Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2011, 21:44
honestsmile
honestsmile is offline
Ik stem op nummer 12: Luts. Puur omdat zij de enigste is die ik hier nu zie met een vreemde reactie, wie weet heeft Severus gelijk

Ohja en ik heb net even op F5 gedrukt, want ik wist nog niet eens wat dat voor functie had
Advertentie
Oud 28-07-2011, 21:53
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Zo. Zoals sommigen zich mogelijk nog herinneren, vind ik random stemmen een farce en doe ik daar niet aan mee. Meestal doe ik daarvan in de plaats op iemand stemmen wiens naam een wolverige vibe lijkt af te geven.

Maar niet vandaag. Vandaag heb ik een (validere) reden. Ik ga voor Luts, omdat ik het ergens toch wel frappant vond dat ze niet één van de eersten was die reageerden nadat het verhaal was gepost. Ik bedoel, het was mij al een tijd duidelijk dat ze het topic scherp in de gaten houdt - veel F5'en enzo - zat te trappelen van ongeduld om 19:00 uur... maar wanneer dan eindelijk het verhaal wordt gepost (waarvan iedereen weet dat het om 20:30 uur is), duurt het meer dan een uur voordat ze eindelijk iets van zich laat horen - en dan pas wanneer mensen al beginnen te stemmen (= veiliger). En dan zie ik nu ook nog deze laatste posts van haar... hmm, lijkt een beetje alsof ze het extra dik er op legt dat ze een newbie is - wellicht geïnstrueerd door medewolven die optimaal gebruik willen maken van een n00b-wolf in hun midden?

Oké, misschien is het een beetje paranoïde van me, maar ergens zit het me toch niet helemaal lekker. Dus bij deze heeft Luts mijn stem.
Nog voordat ik dit las dacht ik min of meer hetzelfde dus ook mijn stem gaat naar Luts.
Oud 28-07-2011, 22:10
Verwijderd
Ik ga morgenvroeg even een random.org uitbrengen.
En van Luts weet ik het niet. Aan de ene kant geloof ik wel dat ze echt een newbie is. Hmm.
Oud 28-07-2011, 22:12
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Wammus
Nog voordat ik dit las dacht ik min of meer hetzelfde dus ook mijn stem gaat naar Luts.
Ik hoop dat jullie goed zitten met jullie wolven-hunch, want anders hebben we geen fuck aan de stemlijstjes.

Stemlijstje hangronde 1

Rops
Fantome (1)

Daboman
Martino (2)

Interglot
Neko* (3)
VeGs (9)
Snoopy (15)
Queasy (17)
Luts (18) (stem veranderd)

Severus
Interglot (4)

Absinthe
Luts (5)

Luts
Severus (6)
Absinthe (8)
Little Phoebe (10)
Honestsmile (11)
Wammus (12)
Adamczowice (14)
Interglot (19) (stem veranderd)

Fantome
Rops (7)
Geel (16)

VeGs
Daboman (13)

Laatst gewijzigd op 30-07-2011 om 16:19.
Oud 28-07-2011, 23:34
Geel
Geel is offline
Citaat:
Zo. Zoals sommigen zich mogelijk nog herinneren, vind ik random stemmen een farce en doe ik daar niet aan mee. Meestal doe ik daarvan in de plaats op iemand stemmen wiens naam een wolverige vibe lijkt af te geven.

Maar niet vandaag. Vandaag heb ik een (validere) reden. Ik ga voor Luts, omdat ik het ergens toch wel frappant vond dat ze niet één van de eersten was die reageerden nadat het verhaal was gepost. Ik bedoel, het was mij al een tijd duidelijk dat ze het topic scherp in de gaten houdt - veel F5'en enzo - zat te trappelen van ongeduld om 19:00 uur... maar wanneer dan eindelijk het verhaal wordt gepost (waarvan iedereen weet dat het om 20:30 uur is), duurt het meer dan een uur voordat ze eindelijk iets van zich laat horen - en dan pas wanneer mensen al beginnen te stemmen (= veiliger). En dan zie ik nu ook nog deze laatste posts van haar... hmm, lijkt een beetje alsof ze het extra dik er op legt dat ze een newbie is - wellicht geïnstrueerd door medewolven die optimaal gebruik willen maken van een n00b-wolf in hun midden?

Oké, misschien is het een beetje paranoïde van me, maar ergens zit het me toch niet helemaal lekker. Dus bij deze heeft Luts mijn stem.
Ik vind het ook paranoïde van je Vooral omdat er een reden kan zijn dat Luts niet meteen na het posten van de uitslag heeft kunnen posten, zoals ze later zelf aangeeft.

Maar dat allemaal zegt in mijn ogen niets over Luts, enkel iets over jou. Luts speelt inderdaad raar en haar acties balanceren op het randje van n00bgedrag naar met opzet n00bgedrag.
Oud 28-07-2011, 23:35
Daboman
Daboman is offline
Vandaag gebruik ik geen random.org maar stem ik gewoon op de grootste weerwolflegende. Mijn stem gaat naar Vegs.
Oud 29-07-2011, 00:23
Verwijderd
Ik had zelf ook al de neiging Luts te stemmen, zelfde reden als Phoebe.

Absinthe en Daboman staan op mijn verdachtenlijst, en nee ik ga niet zeggen waarom, want tis niks concreets en boeiends.

Ik stem nu echter op Luts.

Dan kan ik nu mn inbox gaan checken, want weet nog steeds niet wat ik ben.
Oud 29-07-2011, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Absinthe en Daboman staan op mijn verdachtenlijst, en nee ik ga niet zeggen waarom, want tis niks concreets en boeiends.
Ik ben wel benieuwd eigenlijk.
Oud 29-07-2011, 04:58
snoopy
snoopy is offline
Ik ben het met Vegs eens, dus ik ga voor Interglot
Oud 29-07-2011, 09:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
He, nee, daar hebben we wat aan.
Oud 29-07-2011, 09:24
Neko*
Neko* is offline
Jammer hoor, meteen met z'n allen op een nieuwe enthousiaste speler gaan staan, die het allemaal nog niet helemaal snapt. Hier geeft ze zelf al aan dat het verhaal alleen voor de leuk is, en alleen op basis van verdachtmakingen mensen kan ophangen (in vraagvorm), en dan wordt dat meteen als domme vraag bestempeld door Martiño. Ben het er wel mee eens dat ze een beetje raar post, maar kom op. Eerste spel en eerste ronde, geef haar op z'n minst een kans. En verder ook eens met Vegs.
Oud 29-07-2011, 09:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Jammer hoor, meteen met z'n allen op een nieuwe enthousiaste speler gaan staan, die het allemaal nog niet helemaal snapt. Hier geeft ze zelf al aan dat het verhaal alleen voor de leuk is, en alleen op basis van verdachtmakingen mensen kan ophangen (in vraagvorm), en dan wordt dat meteen als domme vraag bestempeld door Martiño. Ben het er wel mee eens dat ze een beetje raar post, maar kom op. Eerste spel en eerste ronde, geef haar op z'n minst een kans. En verder ook eens met Vegs.
Ik maak uit haar post op dat ze haar info uit het verhaal wil halen, en ik wijs haar, misschien wat bot, op het feit dat het verhaal los staat van het spel. Ik vind het een beetje flauw dat je mij nu de zwarte piet toespeelt ik stem niet op haar, ondanks dat ze impliceert de verrader te zijn.
Oud 29-07-2011, 09:39
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
En Luts, het verhaal heeft niks met het spel te maken, er zitten geen hints in verborgen.
Citaat:
Het verhaal is voor de leuk, i know

Maar iedereen gaat toch speculeren over wie moet worden opgehangen/opgegeten daar kun je toch info uit halen?
Of is dat een typische domme newbie vraag?
Citaat:
Dat is een domme vraag inderdaad. Het spel en het verhaal staan los van elkaar. Hoewel er in de eerste ronde - meestal - met een kutreden wordt gestemd.
In jouw 2e post, nadat je haar er al op gewezen hebt dat het verhaal niets met het spel te maken heeft en nadat zij al aangegeven heeft dat ze dat weet, ga je het nogmaals herhalen. Ik vind het een beetje jammer, en dat was het enige punt wat ik wilde maken. Heeft verder niets met de zwarte piet toespelen te maken.
Oud 29-07-2011, 09:52
Verwijderd
Optyfe met "Luts nieuwheid". Ik ga mensen niet voortrekken omdat ze nieuw.
Oud 29-07-2011, 09:54
Verwijderd
Oh ja, bij dezen ben je verdachte numero uno.
Oud 29-07-2011, 09:56
Fantôme
Fantôme is offline
Mijn eerste gedachte was ook dat Luts verrader zou kunnen zijn en dat ze erg opgetogen is over haar 'coole' rol maar nog niet zo goed weet wat dan handig is qua reageren. Anyhow, ik hoop dat ze wolf is en geen verrader want ik heb toch liever een nieuwe speler als verrader dan dat straks de leerling wel een ervaren speler is die het na haar dood overneemt.

En agh, misschien is ze ook wel gewoon een enthousiaste n00b die het nog niet zo goed weet allemaal.
Oud 29-07-2011, 10:02
Daboman
Daboman is offline
Hmm. Soija = dorpeling. Weten we dat ook weer.

@Vegs: misschien heb je niet zoveel aan de stemlijstjes, maar je kan wel eens goed bekijken hoe mensen op de situatie reageren en voor welke spelers de reactie eigenlijk helemaal niet zo gebruikelijk is. Er gaat dus zeker wel een hoop informatie vrij komen.
Oud 29-07-2011, 10:23
Luts
Luts is offline
Citaat:
Oud 29-07-2011, 11:44
Verwijderd
Random.org zegt interglot.
Eerste ronde meteen speculeren heeft geen zin dus ik stem gewoon random.
Oud 29-07-2011, 11:44
VeGs
VeGs is offline
@ Luts;
Heb je ooit een spel mee gelezen? Want je bent verrekte irritant; wat dat betreft begrijpelijk dat mensen je er uit willen hebben.
Er stemmen momenteel 6 mensen op je. Of je nou wolf bent of niet: vermoedelijk staan daar wolven bij, dus is het daadwerkelijke aantal lager.
Dan wijzig je toch je stem naar iemand met meer stemmen in de hoop dat je er niet uit gaat, ipv bij een losse speler te blijven staan? Het feit dat je dat niet doet, impliceert wel degelijk dat je wolf bent, want voor hen maakt het niet uit om van stem te wisselen (ze hebben er immers geen.)

Citaat:
Hmm. Soija = dorpeling. Weten we dat ook weer.

@Vegs: misschien heb je niet zoveel aan de stemlijstjes, maar je kan wel eens goed bekijken hoe mensen op de situatie reageren en voor welke spelers de reactie eigenlijk helemaal niet zo gebruikelijk is. Er gaat dus zeker wel een hoop informatie vrij komen.
Heb je een punt, maar later worden de lijstjes wel belangrijk. Ik zie het gebeuren dat dit de komende paar rondes ook zo gaat en dat is zonde.
Maar goed, als Luts wolf is, levert het zeker informatie.
Oud 29-07-2011, 12:04
Geel
Geel is offline
Ow, hai, ik zie dat ik gisteren niet heb doorgegeven op wie ik ga stemmen. Mijn plan gisteren was om op Fantome te stemmen, quasi-random. Dat ga ik dan ook doen, ongeacht het feit dat het misschien taktischer zou kunnen zijn om op Luts of Interglot te stemmen.
Oud 29-07-2011, 12:43
Röps
Röps is offline
Dus je verkiest veilig boven tactisch?
Oud 29-07-2011, 12:47
snoopy
snoopy is offline
Veilig ís toch tactisch?
Oud 29-07-2011, 12:48
Röps
Röps is offline
Als wolf zeker ja; als dorpeling boeit het toch niet veel?
Oud 29-07-2011, 12:54
snoopy
snoopy is offline
Dan snap ik denk ik niet precies wat je bedoelt. Overigens ben ik het met je eens dat het niet zo slim is om nu een enkele stem uit te brengen.
Oud 29-07-2011, 12:56
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Dus je verkiest veilig boven tactisch?
Veilige stem: absoluut. Maar ontactisch?

Interglot heeft vooral door pech veel stemmen; niemand die hem als persoon verdacht vindt. Belangrijkste reden is een te groot rijtje voorkomen waarin wolven zich makkelijk kunnen verstoppen.

Als iemand nu op Luts stemt, wordt het 7 tegen 4 => alsnog groot verschil en weinig info. Tenzij Luts wijzigt => dan is het 7 tegen 5.
Als iemand nu op Interglot stemt, wordt het 6 tegen 5 => kans op gelijkspel.
Als Luts nog wijzigt naar Interglot is het zelfs 6 tegen 6.

Ik vind het niet tactisch om gelijkspel te riskeren, omdat er betere redenen zijn om Luts verdacht te vinden (niet proberen zichzelf te redden bijvoorbeeld), dan voor Interglot. Gelijkspel is voordelig voor de wolven, lijkt mij.
Dus de andere optie is Luts: jeej, nog meer geschaap.

Wel ben ik het met je eens dat ik 'veilige stemmers' in de gaten houdt. Zowel de losse spelers als degenen die in de rijtjes 'veilig' stemmen.

Of probeer je gelijkspel uit te lokken, Rops?

Laatst gewijzigd op 29-07-2011 om 12:59. Reden: spelfouten etc
Oud 29-07-2011, 13:01
Röps
Röps is offline
@ snoopy: Er zijn denk ik twee verschillende "tactisch"-en. Wat Geel bedoelt is denk ik tactisch als in, dat er wat uit de stemming te halen is (correct me if I'm wrong), maar daarnaast kan het 'tactisch' zijn om als wolf níet bij één van de rijtjes aan te sluiten en dus veilig te gaan staan afhankelijk van hoe het er op dat moment voor staat (dat is wat jij met veilig ís toch tactisch bedoelt?).
Oud 29-07-2011, 13:03
snoopy
snoopy is offline
@ VeGs: *pssst* Interglot is een meisje
Oud 29-07-2011, 13:05
snoopy
snoopy is offline
@ Röps: ja, we bedoelen ongeveer hetzelfde hoor.
Ik bedoelde gewoon dat er verschillende tactieken zijn, niet dat de één beter of slechter is dan de ander.
Röps
Röps is offline
Citaat:
Veilige stem: absoluut. Maar ontactisch?
Ik beweer niet dat het ontactisch is, maar Geel beweert zelf dat het wel eens tactisch zou kunnen zijn op Interglot/Luts te stemmen. Dat doet hij alleen niet, dus vraag ik of hij veiligheid boven tactisch doen verkiest.

Citaat:
Of probeer je gelijkspel uit te lokken, Rops?
Ik probeer 'm niet over te halen om er wel te gaan staan als je dat bedoelt.
Luts
Luts is offline
VeGs bedankt voor de hint, anders had ik nooit gezien dat het nog gelijkspel kon maken door op interglot te stemmen.
Hoezo newbie
Oud 29-07-2011, 13:07
snoopy
snoopy is offline
@VeGs: wat zou jij het liefst hebben dan? Want je vond het niet zo handig dat iedereen op Luts zat, omdat we dan weinig aan de stemlijstjes hebben. Daar ben ik het mee eens. Maar je vindt gelijkspel ook niet handig, want dat is mogelijk voordelig voor de wolven.
En allemaal losse stemmers is óók niet handig, lijkt me.
Ik denk dat een gelijkspel op papier in de eerste ronde niet zo'n ramp is, tenzij Luts natuurlijk echt een wolf is.
Oud 29-07-2011, 13:41
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ik beweer niet dat het ontactisch is, maar Geel beweert zelf dat het wel eens tactisch zou kunnen zijn op Interglot/Luts te stemmen. Dat doet hij alleen niet, dus vraag ik of hij veiligheid boven tactisch doen verkiest.
Aah, op die manier. Ik dacht dat je bedoelde dat hij juist wel bij een van de rijtjes moest gaan

@ luts
Het was geen hint. Ik vind het opvallend / verdacht dat je dat niet deed...
Wolven vergeten dat wel vaker.

@ Snoopy
Ik ben in ronde 1 voorstander van weinig losse stemmen en geen lang schaaprijtje. Gelijkspel kies ik alleen voor als 2 dorpelingen allebei verdacht zijn (want gaan er toch allebei uit) of allebei niet verdacht (want info).
Nu hebben we een speler die verdacht wordt, en een die niet verdacht wordt. Gelijkspel riskeren lijkt me niet handig, dus ik zou 1 a 2 stemmen meer op luts beter vinden. Mogenlijk later info, zonder een dorpeling met pech te offeren voor een meer verdachte dorpeling.

Nu is het 6 tegen 5. Ik vind zelf een 'per ongeluk' gelijkspel informativer dan een geforceerde, en daar is nu kans op.
Oud 29-07-2011, 13:45
VeGs
VeGs is offline
Eigenlijk is het punt vooral dat ik spelers wantrouw die geen moeite doen om zichzelf te redden, tot ze er op gewezen worden.
Dus ik ben luts verdachter gaan vinden sinds ik interglot stemde.

En dus nieuwsgieriger naar haar functie geworden.
Oud 29-07-2011, 14:37
Geel
Geel is offline
Gisteren, toen ik bedacht dat ik quasi-random op Fantome zou stemmen, was het volgens mij veel minder tactisch om onder één van de rijen te gaan staan, omdat Interglot toen volgens mij nog maar 3 stemmen had. Ik blijf gewoon bij die beslissing. Dat men me daarop aanspreekt, mag natuurlijk prima, maar dan zou men net zo goed de rest van de spelers aan kunnen spreken en vragen waarom zij niet op Interglot of Luts stemmen; want, nogmaals, ik bedacht gisteren al dat ik op Fantome zou stemmen.
Oud 29-07-2011, 14:58
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik wil even zeggen dat ik het een gaaf verhaal vindt.
Maar ik ga niet meelezen omdat ik morgen op vakantie ga
Misschien ga ik het nog lezen als ik over vier weken terugkom maar dat zie ik dan wel.
Veel succes allemaal!
Oud 29-07-2011, 15:35
Fantôme
Fantôme is offline
@ Geel; quasi-random he?
niet helemaal random dus, of?
Oud 29-07-2011, 16:11
Verwijderd
Als eht op deze manier gaat, ga ik voor de veiligheid Luts stemmen. Ik heb geen zin om in de eerste ronde al opgehangen te worden uiteraard , en die kans zit er nu best wel in.

Dus! Ik wijzig naar Luts. En dat is in dit geval puur om eigen bescherming zeg maar .
Oud 29-07-2011, 16:52
Geel
Geel is offline
Citaat:
@ Geel; quasi-random he?
niet helemaal random dus, of?
Uhu Het is op geheel subjectieve gronden gebaseerd.
Oud 29-07-2011, 18:23
Verwijderd
Wat is het laatste/correcte stemlijstje?
Of zie ik nu iets over het hoofd.
Oud 29-07-2011, 18:50
Neko*
Neko* is offline
4e post van deze pagina, maar speciaal voor jou...

Stemlijstje hangronde 1

Rops
Fantome (1)

Daboman
Martino (2)

Interglot
Neko* (3)
VeGs (9)
Snoopy (15)
Queasy (16)
Luts (17) (stem veranderd)

Severus
Interglot (4)

Absinthe
Luts (5)

Luts
Severus (6)
Absinthe (8)
Little Phoebe (10)
Honestsmile (11)
Wammus (12)
Adamczowice (14)
Interglot (18) (stem veranderd)

Fantome
Rops (7)
Geel (15)

VeGs
Daboman (13)
Oud 29-07-2011, 19:33
Spelleider
Spelleider is offline
Het is op deze eerste avond in het weerwolfspel gelijkspel geworden. De wolven krijgen nu een pm. Zij zullen zo snel mogelijk bekend maken wie deze avond niet zal overleven.
Oud 29-07-2011, 20:36
Martiño
Martiño is offline
Opmerkelijk! Hoewel gelijkspel in de eerst ronde altijd wel nuttjge info oplevert.
Oud 29-07-2011, 20:39
Spelleider
Spelleider is offline
Oe mamama, oe ma ma ma!

Twee weken na het vliegtuigongeluk kwam Luts thuis. Meteen rende ze naar haar kamer op zolder. Haar ogen flitsten van het gat in het dak naar de vogels op haar bed. Voor ze het wist was ze die allebei kwijt. De vogels pikten haar aanwezigheid niet, maar haar lichaam wel.

De dood heeft Luts toch nog te pakken gekregen. Zij was slechts een onschuldige dorpeling. De wolven hebben tot morgenavond 20.30 om hun prooi door te geven.

1. Snoopy
2. Geel
3. Fantôme
4. Röps
5. Honestsmile
6. Daboman
7. Interglot
8. Absinthe
9. Martiño
10. Neko
11. VeGs
12. Luts - dorpeling
13. Little Phoebe
14. Wammus
15. Severus
16. Adamczowice
17. Queasy

Blauw = opgehangen
Oud 29-07-2011, 20:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Een van de Luts-stemmers is wolf of de geliefden hebben al zitten kloten. Ik neig ernaar te zeggen dat Interglot wolf is, omdat haar stem er als laatste bij kwam (dan wel uit lijfsbehoud, maar toch) en dat de wolven haar hebben laten leven. Ze hadden haar makkelijk kunnen kiezen, omdat ze helemaal niet zo verdacht is en Luts er toch wel uitgestemd zou worden, deels omdat mensen haar irritant vinden en deels omdat er toch al mensen waren die dachten dat ze wolf was.
Oud 29-07-2011, 20:56
Verwijderd
Ja, uiteraard wordt er nu verwacht dat ik wolf ben. Echter heb ik echt puur uit lijfsbehoud gestemd. Als ik dat niet had gedaan dan was ik er gewoon uit gegaan.

Ik zou het eerder zoeken bij de mensen die net boven mij staan, want er moeten sowieso 2 wolven oid in het rijtje onder Luts staan. En ik dat de andere wolven zich verspreid onder de rest hebben.
Oud 29-07-2011, 21:10
snoopy
snoopy is offline
Hmmm... Interessant wel. Ik ben niet heel verbaasd dat Luts gewoon dorpeling is. Volgende keer beter meisje Ik wil nog wel even kijken wie er meteen bovenop Luts sprongen, zou goed kunnen dat daar een wolf tussen zit.
Ik ben toch blij dat we zo verdeeld zijn gaan staan, hier kan wel eens interessante info uit komen. Het spreekt voor zich dat de mensen in het Luts-rijtje verdachter zijn geworden, maar er kunnen nog zoveel mensen klooien met de lijstjes dat het absoluut nog niet zeker is.

@ LP: ik denk niet dat de geliefden nu al hebben lopen klooien, tenzij Interglot geliefde is misschien, maar dat lijkt niet heel logisch toch?
Of ze wolf is... tsja, zou best kunnen. Maar inderdaad: haar stem was uit lijfsbehoud en als de wolven moesten kiezen tussen 2 goodguys... Nou ja, eerst maar eens kijken wat de wolven doen.

edit: post van Interglot ertussen, ga even lezen.
Oud 29-07-2011, 21:19
Severus
Severus is offline
Jammer, ik heb me weer eens te veel laten leiden door mijn paranoia. Sorry Luts, volgende keer beter.

@ Interglot & Little Phoebe: Laten we ook de verrader niet vergeten in dit geheel. Ik denk zelf dat er geen twee wolven onder Luts staan, want dat is toch net iets te veel risico voor de wolven in de eerste ronde. We hebben 4 wolven, het is veel veiliger voor ze om te spreiden. Mijn persoonlijke ervaring is dat er meestal 1 wolf in ieder groot rijtje zit, dus één onder Interglot en één onder Luts. En de overige twee staan dan ergens veilig losjes. De verrader, wetende wie er precies wolf is, zal dan wel de gelijkmakende stem hebben gemaakt. Eventueel zouden het ook de geliefden kunnen zijn (zoals Little Phoebe al suggereerde), maar dan hebben ze wel veel geluk gehad door goed te gokken. De verrader lijkt me dan een waarschijnlijkere schuldige, want die had immers de kennis om een veel gecalculeerdere gok te maken.

Mja, dat is wat ik op dit moment denk. Wel moet ik toegeven dat het inderdaad frappant is dat de wolven niet voor Interglot hebben gekozen, want zij zou inderdaad een logischere keus zijn geweest. Nu hebben de wolven in wezen een klusje voor de dorpelingen geklaard, ze hebben ons een nutteloze stem bespaard, zodat we onze stem beter kunnen gebruiken bij de volgende hangronde. Normaal zou ik dit wijten aan mogelijke n00b-wolven, maar er doen vrijwel alleen maar ervaren spelers mee dit spel, wat het des te opmerkelijker maakt. Misschien was hun oordeel verblind door hun irritatie jegens Luts... of zou het gelukkige toeval inderdaad willen dat ze een medewolf wilden redden? Wie weet. In ieder geval ga ik hierdoor wel Interglot goed in de gaten houden de komende tijd, better safe than sorry.
Oud 29-07-2011, 21:20
Verwijderd
Uitlag is totaal niet boeiend.
Oud 29-07-2011, 21:21
Verwijderd
Mocht ik overleven, zal ik morgen bijlezen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten