Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2011, 16:23
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb trouwens Dumbo gekeken () Noedelhap. Ik vond hem maar matigjes, hoewel dat stuk met die hallucinatie wel vet is natuurlijk.
Als je niet op zijn minst een brok in je keel had tijdens die scene dat hij bij z'n moeder op de slurf zit heb je geen hart!

Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee ik heb echt geen zin in Pinokkio.

Ik vind het nog steeds zo'n grap. Dat er iemand opbelt, en dattie vraagt 'wat ben je aan het doen?' En dat je dan zegt, 'ik kijk een film', en dattie dan vraagt 'oh welke?', en dat je dan zegt 'Pinokkio'.

;D;d;D;

Eigenlijk zou dat een running gag moeten worden.
'Welke film zullen we kijken?'
"Pinokkio''.

;d;D;d;d;D
Op mijn werk was er iemand die iedereen een Pinokkio noemde en zelfs een pinokkio-pop in elkaar had geflanst van koffiebekertjes en plakband.

Toen werd die grap heel snel heel slecht.

En ik zeg ook niet dat je NU Pinokkio moet kijken, maar wel ooit. Deze week nog. En zin maak je maar! Dacht je soms dat Pinokkio kon zeggen "ik heb geen zin" toen Gepetto zei dat ie eens fatsoenlijk een jongetje moest zijn?
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Als je niet op zijn minst een brok in je keel had tijdens die scene dat hij bij z'n moeder op de slurf zit heb je geen hart!

Ik lachte me kapot, toen.
Oud 20-07-2011, 16:24
Verwijderd
Citaat:

Haha, nee, ik riep regelmatig 'ahw!' en 'nou sielug!' uit, dus met dat hart zit het wel goed hoor ;x
Uice
Uice is offline
Citaat:
Is dat Pinokkio? Waarom dan?
Technisch is ie minstens zo vernieuwend als Snow White, maar het verhaal en de personages zijn een stuk boeiender. Het is gewoon een lust voor het oog. Hij wordt ook gezien als de meest perfecte Disneyfilm.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Godnakende, die nieuwe abonnementen van KPN

Ja, schandalig. Wat KPN niet snapt is dat mensen gewoon geen duisent smsjes en belminuten meer nodig hebben.
Oud 20-07-2011, 16:25
Verwijderd
Nee . Ik heb Pinokkio nog nooit gezien terwijl ik superveel disneyfilms heb gezien.
Uice
Uice is offline
Citaat:
"Pinokkio''.
Deze dialoog vond zich vorige week plaats tussen mij en twee vrienden, en toen hebben we hem gekeken ook. True story.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja. En jawel. Wellicht niet genoeg, maar wel geïnteresseerd.
Ik geloof er niks van.
Verwijderd
Citaat:
En ik zeg ook niet dat je NU Pinokkio moet kijken, maar wel ooit. Deze week nog. En zin maak je maar! Dacht je soms dat Pinokkio kon zeggen "ik heb geen zin" toen Gepetto zei dat ie eens fatsoenlijk een jongetje moest zijn?
Het kan nu niet meer, want ik kijk ze op volgorde, en nu ben ik er al voorbij!

*autist*
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Technisch is ie minstens zo vernieuwend als Snow White, maar het verhaal en de personages zijn een stuk boeiender. Het is gewoon een lust voor het oog. Hij wordt ook gezien als de meest perfecte Disneyfilm.
En hij is nog enger dan The Shining!
Oud 20-07-2011, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Deze dialoog vond zich vorige week plaats tussen mij en twee vrienden, en toen hebben we hem gekeken ook. True story.
toevallig
Verwijderd
Is Pinokkio echt perfecte film dan?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Shit daar maak je een goede opmerking. Het wordt tijd de vriendinnen die zeggen dat ik moet afwachten en allerlei andere tactieken aanprijzen dus maar eens van repliek dienen dat ik niet niet muselluf!!~!!~ zou zijn.

Natuurlijk zijn die tactieken er vooral om awkward momenten te voorkomen, maar ik ben te ongeduldig om dingen te voorkomen, ik los ze liever op
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee ik heb echt geen zin in Pinokkio.

Ik vind het nog steeds zo'n grap. Dat er iemand opbelt, en dattie vraagt 'wat ben je aan het doen?' En dat je dan zegt, 'ik kijk een film', en dattie dan vraagt 'oh welke?', en dat je dan zegt 'Pinokkio'.

;D;d;D;

"Pinokkio''.

;d;D;d;d;D
Ik snap hem niet
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het kan nu niet meer, want ik kijk ze op volgorde, en nu ben ik er al voorbij!

*autist*
*msnblock*
Oud 20-07-2011, 16:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee, da's een leugen.
Oud 20-07-2011, 16:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn nieuwe lievelingsfilm is trouwens Sucker Punch! En Series of Unfortunate Events. En laatst keken we ze vlak na elkaar en toen kwamen we erachter dat de vrouwelijke hoofdrol dezelfde actrice is. En ik maar denken dat ik twee actrices belachelijk mooi vond
Oud 20-07-2011, 16:28
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik zou weinig dingen kunnen aanwijzen die er mis mee zijn. Nou ja, Pinocchio zelf is een beetje een sukkel. Maar de eigenlijke hoofdpersoon is de krekel, dus dat is niet zo erg.

Het gebruik van multiplanes in die film is echt schitterend. De scenes waarin de camera door het dorpje beweegt zijn kun je eindeloos blijven kijken.
Verwijderd
Citaat:
Pff nou, dan ga ik hem wel kijken.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mijn nieuwe lievelingsfilm is trouwens Sucker Punch!
Ik heb gewoon die film geweigerd toen een vriend me meevroeg naar de bios. En dat terwijl ik wel films als Torque, Men Behind the Sun en Undefeatable heb gekeken met plezier.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mijn nieuwe lievelingsfilm is trouwens Sucker Punch!
Dat is nou echt een film om het vertrouwen in de mensheid om te verliezen.
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof er niks van.
Ik denk dat ik inmiddels wel beter weet of mannen in me geïnteresseerd zijn of niet, dan jij. En je onderschat misschien de kracht van rollenpatronen, zat mensen die daar maar wat lief nog aan toegeven en het gewoon ''minder leuk'' vinden als daarin dingen worden omgedraaid.

Het kan natuurlijk dat de mannen in kwestie een groot toneelspel opvoerden, maar ik zou het wel erg toevallig vinden als dat bij mij + bij vriendinnen altijd het geval was.
Oud 20-07-2011, 16:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Pff nou, dan ga ik hem wel kijken.
Pff, nu opeens wel En ik deed nog zo mijn best.
Verwijderd
Citaat:
Ik snap hem niet
Haha.

Naja, ik vind het zelf heel grappig, Pinokkio, echt zo'n ultieme ''lame'' kinderfilm.
Zou jij niet moeten lachen als je iemand zei dattie Pinokkio aan het kijken was? Ipv, weet ik het, gewoon The Bourne Identity oid.

Ik vind dat humor
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Even met plaatjes erbij:
Series of Unfortunate Events:

Sucker Punch:
Oud 20-07-2011, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Het gebruik van multiplanes in die film is echt schitterend. De scenes waarin de camera door het dorpje beweegt zijn kun je eindeloos blijven kijken.
Wat zijn multiplanes? *eager to learn*
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat is nou echt een film om het vertrouwen in de mensheid om te verliezen.
Waarom? Hij is echt zo mooi <3
Ik wilde erna niet naar de wc omdat ik lekker in een droomwereld zat en het op de gang saai was
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh ja oke, dat is ook wel zo. Het is ook wel een kunst om aan te voelen of iemand je enthousiasme deelt maar (desondanks) zelf niet zo initiatiefrijk is, en ''hoe ver'' je dan kunt gaan. En het moet maar net klikken. Iemand die ik echt tof vind kan alles bij me maken zonder dat ik het als opdringerig zal ervaren, iemand die ik ''wel leuk'' vind maar verder nog niks kan me om het minste smsje kriebels bezorgen en dan ren ik heel hard weg. Zelf initiatief nemen is vaak leuker, controle ftw.
Ik vind het inderdaad moeilijk om desinteresse en weinig initiatiefrijk zijn te onderscheiden.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik denk dat ik inmiddels wel beter weet of mannen in me geïnteresseerd zijn of niet, dan jij. En je onderschat misschien de kracht van rollenpatronen, zat mensen die daar maar wat lief nog aan toegeven en het gewoon ''minder leuk'' vinden als daarin dingen worden omgedraaid.

Het kan natuurlijk dat de mannen in kwestie een groot toneelspel opvoerden, maar ik zou het wel erg toevallig vinden als dat bij mij + bij vriendinnen altijd het geval was.
Misschien schoot je wel te ver door, met duizend sms'jes (KPN abo naamzoek!) per dag?
Oud 20-07-2011, 16:31
Uice
Uice is offline
Citaat:
Haha.

Naja, ik vind het zelf heel grappig, Pinokkio, echt zo'n ultieme ''lame'' kinderfilm.
Als je in de jaren veertig zei dat Pinokkio een kinderfilm is kon je daarvoor door je kop geschoten worden, hoor. Het idee dat Disneyfilms voor kinderen zijn is pas in de jaren '50, '60 ontstaan.
Oud 20-07-2011, 16:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat zijn multiplanes? *eager to learn*
Meerdere lagen waaruit de scene is opgebouwd, met name in de achtergrond. Het creeërt diepte.
Oud 20-07-2011, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Als je in de jaren veertig zei dat Pinokkio een kinderfilm is kon je daarvoor door je kop geschoten worden, hoor. Het idee dat Disneyfilms voor kinderen zijn is pas in de jaren '50, '60 ontstaan.
Jaja, weet ik allemaal wel, maar in de volksmond, kom op. Is Pinokkio gewoon een kinderfilm.
Ik heb het niet over KENNERS.
Verwijderd
Citaat:

Natuurlijk zijn die tactieken er vooral om awkward momenten te voorkomen, maar ik ben te ongeduldig om dingen te voorkomen, ik los ze liever op
*boks* Leuk verwoord, ik ben ook een oplosser, vooral door ontbrekende diplomatie en tactischheid.
Verwijderd
Nou ja, anyway, ik lach lekker door om mijn Pinokkio-gag hoor
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ga de sims spelen, dagdag!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Meerdere lagen waaruit de scene is opgebouwd, met name in de achtergrond. Het creeërt diepte.
En het is makkelijk, want je hoeft alleen maar de laag te tekenen waar iets gebeurt, en door alleen maar met sommige lagen te schuiven krijg je al beweging in je beeld.
Oud 20-07-2011, 16:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
*boks* Leuk verwoord, ik ben ook een oplosser, vooral door ontbrekende diplomatie en tactischheid.
*boks*
Oud 20-07-2011, 16:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Er waren een keer vrienden van mn ouders op bezoek, en die zijn nogal "intellectueel ingesteld", dus die luisteren obscure muziek en kijken arthouse films enzo.
We hadden het over films, en toen vroeg een van hen: "En, Noedelhap, wat zijn jouw lievelingsfilms eigenlijk?"

Toen noemde ik o.a. The Lion King, en toen begon ie een beetje minachtend te grinniken
Oud 20-07-2011, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Misschien schoot je wel te ver door, met duizend sms'jes (KPN abo naamzoek!) per dag?
Ik sms zelden. Ik heb het enkel over dingen als mensen aanspreken, redelijk duidelijk laten blijken dat je geïnteresseerd bent door flirten, uit vragen, nog eens uitvragen. Meer niet.
Maar het handigste is gewoon een initiatiefrijk persoon tegenover je hebben, en dat komt natuurlijk ook voor.
Verwijderd
Dan ga ik pinokkio nog wel een keertje kijken. Voor nu ben ik bezig nieuwe muziek te ontdekken.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Waarom? Hij is echt zo mooi <3
Ik wilde erna niet naar de wc omdat ik lekker in een droomwereld zat en het op de gang saai was
Hij is behoorlijk lelijk gefilmd, maar dat is nog een kwestie van smaak.

Wat geen kwestie van smaak is, is dat die film het ultieme voorbeeld is van hoe je niet een verhaal moet vertellen. Ze moeten die film echt aan scenario-studenten op de filmacademie laten zien om aan te tonen hoeveel je fout kan doen. Als The Room 1/10 is, is Sucker Punch -10/10.
Oud 20-07-2011, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Toen noemde ik o.a. The Lion King, en toen begon ie een beetje minachtend te grinniken

Ja, ik ken er nog zo een die denkt dat animatie per definitie voor kinderen is, en lame is.
Verwijderd
Citaat:
Als The Room 1/10 is, is Sucker Punch -10/10.
Dat is onmogelijk! Als de Room 1/10 is, dan is -10/10 een slechte kwaliteit homevideo gefilmd door een dronkenlap, waarop alleen maar een lege verdorde tuin te zien is.
Met Jordy van Loon-muziek.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Jaja, weet ik allemaal wel, maar in de volksmond, kom op. Is Pinokkio gewoon een kinderfilm.
Maar dat is dus ook pas een recent idee. Niemand die in de Disneystudio's werkte, hijzelf allerminst, had het idee kinderfilms te maken.
Verwijderd
Gekke dag. Hm.
Oud 20-07-2011, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Er waren een keer vrienden van mn ouders op bezoek, en die zijn nogal "intellectueel ingesteld", dus die luisteren obscure muziek en kijken arthouse films enzo.
We hadden het over films, en toen vroeg een van hen: "En, Noedelhap, wat zijn jouw lievelingsfilms eigenlijk?"

Wat een snobs.
Oud 20-07-2011, 16:37
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat is onmogelijk! Als de Room 1/10 is, dan is -10/10 een slechte kwaliteit homevideo gefilmd door een dronken oom, waarop alleen maar een lege verdorde tuin te zien is.
Ik overdrijf echt niet als ik zeg dat het verhaal van Sucker Punch slechter geschreven is dan The Room.
Oud 20-07-2011, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Ik overdrijf echt niet als ik zeg dat het verhaal van Sucker Punch slechter geschreven is dan The Room.
dat kan niet, je kan geen slechter verhaal schrijven dan The Room, echt niet
Oud 20-07-2011, 16:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat is onmogelijk! Als de Room 1/10 is, dan is -10/10 een slechte kwaliteit homevideo gefilmd door een dronkenlap, waarop alleen maar een lege verdorde tuin te zien is.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten