Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Smirnoff is maar 4% dus dat is niet zo speciaal ![]() Maargoed ik ben nog niet dronken geweest. Gisteren toch wel flink aangeschoten (ergste keer tot nu toe) na: 5 WKD 4 Smirnoff Ice 9 Flugel 3 shotjes sambuca 3 shotjes jagermeister 3 shotjes malibu 2 mixdrankjes malibu cola 4 bier WKD en Smirnoff in bierfles hoeveelheid ![]() Ik had een vrij stevige bodem, ik had nog wel even door kunnen gaan. Achteraf blij dat ik verstandig genoeg was om dat niet te doen. Dit kwam doordat n vriend al aant kotsen was. Toen schrok ik toch wel even, later een andere vriend echt bijna een coma leek t wel. Best wel heftige party dus. Best lang verhaal maargoed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Gwoon zoals hier staat ongeveer http://nl.wikipedia.org/wiki/Alcohol...tieve_effecten
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Twee maanden geleden ben ik voor het eerst echt dronken geweest, onder andere gezien de enorme kater de volgende ochtend. Dat had ik zo nog niet eerder meegemaakt
![]() ![]()
|
ligt eraan hoe snel ik drink en hoe ik me voel en of ik heb gegeten enzo.
maar meestal ben ik wel redelijk aangeschoten na een fles petrikov. maar vaak drink ik sterke dranken zoals wodka whiskey en bacardi. als ik het mix meestal na 6 glaasjes begin ik wel dronken te worden en als ik het puur drink (whiskey) dan meestal van 4 glaasjes ben ik wel beetje dronken maar dat komt omdat je dat een stuk sneller drinkt. 1 ding raad ik je wel af en spreek uit ervaring... haal nooit een 1literfles wodka met 3 personen voor een schoolfeest... ik heb dat 1 jaar geleden gedaan en we hadden die fles in een half uur leeggedronken en ik ben letterlijk neergestort en met ambulance naar ziekenhuis gebracht... ik werdt om 5 uur wakker en weet letterlijk helemaal niet wat er is gebeurt ik heb alles moeten horen van anderen... ik weet nu nog steeds niet wat er gebeurt en dat is echt niet leuk! nooit stoer doen met je vrienden... dat heb ik der van geleerd en ik raad het jullie zeker af! |
![]() |
|
Ik ben nog nooit dronken geweest.
Maar wel eens aangeschoten maarja dat is gewoon leuk/gezellig. Maar het ligt er echt aan of je van te voren veel gegeten hebt etc. eergisteren sloeg de drank totaal niet aan, paar tequila shotjes, 3 wijn, flugel, voelde me echt heel normaal. Maar een andere keer in de vakantie had ik dus ook wat tequila op en wat rosé en wat passoa en toen sloeg ie wel redelijk aan, toen had ik dus ook niet veel gegeten van tevoren terwijl ik eergisteren voor het uitgaan nog uitgebreid uit eten was geweest. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hm. Ik kan zeer slecht tegen alcohol. Vooral als het alcoholpercentage in m'n drinken erg hoog is, dan wankel ik al na twee glazen. Ik weet niet of ik ooit echt dronken ben geweest. Ik heb zeker vaak teveel gedronken (ik ben jong, ik leef!), maar in alle gevallen kon ik nog wel thuiskomen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
van bier wordt ik eigenlijk niet dronken. mijn maag zit eerder vol dan dat ik dronken ben. maar ik hou nooit bij wat ik drink op een avond. als ik met vrienden thuis aan het drinken ben zijn er meestal 2.5 kratjes bier op en 3 flessen van 40% en minstens 1 of 2 flessen schrobbeler en dat voor 3 of 4 man.
en de beste tip om een kater te voorkomen is zoveel mogelijk water drinken voor het slapen gaan. helpt tegen uitdroging. sinds ik dat doe heb ik nooit meer een kater (alleen een beetje lui en de munchies) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat is wel de perfecte versierstijl... Razzle | 37 | 22-01-2013 08:49 | |
Psychologie |
Hoe ben jij echt? Sagana | 46 | 07-06-2007 01:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |