Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is dvdspul en ik heb het gedownload. Beelden is ook een beetje ongelukkig uitgedrukt, het zijn op zich gewoon tekenfilmfragmentjes, maar wel redelijk abstract. Bijvoorbeeld kikkers die zwemmen in de vijver-op-dat-ene-beroemde-schilderij op de muziek van die-ene-bekende-componist. Baby Einstein klinkt ook leuk!
|
![]() |
|
Haha, vele bekende acteurs en artiesten uit Hollywood hebben gewoon een LinkedIn-profiel
![]() ![]() Robert De Niro --Actor Greater New York City Area Entertainment Connections 1 connection Contact Robert for: Robert De Niro is not currently open to receiving Introductions or InMail™. |
![]() |
||
Citaat:
|
Met op straat zingen 20 euro per uur per persoon ophalen. (Ja pap heeft de helft van het geld meegenomen, hij vindt dat hij dat net zo hard nodig heeft als ik). Het was superleuk! Vooral onder de dom zingen toen het regende, want toen bleven mensen echt staan en luisteren en had ik een heel publiek
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
<3 nerdcollega's
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (En het verhaaltje over de schildpad op pagina 396 is echt geniaal <3 Naast alle andere verhalen natuurlijk, maar dat verhaaltje vond ik zo tof, niet normaal ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik waardeer heel veel en daarom ga ik nu een lange post maken met alles wat me vrolijk en blij maakt. Bijna alles.
Ik waardeer het dat de beste gesprekken gevoerd worden om middernachten waarop men moet slapen. Juist omdat je ze niet kan voeren en toch voert zijn ze min of meer dringend en dat maakt ze onvervangbaar door iets anders (slaap, bijvoorbeeld, of in je eentje nadenken over zaken waar je toch niet uitkomt). En toepen, omdat ik dat goed kan en ik houd van gezelschapsspelletjes die ik goed kan. Het is ook fijn dat ik de laatste tijd bij vrienden en in hutten was waar ik warm kan ontbijten, want warm en groot ontbijt is duizend keer beter om een dag mee te beginnen dan koud brood of zulkse ellende. Havermout. <3 Het landschap in sommige delen van de wereld is ook werkelijk prachtigmooi, dat waardeer ik zeer, en leuke post en hoe de hemel er deze avond uitzag. En ik waardeer de prijs-landdienst, waardoor ik gratis de prijzen van landen op kan vragen en zo ontdekken dat T-Mobile van landen als Abchazië, Tibet, Noord-Korea, Somalië en Swaziland het bestaan ontkent. Waarom is me nog niet duidelijk, maar daar kom ik nog wel achter. En ik waardeer de kleur van de vloerbedekking, die past mooi bij de muur. En! Cornelis Vreeswijk! Luud Ludwig naamzoek, ken je die? Ik denk dat je - althans sommige liedjes - hem ook best zou waarderen. ![]()
Spoiler
Misschien vind je het ook wel helemaal niks, maar ik ben heel benieuwd naar je mening erover. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Tweehonderdeenendertig euro en zesensaaintig cent #1759 Verwijderd | 500 | 21-12-2012 17:46 | |
De Kantine |
Prins Saailliam en Kate zijn in het huwelijk getreden! #1368 Verwijderd | 500 | 02-05-2011 09:55 |