Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2011, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Mijn god. Een kind in mijn omgeving geboren. Zijn naam is... Casimir (ja, echt). Pf.
Wat is daar mis mee?
Advertentie
Oud 29-07-2011, 14:18
Carn
Carn is offline
Ja, ik vind het een stuk cooler dan de Sem's en Jesse's van deze wereld.
Oud 29-07-2011, 15:04
snoopy
snoopy is offline
Nou, ik vind het een afschuwelijke naam.
Oud 29-07-2011, 15:05
Carn
Carn is offline
och, roepnaam wordt vast 'Cas' oid.
Oud 29-07-2011, 15:06
snoopy
snoopy is offline
Dan ken jij zijn ouders nog niet
Oud 29-07-2011, 15:08
Carn
Carn is offline
Het is iig lang niet zo erg als je kinderen Odin en Freya noemen.
Oud 29-07-2011, 15:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat ik echt helemaaaal niet weet wat ik aan moet
Oud 29-07-2011, 15:47
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Het is iig lang niet zo erg als je kinderen Odin en Freya noemen.
Dát ben ik met je eens
Oud 29-07-2011, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Dát ben ik met je eens
Maar ook nog altijd liever Odin en Freya dan Nicky en Priscilla.
Oud 29-07-2011, 15:54
Severus
Severus is offline

*heeft een achterneefje van nog geen jaar oud dat Odin heet*

*vindt het tenminste een unieke naam, inplaats van die inspiratieloze top 20-namen*
Oud 29-07-2011, 16:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Of je zoontje Thor noemen
Oud 29-07-2011, 16:12
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Maar ook nog altijd liever Odin en Freya dan Nicky en Priscilla.
Oud 29-07-2011, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik vind het een afschuwelijke naam.
*mompelt iets over smaak* *mompelt iets over dat 't tenminste niet standaard is*
Oud 29-07-2011, 19:46
Vice
Vice is offline
dyslexie
Oud 29-07-2011, 20:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dubbele teleurstelling:

Ik moest net ontbijten/avondeten, dus ik dacht 'hee lekker, ik heb nog aardappeltjes, die ga ik lekker bakken, nomnomnom!'. Ik verheugde me er helemaal op, maar toen ik een hap nam, waren ze zuur en naar. Gadverdamme, bedorven aardappels!

Toen dacht ik 'chill, ik heb nog een bak zuurkool met worst in de koelkast, lekkaaah!', maar toen bleek het een 'zomerstamppot' te zijn en zaten er stukjes ANANAS doorheen.
GADVERDAMME. Als ik iets haat is het wel fruit in hartig eten. EWWW!

Oud 29-07-2011, 20:09
Verwijderd
Dat mijn bankpas en rijbewijs spoorloos verdwenen zijn
Oud 29-07-2011, 20:10
Geel
Geel is offline
Nu ga je zonder ontbijt je dag tegemoet? *aai*
Oud 29-07-2011, 20:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nu ga je zonder ontbijt je dag tegemoet? *aai*
Ik heb de worst wel op. Straks maar wat anders verzinnen. Ik heb nog broodjes en kaas.

@draaideurpoes: Dat kan nooit zomaar. Waar heb je ze voor het laatst gezien? Liggen ze mss ergens thuis verstopt of heb je ze ergens laten liggen?
Oud 29-07-2011, 21:11
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
*mompelt iets over smaak* *mompelt iets over dat 't tenminste niet standaard is*
Je vindt de namen van mijn kinderen dus niet veel soeps
Oud 29-07-2011, 21:12
Verwijderd
Dat is jou interpretatie!
Oud 29-07-2011, 21:13
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Dat is jouw interpretatie!
Nee, een oprechte vraag!
Oud 29-07-2011, 21:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mensen, dit kan best in Saai.
Oud 30-07-2011, 08:44
snoopy
snoopy is offline
Dat de termen 'inloggen', 'aanmelden' , 'inschrijven' etc. door elkaar gebruikt worden waardoor ik de ene keer op een inlogscherm klik terwijl ik me wil inschrijven en de andere keer andersom.
Oud 30-07-2011, 14:22
Verwijderd
Dat mijn telefoon al mijn instellingen heeft veranderd omdat ik even een andere simkaart erin stopte
Oud 01-08-2011, 15:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik dacht dat ik mijn toeslag van 2009 nog niet binnen had, maar dat heb ik al lang opgemaakt omdat ik toen dacht dat ik gewoon nog heel veel salaris had
Oud 01-08-2011, 15:59
Verwijderd
Er achter komen dat ik zo stom ben geweest om mijn verkeerde paar lenzen weg te gooien, wat betekent dat ik ineens lenzen heb van een halve punt minder aan 1 kant
Oud 03-08-2011, 07:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat ik mijn vriendje nu misschien wel meer dan 5 weken niet zie
Oud 08-08-2011, 21:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Vriendin met broekmaat 27 die probeert af te vallen. Gezeur. Bovendien, ik heb drie maten groter, moet ik dan maar stoppen met eten? Bah, mensen die moeilijk doen over eten .
Oud 08-08-2011, 21:27
Edelweiss
Edelweiss is offline
Dat mijn nichtje me heeft laten zitten voor haar vriendinnen, terwijl ik al voor de zomervakantie had gevraagd of ze kon logeren. En dan spreekt ze gewoon tussendoor af met heel veel vriendinnen, komt aan zetten met 'ja sorry ik kan niet'. PFFF wat wordt je moe van dat soort mensen zeg, maak je speciaal tijd en dan flikken ze je zoiets.
Oud 08-08-2011, 21:42
Verwijderd
Iets soortgelijks, maar dan dat een vriendin steeds last minute een voorstel doet voor een afspraak, waarop ik dan prompt niet kan en een tegenvoorstel doe, waarop zij zich ''ineens'' bedenkt dat het wel helemaal 16 euro voor haar kost om me te komen opzoeken en zich afvraagt wanneer ik weer in Limburg ben (waar ze nog heen wil, maar waar ik net vandaan kom) en nouja, nog veel meer gezeik. Ik proef een gevalletje geen moeite willen doen en dat geld een argument is terwijl ze van mij net zo goed verwacht dat ik naar Denemarken vlieg vind ik nogal beledigend.
Oud 09-08-2011, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Mijn god. Een kind in mijn omgeving geboren. Zijn naam is... Casimir (ja, echt). Pf.
Dat vind ik een mooie naam! Al zou ik het eerder schrijven als Kazimir, denk ik. Kaas en mir in één woord.
Oud 09-08-2011, 15:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Vriendin met broekmaat 27 die probeert af te vallen. Gezeur. Bovendien, ik heb drie maten groter, moet ik dan maar stoppen met eten? Bah, mensen die moeilijk doen over eten .
Waarom voel je haar dieet als een persoonlijke aanval? Ze zegt niet 'kijk jij bent dik want je bent nog dikker dan ik', ze voelt zich niet lekker in haar kledingmaat en gaat daarom afvallen. Als jij je goed voelt in je lijf moet jij dat niet doen. Lijkt mij.
Oud 09-08-2011, 15:15
snoopy
snoopy is offline
Gezeik met de ohra, gezeik met onze huisarts, gezeik met de tandarts én gezeik met het consultatiebureau. Zou het aan mij liggen?
Oud 09-08-2011, 16:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Waarom voel je haar dieet als een persoonlijke aanval? Ze zegt niet 'kijk jij bent dik want je bent nog dikker dan ik', ze voelt zich niet lekker in haar kledingmaat en gaat daarom afvallen. Als jij je goed voelt in je lijf moet jij dat niet doen. Lijkt mij.
Ik vind dat ze geen realistisch beeld heeft van haar eigen lichaam en dat vind ik zorgelijk. Daarnaast voel ik mij inderdaad niet altijd goed in mijn lijf, dus vind het lastig als iemand die heel dun is zeurt over haar lichaam. Overigens is dit geen verkapte aandachtspost. Ik weet best dat ik helemaal niet dik ben en een prima figuur heb. Soms wint mijn onzekerheid het alleen even van mijn logisch denken.
Oud 09-08-2011, 16:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik vind dat ze geen realistisch beeld heeft van haar eigen lichaam en dat vind ik zorgelijk. Daarnaast voel ik mij inderdaad niet altijd goed in mijn lijf, dus vind het lastig als iemand die heel dun is zeurt over haar lichaam. Overigens is dit geen verkapte aandachtspost. Ik weet best dat ik helemaal niet dik ben en een prima figuur heb. Soms wint mijn onzekerheid het alleen even van mijn logisch denken.
Ik snap het wel hoor. Lief dat je je zorgen maakt. Maar je moet het niet op jezelf gaan projecteren hoor! Als mijn vriendinnen zeggen dat ze hun kamer een troep vinden ga ik ook niet meteen als een malle dweilen bij mezelf ofzo.
Oud 09-08-2011, 19:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Luizen in mijn thee afkomstig van de verse munt. Helaas kwam ik daar pas achter na een flinke mok te hebben gedronken. Bummer.
Oud 09-08-2011, 21:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
oh bah en dan drijft er een op de bodem van je kopje zo

OT: bedorven ijs eten
Oud 09-08-2011, 23:08
Verwijderd
De psychiater krijgt een andere baan. Ze is echt lief en en goed en nou krijg ik wéér een ander. En mijn band is lek.
Oud 10-08-2011, 08:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
oh bah en dan drijft er een op de bodem van je kopje zo

OT: bedorven ijs eten
Ja en bah, bedorven ijs!
Oud 10-08-2011, 09:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ruw wakker worden door een hogedrukspuit die even je dak komt schoonmaken
Oud 10-08-2011, 21:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat mijn nieuwe schoenen ervoor hebben gezorgd dat mijn rechterenkel binnen 5 stappen helemaal open is geschuurd en ik nu zelfs geen gewone schoenen aankan, omdat dat te veel pijn doet.
Oud 12-08-2011, 02:11
Verwijderd
Blaren. Blaren die je doorprikt omdat ze ZO ontzettend veel pijn doen dat je niet goed kan lopen. En dan de volgende dag denken: Goh, eigenlijk maakte het weinig verschil uit, ze voelen weer hetzelfde. En er dan achter komen dat die klote dingen DICHT zijn en weer gewone blaren zijn geworden zodat ze weer lekker veel pijn doen
Oud 12-08-2011, 02:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Blaren. Blaren die je doorprikt omdat ze ZO ontzettend veel pijn doen dat je niet goed kan lopen. En dan de volgende dag denken: Goh, eigenlijk maakte het weinig verschil uit, ze voelen weer hetzelfde. En er dan achter komen dat die klote dingen DICHT zijn en weer gewone blaren zijn geworden zodat ze weer lekker veel pijn doen
De blaren moet je niet doorprikken, maar afdekken.
Oud 12-08-2011, 08:13
snoopy
snoopy is offline
@ Interglot: blarenpleisters. Die van Compeed, niet de nepvariant van de etos ofzo. Echt doen
Oud 12-08-2011, 09:15
Verwijderd
Dit weer. En dat ontvluchten in de vorm van op vakantie gaan 'm niet gaat worden dit jaar. Bah.
Oud 12-08-2011, 09:40
Verwijderd
September/eind augustus wordt het hoogstwaarschijnlijk heel mooi

En dan krijgen we daarna hopelijk een heel strenge winter, want anders wordt het volgend jaar weer zo'n pauperzomer.

Ontopic: Twee diamanten pikhouwelen kwijtgeraakt in Minecraft omdat ik obsidian probeerde te mijnen en toen telkens in de lava viel
Oud 12-08-2011, 09:41
snoopy
snoopy is offline
Het was dit jaar toch óók een strenge winter?
Oud 12-08-2011, 09:42
Verwijderd
Ken je Terraria ook? Dat is geďnspireerd op Minecraft, maar dan leuk. Ben ik vorige week zo'n 50 uur mee zoet geweest <3
Oud 12-08-2011, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Het was dit jaar toch óók een strenge winter?
Ja, maar wel een heel vroege (en warme) lente. Maar goed, het klopt ook niet altijd, het is maar een vuistregel.

Citaat:
Ken je Terraria ook? Dat is geďnspireerd op Minecraft, maar dan leuk. Ben ik vorige week zo'n 50 uur mee zoet geweest <3
Hmm, ik ben al zoet genoeg met Minecraft. Veel zoeter moet het niet worden, anders word ik nog een gebakje.
Oud 12-08-2011, 11:11
Verwijderd
Citaat:
De blaren moet je niet doorprikken, maar afdekken.
Volgens Sarah moest ik ze juist wel doorprikken. Bovendien had ik er zoveel last van

Citaat:
@ Interglot: blarenpleisters. Die van Compeed, niet de nepvariant van de etos ofzo. Echt doen
Ja, voor mijn hakken helpt dat wel . Die heb ik ook niet doorgeprikt. Maar deze zitten op een plek waar zelfs die kleinste van compeed niet goed passen. Ze zitten namelijk precies op het puntje van mijn kleine tenen, maar ze zijn wel groot. De grote pleister kunnen er niet op, want die zijn te groot. De kleine blijven zitten maar zijn niet groot genoeg voor de blaren .
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten