Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2011, 15:09
bartwelten
bartwelten is offline
Hallo,

Op het werk vind ik een meisje erg leuk. Ze werkt sinds kort op de camping. Ze woont in het buitenland. Toen ze nog was, hebben we dagelijks sms contact gehad. (waardoor onze tel. rekening hoog opliep, maar dat maakte ons niet uit)
Als ik op kantoor bezig ben, komt ze regelmatig bij mij zitten, en kletsen we wat.
Ik ben ook een paar keer wezen zwemmen met haar. 1x had ze haar broertje meegenomen. Het viel me toen op dat ze bijna tegen me aan ging staan. Haar broertje heeft aan haar ouders verteld dat ik mee ben wezen zwemmen en dat ze een geheime relatie had. Haar ouder hebben haar uitgehoord en dat vond ze niet erg zei ze.
Op het werk knuffelt ze bijna iedereen behalve mij. We hebben weinig lichamelijk contact. Maar ik krijg wel regelmatig tikken van haar. bv als ik iets verkeerd zeg, of als ik haar aan het plagen ben.

Via sms zegt ze regelmatig dat ik schattig en lief ben, en heb ik keer gezegd dat ik haar lief vond.

Wat moet ik hier van denken??
Ik ben iemand die niet graag over mijn gevoelens praat.
Ik heb wel een keer gezegd dat ik haar lief vond, en dat vond ze schattig dat ik dat zei.

Ik heb een keer op het punt gestaan om haar te smsen dat ik haar leuk vind, maar heb het niet gedaan.

Wat moet ik doen, ik weet het niet meer???

Laatst gewijzigd op 12-07-2011 om 20:09.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2011, 15:15
Loezzel
Loezzel is offline
Zoenen!

Als ik dit zo lees is dit duidelijk een geval van "we vinden elkaar leuk, maar weten niet hoe we dat aan elkaar duidelijk moeten maken"
Oud 10-07-2011, 15:23
Daantjer
Daantjer is offline
Ik denk dat ze je leuk vindt, daar lijkt het iig op.
Het plagerige en dat jullie veel contact hebben duidt daar op.
Kortom, zoals Loezzel zei; Zoenen!
Oud 10-07-2011, 15:47
Verwijderd
Versieren die hap
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Versieren die hap
en de kleren uit
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 15:52
Verwijderd
Citaat:
en de kleren uit
Dat mag ook
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 16:05
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Zoenen!

Als ik dit zo lees is dit duidelijk een geval van "we vinden elkaar leuk, maar weten niet hoe we dat aan elkaar duidelijk moeten maken"
nou, zij weet iig wel hoe ze het duidelijk heeft moeten maken. Veel duidelijker dan dit kan niet lijkt me.

Inpakken, strikje erom en wegwezen!
Oud 10-07-2011, 18:26
bartwelten
bartwelten is offline
Ik ben niet iemand die zomaar begint te zoenen.
Op welke manier kan ik het anders duidelijk maken.
Op dit gebied ben ik heeel onzeker (heb maar 1 vriendin gehad)
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 18:30
Verwijderd
dan heb je een probleem met jezelf natuurlijk. Gewoon doen ga maar eens de stoute schoenen aantrekken!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 23:16
Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Ik ben niet iemand die zomaar begint te zoenen.
Dus jij zoent ook niet met een meisje dat je leuk vindt, of hoe moet ik dat zien?
Dat je niet met jan en alleman zoent oké, dat snap ik, maar je vindt haar dus leuk, dan is het toch alleen maar goed om met haar te zoenen?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 23:18
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ehh, niet praten maar doen. Hup, d'r overheen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Luister naar de eckte hosselbaas
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 10:29
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
en terug en nog een keer erover !
Oud 11-07-2011, 22:40
bartwelten
bartwelten is offline
Vandaag heeft ze me in twijfel gebracht.

Als we elkaar tegen komen zeggen we niet echt veel tegen elkaar. Maar ze blijft wel tegen me plagen. Ze zegt dat ik geweldig ben enzo (voor de lol). Ze geeft iedereen een knuffel behalve bij mij. Ook ging ze even bij me zitten, maar uiteindelijk voor een andere collega, hij ging weg, en zij ging weg....

Daarna zaten ze aan de bar, ik ben er heen gelopen om te zeggen dat ik me niet lekker voelde, en zei daarna doei en ben naar huis gegaan.

Ik weet niet meer wat ik moet denken, er spelen zoveel gemengde gevoelens in me (wil ze me nou wel of niet, ben ik TE laat)

Laatst gewijzigd op 11-07-2011 om 22:46.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 23:00
Daantjer
Daantjer is offline
Bart, ik denk dat zij het idee heeft gekregen dat jij niet genoeg interesse hebt voor haar.
Ze zoekt haar heil daarom elders, geen nood, ga morgen(vroeg) naar haar toe en vraag of ze wil lunchen die middag of vraag of ze zaterdag wat wil doen (verzin zelf maar wat).
Je moet hierbij haar stemming aflezen en een mooi gesprek proberen te vormen.
Zoek dus ook een moment uit wanneer ze niet heel druk bezig is.
Oud 12-07-2011, 13:35
bierkoning
bierkoning is offline
En laat maar weten hoe het gegaan is ?
Oud 12-07-2011, 20:05
bartwelten
bartwelten is offline
Op het werk ben ik degene die het druk heeft (leidinggevende functie)
Vandaag hebben we even een gesprek gevoerd, maar dat word telkens afgekapt, omdat ze weer met vragen komen.
Ik moest vandaag naar het ziekenhuis, en zei doei tegen haar maar kreeg in eerste instantie geen reactie. Ze was even bezig met begroeten van een collega en natuurlijk ook knuffelen. Ik ben aan gelopen, en daarna riep ze nog van "doei"
Na het ziekenhuis heb ik haar als eerste gesmst. HEt was allemaal goed enzo, en zij zei "zorg dan maar goed voor je vent xx"
Ik weet het niet meer, ze is de laatste paar dagen heeel afstandelijk geworden (morgen ben ik vrij, misschien is het goed dat we geen contact hebben, of moet ik toch iets gaan doen....)
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 20:16
Daantjer
Daantjer is offline
Bart, je hebt een leidinggevende functie, daarom kan je zoiets ook niet zo maar doen.
Daarom moet je wat afspreken, vraag daarom, zoals ik eerder zei of ze wil lunchen of koffie drinken, bedenk iets in die richting, probeer dan wat met haar te praten over een niet serieus onderwerp in een serieuze setting.
Daarna kijk je of ze ontspannen is en zeg je dat je haar stiekem heel leuk vindt.
Ik hoop dat dit je wat succes oplevert.
Als je op een kantoor of zoiets werkt kun je wel even langsgaan morgen en dan wat afspreken voor die dag.

Edit: @bierkoning Gefeliciteerd
Oud 13-07-2011, 14:26
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Bart, je hebt een leidinggevende functie, daarom kan je zoiets ook niet zo maar doen.
Daarom moet je wat afspreken, vraag daarom, zoals ik eerder zei of ze wil lunchen of koffie drinken, bedenk iets in die richting, probeer dan wat met haar te praten over een niet serieus onderwerp in een serieuze setting.
Daarna kijk je of ze ontspannen is en zeg je dat je haar stiekem heel leuk vindt.
Ik hoop dat dit je wat succes oplevert.
Als je op een kantoor of zoiets werkt kun je wel even langsgaan morgen en dan wat afspreken voor die dag.

Edit: @bierkoning Gefeliciteerd
Thx voor de feli! Wordt zaterdag pas gevierd dus heb net wat kratten ingeslagen
Oud 13-07-2011, 14:28
bierkoning
bierkoning is offline
ot: Man, doe niet zo moeilijk, denk niet over elk dingetje na....
Vraag haar gewoon mee om wat te gaan doen, zegt ze meteen al nee nou dan weet je genoeg.
Zegt ze ja is goed hihihih dan heeft ze wel interesse! Vraag haar dan om wat leuks te doen en gedurende de date vraag je gewoon hoe ze het ziet tussen jullie, en of ze ook gevoel voor jou heeft... klaar
Oud 14-07-2011, 21:41
bartwelten
bartwelten is offline
Gisteravond is ze uitgeweest. Ze was behoorlijk bezopen wat ik hoorde.
Ze stuurde in de nacht een smsje, wat ik later pas zag. ze stuurde: 'te dronken om te antwoorde xx hvj!xxx'
Ik die ochtend geantwoord of ze al nuchter was hvj xxx. Maar verder heb ik geen reactie terug gehad. Ze was vandaag wel afstandelijk tegen me. Ik kon er niet een fatsoenlijk gesprek mee aanknopen.
Wel bleven we elkaar een beetje plagen enzo.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 22:35
Daantjer
Daantjer is offline
Hou ons op de hoogte. Als ze jou 's nachts een sms'je stuurt zonder echte reden is dat zeker goed, dus vraag morgen of ze mee wil lunchen of zo iets.
Oud 19-07-2011, 22:26
bartwelten
bartwelten is offline
We kunnen moeilijk een afspraak maken, of zij is vrij of ik. Ik kan haar niet meer peilen. Sinds ik hvj heb gestuurd smsen ze niet meer. Ik probeer daar contact mee te krijgen maar krijg niks meer terug. Ik liep laats ergens en kreeg ik ineens een knuffel, ze zei ook dat ik niet kon dansen. Van de week waren we met een paar mensen bij haar, en ze wilde iets geheims vertellen, maar dat wilde ze niet omdat ik erbij was, maar iemand anders had het verteld, en zij schaamde zich volgens mij. Ze had met iemand gezoend en dat mocht ik niet weten. Ik weet niet meer wat ik moet doen....

Laatst gewijzigd op 19-07-2011 om 23:06.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 01:31
Daantjer
Daantjer is offline
Bart, ze vindt jou heel erg leuk denk ik (nog steeds).
Wat zou de reden zijn dat jij niet wil dat een meisje weet dat je met een ander meisje gezoend hebt??
Omdat je dat meisje leuk vind, voor haar dito.
Ze weet dat jij verlegen bent, dat is zij ook, probeer haar daarom een op te zoeken als ze werkt, jij werkt niet, dus je hebt alle tijd van de wereld, je kan even snel aan haar vragen: "wil je vanmiddag met me lunchen?" of "Wanneer ben je vrij, dan kunnen we even samen een bakje koffie drinken...".
Vrind, geloof me, wat ze doet naar jou toe is niet zonder reden, dus vraag haar uit, maakt niet uit dat je zonder andere reden naar je werk gaat.
Die 'hvj' was te vroeg, je kan wel alle smsjes eindigen met een 'X', voorbeeld:
"Aloha [persoon],
Zullen we vanmiddag even bij [gezellig cafeetje] koffie drinken??
X Bart"
Oud 20-07-2011, 13:55
Verwijderd
Misschien wordt ze het wachten wel zat. Wie weet denkt ze wel "Ja, verdomme, ik heb alle hints gegeven en hij doet nog niets. Waarschijnlijk vindt 'ie me niet leuk."

Of ze vindt je niet echt leuk, maar gewoon wel gezellig.

Er is maar één manier om daar achter te komen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2011, 19:44
Schrödinger
Schrödinger is offline
Lijkt me alsof je je kans gehad hebt en het nu te laat is. Volgende keer sneller actie ondernemen.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2011, 01:44
bartwelten
bartwelten is offline
Zat met een collega te eten en ze begroete hem, maar mij niet. Als of ik erniet was. Ik was met iets bezig, en ze pakte me ineens in mijn zij en zei halllo bart. Aan het einde van de avond, wilde ik een afdeling sluiten, maar ze leek heel nerveus. Ze keek ook niet echt vrolijk naar mij. Ik heb hierbij wel een rot gevoel bij
Met citaat reageren
Oud 21-07-2011, 06:25
Verwijderd
Maar nog steeds geen actie ondernomen? Hoevaak is hier nu al tegen je gezegd dat je actie moet ondernemen? En hoevaak keer je hier terug met dezelfde soort reacties waaruit alleen maar blijkt dat je te week bent om nu eens tot daden te komen?

Zeur toch niet zo, als je nu nog niks gaat doen om haar te krijgen, dan WIL je haar helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2011, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Maar nog steeds geen actie ondernomen? Hoevaak is hier nu al tegen je gezegd dat je actie moet ondernemen? En hoevaak keer je hier terug met dezelfde soort reacties waaruit alleen maar blijkt dat je te week bent om nu eens tot daden te komen?

Zeur toch niet zo, als je nu nog niks gaat doen om haar te krijgen, dan WIL je haar helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2011, 12:38
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Syori schreef:
Citaat:

Daar ben ik het volledig mee eens.
Oud 22-07-2011, 23:36
bartwelten
bartwelten is offline
Oke, ik kom er nu achtet dat ik waarschijnlijk te laat ben. Ik ben op dit gebied heel onzeker, eb ik krop alles op.
Hoe kom ik over die onzekerheid heen?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 00:30
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Oke, ik kom er nu achtet dat ik waarschijnlijk te laat ben. Ik ben op dit gebied heel onzeker, eb ik krop alles op.
Hoe kom ik over die onzekerheid heen?
Stap 1: Stap op een meisje af
Stap 2: Vraag of ze wat wil drinken
Als ja, ga dan naar stap 4...
Stap 3: ga naar stap 1
------------------------------
Stap 4: Ga wat drinken
Stap 5: Profit

Edit: Heb je haar nou nog steeds niet gezegd dat je haar leuk vindt?? *begraaft zijn voorhoofd in handpalm...

Zo dus:
Oud 26-07-2011, 22:41
bartwelten
bartwelten is offline
Kreeg vandaag een smsje van haar, met sorry dat en dat ze niet meer aan het smsen was en dat ze niet ze vrolijk was, ze moest wat op een rijtje zetten. Ze zei ook 'maaar alles komt goed ' Ik heb erop gereageerd, 'geeft niets, is al goed ' Ik denk dat dit wel positief is, en probber telkens met haar contact op te zoeken enzo, dat gaat moeizaam. Maar echt met elkaar praten doen we nog niet echt, maar ze is wel een stuk vrolijker

Laatst gewijzigd op 26-07-2011 om 23:10.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 00:03
Daantjer
Daantjer is offline
Wat ik al honderd keer gezegd heb en wat ik ook blijf zeggen: ze vindt je nog leuk, stap op haar af.
Oud 27-07-2011, 15:44
Verwijderd
jezus doet het nou gewoon
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 15:47
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Bart doe het nou gewoon
Oud 27-07-2011, 21:51
DiegoVelázquez
DiegoVelázquez is offline
Oud 28-07-2011, 08:21
Edelweiss
Edelweiss is offline
Ze geeft toch iedereen een knuffel behalve jou?
Geef haar dan een knuffel!

(of is dit nou echt belachelijk ?)
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 21:53
bartwelten
bartwelten is offline
Ik probeer het duidelijk te maken. Als k tegen der praar kijk ik haar ook recht in de ogen aan. Ik wil het zo graag vertellen, maar ik krijg de kans niet. Zijn we alleen,dan komt er weer iemand bij obs staan. Of ik ben vrij of zij is vrij. Ik probeer ook weer sms contact met haar te krijgen, krijg soms een reactie terug maar niet altijd.hoe kan ik dit op een subtiele manier aan pakken
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 22:01
Verwijderd
Je "probeert" het duidelijk te maken? Flikker toch op. Jij gaat mij niet wijsmaken dat je niet een paar minuten de tijd hebt gehad om haar aan te spreken en te vragen of ze iets met je wil gaan doen. En als zelfs dat niet lukt zou je haar kunnen bellen of sms'en.

Het lijkt wel of je het gewoon niet wilt.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 23:55
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Je "probeert" het duidelijk te maken? Flikker toch op. Jij gaat mij niet wijsmaken dat je niet een paar minuten de tijd hebt gehad om haar aan te spreken en te vragen of ze iets met je wil gaan doen. En als zelfs dat niet lukt zou je haar kunnen bellen of sms'en.

Het lijkt wel of je het gewoon niet wilt.
Dit idd, Wij zijn hier niet om je de les te lezen ofzo.
Het maakt ons niet uit wat je doet. Je hoeft geen excuses te houden hier.

Pak je telefoon sms, hey! hoe is het? heb je zin om donderdagmiddag/avond wat te doen? kus Bart....
of ga naar haar toe en vraag het gewoon.
Oud 30-07-2011, 12:03
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Pak je telefoon sms, hey! hoe is het? heb je zin om donderdagmiddag/avond wat te doen? kus Bart....
.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2011, 01:28
bartwelten
bartwelten is offline
Vandaag gevraagd of ze iets wilde doen met mij, maar nog steeds reactie gehad. Vandaag kreeg ik te horen dat ze met iemand anders heeft gezoend!!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2011, 02:31
sanni
sanni is offline
Wat had ze dan moeten doen? Niks doen en hopen dat jij ooit je mond open trekt? Sorry maar ze heeft 0,0 fout gedaan!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2011, 07:03
Edelweiss
Edelweiss is offline
Je hebt dus eigenlijk wel zo'n beetje je kans laten lopen - als dat waar is -.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2011, 17:20
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Vandaag gevraagd of ze iets wilde doen met mij, maar nog steeds reactie gehad. Vandaag kreeg ik te horen dat ze met iemand anders heeft gezoend!!
Ze is je jaloers aan het maken, nog duidelijker maken dus!
Oud 01-08-2011, 07:49
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ze is je jaloers aan het maken, nog duidelijker maken dus!
Hm ja dat zou ook nog een mogelijkheid zijn
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 08:13
bartwelten
bartwelten is offline
Ik denk dat het over is. Gister zaten we met een paar man gezellig te kletsen en hadden we het over relaties. Het kwam eruit dat ze een andere jongen leuk vond. Maar we keken elkaar wel steeds aan. Het dafelijks sms contact tussen ons is weg
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 08:15
Verwijderd
Je hebt het verprutst, prutser
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 08:46
Edelweiss
Edelweiss is offline

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten