Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
dat snap ik maar zij durft dat niet aan, en dat zal ik dan maar moeten accepteren ( hoe jammer als ik dat ook vind ). maar ik kan niet over mijn liefde voor haar heen komen, dus zal ik ook niet zomaar weer opzoek kunnen naar een ander. Maar ze wil me nog wel steeds ontmoeten en uitgaan enzo en veel smse tot 12:00 uur snachts en later ( vrij intieme gesprekken )
|
![]() |
|
Houdt ze je dan niet een beetje aan het lijntje? Ik denk dat ze het echt heel leuk vindt dat iemand anders dan haar eigen vriendje haar ook leuk vindt en ze daarom graag je een beetje gissende houdt. Ik vind eigenlijk dat je dat niet moet toestaan, dat ze tot laat 's avonds wil smsen over intieme dingen maar ze verder niks wil. Als jij namelijk de hele avond ligt te smsen met een meisje dat eigenlijk geen interesse heeft, vindt je nooit iemand anders. Ik zou zeggen, zet je vriendschap met haar even op een wat lager pitje zodat je ook met andere mensen en meisjes kunt omgaan/uitgaan. Volgens mij is het dan makkelijker om je over je gevoelens voor haar heen te zetten zodat jullie daarna weer gewoon vrienden kunnen zijn.
|
![]() |
ze heeft niet een relatie met een ander, nou ja als je haar een beetje kent dan weet je wrm ze wil smse en bang is dat de vriendschap kapot gaat als het uit zou gaan ( dat is haar al een paar keer overkomen ). en ik kan echt niet op zoek naar een ander zei voelt gewoon aan als het meisje waar ik mee wil tot de dood ons scheid ( klinkt zkkr heel erg klef )
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik moet altijd schijten als ik een klus in huis moet beginnen, da's vervelend maar niet half zo vervelend als jouw situatie. Zal wel iets met zenuwen te maken hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
misschien moet je naar wat minder leuke meisjes kijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Wat niet wilt zeggen dat je de lelijkste moet kiezen. Maar let maandag eens goed op wanneer je de schoolpoort binnenloopt en kijk dan eens, en let op, welk meisjes goedemorgn zegt, of zeg het zelf eens tegen een meisje in de klas die je niet zo goed kent. Misschien kom je nog voor een verrasing te staan? Remember; Zelfvertrouwen is de sleutel tot succes, loop niet met je hoofd omlaag! ![]() ![]() |
![]() |
|
De afwijzing zit hem vaak in het schrik moment. Doe rustig aan joh, maak oogcontact met meiden, lach naar ze, groet ze gewoon random, vraag wanneer je je er toe voelt hoe het is of ze nog plannen hebben etc. Altijd vriendelijk en relaxed blijven.
|
als ik dit zo lees denk ik dat jij te snel te veel wil en dat je daardoor iedereen afschrikt.
Doe rustig aan! breng gewoon veel tijd met iemand door en zie of het klikt zoja kun je wat closer worden en zet pas de stap tot "verkering" wanneer jullie het eigenlijk al hebben maar nog niet hebben gezegd ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik zoek echt niet naar de mooiste meisjes ( er zijn veel knappere maar die ''krijg'' ik tog nie ) maar die beste vriendin die houd van dezelfde dingen als mij, en ik weet wel waar de lat licht van waneer als een meisje te knap of populair is voor me. maar ik ben eigenlijk een beetje te verlegen om op zoek te gaan naar een ander, ik durf op het gebied van meisjes nog niet veel, dus geef een paar tips ( van de om gang van meisjes, niet waar ik naartoe moet want dat weet ik wel )
|
![]() |
||
Citaat:
Wat voor type zoek je? Hoe is die beste vriendin? En begin met wat meer correct schrijven en interpunctie (het hoeft nou ook weer niet zeer en uitermate goed) want dat wordt ook wel op prijs gesteld. |
![]() |
|
![]() |
gewoon een aardig meisje hoeft niet super knap te zijn, spontaan en een die me begrijpt een waar je mee kunt laggen en waar je je hart kunt luchten als je iets dwars zit en boven al zou het ook mooi zijn als ze van geheime zender muziek hield. sorry ik heb dyselexie dus er zitten een stel spellings fouten in
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Neem afstand, want ze heeft geen interesse. Contact verbreken zou het beste zijn. |
![]() |
|
![]() |
wtf is contact verbreken niet een heel erg drastische maatregel, ''zomaar'' me beste vriendin opzij zette als een stuk str*nt, dat zou laf zijn.
ik zou wel super graag ook een keer een vriendin willen hebben voor een relatie, maar ik heb niet echt een idee hoe ik op ''nieuwe'' meisjes moet afstappen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je kunt toch ook een keer praten met haar over het feit dat je gevoelens voor haar hebt en zij blijkbaar ook voor jou, maar daar niet aan toe wilt geven. Ik vind het zo raar dat ze het absoluut niet wilt, maar dat je wel een paar keer "bijna" met haar hebt gekust. Dat is toch pure mindfuck. Ik zou in ieder geval voor duidelijkheid gaan, want je komt zo niks verder |
![]() |
|
Als ze niet verder wil, is het echt het slimste om contact te breken. Anders ga je verwachtingen van elkaar opbouwen die je allebei niet waar kan maken. Dan krijg je uiteindelijk een liefde-haat verhouding (het bekende ik kan niet met en niet zonder je), dat vreet enorm veel energie van jullie allebei. Zie dan nog maar eens het contact te breken. Het is echt heel gek, ik weet het uit ervaring, je zit constant te ruziën maar je wil niet uit elkaar, omdat jullie allebei ergens hopen dat het weer wordt zoals "vroeger". Als je niet op 1 lijn zit over een relatie, dan is dit wat je te wachten staat als je geen contact breekt (of op 1 lijn probeert te komen).
In sommige gevallen kun je geen contact breken omdat je elkaar te vaak ziet bijv omdat je bij elkaar in dezelfde klas zit. Dan zou ik op zoek gaan naar een afknapper. Dan word je niet langer gehinderd door die gevoelens. Het klinkt waarschijnlijk gek, maar onderschat het effect hiervan, als het lukt, niet... Als dat ook niet helpt, dan zit er maar 1 ding op. Afleiding zoeken.
Laatst gewijzigd op 06-09-2011 om 11:04. |
![]() |
||
Citaat:
ik begrijp precies wat je bedoelt ik heb het ook.. al een paar keer gehad en dan zo afgewezen worden is best stom.. maar ik zou zeggen probeere met haar te praten en probeer uit te vinden wat je echt maar dan ook echt voor haar voelt!! sterkte.. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Parasaaitamol met codeine #1820 Trimm Trabb | 500 | 27-04-2013 11:53 | |
Liefde & Relatie |
Afgewezen, maar.. saturday | 47 | 16-07-2006 19:17 | |
Seksualiteit |
( voor meisjes) Hoe reageer je op een teleurstellende lengte? Optima | 106 | 09-01-2005 12:29 | |
Psychologie |
buiten elke groep vallen... Gothic | 44 | 06-09-2004 21:21 | |
Verhalen & Gedichten |
gevoelens brokendream | 11 | 02-06-2004 15:20 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! Nona | 500 | 08-04-2004 17:00 |