Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ZO. Rust is weer een beetje wedergekeerd. Het blijft op de achtergrond wel spelen, maar ik ben er niet meer 24/7 mee bezig....
Introductie was wel aardig... Vooral heel erg achttienjarig. Veel mensen komen net van de havo af en zijn dus ongeveer vier jaar jonger dan ik ben. Dat is heel erg goed te merken, imo zijn ze vooral bezig met massagedrag te vertonen, indruk maken op elkaar en vooral niet af willen doen voor de ander. Dat zijn dingen die niet aan mij besteed zijn, dus ik vond het wel enigszins vermoeiend. Gelukkig kon ik tussendoor lekker bij mijn vriendje zijn <3 Afgelopen drie dagen hebben we allebei heel erg vakantie gehad, dus veel op de bank gehangen, series gekeken, lekker gekletst. Het is vreemd om te ervaren dat ik dit nu een week doe en dat ik niet naar hui shoef. Donderdagavond zijn we naar de afsluiting van de intro geweest op de oude markt en het was heel vreemd om samen uit te gaan en samen naar huis te gaan, zonder te denken 'oh, kut, morgne moet ik naar huis.'. Dat is sowieso wel mijn algemene gevoel, want als ik hier was, deden we vaker niks anders dan in bed/op de bank liggen en vakantievieren. Dus dat is niet zo vreemd, geloof ik. Volgende week gaat het beginnen, want dan moet ik naar school en hij gaat weer werken, dus dan begint het echte leven weer en ik ben benieuwd hoe dat gaat bevallen.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
M'n beste vriendin blijkt over allerlei dingen tegen me gelogen te hebben. En op het berichtje of ze tijd had om erover te praten, omdat ik er erg mee zit, kreeg ik alleen terug dat ze nog niet wist of ze het er wel over wilde hebben.
Joy ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ontopic: Ik weet het allemaal niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
And we're up for round 2!!! Er zijn bij mijn ma uitzaaiingen geconstateerd, in ruggenwervel en mogelijk ook hersenvlies. Al wat rest: max 2 bestralingen tegen de pijn. En dan is het einde oefening. Opgegeven, game over. Wat er uiteindelijk met alle behandelingen bereikt is: minder dan 1 jaar levensverlenging, en dan niet eens met kwaliteit van leven... Mijn vriendin is een rots in de branding, maar door haar opleiding kan ze nu niet hier zijn. En daar baal ik wel van. Vrijdag zie ik haar weer. Het is een weekend relatie, en ik begin nu te merken dat ik haar meer nodig heb, dan mogelijk is. Fuck dat. Kutkanker. Ik hoop dat ik niet al te zeer aan mijn vriendin ga hangen, want of dat gezond is voor de relatie...
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ja, ware het niet dat ik de enige familie ben die er voor opdraait. Daarom ben ik ook zo bang dat ik teveel aan mijn vriendin ga hangen. Voor mijn ma is het nog het ergste, want die is nog helemaal niet klaar om te gaan. Die wil geloof ik eerst nog mijn kinderen meemaken. Maar dat gaat nog even niet gebeuren
![]() Familierelaties zijn kut hier. Ik had nu graag een grote familie om me heen gehad. Maar goed. Ik ga maar gewoon weer mijn best doen. Al heb ik geen flauw benul waar ik mijn best voor moet doen, ik heb dit allemaal nog niet meegemaakt. Ik zou niet eens weten wat ik allemaal moet doen voor een uitvaart. Maar tnx ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over dat je te veel aan je vriendin gaat hangen. De meeste mensen zijn het er wel over eens dat je flink wat 'hang' mag hebben in zulke moeilijke periodes! Sjonge, zeg, als het nu niet kan, wanneer dan wel? En er komen ook heus periodes waarin je vriendin jou juist meer nodig zal hebben dan andersom. Sterkte..! |
![]() |
|
Verwijderd
|
tnx mensen.
![]() Het is prettiger om hier wat stoom af te blazen. Mijn vriendin staat achter me, ze is militair verpleegkundige, dus weet op zich wel hoe het in elkaar steekt. En ja, ik kan op haar steunen, absoluut. Maar ik voel me dan net een last. Volgens mij weet ze wel dat ik daar een beetje onzeker over ben, maar meer dan er voor me zijn, kan ze niet. |
![]() |
|
Sterkte LA.
![]() ot: nog 2 dagen dan is hij hier! ik ben heel blij, maar weet ook totaal niet wat ik moet verwachten van onze samen-leef-in-Nederland situatie. vindt hij wel een baan, misschien vindt hij het maar stom hier en wil hij weer terug...en dan hangt het idee van 'wat over een jaar?' boven onze hoofden. hij heeft gezegd een jaar in nederland te willen blijven en dan ook wel een tijdje in schotland te willen wonen. maar stel ik vind een leuke baan hier, of ik wil niet naar schotland? hoe gaat dat dan met onze relatie? het is nogal ver in de toekomst kijken, dus het heeft eigenlijk geen zin om erover na te denken, maar af en toe komt die gedachte toch naar boven. ![]()
|
ja idd veel sterkte komende tijd LA..
ot: laatste tijd veel samen geweest en dat was leuk! Hij is leuk! En echt de mooiste van de hele wereld ![]() en omg de seks is altijd zo geweldig, hij is zó sexy!
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
LA: Sterkte zeg! Zal niet meevallen..
Maar je meid zal er ongetwijfeld wel voor je zijn en het zou niet vreemd zijn hoor, als je haar als 'houvast' ziet. In zo'n situatie is het heel begrijpelijk dat je extra aan iemand 'gaat hangen'. Ik zou persoonlijk wel mijn vriendenkring ook dicht bij me houden.Het is namelijk erg vervelend als je leven alleen maar bestaat uit jou en je vriendin. Een 'social life' is vreemd genoeg erg belangrijk, al zou je op sommige momenten het liefst weg willen kruipen of willen schuilen in je partner zijn/haar armen. OT: Vreemd genoeg, best goed. ^^ Wel wat opmerkingen gekregen over ons "kleffe gedoe", maar we trekken ons er niks van aan. ![]() Op het moment spreken we elkaar al meer dan anderhalve maand iedere dag, via facebook en het is nog altijd interessant. ![]() Aan de andere kant ben ik dan weer wel een beetje 'angstig'.. Het zou namelijk niet de eerste keer zijn dat het via internet helemaal über is en het IRL werkelijk zuigt. >.> Maar daar moet ik me niet al te druk om maken.. Alles op z'n tijd, niks overhaasten, en tegen de tijd dat de vakantie weer begint zien we weer wat er gaat gebeuren. ^^ Hopelijk niks dan goeds.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als dit allemaal achter de rug is (ik moet komende maand verhuizen, hoorde ik gister, en een van mijn arbeidscontracten loopt af, datzelfde moment, en taptoe Rotterdam komt eraan, in dezelfde periode) gaan mijn meisje en ik op vakantie. We hebben al een paar opties besproken, van Turkije, tot India, tot een vrijwilligers vakantie met gehandicapte mensen.
Ik had me geen zorgen moeten maken over mijn vriendin, dat was niet heel erg fair van me. Ik weet stiekem ook wel dat het goed zit. Maar zulke dingen geven je toch een knauw. |
![]() |
|
![]() |
@L.A:
Jezus.... Wat verschrikkelijk dat je dit door moet maken. Het zal een druk geven op de relatie, maar als jullie er allemaal goed door heen komen, zegt dat ook heel veel. Echt veel sterkte gewenst!!! ![]() ![]() Ot: Ze mist me, ze houdt van me, maar als ze me ziet, krijgt ze een vervelend gevoel over zich heen. Ze ziet ook dat de spanning in mij, door de medicijnen of wat dan ook. Het geeft een druk op de relatie. Ze voelde zich wel rot daardoor, omdat ze niet zo gezellig was. De situatie maakt mij ook onzeker en dat voelt niet prettig. Positieve is wel dat er meer rust in mijn kop zit, schoolwerk af is, me stages in orde zijn voor dit schooljaar en ik bijna helemaal bij ben. Moet nog formeel nog één dingetje doen wat als voorwaarde geldt voor de eindstage, maar je krijgt er geen credits voor. Dus op dat moment ben ik wel trots op mijzelf, dat ik een keer makkelijk een deadline gehaald heb en niet alles op het laatste moment heb hoeven doen. ![]() |
![]() |
|
My god, ik heb een jongen ontmoet via internet en daar 1x mee afgesproken en die loopt me nu toch een potje te claimen. Hij doet alsof ik een labiel pubertje ben, terwijl hij bij alles wat ik doe meteen tegen de muren opspringt. Laat maar hoor.
![]()
|
![]() |
Totaal iets anders, maar goed...
Voor een werkstuk moest ik twee formuliertjes invullen met handtekening/paraaf van mentrix. De formuliertjes hebben geen grote waarde, het is meer iets voor de bijlagen. Aangezien ik daar veels te laat mee kwam, heb ik het zelf maar gefaked. Ik had nog wel contact opgenomen met mijn mentrix, maar ze was denk ik op vakantie en vergeten. Dus ik heb het toen maar ingeleverd, omdat ik die punten heel hard nodig hebt, Ik moet volgend jaar mijn diploma echt hebben, want anders gaat het mij veel geld kosten, dus om die reden zocht ik deze uitweg. Maar goed, ik heb er nu best wel spijt van. Ik heb nu echt het gevoel dat ik mijn mentrix en de school aan het naaien ben. En wat als de school erachter komt....Ik weet dat andere studenten het ook soms doen, en die hebben zelfs hun punten voor gekregen. Maar ik voel me er even helemaal niet lekker bij en het liefst wil ik ook dat mijn werkstuk wordt teruggetrokken en dat ik eerlijk ben naar mijn mentrix. Maar ja, ik wil ook geen slapende honden wakker maken, waardoor ik straks in een molen terecht kom waar ik niet in wil bevinden. En om dit met mijn vriendin te bespreken... Bah...lekker handig allemaal. Echt een wanhoopsdaad, past niet bij mij. ps. over 20 dagen krijg ik de uitslag! |
![]() |
|
|