen jullie me eens met mijn dilemma mensen! Ik twijfel vooral omdat ik wel durf, maar omdat ik inmiddels ook weet dat actief achter een man aanzitten averechts kan werken (wat ik idioot vind!).
Ja! Stom is dat he!
Oud 20-07-2011, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Je kunt toch ook casual achter 'm aan zitten zonder meteen in de obsessiemode te vallen?
Martiño
Martiño is offline
Zullen we een bakvisclubje oprichten Quis?
Verwijderd
Citaat:
Welk dilemma?
Het Joodse dilemma; gratis ham.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Aantal cruciale posts/topics gevonden ook, inzichten inzichten.
Ik ben blij te merken dat ik volwassener ben geworden en bepaalde dingen nu inzie
Jammer hoor.
Oud 20-07-2011, 15:56
Verwijderd
Uit een topic op seksualiteit, ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Schrodinger en o.a. Volk beweren het volgende:

Als je al 16-jarig meisje nog geen neukseks wil is er iets mis met je.

Haha, eigenlijk belachelijk dat ik het hier nog vraag
Oud 20-07-2011, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Jammer hoor.
Wat precies?
Oud 20-07-2011, 15:57
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wat precies?
Dat je bent veranderd. Betekent dit dat er nu nooit meer gereld gaat worden?
Oud 20-07-2011, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Dat je bent veranderd. Betekent dit dat er nu nooit meer gereld gaat worden?
Waarschijnlijk niet, maar pin me er niet op vast.
Oud 20-07-2011, 15:58
Martiño
Martiño is offline
Oud 20-07-2011, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Welk dilemma?
Deze!
Citaat:
Speaking of which, ik heb net de contactgegevens van mijn medestudenten van volgend jaar gekregen. Bestweldroomvent zit erbij. Ik had eerst bedacht dat ik hem met de intro wel weer tegen zou komen, maar nu gaat die intro niet door. Ik kan blijf wachten tot september en kijken hoe het loopt (voordeel, hij kan mij versieren als hij daar zin in heeft), of zelf actief doen en nu gaan e-mailen.
Humdumdum. Wat zouden jullie doen?
Citaat:
Ja! Stom is dat he!
Juh. Maar hoe werkt dat dan bij jou?

Citaat:
Je kunt toch ook casual achter 'm aan zitten zonder meteen in de obsessiemode te vallen?
Oh, ik denk niet dat ik ooit in de obsessiemodus zat, maar ik ben wel van het initiatief nemen en concreet doen en assertief zijn en ook dat wordt niet altijd goed opgepikt. 'Casual' zou in dit geval dan zijn wachten tot september en me dan bevallig opstellen?

Citaat:
Zullen we een bakvisclubje oprichten Quis?
Echt niet, ik ben een (bijna) Serieuze Werkende Vrouw.
Oud 20-07-2011, 16:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wanneer werkt dat averechts dan?
Uice
Uice is offline
Citaat:
Waarschijnlijk niet, maar pin me er niet op vast.
Dat zei Jezus ook toen ze hem vroegen of hij dat kruis Golgotha op kon tillen!
Verwijderd
Citaat:
Dat zei Jezus ook toen ze hem vroegen of hij dat kruis Golgotha op kon tillen!
Ik dacht ook aan Theo ja, toen het postte.
Oud 20-07-2011, 16:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Juh. Maar hoe werkt dat dan bij jou?
Nouja, dat je denkt "hallo leuke man" en gesprekjes doet en berichtjes uitwisselt, en dat het dan doodbloedt en je het falen van het opstarten van 'iets' op jezelf projecteert.

Citaat:
Echt niet, ik ben een (bijna) Serieuze Werkende Vrouw.
Ik werk toch ook, doosje!
Uice
Uice is offline
Citaat:
Volgens mij is dat alleen in sitcoms. Of het is iemand die echt poontang bij de vleet heeft.

Ik zou het iig doen; je hebt niets te verliezen.
Verwijderd
Citaat:
Wanneer werkt dat averechts dan?
Gewoon, bepaalde mannen willen niet meer als ze niet hebben kunnen jagen.
Oud 20-07-2011, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is dat alleen in sitcoms. Of het is iemand die echt poontang bij de vleet heeft.

Ik zou het iig doen; je hebt niets te verliezen.
Hmm, zo heb ik bepaalde ervaringen van mezelf en vriendinnen wel geïnterpreteerd.

En ik heb wel iets te verliezen want hij is de komende twee jaar een van de weinige collega-trainees.
Oud 20-07-2011, 16:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik moet om vanalles giechelen in dit topic, teveel om te quoten, maar voor wie zich aangesproken voelt:
Oud 20-07-2011, 16:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maar het zelf initiatief nemen is heel erg iets van jou. En je wil toch dat je droomman je wil voor wie je bent, neem ik aan? En niet voor je acteertalent?
Oud 20-07-2011, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Nouja, dat je denkt "hallo leuke man" en gesprekjes doet en berichtjes uitwisselt, en dat het dan doodbloedt en je het falen van het opstarten van 'iets' op jezelf projecteert.

Ik werk toch ook, doosje!
Oh ik dacht dat je bedoelde dat in jouw ervaring mannen ook afgeschrikt zijn als je je initiatiefrijk en assertief opstart en toen dacht ik hmmm, maar als alle twee de mannen dat doen komt er dus nooit iets van.
Ik projecteer het overigens zelden op mezelf als iets niet lukt, want ik ben gaaf en mannen zijn kut, vraag maar aan sann.
Oud 20-07-2011, 16:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Dat vind ik geen dilemma, Quis. Bovendien moet ik de eerste hetero gozer nog tegenkomen die het weerzinwekkend vind om benaderd te worden door een meisje ipv andersom.
Oud 20-07-2011, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Pip, ik vind Hybrid Times van Riverside ook een supervet nummer

en niks mis met stalken. Als je niet gevonden wil worden op internet moet je maar niet je voor en je achternaam en foto op feesboek plempen.
Oud 20-07-2011, 16:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat vind ik geen dilemma, Quis. Bovendien moet ik de eerste hetero gozer nog tegenkomen die het weerzinwekkend vind om benaderd te worden door een meisje ipv andersom.
Dit inderdaad. Ik heb ook wel de stappen in de richting van relatie/seks gezet met mijn huidige vriend, hij niet. En dat terwijl hij er zoeen is die een scene schopt als een meisje een deur voor hem openhoudt.
Oud 20-07-2011, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Maar het zelf initiatief nemen is heel erg iets van jou. En je wil toch dat je droomman je wil voor wie je bent, neem ik aan? En niet voor je acteertalent?
Shit daar maak je een goede opmerking. Het wordt tijd de vriendinnen die zeggen dat ik moet afwachten en allerlei andere tactieken aanprijzen dus maar eens van repliek dienen dat ik niet niet muselluf!!~!!~ zou zijn.
Oud 20-07-2011, 16:09
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh ik dacht dat je bedoelde dat in jouw ervaring mannen ook afgeschrikt zijn als je je initiatiefrijk en assertief opstart en toen dacht ik hmmm, maar als alle twee de mannen dat doen komt er dus nooit iets van.
Ik projecteer het overigens zelden op mezelf als iets niet lukt, want ik ben gaaf en mannen zijn kut, vraag maar aan sann.
Nouja, ik vraag me dan ook wel eens af omdat ik volgensmij dan wel weer de neiging heb om inderdaad veel initiatief te nemen en me misschien dan een beetje te veel opdring.
Oud 20-07-2011, 16:10
Martiño
Martiño is offline
En dat vind ik zelf ook vervelend, als mannen zich opdringen of in een vroeg stadium overmatig enthousiast gaan doen.
Verwijderd
Er is nog nooit iemand geweest in de geschiedenis van de mensheid die zich een keer zo heeft opgedrongen aan een jongen als ik.

Ik schaam me echt als ik er aan terugdenk.
Verwijderd
Citaat:
OK! Dan ben ik gewoon gehersenspoeld in de loop der jaren! Het enige wat me nu nog tegenhoudt is dat ie wellicht bezet is of er om een andere reden geen trek in heefd, en het dan vaag wordt in september. Maar dat risico moet ik ook maar nemen, geloof ik.

En huhu @ weerzinwekkend.
Oud 20-07-2011, 16:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
De enige reden dat hij er een afkeer van zou krijgen als je hem versiert, is als hij je gewoon niet ziet zitten. Maar dan zou hij jou ook niet versieren, dus dan kan je het maar beter wel zelf uitvinden ipv erop wachten.
Oud 20-07-2011, 16:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Er is nog nooit iemand geweest in de geschiedenis van de mensheid die zich een keer zo heeft opgedrongen aan een jongen als ik.

Ik schaam me echt als ik er aan terugdenk.
Vertel

Je ging voor hem strippen midden in de klas?
Oud 20-07-2011, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Vertel

Je ging voor hem strippen midden in de klas?
Nee, ik wil er liever niet meer over nadenken
Oud 20-07-2011, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Nouja, ik vraag me dan ook wel eens af omdat ik volgensmij dan wel weer de neiging heb om inderdaad veel initiatief te nemen en me misschien dan een beetje te veel opdring.
En dat vind ik zelf ook vervelend, als mannen zich opdringen of in een vroeg stadium overmatig enthousiast gaan doen.
Oh ja oke, dat is ook wel zo. Het is ook wel een kunst om aan te voelen of iemand je enthousiasme deelt maar (desondanks) zelf niet zo initiatiefrijk is, en ''hoe ver'' je dan kunt gaan. En het moet maar net klikken. Iemand die ik echt tof vind kan alles bij me maken zonder dat ik het als opdringerig zal ervaren, iemand die ik ''wel leuk'' vind maar verder nog niks kan me om het minste smsje kriebels bezorgen en dan ren ik heel hard weg. Zelf initiatief nemen is vaak leuker, controle ftw.
Oud 20-07-2011, 16:16
Verwijderd
Ik heb trouwens Dumbo gekeken () Noedelhap. Ik vond hem maar matigjes, hoewel dat stuk met die hallucinatie wel vet is natuurlijk.
Oud 20-07-2011, 16:16
Verwijderd
Citaat:
De enige reden dat hij er een afkeer van zou krijgen als je hem versiert, is als hij je gewoon niet ziet zitten. Maar dan zou hij jou ook niet versieren, dus dan kan je het maar beter wel zelf uitvinden ipv erop wachten.
Ja, maar dat zou in dezen dus wel eens onhandig kunnen worden omdat ik de komende twee jaar minimaal een dag met hem in een werkgroepje zit. Als ik wacht tot september kan ik in elk geval wat beter pijlen hoe het met hem zit, dat idee.
Oud 20-07-2011, 16:17
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Zijn die mannen er echt, ja? Volgens mij waren ze dan sowieso niet geïnteresseerd.
Oud 20-07-2011, 16:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb trouwens Dumbo gekeken () Noedelhap. Ik vond hem maar matigjes, hoewel dat stuk met die hallucinatie wel vet is natuurlijk.
Ja, hij is verder ook niet zo denderend, op die scene na, ik zei het toch! En nu Pinocchio, hup!
Oud 20-07-2011, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Ja, hij is verder ook niet zo denderend, op die scene na, ik zei het toch! En nu Pinocchio, hup!
Nee, heb ik echt geen zin in hoor, die ga ik niet meer kijken

Lady and the Tramp is als volgende aan de beurt. Ook al niet echt zin in, maarja
Verwijderd
Godnakende, die nieuwe abonnementen van KPN

Spoiler
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zijn die mannen er echt, ja? Volgens mij waren ze dan sowieso niet geïnteresseerd.
+ kanttekening: de jacht mag er best zijn, daar niet van, maar als het zonder jacht kan, waarom niet.
Oud 20-07-2011, 16:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Lady and the Tramp is als volgende aan de beurt. Ook al niet echt zin in, maarja
Megawalvissen > spaghettislurpende tekkels!
Oud 20-07-2011, 16:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Godnakende, die nieuwe abonnementen van KPN
Fix'd.
Oud 20-07-2011, 16:21
Uice
Uice is offline
Citaat:
Die hele film is prachtig. Misschien wel de op een na beste van de eerste batch.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Als ik zometeen ontwaakt ben uit mijn coma ga ik The Road kijken. Schijnt het vervolg te zijn op The Room.
Verwijderd
Citaat:
Ja. En jawel. Wellicht niet genoeg, maar wel geïnteresseerd.
Verwijderd
Citaat:
Megawalvissen > spaghettislurpende tekkels!
Nee ik heb echt geen zin in Pinokkio.

Ik vind het nog steeds zo'n grap. Dat er iemand opbelt, en dattie vraagt 'wat ben je aan het doen?' En dat je dan zegt, 'ik kijk een film', en dattie dan vraagt 'oh welke?', en dat je dan zegt 'Pinokkio'.

;D;d;D;

Eigenlijk zou dat een running gag moeten worden.
'Welke film zullen we kijken?'
"Pinokkio''.

;d;D;d;d;D
Oud 20-07-2011, 16:22
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wat? Waarom wel Snow White en Dumbo en niet het ultieme hoogtepunt uit de Disneygeschiedenis?
Oud 20-07-2011, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Wat? Waarom wel Snow White en Dumbo en niet het ultieme hoogtepunt uit de Disneygeschiedenis?
Is dat Pinokkio? Waarom dan?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten