Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Is vrij logisch hoor geel
![]() Normaal gesproken kook je iets 15 minuten op 100 graden. Als je zout toevoegt, dan wordt het kookpunt van water verhoogt, naar (ja weet ik veel ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
zout toevoegen aan kookwater is alleen maar voor een beetje smaak, want verder doet het praktisch niets.
een paar theelepels zout in een pan verhogen het kookpunt met misschien één graad. nou joepie. het kost inderdaad weer een paar seconde meer om het water te laten koken, dus je uiteindelijke tijdwinst is nihil. druk daarentegen is heel effectief, in een hogedrukpan kan het kookpunt van water oplopen tot 130-140 graden ofzo. @adamczowice: een kommetje water zal op den duur leeg raken door oppervlakteverdamping ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat je, als je niet gewend bent aan hakken, niet op sleehakken de tilburgse kermis over moet zeulen..
![]() Ik trok net m'n schoenen / sokken uit..en OHMYGOD-O. BLOODDD!! ![]() EN! Ik ben erachter gekomen dat de kermis hélémaaal niks voor mij is. :-# |
![]() |
|
- Dat je sterker wordt van denken aan gewichtheffen.
- Dat Adam en Eva volgens genetisch onderzoek helemaal niet tegelijkertijd hebben geleefd. - Dat mieren 2 weken onder water kunnen blijven (en ik altijd maar denken dat ik ze weg jaag met een emmer water) Verder ben ik nog niet, maar de encyclopedie van nutteloze feiten vind ik nu al geniaal.
||
Citaat:
M'n wereld valt in duigen!
||
Verwijderd
|
\
Citaat:
- Ik heb laatst nog een waterkoker vol over het balkon gesmeten, wilde dat binnenkort weer gaan doen, met een emmer vol + bleek. ![]() ![]() |
![]() |
|
Uh ja er staat geen uitleg bij hoor, dus hoe ze aan genetisch materiaal van Adam en Eva komen weet ik ook niet hoor
![]() Bij dat van het gewichtheffen staat: alleen al het regelmatig en nadrukkelijk denken aan gewichtheffen, vergroot de spierkracht.
||
Citaat:
Ik kwam er vandaag achter dat als je moet overgeven je het nog terug naar z'n plek kunt slikken als het nog niet te ver je mond in zit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je sprint ook harder als je de minuut voorafgaand aan het sprinten je intensief voorstelt dat je aan het rennen bent. Dit doordat bij de gedachte aan het sprinten je hartslag versnelt en je beenspieren beter doorbloed raken, waardoor ze beter zijn voorbereid op het sprinten zelf. Ook bij een goede warming-up heeft dit nog toegevoegde waarde, omdat je de warming-up natuurlijk juist niet doet in de minuut direct voorafgaand aan het sprinten.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik heb momenteel geen zin om goede zoektermen te verzinnen zodat ik met google op andere websites uitkom dan allerlei bijbelse dingen. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Dat het eigenlijk best zonde was dat ik in de 1e klas niet voor mijn verlieft heid durfde uit te komen <3, maarja, ze is ook gewoon mooi <3. Nogsteeds hihi, maar k zou nooit wat met dr willen, nu gezien
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |