Advertentie | |
|
![]() |
|
Vriendin met broekmaat 27 die probeert af te vallen. Gezeur. Bovendien, ik heb drie maten groter, moet ik dan maar stoppen met eten? Bah, mensen die moeilijk doen over eten
![]()
|
Dat mijn nichtje me heeft laten zitten voor haar vriendinnen, terwijl ik al voor de zomervakantie had gevraagd of ze kon logeren. En dan spreekt ze gewoon tussendoor af met heel veel vriendinnen, komt aan zetten met 'ja sorry ik kan niet'. PFFF wat wordt je moe van dat soort mensen zeg, maak je speciaal tijd en dan flikken ze je zoiets.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Iets soortgelijks, maar dan dat een vriendin steeds last minute een voorstel doet voor een afspraak, waarop ik dan prompt niet kan en een tegenvoorstel doe, waarop zij zich ''ineens'' bedenkt dat het wel helemaal 16 euro voor haar kost om me te komen opzoeken en zich afvraagt wanneer ik weer in Limburg ben (waar ze nog heen wil, maar waar ik net vandaan kom) en nouja, nog veel meer gezeik. Ik proef een gevalletje geen moeite willen doen en dat geld een argument is terwijl ze van mij net zo goed verwacht dat ik naar Denemarken vlieg vind ik nogal beledigend.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Blaren. Blaren die je doorprikt omdat ze ZO ontzettend veel pijn doen dat je niet goed kan lopen. En dan de volgende dag denken: Goh, eigenlijk maakte het weinig verschil uit, ze voelen weer hetzelfde. En er dan achter komen dat die klote dingen DICHT zijn en weer gewone blaren zijn geworden zodat ze weer lekker veel pijn doen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
September/eind augustus wordt het hoogstwaarschijnlijk heel mooi
![]() En dan krijgen we daarna hopelijk een heel strenge winter, want anders wordt het volgend jaar weer zo'n pauperzomer. Ontopic: Twee diamanten pikhouwelen kwijtgeraakt in Minecraft omdat ik obsidian probeerde te mijnen en toen telkens in de lava viel ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Werk, Geld & Recht |
Beurstopic Verwijderd | 118 | 26-03-2010 19:15 | |
Werk, Geld & Recht |
Leuk onderzoek! Volg je eurobiljetten in hun spoor. Ralf | 6 | 06-07-2004 12:13 |