Advertentie | |
|
![]() |
|
OT: Ik heb heel veel rare dingen gedaan, ik denk dat het raarste van vorig schooljaar was dat ik samen met een vriendin op het schoolplein ging dansen tijdens de pauze, iedereen kon ons in principe zien maar het kon ons niks schelen en het was zo leuk
![]()
Laatst gewijzigd op 29-07-2011 om 14:10. Reden: offtopic deel weggehaald |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb veel rare dingen gedaan....
maar de raarste was dat ik niet zo lang geleden met vrienden in een berepak!!door het park ging rennen ![]() (een basisschool in de buurt had klassenuitje,die hebben we dus verstoord,><*yeah*) na een halfuurtje rust, gingen we allemaal verkleed naar een het speeltuntje in de buurt,(maar dan was ik al verkleed al een heks) helaas niet op het journaal gekomen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Euh ik heb 2 dingen xD:
De hitlergroet doen voor mijn wiskundeleraar met een bloksnor van kneedgum (1e klas hea xD) of keihard met mijn vriend een golfterrein waar mensen op aan het golfen waren, oprennen en onderweg de golfballen te jatten om vervolgens een 3meter hoog hek incl prikkeldraad over te klimmen. Mooie tijden, de brugklas... |
![]() |
|
Ik schreeuw als ik naar school ga altijd op willekeurige momenten als we op het station zijn. Zoveel mensen die kijken en het leukste is dat ze de volgende dag veel kans geen idee meer hebben van hoe je eruit zag.
zou alleen zo gauw niet weten wat nou ECHT het raarste is wat ik ooit heb gedaan |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat is de raarste plek waar je 't ooit gedaan hebt? franky_86 | 391 | 27-05-2009 19:59 | |
Seksualiteit |
wat is de raarste plek waar je gemastrubeert hebt? rikman | 6 | 10-11-2008 19:30 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Dark Phoenix | 500 | 24-09-2007 18:46 | |
Seksualiteit |
raarste plek? 00Mistery00 | 50 | 02-09-2002 13:37 | |
Seksualiteit |
waar? van8 girl | 21 | 08-02-2002 14:45 |