Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2011, 13:43
Verwijderd
Wat staat daar tegenover dan?
Advertentie
Oud 08-08-2011, 13:53
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat staat daar tegenover dan?
Een huis.
Oud 08-08-2011, 13:58
Rationeel
Rationeel is offline
lekkere whisky
Oud 08-08-2011, 14:07
Verwijderd
Het is een beetje stom, maar hoe minder (vrije) tijd ik krijg, hoe meer ik dingen ik wil ondernemen. Nu lijkt het me ineens leuk om op schermen te gaan. /
Citaat:
lekkere whisky
Oh daar heb je me.
Oud 08-08-2011, 14:09
Schrödinger
Schrödinger is offline
Het lijkt me wel interessant om te zien hoe het er achter de schermen aan toegaat in de schermwereld.
Oud 08-08-2011, 14:10
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh daar heb je me.
Zie je Rationeel, daarom moeten we dus een driehoeksrelatie. Quis wil ook wel meedoen met de waterpijp. Zij vult mij precies aan!
Oud 08-08-2011, 14:11
Lorelei
Lorelei is offline
Wat gaat het depressing langzaam met mijn verslag trouwens. Hoewel ik steeds heel erg het gevoel heb dat ik productief ben geweest, valt het altijd weer tegen als ik dan zie wat ik op papier heb
Oud 08-08-2011, 14:11
Rationeel
Rationeel is offline
schermen is wel leuk, maar je krijgt er enorm veel blauwe plekken van
Oud 08-08-2011, 14:12
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Zie je Rationeel, daarom moeten we dus een driehoeksrelatie. Quis wil ook wel meedoen met de waterpijp. Zij vult mij precies aan!
jajajjaajaja waterpijp
Oud 08-08-2011, 14:14
Verwijderd
Schermen had ik gekozen bij sportoriëntatie in de vijfde en dat was wel leuk Alleen wel veel blauwe plekken ja.
Verwijderd

<3
Lorelei
Lorelei is offline
Ik zit hier op de bank. Met naast mij aan de ene kant een stapel boeken en een stapel artikelen. En aan de andere kant ook een stapel artikelen (nou ja.. stapel.. zeg maar gerust dat ze verspreid zijn over de hele bank. En ik ben nog niet aangekleed.
Oud 08-08-2011, 14:18
Verwijderd
Citaat:
That's correct.

Citaat:
Wat gaat het depressing langzaam met mijn verslag trouwens. Hoewel ik steeds heel erg het gevoel heb dat ik productief ben geweest, valt het altijd weer tegen als ik dan zie wat ik op papier heb
Aaahw. Toch doe je al meer dan ik. Ik kijk een film ipv mijn fiets een te gaan ophalen, of boodschappen te doen, of mailtjes te sturen die ik al een week moet sturen.

Citaat:
schermen is wel leuk, maar je krijgt er enorm veel blauwe plekken van
Oei, dat is misschien niet zo handig want ik krijg al heel snel blauwe plekken. Toch eerst maar eens een salsa- en bachtacursus fixen in Den Haag en dan kijken of ik nog tijd heb voor een proefles, want hardlopen begint me tegen te staan, de laatste tijd.
Oud 08-08-2011, 14:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, al is dat betonblok aan mijn linkervoet wel wat lastig op de trap, dus ik heb hier en daar een hoekje gemist denk ik. En misschien kunnen we er morgen een rubber hoesje omheen doen zodat het je tapijt en laminaat niet kapot schuurt?
Oud 08-08-2011, 14:31
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik zit hier op de bank. Met naast mij aan de ene kant een stapel boeken en een stapel artikelen. En aan de andere kant ook een stapel artikelen (nou ja.. stapel.. zeg maar gerust dat ze verspreid zijn over de hele bank. En ik ben nog niet aangekleed.
ehm, ik heb tegen co gezegd dat ik half 5/5 uur wel thuis ben, dus het kan zomaar zijn dat hij stipt over een uur al op de stoep staat.
hij zit er denk ik niet mee dat jij nog niet aangekleed bent, maar ik laat het je maar even weten
Oud 08-08-2011, 14:32
Carn
Carn is offline
Beter dan levende baby's gebruiken .
Oud 08-08-2011, 14:36
Carn
Carn is offline
Haha, goede comments ook "Soylent Green is PEOPLE!"
Oud 08-08-2011, 14:36
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
That's correct.

Aaahw. Toch doe je al meer dan ik. Ik kijk een film ipv mijn fiets een te gaan ophalen, of boodschappen te doen, of mailtjes te sturen die ik al een week moet sturen.
Hm. Ok. Ik ben productiever dan jij. Maar ja. Dat lijkt niet zoveel te zeggen

Citaat:
ehm, ik heb tegen co gezegd dat ik half 5/5 uur wel thuis ben, dus het kan zomaar zijn dat hij stipt over een uur al op de stoep staat.
hij zit er denk ik niet mee dat jij nog niet aangekleed bent, maar ik laat het je maar even weten
O. Ok.
Oud 08-08-2011, 14:42
Verwijderd
Ik heb inmiddels mascara op en een boodschappenlijstje gemaakt, progressie ftw.
Oud 08-08-2011, 14:43
Verwijderd
haha
Oud 08-08-2011, 14:43
Verwijderd
en wat was het hier net ineens SUPER donker! Daarna allemaal regen en donders, en nu is het ineens weer droog en licht. Gekke weer.
Oud 08-08-2011, 14:44
Verwijderd
Theodoor en ik eten apart vandaag, dus ik heb pasta met paddestoelen-gorgonzola-roomsaus
Oud 08-08-2011, 14:45
Spelleider
Spelleider is offline
Oproepje aan mensen die niet meedoen/mee hebben gedaan aan dit weerwolfspel:

We zoeken een vervanger voor een van de spelers. Als je zin hebt om in te vallen, stuur dan even een pm naar de spelleider.
Oud 08-08-2011, 14:46
Verwijderd
ik heb mijn saus op smaak gebracht met cup-a-soup champignon ipv zout, en dat was een goede zet want hij smaakt lekker paddestoelig, maar die croutons zijn wel een beetje gek in de saus.
Oud 08-08-2011, 14:50
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik heb mijn saus op smaak gebracht met cup-a-soup champignon ipv zout, en dat was een goede zet want hij smaakt lekker paddestoelig, maar die croutons zijn wel een beetje gek in de saus.
Oud 08-08-2011, 14:50
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 08-08-2011, 14:58
Verwijderd
ik heb zulke flexibele oren
Oud 08-08-2011, 14:59
Verwijderd
Citaat:
ik heb zulke flexibele oren
Oud 08-08-2011, 15:01
Rationeel
Rationeel is offline
luud

<3
Oud 08-08-2011, 15:01
Spelleider
Spelleider is offline
Oud 08-08-2011, 15:04
Verwijderd
<3

Is je stem al iets lager of ligt dat aan mij?
Oud 08-08-2011, 15:06
Verwijderd
Citaat:
<3

Is je stem al iets lager of ligt dat aan mij?
sommige dagen voelt hij heel hoog en sommige dagen heel laag? Ik heb in ieder geval nog geen echte baard-in-de-keel uitschieters en dat is wel frappant vergeleken met de rest van mijn lichaam!
Oud 08-08-2011, 15:09
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
sommige dagen voelt hij heel hoog en sommige dagen heel laag? Ik heb in ieder geval nog geen echte baard-in-de-keel uitschieters en dat is wel frappant vergeleken met de rest van mijn lichaam!
Je hebt over je hele lichaam kelen?
Oud 08-08-2011, 15:09
Verwijderd
Citaat:
hahaha godverdomme
Oud 08-08-2011, 15:11
Verwijderd
Citaat:
In de haven van Tallinn is niet zo veel te zien, tenzij je op zoek bent naar Finnen met veel drank.
Ik kwam ze tegen met steekwagens vol wodka <3

Citaat:
of naar boten
Citaat:
of naar water.
Gevonden!

Overigens wil ik IEDEREEN Tallinn aanraden maar dan voor een weekend, want een week is net te lang! Of met vrienden gaan ipv familie, dat helpt vast ook
Oud 08-08-2011, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Eerder baarden, als ik dat zo lees!
Oud 08-08-2011, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Overigens wil ik IEDEREEN Tallinn aanraden maar dan voor een weekend, want een week is net te lang! Of met vrienden gaan ipv familie, dat helpt vast ook
Het is jammer dat de interrail global pass daar niet geldig is . Maar via Helsinki kun je er wel komen en treinen is niet zo duur daar, right?
Oud 08-08-2011, 15:13
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik kwam ze tegen met steekwagens vol wodka <3
Precies.
Oud 08-08-2011, 15:14
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Het is jammer dat de interrail global pass daar niet geldig is . Maar via Helsinki kun je er wel komen en treinen is niet zo duur daar, right?
Treinen gaan niet door het water...
Verwijderd
Citaat:
Treinen gaan niet door het water...
Gelukkig doen boten dat wel!
Verwijderd
Citaat:
Via Helsinki kun je met de boot geloof ik Treinen kost hier weinig, eersteklas was 7 euro op een treinreis van bijna 3 uur (Van Tallinn naar Tartu, en dan ben je al 3/4 van het land door)
Oud 08-08-2011, 15:15
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Gelukkig doen boten dat wel!
Die wel ja!
Verwijderd
Citaat:
Precies.
Geniaal echt, dus het was alsnog leuk om even naar de havens te gaan

En straks ga ik lekker sigaretten inslaan om morgen mee terug te nemen, en flink korting krijgen omdat ik 10 pakjes tegelijk haal
Verwijderd
Citaat:
Via Helsinki kun je met de boot geloof ik Treinen kost hier weinig, eersteklas was 7 euro op een treinreis van bijna 3 uur (Van Tallinn naar Tartu, en dan ben je al 3/4 van het land door)
Oh wauw dat klinkt leuk
Oud 08-08-2011, 15:17
Verwijderd
En ik ben er weer vandoor. Wodkakusjes op jullie hoofd!
Oud 08-08-2011, 15:17
Verwijderd
Dag!
Oud 08-08-2011, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Hmm, maf! Maar hoe is de recht van je lichaam 't dan aan het doen? Of is dat een te intieme vraag.

Citaat:
Geniaal echt, dus het was alsnog leuk om even naar de havens te gaan

En straks ga ik lekker sigaretten inslaan om morgen mee terug te nemen, en flink korting krijgen omdat ik 10 pakjes tegelijk haal
\Wat cliché.
Oud 08-08-2011, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, het is natuurlijk ook minder mooi, maar goed, wat is een leven zonder verandering?
Ja dat is wel zo natuurlijk. Ik heb het niet voor niks zelf ook een jaar of twee een stuk korter gehad.
Oud 08-08-2011, 16:14
Schrödinger
Schrödinger is offline
Dat zeiden ze ook over de Holocaust.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten