| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
! Dank je wel!Citaat:
.
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Oh op die manier
.Ik heb een discussie met iemand. Ik vind het altijd heel irritant als je met iemand wat gaat eten en drinken, en diegene pakt constant z'n telefoon om te kijken of er nog wat gebeurt is, of ze nog e-mail / berichten / whatever hebben en ze fijn gaan internetten. Ik ben daar toch niet de enige in? Maar diegene snapt dat niet
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind dat ook irritant, behalve als iemand net 1 heel belangrijk mailtje verwacht ofzo.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus nee je bent niet de enige.. |
|
|
|
|||
|
Citaat:
ik moest zelfs een keer om een lange merci reclame huilen ![]() Citaat:
we hebben toch maar Moksi gehaald <3 en heel gezellig diepe gesprekken gevoerd, was echt tof Nu kun je weer rusten
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
De Doc had dus twee keer de tussendeur open, een keer dit jaar en een keer vorig jaar zomer terwijl er niemand naar binnen of naar buiten ging. Dat kost hem €500,- terwijl er verder geen sprake was van overlast. Decibellen buiten waren zo laag dat je niet eens kon horen welk nummer er gedraaid werd maar het gaat tegen de afspraken met de gemeente in en daarom toch een boete. De rechter heeft gezegd dat de meting van de ambtenaar gebrekkig was maar dat afspraak nou eenmaal afspraak is en er is geen beroepsmogelijkheid. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||