Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben verliefd! Tot over m'n oren. Maar nu wil ik weten wat hij voor mij voelt, en dat heb ik natuurlijk wel aan hem gevraagd, maar ik krijg echt geen hoogte van hem!
Ik ken deze jongen al zo'n 6 jaar, en ben een aantal jaar terug met hem naar bed geweest. Dat was eigenlijk gewoon voor de lol, er waren toen geen serieuze gevoelens in het spel. Ik kreeg een vriend, en het contact met de jongen in kwestie verwaterde. Tot begin dit jaar, het ging uit met mijn vriend en ik kwam weer in contact met hem. Sinds dat eerste gesprek op msn, hebben we bijna dagelijks contact. Msn, sms.. Het is hartstikke gezellig, en we zijn elkaar een beetje aan het aftasten. Nu is het zo dat hij nog nooit een vriendin heeft gehad. En ook ben ik de enige met wie hij naar bed is geweest. Al die jaren dat we geen contact hadden heeft hij toch pogingen gedaan contact met mij te zoeken op hyves en msn, zo vertelde hij me pas. Een paar weken terug betrapte ik mezelf erop dat ik erg teleurgesteld was als hij niet op msn kwam, of als ik geen smsje kreeg. En als ik hem wel sprak was ik uitermate vrolijk! Ook op mijn werk kon ik aan niets anders meer denken dan aan hem, ik keek steeds naar zijn foto etc, tja ik was verliefd geworden. Ik had altijd al een zwak voor hem, maar het is nu toch wel op zijn hoogtepunt. Ik heb toen besloten hem te vertellen wat ik voor hem voel, hij had al zo'n vermoeden. Toen ik hem vroeg hoe hij erover dacht wist hij niet echt wat te zeggen, hij typte voornamelijk bloospoppetjes op msn ![]() Ik stelde voor binnekort iets af te spreken, om te kijken of het in het echt ook nog steeds zo goed klikt. Nou als het goed is komt hij over 2 weken naar mij toe. We wonen zo'n 200 km bij elkaar vandaan, dus ik stelde voor halverwege af te spreken, maar hij stond erop helemaal naar mij toe te komen. Als ik mijn gevoelige kant toon aan hem, dus vertel wat ik voor hem voel, dat hij zo leuk is etc krijg ik vaak een lieve maar grappige opmerking terug, hij heeft het nooit over zijn gevoelens. Als ik ernaar vraag zegt hij het niet te weten. Nou snap ik dat opzich ook wel, want we hebben elkaar al een tijd niet gezien. Ik wil het goed aanpakken met deze jongen, want ik ben serieus verliefd. Ik wil hem niet afschrikken of pusherig overkomen. Tot nu toe gaat het uitstekend wat dat betreft :-) Ik wil me niet vanalles in m'n hoofd halen, ik het gevoel dat hij mij leuk vind, maar misschien trekken jullie een hele andere conclusie uit mijn verhaal. Hij is altijd degene die op msn een gesprek begint met mij, ik ben degene die onverwachts smsjes naar hem stuurt, waar ik altijd antwoord op krijg! Op msn als we de webcam aandoen, kunnen we uren naar elkaar kijken, en dan worden we allebei toch wel een beetje verlegen. Hij maakt ook wel vaak een beetje flirterige opmerkingen, zet vaak mijn naam in een smsje (geen idee of dat iets uitmaakt ![]() Er zijn nog zoveel andere punten die ik kan noemen, maar ik denk dat m'n verhaal nu wel even lang genoeg is haha. Sorry als het misschien een beetje onsamenhangend is! Ik hoor graag van jullie of je iets herkend in zijn gedrag, en of dat positief is! Naja kansloos zal het niet zijn anders gaat hij niet 200 km voor me rijden voor een een "date" ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hallo Forumleden, ik heb dringend hulp nodig. En ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik woon in Gouda, en het meisje wat ik leuk vindt gaat verhuizen binnen 4 weken. (afstand tussen ons wordt dan 2 uur rijden) Ik wil nog graag iets ondernemen met haar, want ik kan haar maar niet uit mijn hoofd krijgen. Dag en nacht denk ik aan haar, ik droom over haar, ik kan niet stoppen met denken aan haar vertrek.. Probleem is: ik ben te verlegen. Maar ik heb nog een klein tikje nodig om de stap te maken en haar te vragen. Ik zal hier even wat dingen neerzetten die mij opvielen. -ze antwoordt snel en open op mails -ze is altijd aardig tegen me -op een feest zei een vriendin van haar (die vriendin was dronken) dat dat meisje mij leuk vond -bij een toets mocht je eerder weg, en toen ik mijn toets inleverde liep ik naar de leraar. Toen ik aan kwam lopen zat zij nog gewoon te schrijven. Toen ik hem inleverde deed ik de deur open en dicht. Toen ik bij de uitgang was was zij daar ook opeens.. -ze schreef aan me(in mail) dat ik altijd bij haar terecht kan met dingen die me dwars zitten -ze kwam naast me zitten terwijl ze eigenlijk op heel veel andere plekken kon zitten mijn vraag aan jullie: zal ik er nog energie insteken of is dit hopeloos verloren. ze is hier nog 4 weken, ik zal haar in die 4 weken nog ongeveer 6 keer zien..ik hoop dat iemand mij kan helpen met advies, en geloof me, ik ga echt naar haar toe, ik heb alléén nog een tikje nodig. De tijd dringt, ik wil absoluut niet dat ze weggaat zonder dat ik haar verteld heb wat ik voor haar voel, dan zou ik me voor altijd schuldig voelen.. Gr. Manson |
![]() |
|
Die laatste zin zegt alles. Je moet het gewoon doen, anders heb je straks je kans gemist en is ze ver weg. Pak je kans! Eigenlijk zou je 't er met haar over moeten hebben en moeten zeggen dat je wat voor haar voelt. Dat ze niet is zoals elk meisje, dat je haar echt leuk vind. Dan is aan haar de keuze wat ze daarmee doet he! Dan heb je het in ieder geval probeert, en krijg je later geen schuld gevoel.
Echter, als je het niet tegen haar durft te zeggen, mischien moet 't dan toch maar via msn/email? |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb geen idee of ze verliefd op je is.. dat is echt heel lastig te zeggen! Vaak vatten mensen zelf dingen anders op dan dat ze zijn, of missen mensen juist hele duidelijke tekens! Dat gaat echt vanuit jezelf én daar moet je lef voor hebben om erachter te komen! Maar please, laat haar niet gaan zonder haar dit te vertellen, net zoals je dat ons vertelde, dat is zooo romantisch! Ik bedoel, ik weet niet of je de film hebt gezien, maar in Love Actually gebeurt dit net zo! Hoe Colin Firth afreist naar Portugal (of Spanje ofzo) om zijn geliefde te vragen met hem te trouwen, omdat hij niet zonder haar kon toen ze vertrok uit Engeland! Ik hoop alleen voor jou dat jij niet naar Spanje hoeft te knallen haha! Maar laat het niet schieten: ga ervoor! xx |
![]() |
|
Ik ben al een tijdje verliefd op een jongen bij mij op school,
hij zit in 6vwo, en ik in 4vwo. Elke keer als ik hem zie dan kijkt hij me aan en dan kijkt hij gauw weer weg. Ik zie hem ook wel eens met uitgaan, bijvoorbeeld gisteravond. Mijn vriendinnen en ik gingen wat te drinken halen, en ik zag hem ergens zitten. En mijn vriendinnen zeiden de hele tijd; hij zit regelmatig naar je te kijken. Maar ik durf niet naar hem toe te gaan, want stel als hij me niet leuk vindt. Ik weet dus echt niet wat ik moet doen. Iemand tips? Misschien is het een beetje onduidelijk, sorry :$ |
![]() |
||
Citaat:
Wat leuk dat je verliefd bent! Haha. Misschien een domme opmerking maar verliefd zijn is zoo leeeuk! Maar ik weet niet zo zeker of het zooo overduidelijk is. Kijk. Soms willen vriendinnen ook voor jou dat de jongen jou leuk vindt. En dan gaan ze onbewust en bewust op hem letten. En he. Als je op iemand let kijkt die persoon veel vaker dan wanneer je niet naar hem kijkt (want dan zie je dat ook niet). Dus zooo zeker is het niet. MAAR. Wie niet waagt wie niet wint! Kom op! Zet al je vrouwelijke charmes in de strijd en verover die knul! ![]() Dus. Ga gewoon eens met hem praten. Hoeft niets heftig flirterigs ingewikkelds te zijn. Zo kun je een beetje peilen hoe hij op je reageert, én kun je geen blauwtje lopen! (iets wat veeele mensen een fijne gedachte vinden ![]() Hoop dat je er wat aan hebt! xxx |
![]() |
|
![]() |
ik vind een meisje leuk en vriendinnen van haar zeggen ook dat ze mij leuk vind.
ze heeft een paar keer geprobeerd me te zoenen alleen toen wou ik het niet, omdat ze een maand daarvoor met een vriend van me had en ik wou daar geen ruzie mee. maar nu heeft ze een vriendje omdat ze hem niet durft te kwetsen, maar gisteravond kwam ze weer de hele tijd naar me toe en probeerde ze me weer te zoenen. zou ze me nou leuk vinden en wat moet ik dan doen? |
![]() |
|
Ik vind een jongen leuk die bij mij op school zit, hij zit een klas hoger dan ik. Ik heb hem "ontmoet" bij een soort schoolproject. Maar we hebben nog nooit echt gepraat met elkaar ofzow.. In de pauzes ga ik soms wel een beetje in de buurt van hem zitten, maar daar blijft het ook bij. Ik durf echt niet zomaar op hem af te stappen waar iedereen bij is ofzow!! En ik kan hem ook niet echt goed privé spreken want hij heeft geen hyves etc. Ik weet zelfs niet in welke klas ie zit.. En nu is het bijna zomervakantie en dan zie ik hem vet lang niet meer.. HELP
|
![]() |
|
Ik ben een meisje van 13 en ben verliefd op een jongen uit mijn klas.Hij is een soort jongen die heel erg misterieus is in de zin dat hij nooit echt zijn gevoelens laat zien. We praten wel, alleen zijn het niet echt "diepzinnige" gespreken. Soms kijkt hij me wel lang aan. Maar soms als ik hem iets vraag dan gaat hij er meestal (voor de grap) doorheen praten. Maar volgens mij bedoelt hij het niet echt slecht ofzo.
Geef me a.u.b advies en/of tips!!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Hm.. Jah, ik heb ook al eens overwogen om gedag te zeggen, maar het probleem is ook dat ik hem lang niet elke dag zie!! Ik weet ook niet in welke klas ie zit ofzow. En als ik hem zie, dan is ie met een vriendengroep een soort voetbal aan het spelen.. en ik durf dan ook niet zomaar daar tussen in te komen ofzow...
|
![]() |
|
![]() |
Oke mensen: Ik ben puber en ook nog verliefd(verrasend bij deze topice he) maar ik ben verliefd op iemand uit mijn klas, alleen haar bff dinges mag mij niet zo, en elke keer als ik bij haar ook maar een beetje in de buurt wil komen, wordt die bff weer haterig en zo maar zij vind mij denk ik wel leuk, maar ik ben bang dat als ik weer ga zeiken op die bff dat zij mij niet meer leuk vind, waarschijnlijk zegt iedereen er gewoon voor gaan, maar ik wil gewoon graag weten of er een andere manier is waar ik nog niet opgekomen was.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Pffft.. lang geleden dat ik hier heb gepost.. Als mensen mijn chaotische verhaal nog eens terug willen lezen, dan kan dat een bladzijde terug. Ondertussen weet ik al 2 maanden eigenlijk dat zij mij ook leuk vind. Echter heb ik hier geregeld twijfels over. Ik ben 2 jaar ouder en dat merk ik ook zeer sterk in de manier waarop we met elkaar omgaan. Vandaag zij mijn moeder dat ze waarschijnlijk naar me opkeek en nu heb ik echt een slecht gevoel. Ik weet niet hoe ik dit uit moet leggen, maar ik heb het gevoel alsof het allemaal niet echt is wat er (is) gebeurd.
We zitten veel bij elkaar als het ook maar eventjes kan. Ik ga mee volleyballen met haar wat ik niet kan en waar ik eigenlijk een hekel aan heb en andersom is het bij bijvoorbeeld voetbal. We wonen een uurtje van elkaar af, waardoor iets afspreken na school niet gaat. Ze heeft het vaak druk met vriendinnen, maar ik merk wel heel sterk dat ze veel tijd voor me vrijmaakt. Misschien ligt het aan mij, maar soms voelt het alsof ze me niet leuk meer vind. Geheel plotseling dan in het algemeen. Zo ook dus vandaag, of ondertussen al gisteren, ik was weer eens met haar aan het msn'en en mijn moeder vroeg of ik met haar aan het msn'en was. Ik antwoordde natuurlijk 'ja' en nouja, een uurtje of 3 geleden zei mijn moeder dat ze mogelijk ook naar mij opkeek en dat ze dat deed, omdat ik, volgens veel mensen, best wel knap ben ![]() ![]() Nu lachen we veel naar elkaar, hadden we tijdens een bbq minuten lang onafgebroken oogcontact etc. Haar zus vroeg bijvoorbeeld kortgeleden aan haar of ze mij nog leuk vond en andersom en toen antwoordde ze ja en hopelijk ![]() Nu twijfel ik dus voor mijn gevoel erg of ze me leuk vind, omdat ze dan bij haar vriendinnen kan opscheppen over hoe knap en slim ik ben (volgens haar), of dat ze me gewoon echt leuk vind. ps. ik ga zondag naar indonesië voor 5 weken en ze zegt de hele tijd dat ik veel moet sms'en en dat ik moet mailen als het kan en dat ik haar moet sms'en als ik ben geland op schiphol of waar dan ook. maar toch, wie kan mij helpen en me e.e.a. over vrouwen/meisjes uitleggen. Alvast bedankt; ) |
![]() |
|
![]() |
Hey rysair,
ondertussen ben ik daar ook wel van overtuigd. Normaal gesproken onderneem ik alles, terwijl ze echt niet op haar mondje is gevallen, echter kwam ze vandaag aan of ik nog iets leuks met haar wilde gaan doen voor de zomervakantie en of ik asje asje asjeblieft nog even langs wilde komen. Toch bedankt voor deze soort van klap voor mijn kop, omdat ik die echt hard nodig had blijkbaar.. |
![]() |
|
Heey, ik vind een jongen leuk uit de 3e Zit zelf in de 2e. En hij gaf me een keer bijles, toen begon hij me in een keer te zoenen, en zijn we 3d base gegaan. Nu ontloopt hij me, vind hij me leuk of ben ik gebruikt?? Ps normaal mogen we elkaar niet echt op school en hij zegt dat ik tegen niemand mag zeggen dat ik bij hem was
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als ze er de hele tijd over beginnen - zijn vrienden - dan is het meestal zo dat hij het ook wel ziet zitten en dat zijn vrienden hem zo opfokken dat hij ervoor gaat, als je dit eerder doet dan hij weet hij in ieder geval dat je het spontaan meent. succes! |
![]() |
|
Ik weet nog mijn eerste liefde
![]() Meisjes kunnen aan mij zien als ik een meisje leuk vind doordat ik dan een stuk vriendelijker tegen haar ga doen.
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar verder mooi verhaaltje ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag zat ik wat in de stad rond te hangen.
Ineens haakte iemand mijn voet. ik tilde mijn voet en liep verder en dan weer 3x achter elkaar. toen dacht ik dat het serieus was ik keek boos om. Het was een meisje van mijn school die met een glimlach/uitlachend naar mij keek(na dat ik omkeek). Ik ken haar niet echt goed. maar is dit een teken van dat een meisje je leuk vindt? Ik zat nooit met haar in de klas. Het enige dat ze van me denkt is dat ik een lachende jongen ben ( in de aula altijd lachen met vrienden ) graag de waarheid en niet om mij te geruststellen Ze lijkt me een heel aardig meisje |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
oké, hier komtie(houd je vast)
ik denk, dat een meisje bij mij op scuoting(niet die ene uit dat afwijs topic,deze is wel leuk en aardig etc.) me wel eens leuk zou kunnen vinden(misschien ik haar ook wel een beetje ![]() hier zijn de "statistieken": - praat altijd met mij als ze bij mij op de boot zit - glimlacht naar me xP - lacht om bijna alles wat ik zeg(terwijl ik 0 humor heb, maar wel goed zelf kan lachen) - doet zielig als ze bij mij in de boot zit zodat ik alles ga doen(ben boots), als ze alleen is kan ze t prima zelf - legt willekeurig soms een been(ja echt lol)/hand op mn been - zegt dat ze me haat(spontaan, en meestal met een beetje gelach erachter) als er andere vrienden van haar bijzijn dus wat denken jullie... rare stemmingswisselingen of toch... Laatst gewijzigd op 27-08-2011 om 20:05. |
![]() |
|
Ik ga even je 'statistieken' langs met wat of waarom ik denk dat ze dat doet
-Ze doet gewoon sociaal -sociaal + kennelijk vrolijk -ze vindt jouw humor kennelijk grappiger dan je zelf verwacht had -lui -aandacht zoekerig -waarschijnlijk als grapje (lijkt me als ik de andere dingen hierboven lees) Er staat niks waaraan je echt kan zien of ze je leuk vindt of niet. Gewoon gezellig met haar praten en haar dingen vragen over haar intresses enzo om meer van haar te leren, lijkt mij de goede stap om nu te zetten. Kijk of je dan later nog wat meer hints krijgt, want ik denk dat ze je nu gewoon aardig vindt, maar nog niet echt leuk vindt als in relatiemateriaal.
||
Citaat:
Ja. Wij vrouwen zíjn ingewikkeld. Zeggen we nee, dan bedoelen we ja. Zeggen we 'het maakt niet uit, schat' bedoelen we 'damn, snap je nou zelf niet dat het belangrijker is dan wereldvrede?!'. En waarom? Omdat wij willen dat jullie mannen zelf het (in onze ogen) perfecte gedrag vertonen. Niet dat wij moeten zeggen 'ik wil ook eens dat je me een romantisch ontbijt op bed brengt' en het dan pas gaat doen, maar dat de mannen het uit zich zelf doen! Daarom doen wij zo ingewikkeld! Dus het is voor ons lezers echt heel lastig om met een paar zinnen (wij waren er niet bij) te zeggen of iemand je leuk vindt of niet. Het kan ook gewoon zo zijn dat zij wil kijken wat haar kansen zijn of gewoon wilt zien of jij een optie bent. Aandacht staat niet gelijk aan leuk vinden. Veel vrouwen vinden mannelijke aandacht ook gewoon leuk. (ja oke logisch, mannen waarschijnlijk ook vrouwelijke aandacht) en soms lokken ze dit gewoon uit om zich daar zelf weer beter door te voelen. Dus wat wil ik hier nou allemaal mee zeggen? Stap er op af! Vraag of ze zin heeft in een keertje op een terrasje wat te gaan drinken (ja dit is lekker neutraal, kunt weg wanneer het te pijnlijk wordt, geeft niet meteen de sfeer van 'ik wil je' zoals donkere intieme plekken doen) en zo kun je peilen of ze interesse heeft. En start dan gewoon lekker rustig. Blijf een beetje vriendschappelijk praten met af en toe een flirtmove tussendoor en kijk hoe ze reageert. Voel je je er lekker bij en zij lijkt er ook niet mee te zitten? Wie weet zit er dan wat in! ![]() Ik hoop dat je wat aan mijn hele verhaal hebt haha! Vertel je meer? XX |
![]() |
|
![]() |
Ik vind een meisje uit mijn klas leuk, gebruikelijk rond deze leeftijd. Kan met haar lachen en we knuffelen soms. Ze zoekt soms ook heel random oogcontact met mij en dan gaan we naar elkaar lachen. Bijna ieder weekend ga ik wel met haar en een paar vrienden rondhangen en dan lachen we ook altijd. Ik vroeg laatst ook hoe sport was(had ze de avond daarvoor) zei ze: haha wat lief dat je je dat herinnert!
Betekent dit dat ze me leuk vind of iets? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Veranderingen in de belangrijke topics op Liefde & Relatie WolterB | 1 | 21-11-2012 14:03 | |
Liefde & Relatie |
Vind zij me leuk? j.r | 3 | 24-05-2012 15:47 | |
Liefde & Relatie |
Onzekerheid! Petrikov | 1 | 13-02-2012 21:24 | |
Liefde & Relatie |
hoe weet ik of zij mij leuk vind??? Lolz12345 | 5 | 10-01-2012 21:07 | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic Verwijderd | 16 | 24-10-2010 09:41 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Vragen over het christendom MB | 24 | 04-01-2005 23:40 |