Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2011, 15:17
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Je mag best eens in een negatieve sfeer zijn. Sluit je gewoon even af en doe iets waarmee in je relaxte zone komt, bijv. iets artistieks.
Het zijn geen luchtige negatieve sfeertjes..

Ik ga niet klagen om klein geding wat op te lossen is met tekenen.
Oud 21-07-2011, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is allemaal zo, maar daarmee spreek je jezelf wel tegen. Eerst zeg je dat mensen minder waarde moeten hechten aan positief denken, en nu zeg je eigenlijk dat mensen wat positiever moeten denken.
Ik bedoel met 'positief denken' het hele gedoe van 'het glas is niet halfleeg!! het is halfvol!!', het idee dat dingen vanzelf draaglijk en geweldig worden als je de sunny side ziet en je bent de master van je eigen leven, dat spul.
Ik bedoelde vooral dat ik denk dat goed is als je gewoon accepteert dat het leven nogal vaak tegenzit, en dat je niet rekent op vanallerlei dingen, maar er blij mee bent dat je ze hebt. En dat je ondanks alles van het leven geniet. Zoiets.
Oud 21-07-2011, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Het zijn geen luchtige negatieve sfeertjes..

Ik ga niet klagen om klein geding wat op te lossen is met tekenen.
Maar het gaat sowieso averechts werken om niets te doen te hebben.
Oud 21-07-2011, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Oh wat een opeenstapeling van blijheid, alweer zo'n fijne avond met alweer zo'n lieve vriendin! Dit keer met thee, maar ook met zelfgemaakte pizza en taart en een heel gaaf boek van Joost Zwagerman die zich door een hoop kunst meandert. En een extreem gave lamp die ik via marktplaats vond. Ik denk dat ik er zo maar eens een foto van ga maken, zo mooi vind ik hem. Paste men in de lift?
transito? of een ander boek?
Oud 21-07-2011, 15:22
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Maar het gaat sowieso averechts werken om niets te doen te hebben.
Ik heb een opdracht, erg mooie opdracht. Aan het huis klussen en bla bla.
Oud 21-07-2011, 15:27
Verwijderd
Citaat:
PADERBORN - In Duitsland is een 14-jarig meisje omgekomen door de scherpe punt van een paraplu.

Het meisje zat op een schoolplein in Delbrück bij Paderborn, toen een 17-jarige jongen de kapotte paraplu op het schooldak probeerde te gooien.
Het voorwerp viel echter terug en doorboorde het meisje. Zij overleed korte tijd later in het ziekenhuis.

De politie gaat uit van een ongeluk en niet van een misdrijf, meldden agenten woensdag.
Oud 21-07-2011, 15:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jij met je gezellige nieuwsberichten!
Oud 21-07-2011, 15:30
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
LP FORUMBAAS

haha kakwolf is geïnfiltreerd
Oud 21-07-2011, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me vresenlijk en kan er niks mee.

Ben constant bezig om mezelf in een positieve sfeer te houden of op z'n minst een neutrale maar ben nu echt radeloos. Als je positief wilt zijn en er mee bezig bent dan zou je toch wel denken dat dat wel zou gebeuren. Godverdomme.
waar komt het vandaan Bas?
Oud 21-07-2011, 15:31
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Langzamerhand zullen fb's overlijden en tast iedereen in het duister terwijl ik allang weet wie de boosdoener is maar naar mij zal niet geluisterd worden. Tast toe LP
Oud 21-07-2011, 15:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
lp forumbaas

Citaat:
langzamerhand zullen fb's overlijden en tast iedereen in het duister terwijl ik allang weet wie de boosdoener is maar naar mij zal niet geluisterd worden. Tast toe lp
<3
Oud 21-07-2011, 15:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
serieus? LP forumbaas hihi
Oud 21-07-2011, 15:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
LP FORUMBAAS

en weg was de negatieve bui
Oud 21-07-2011, 15:50
Verwijderd
Citaat:
serieus? LP forumbaas hihi
LP is anders een heel goede forumbaas en weetje wat ik allemaal heb moeten doen om haar forumbaas te maken, jongee.
Oud 21-07-2011, 15:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh dat geloof ik best hoor. Krijgen we nu een duits subforum?
Oud 21-07-2011, 15:54
Schrödinger
Schrödinger is offline
Vanaf nu zijn topics over Tokio Hotel op Muziek toegestaan.
Oud 21-07-2011, 15:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 21-07-2011, 16:05
Verwijderd

Oud 21-07-2011, 16:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ga maar even naar de albert heijn, mijn avocado's terugbrengen. Ze zijn allemaal bruin en vies vanbinnen.
Oud 21-07-2011, 16:11
Verwijderd
In de Quest (hij is heel leerzaam dit keer) stond dat van alle gesneden groenten in die zakjes, maar 10% nog echt goed is op de dag van de houdbaarheidsdatum
Oud 21-07-2011, 16:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
In de Quest (hij is heel leerzaam dit keer) stond dat van alle gesneden groenten in die zakjes, maar 10% nog echt goed is op de dag van de houdbaarheidsdatum

Maar dit waren hele vruchten he. In een netje. En ik heb ze eergisteren gekocht.
Trouwens, wat etenswarenwinkels vaak doen is als de houdbaarheidsdatum eraan komt en het spul ziet er nog goed uit, er gewoon een nieuwe sticker opplakken. Deden wij ook bij de slager.
Oud 21-07-2011, 16:15
Verwijderd
Bij de AH staat dat niet op stickers

Maar idd, bij verse groenten is het helemaal stom
Die gesneden groenten waren dan trouwens niet ziekmakend op de dag van de houdbaarheidsdatum, maar gewoon vies, bruin of slap. Maar daar hoort de datum ook rekening mee te houden.
Oud 21-07-2011, 16:16
Verwijderd
Ik luister nu allemaal volkslieden, en Ghana heeft een mooie. <3

Oud 21-07-2011, 16:27
Verwijderd
Als Engeland een koning krijgt, wordt het volkslied dan 'God save the King'?
Oud 21-07-2011, 16:36
Verwijderd

Dit is het mooiste dat ik tot nu toe ben tegengekoken. <3 Wat een prachtige melodie, zo droevig.
Oud 21-07-2011, 16:39
Verwijderd
Mc Kauw, het is een misverstand dat je je altijd goed/neutraal moet voelen en dat het altijd goed met je moet gaan. Sterker nog, je kunt er niet van genieten dat het goed met je gaat zonder dat het bij tijden ook slecht met je gaat.
Desalniettemin is het kut, en als het echt te erg wordt moet je ergens aan de bel trekken. Heb je een aanleiding of is het ''gewoon'' een bui die kwam aanzetten?
Citaat:
transito? of een ander boek?
Nee, Alles is gekleurd. En ik weet 0 van kunst want op school vonden ze Griekse tempels belangrijker, en ik vind heel veel boeken over kunst saai of te toegespitst op een bepaalde stroming, maar dit ziet eruit alsof het wel eens heel leerzaam en leuk tegelijk zou kunnen zijn.
Oud 21-07-2011, 16:52
Verwijderd
Computernoobvraag: Ik heb mijn computer uit elkaar gehaald, weer in elkaar gezet, de kabels vervangen en er een nieuwe voeding in gezet (het kutding deed het niet meer), maar toen ik hem net aanzette begon 'ie keihard te piepen. Steeds drie piepjes achter elkaar. Piep piep piep! Piep piep piep! Pffft, weet iemand wat er aan de hand is? Ben ik in de computer stekkertjes vergeten, of zo?

Hij gaat in ieder geval weer aan, dat is tenminste iets, maar hier heb ik natuurlijk ook niets aan..
Oud 21-07-2011, 17:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Kun je googlen, het aantal piepjes is een code voor wat er mis is.
Oud 21-07-2011, 17:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Volgensmij is LANG-kort-kort dat er iets mis is met de RAM. Verder weet ik niet.
Oud 21-07-2011, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Kun je googlen, het aantal piepjes is een code voor wat er mis is.
een vrouw die dit weet!
Oud 21-07-2011, 17:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
een vrouw die dit weet!

Heb laatst met mijn vriendje een computer gebouwd
Oud 21-07-2011, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Computernoobvraag: Ik heb mijn computer uit elkaar gehaald, weer in elkaar gezet, de kabels vervangen en er een nieuwe voeding in gezet (het kutding deed het niet meer), maar toen ik hem net aanzette begon 'ie keihard te piepen. Steeds drie piepjes achter elkaar. Piep piep piep! Piep piep piep! Pffft, weet iemand wat er aan de hand is? Ben ik in de computer stekkertjes vergeten, of zo?

Hij gaat in ieder geval weer aan, dat is tenminste iets, maar hier heb ik natuurlijk ook niets aan..
Heb je wel beeld?
Wat is het precieze pieppatroon?
Oud 21-07-2011, 17:18
Miekje*
Miekje* is offline
Hallo allemaal! Ik wil iets moois maken voor mijn lieve vriendje maar ik weet het niet .
Oud 21-07-2011, 17:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Is het echt zo schokkend dat ik fb ben
Oud 21-07-2011, 17:22
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Hallo allemaal! Ik wil iets moois maken voor mijn lieve vriendje maar ik weet het niet .
lingerie
Oud 21-07-2011, 17:24
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb ook een beetje het idee dat ik de enige ben die het niet bijzonder vind .
Oud 21-07-2011, 17:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb ook een beetje het idee dat ik de enige ben die het niet bijzonder vind .
Echt hè
Oud 21-07-2011, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Volgensmij is LANG-kort-kort dat er iets mis is met de RAM. Verder weet ik niet.
Als ik me niet vergis kan de betekenis van die piepjes wel per systeem verschillen.
Oud 21-07-2011, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, ik vind het niet schokkend!
Oud 21-07-2011, 17:36
Verwijderd
Zo te horen zit er een kat in het kippenhok van de buren.
Oud 21-07-2011, 17:39
Verwijderd
De buurman heeft de kat ontdekt of de kippen zijn dood. OF er was een andere reden waarom ze helemaal los gingen.
Oud 21-07-2011, 17:41
Miekje*
Miekje* is offline
Wat een mededelingen Sann!
Oud 21-07-2011, 17:42
Verwijderd
Het is een beetje een suffe avond op mijn werk
Oud 21-07-2011, 17:50
Verwijderd
Waattttt? NO MUNEY? HIER! SUK A KOK!
Oud 21-07-2011, 17:51
Verwijderd
die hebben we heel de vakantie gebruikt, bij alles :"(

Watttt? No kriek? Hier! Suk a bier!
Oud 21-07-2011, 17:51
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oud 21-07-2011, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Heb je wel beeld?
Wat is het precieze pieppatroon?
Het werkt nu , maar toch bedankt. Er was een stekker kapot, wtf. Ik dacht echt dat ik alles had vervangen, maar blijkbaar niet..

Volgens mij is deze voeding ook niet helemaal goed, maar zolang ik geen games ga proberen houdt 'ie het wel even uit, totdat ik een nieuwe heb.

Fizzle, ook bedankt trouwens.
Oud 21-07-2011, 17:55
Verwijderd
Wil ik boodschappen doen om eten te gaan koken, kom ik mijn huisgenootje tegen in de lift, hoef ik niet meer boodschappen te doen .
Oud 21-07-2011, 17:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wil ik boodschappen doen om eten te gaan koken, kom ik mijn huisgenootje tegen in de lift, hoef ik niet meer boodschappen te doen .
Dus je hebt je huisgenootje vermoord en gaat hem/haar opeten?
Oud 21-07-2011, 18:14
Miekje*
Miekje* is offline
Wat kan ik mijn moeder geven voor haar verjaardag? Ze is over minder dan een week jarig en ik weet echt niks te verzinnen .

Regels voor berichten