Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2011, 23:27
Martiño
Martiño is offline
Tijd voor een up

Citaat:
Maar goed, dit topic gaat niet (direct) over het onderwijs. Dus graag on-topic.
Newbies met forumbaasaspirations
Oud 19-07-2011, 02:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Technisch gezien heeft ze gelijk, het is fruitsap.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 02:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Godver ik heb zoiets doms gedaan. Ik ging een meisje een boek aanraden met de titel 'Hoe overleef ik mijn familie?', even vergetend dat de moeder van dat meisje terminaal ziek is.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 20:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik verkoop wel eens een t-shirttekening op Redbubble.com, en dan krijg je zo'n faalmailtje"als dit:

Hello again ****,

As you know you recently made a sale on RedBubble and now we've just shipped this order to your customer, this means we have to send you another slightly uninteresting looking email filled with more important data.

Please find attached a receipt for the fee RedBubble charged to manufacture the product(s). But please note this receipt has been paid in full and you do not owe any money.

This invoice is purely for your records. We'd suggest filing it under 'R' for Reasons Why I'm Brilliant.

Big love,

Mr Baxter - Head of Numbers

Kan het nog kinderachtiger?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 16:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Mark Rutte heeft geblunderd met het bedrag voor Griekenland. In plaats van 2,5 miljard blijkt het het dubbele te zijn. Na de zomerstop moet ie zich verantwoorden in een debat.

Wat een lulhannes
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 17:58
Geel
Geel is offline
Geblunderd? Per ongeluk in zijn internetbankierenvenstertje 5 miljard ingevuld ipv 2,5 miljard?
Oud 27-07-2011, 23:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het was dan ook Rutte vs de rest van de eu
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 00:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Geblunderd? Per ongeluk in zijn internetbankierenvenstertje 5 miljard ingevuld ipv 2,5 miljard?
Continu lopen roepen dat onze steun voor Griekenland 2,5 miljard euro bedraagt, maar blijkbaar heeft ie over het hoofd gezien dat we 5 miljard euro moeten bijdragen voor het reddingsplan.

Stond vandaag in de Metro, weet niet hoe betrouwbaar het is, maar ik zie hem er wel voor aan.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 08:51
Verwijderd
Hij haalde toch ook bruto en netto al door elkaar oid? Echt, hoe kun je in vredesnaam onderhandelen over zoiets, wanneer je kennelijk niet eens begrijpt wat er gezegd wordt - laat staan wat er afgesproken wordt? Wat een gefaal.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2011, 11:47
Verwijderd
Ik verdien de grootste facepalm van het hele topic...

Ik ben nu officieel de meest achterlijk dumb-ass idioot op deze aardkloot. Het kan niet anders dan dat mijn IQ beneden de 50 ligt..... What happened? De bus naar Taizé vertrok vanochtend zonder mij, want ik dacht dat hij morgen zou vertrekken...
Ik ga morgen dan maar met de trein. Helaas kost een enkeltje met de trein nog meer dan een retourtje met de bus. Een hele dure domme fout dus....
Met citaat reageren
Oud 30-07-2011, 11:48
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 30-07-2011, 13:55
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mark Rutte heeft geblunderd met het bedrag voor Griekenland. In plaats van 2,5 miljard blijkt het het dubbele te zijn. Na de zomerstop moet ie zich verantwoorden in een debat.

Wat een lulhannes
Zomerstop. Zo'n gezeik.
Oud 30-07-2011, 17:00
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zomerstop. Zo'n gezeik.
Wat is er gek aan het zomerreces?
Oud 02-08-2011, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Ik verdien de grootste facepalm van het hele topic...

Ik ben nu officieel de meest achterlijk dumb-ass idioot op deze aardkloot. Het kan niet anders dan dat mijn IQ beneden de 50 ligt..... What happened? De bus naar Taizé vertrok vanochtend zonder mij, want ik dacht dat hij morgen zou vertrekken...
Ik ga morgen dan maar met de trein. Helaas kost een enkeltje met de trein nog meer dan een retourtje met de bus. Een hele dure domme fout dus....
aahw suffie
is het alsnog goedgekomen?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2011, 10:37
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wat is er gek aan het zomerreces?
Het is een overblijfsel uit de tijd dat de politiek en economie in de zomer overal stilstond. Dat is al lang niet meer zo. Ze hebben nu wel belangrijkere dingen te doen dan twee maanden wachten.
Oud 02-08-2011, 15:01
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het is een overblijfsel uit de tijd dat de politiek en economie in de zomer overal stilstond. Dat is al lang niet meer zo. Ze hebben nu wel belangrijkere dingen te doen dan twee maanden wachten.
Als de Kamerleden het belangrijk genoeg vinden kan er gewoon vergaderd worden, en het is alleen de Kamer die met reces gaat, de regering regeert gewoon door. En ze zijn ook niet allemaal op vakantie ofzo, veel kamerleden zijn nog gewoon aan het werk, er zijn alleen geen debatten meer.
Oud 10-08-2011, 16:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Het Glazen Huis van 3FM zal in december naar Leiden komen, maar alleen als niemand het in zijn hoofd haalt de bestemming van het evenement aan het vechten. Momenteel zitten er nog wat haken en ogen aan de locatie van het huis. De vergunning is dan ook nog niet binnen.

Het huis wordt gebouwd in/over de gracht aan de Beestenmarkt in Leiden. De Beestenmarkt is evenemententerrein maar de gracht niet. In het verleden zijn hierom vergelijkbare initiatieven afgekeurd door de Raad van State. Om alsnog een vergunning te krijgen loopt er een speciale procedure die 16 weken in beslag neemt. Als iemand bezwaar gaat maken en uitstel vraagt voor het besluit kan het huis niet gebouwd worden in Leiden.

Evenementenwethouder Jan-Jaap de Haan heeft er vertrouwen in dat het goedkomt. "Ja, het zou zuur zijn als er iemand bezwaar gaat maken. Maar er zijn natuurlijk altijd mogelijkheden in deze of gene wet. Je kunt een mooi feest, een prachtevenement kapotmaken door juridisch in de hoogste boom te klimmen. Dat kan in dit land’’

Update 14:50 uur
En de geest is uit de fles. GeenStijl kondigt aan bezwaar te gaan maken.

Stelletje trieste rukkers zijn het toch Dat je het Glazen Huis niks vindt, daar kan ik in komen, maar bezwaar gaan maken zodat het niet in Leiden kan, wie schiet daar iets mee op?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 16:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 17:11
Verwijderd
jezus
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 17:19
Em.
Em. is offline
Maar gelukkig hoe je er niets voor te doen! Dat doet KPN vol liefde voor je!

Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 17:34
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
want dan zegt ze dus dat ze elke vrijdag naar een feestje gaat van een meisje waar 'alleen maar cola wordt gedronken en niemand rookt hoor mamma!' YEAH FUCKING RIGHT, ze is 16, wie gelooft dat
als je dat gelooft
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 17:36
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Het Glazen Huis van 3FM zal in december naar Leiden komen, maar alleen als niemand het in zijn hoofd haalt de bestemming van het evenement aan het vechten. Momenteel zitten er nog wat haken en ogen aan de locatie van het huis. De vergunning is dan ook nog niet binnen.

Het huis wordt gebouwd in/over de gracht aan de Beestenmarkt in Leiden. De Beestenmarkt is evenemententerrein maar de gracht niet. In het verleden zijn hierom vergelijkbare initiatieven afgekeurd door de Raad van State. Om alsnog een vergunning te krijgen loopt er een speciale procedure die 16 weken in beslag neemt. Als iemand bezwaar gaat maken en uitstel vraagt voor het besluit kan het huis niet gebouwd worden in Leiden.

Evenementenwethouder Jan-Jaap de Haan heeft er vertrouwen in dat het goedkomt. "Ja, het zou zuur zijn als er iemand bezwaar gaat maken. Maar er zijn natuurlijk altijd mogelijkheden in deze of gene wet. Je kunt een mooi feest, een prachtevenement kapotmaken door juridisch in de hoogste boom te klimmen. Dat kan in dit land’’

Update 14:50 uur
En de geest is uit de fles. GeenStijl kondigt aan bezwaar te gaan maken.

Stelletje trieste rukkers zijn het toch Dat je het Glazen Huis niks vindt, daar kan ik in komen, maar bezwaar gaan maken zodat het niet in Leiden kan, wie schiet daar iets mee op?
Het mag dan een droeftoeter-actie zijn, ik vind het wel iets grappigs hebben. Ze hebben er ook wel een beetje om gevraagd.
Oud 10-08-2011, 17:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het mag dan een droeftoeter-actie zijn, ik vind het wel iets grappigs hebben. Ze hebben er ook wel een beetje om gevraagd.
Hoezo hebben ze erom gevraagd?

GeenStijl heeft in het verleden wel eens acties gedaan om misstanden aan de kaak te stellen, op een ludieke manier, maar ik zie gewoon niet waarom je Het Glazen Huis zou nakken terwijl niemand daar belang bij heeft. GeenStijl ageert altijd zo tegen geldverspilling en bureaucratie, maar een bezwaarschrift kost alleen meer geld, en bovendien zal men nu iets verzinnen om de drempel voor bezwaarschriften te verhogen om dergelijke onzinacties te voorkomen. Dus GS is hypocriet en dom bezig.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 18:32
snoopy
snoopy is offline
De ohra

Ik heb 20 april gemaild dat ik nog geen zorgpas voor Julia had gekregen. Kreeg een reactie á la: oh, sorry, sorry, de zorgpas komt uw kant op.
17 mei gemaild: euh... nog geen zorgpas. Zelfde reactie.
Laatst nóg maar eens gemaild: Hallo, waar blijft de zorgpas?!
Krijg ik nu deze reactie:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

U geeft aan geen zorgpas van uw dochter te hebben ontvangen.

Wij hebben onze administratie gecontroleerd en gezien dat er inmiddels twee keer om verzending van de zorgpas is verzocht. Wij hebben uw mail ter informatie naar de desbetreffende afdeling gezonden. U ontvangt zo spoedig mogelijk bericht.
Oud 10-08-2011, 18:54
Verwijderd
Over het Glazen Huis, jaarlijks investeren gemeenten te veel belastinggeld om een plan van aanpak te presenteren met als doel het Glazen Huis binnen te halen. Als Geenstijl nu iets leuks afspreekt met de overige gemeenten, de runner-up of wie dan ook in de pitch dan ben je pas slim bezig .
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 21:00
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Hoezo hebben ze erom gevraagd?

GeenStijl heeft in het verleden wel eens acties gedaan om misstanden aan de kaak te stellen, op een ludieke manier, maar ik zie gewoon niet waarom je Het Glazen Huis zou nakken terwijl niemand daar belang bij heeft. GeenStijl ageert altijd zo tegen geldverspilling en bureaucratie, maar een bezwaarschrift kost alleen meer geld, en bovendien zal men nu iets verzinnen om de drempel voor bezwaarschriften te verhogen om dergelijke onzinacties te voorkomen. Dus GS is hypocriet en dom bezig.
GS doet dit omdat de organisatie van HGH er zelf heel nadrukkelijk over begon. Zo nadrukkelijk dat het bijna verdacht is, lol. In die zin hebben ze er dus om gevraagd.

En GS grijpt daarnaast natuurlijk iedere gelegenheid om "links" een hak te zetten met beide handen aan. Volgens mij zijn ze best bereid om hun principes daar flink voor te verloochenen.
Oud 10-08-2011, 23:22
Verwijderd
Citaat:
aahw suffie
is het alsnog goedgekomen?
Ah lees deze reactie nu pas, maar ja, het allemaal goed gekomen en ik heb een super te gek gave week gehad . Overigens waren er meer mensen die dachten dat de bus zondag zou vertrekken. Waarschijnlijk heeft er toch ooit een fout bericht op inet gestaan ofzo.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 00:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
GS doet dit omdat de organisatie van HGH er zelf heel nadrukkelijk over begon. Zo nadrukkelijk dat het bijna verdacht is, lol. In die zin hebben ze er dus om gevraagd.
Huh? Bron?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 08:02
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Tijd voor een up

Newbies met forumbaasaspirations
Betwetertjes

(als ik betwetertjes schrijf verander dat in betast Dries )
Oud 15-08-2011, 20:50
Verwijderd
Zutendaal is opgebroken. Ze zijn een prima werkend kruispunt met stoplichten aan het ombouwen naar een rotonde . België is helemaal gek van de rotonde en dat terwijl Belgen gewoon niet weten hoe ze zich op een rotonde moeten gedragen . De politie plaatst nu tegenwoordig borden waarop staat dat je richting moet aangeven als je van de rotonde afgaat.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2011, 11:30
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zutendaal is opgebroken. Ze zijn een prima werkend kruispunt met stoplichten aan het ombouwen naar een rotonde . België is helemaal gek van de rotonde en dat terwijl Belgen gewoon niet weten hoe ze zich op een rotonde moeten gedragen . De politie plaatst nu tegenwoordig borden waarop staat dat je richting moet aangeven als je van de rotonde afgaat.
Hier in Nederland zijn veel kruispunten ook vervangen door rotondes en dat bevordert de doorstroom prima. Maar het kan natuurlijk best dat door die gekke wet die zegt dat investeringen in vlaanderen en wallonië gelijk moeten zijn er opeens een hoop rotondes bijkomen, net als de spookviaducten.

En richting aangeven moet ook gewoon op een rotonde hoor.
Oud 17-08-2011, 17:20
Verwijderd
Citaat:
En richting aangeven moet ook gewoon op een rotonde hoor.
Ik bedoelde dat de gemiddelde Belg geen richting aangeeft als ze van de rotonde afgaan. En dat ze daarom maar borden plaatsen om de indruk te wekken dat ze het controleren, in de hoop dat het gebeurt. Helaas...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2011, 21:14
Verwijderd
Toch wel dit topic: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1840279
Take a hint ;x
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 09:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik bedoelde dat de gemiddelde Belg geen richting aangeeft als ze van de rotonde afgaan. En dat ze daarom maar borden plaatsen om de indruk te wekken dat ze het controleren, in de hoop dat het gebeurt. Helaas...
Nou, dan is de gemiddelde belg een beetje stom inderdaad.
Oud 22-08-2011, 20:44
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
you lie
Oud 25-08-2011, 16:49
Noedelhap
Noedelhap is offline
Vleeseters zijn egoïstischer en minder sociaal dan mensen die geen vlees eten. Mensen denken bovendien dat het eten van vlees hen status geeft. Dat blijkt uit een onderzoek van psychologen van de Radboud Universiteit in Nijmegen en de Universiteit van Tilburg.

Denken aan vlees maakt mensen asocialer en hufteriger. Mensen die voor het onderzoek naar een plaatje van een biefstuk keken waren tijdens een verdeelspel dat daarna werd gespeeld egoïstischer dan mensen uit een controlegroep die naar een plaatje van een boom hadden gekeken. Ook waren ze minder bereid om iemand te helpen en vonden ze dat ze bij het uitbreken van brand vaker dat ze als eerste gered zouden moeten worden.

Onzekere mensen zijn eerder geneigd om vlees te bestellen, omdat dat hun een gevoel van superioriteit geeft. Volgens de vier wetenschappers heeft het eten van vlees namelijk ook een symbolische waarde. "Denk aan rijden in een Hummer of in een Fiat Panda. Met beiden kom je er, maar een Hummer is stoerder", zegt de Nijmeegse hoogleraar Raas Vonk. "Vleeseters denken ook meer in termen van dominantie en hiërarchie dan vegetariërs."

Universitair onderzoek in Nederland, hoor
Oud 26-08-2011, 15:18
Martiño
Martiño is offline
voor mezelf, ik was woensdag mijn huissleutels vergeten op het werk. Omdat ik eerst naar Roermond ging had ik dat pas door toen ik 's nachts om 00.30 uur terug kwam op het station in Den Bosch. Kon ik midden in de nacht naar mijn werk fietsen om de sleutels uit mn labjas te vissen... Gelukkig is een ziekenhuis 24 uur per dag geopend.
Oud 13-07-2012, 10:45
Martiño
Martiño is offline
Up voor dit:

Oud 13-07-2012, 10:48
Miekje*
Miekje* is offline
Wtf
Oud 13-07-2012, 10:53
Martiño
Martiño is offline
Ik vraag me ook af of hij van merkproducten dan het bonnetje controleert of ze wel bij PLUS Jan Sterk zijn gekocht!
Oud 13-07-2012, 11:01
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo schokkend Het enige wat ik een beetje mallotig vindt is dat Jan Sterk betrokkenheid bij 'de zaak' associeert met 't afrekenen van 'n blikje Plus-cola. Liever heb ik dan, als klant, een medewerker die betrokken is door middel van klantvriendelijkheid, service en een niet aflatende flauwe grijns met pretoogjes.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 12:07
Martiño
Martiño is offline
Dit is ook niet het schokkende zaken topic, maar het facepalmtopic. Het is gewoon dom dat je je werknemers opdraagt dat ze alleen eten uit jouw supermarkt mogen eten.
Oud 13-07-2012, 12:17
Verwijderd
In de pauzes, in de bedrijfskantine. /shrug

Misschien is er nog wel 'n andere reden; diefstal. Hoewel dat ook niet helemaal correct lijkt omdat Jan Sterk dan wel had gehamerd op 't bewaren van bonnetjes en zo. Maar dat kon wel 'ns in een eerdere memo de revue gepasseerd zijn, het gaat immers om Jan Sterk Enfin, ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt in discussies met personeel dat tássen vol voedsel uit gaat stallen waarvan niet duidelijk is waar het vandaan komt. En bonnetjes bij de supermarkt zijn toch een beetje een uitstervend ras aan het worden.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 12:37
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
In de pauzes, in de bedrijfskantine. /shrug
Je baas kan je toch niet verplichten waar jij je boodschappen gaat doen?
Oud 13-07-2012, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Je baas kan je toch niet verplichten waar jij je boodschappen gaat doen?
Daarom ook de lap tekst eronder met een mogelijke achterliggende gedachte. Jan Sterk wil natuurlijk niet mensen -wellicht ten onrechte- beschuldigen van dubieuze praktijken (of insinueren), dat komt de sfeer niet echt ten goede dus gooit-ie het handig op "betrokkenheid bij de zaak" Goed plan gezien zijn communicatieve vaardigheden

Just thinking out loud here!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 16:03
Martiño
Martiño is offline
Whut??? Ik volg je niet.
Oud 13-07-2012, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Whut??? Ik volg je niet.
Of het wettelijk toegestaan is of niet weet ik niet. Daar ging het me ook niet zozeer om. En meerdere vraagtekens is een teken van een zieke geest, aldus Terry Pratchett. Of dat echt zo is betwijfel ik, maar esthetisch verantwoord is het zeker niet
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 21:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Up voor dit:

[afbeelding]

Haha, wat lame idd. Zo vergroot je de betrokkenheid voor de zaak zeker, door je werknemers bang te maken dat als ze deze flutregel niet opvolgen, dat ze dan keihard geditched zullen worden. 'Dan moet je maar ergens anders werken', zo behandel je je hond nog niet eens.
Oud 14-07-2012, 12:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Of het wettelijk toegestaan is of niet weet ik niet. Daar ging het me ook niet zozeer om. En meerdere vraagtekens is een teken van een zieke geest, aldus Terry Pratchett. Of dat echt zo is betwijfel ik, maar esthetisch verantwoord is het zeker niet
En niet/nauwelijks inhoudelijk ingaan op een vraag en een ad hominem gebruiken is meestal een teken dat je de aandacht wil afleiden van de daadwerkelijke kwestie.
Oud 14-07-2012, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Haha, wat lame idd. Zo vergroot je de betrokkenheid voor de zaak zeker, door je werknemers bang te maken dat als ze deze flutregel niet opvolgen, dat ze dan keihard geditched zullen worden. 'Dan moet je maar ergens anders werken', zo behandel je je hond nog niet eens.
"wees loyaal aan mij! Want anders ontsla ik je!" vreemde definitie van loyaliteit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten