Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoelde vooral dat ik denk dat goed is als je gewoon accepteert dat het leven nogal vaak tegenzit, en dat je niet rekent op vanallerlei dingen, maar er blij mee bent dat je ze hebt. En dat je ondanks alles van het leven geniet. Zoiets. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar dit waren hele vruchten he. In een netje. En ik heb ze eergisteren gekocht. Trouwens, wat etenswarenwinkels vaak doen is als de houdbaarheidsdatum eraan komt en het spul ziet er nog goed uit, er gewoon een nieuwe sticker opplakken. Deden wij ook bij de slager. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Mc Kauw, het is een misverstand dat je je altijd goed/neutraal moet voelen en dat het altijd goed met je moet gaan. Sterker nog, je kunt er niet van genieten dat het goed met je gaat zonder dat het bij tijden ook slecht met je gaat.
Desalniettemin is het kut, en als het echt te erg wordt moet je ergens aan de bel trekken. Heb je een aanleiding of is het ''gewoon'' een bui die kwam aanzetten? Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Computernoobvraag: Ik heb mijn computer uit elkaar gehaald, weer in elkaar gezet, de kabels vervangen en er een nieuwe voeding in gezet (het kutding deed het niet meer), maar toen ik hem net aanzette begon 'ie keihard te piepen. Steeds drie piepjes achter elkaar. Piep piep piep! Piep piep piep! Pffft, weet iemand wat er aan de hand is? Ben ik in de computer stekkertjes vergeten, of zo?
Hij gaat in ieder geval weer aan, dat is tenminste iets, maar hier heb ik natuurlijk ook niets aan.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat is het precieze pieppatroon? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Volgens mij is deze voeding ook niet helemaal goed, maar zolang ik geen games ga proberen houdt 'ie het wel even uit, totdat ik een nieuwe heb. Fizzle, ook bedankt trouwens. ![]() |
![]() |
|
|