Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik eet nu wel alle vis. Ik vind het niet bijzonder lekker ofzo, maar het gaat. Bij ons in huis moet je ook maar gewoon eten wat de inkopers hebben gekocht
![]() Maar nee, ik kook geen vis voor je, want ik hou dus zelf niet van vis! Maar eet je echt he le maal geen vlees? Waarom niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Kip is wel lekker, mits ik het niet hoef te kluiven, want dat vind ik niks.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Grappig dat het over korsetten gaat, de titel. Ik had laatst nog bijna een korset gekocht. Maar ik heb bijna geen gelegenheid om het aan te doen en het kost meer dan ik in een maand aan eten of in 6 maanden aan kleding uitgeef normaal.
Hoewel ik nog veel minder aan eten uit zou geven als ik het had gekocht, omdat er geen eten in me past als ik het aanheb. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En wraps zijn niet voor avondeten, hoor ik ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tuurlijk zijn wraps wel avondeten. Noem het anders burrito's en zet ze nog even in de oven. Of doe taco's. |
![]() |
||
Citaat:
Btw, vandaag voor de 2e keer op rij (want teveel gemaakt) mijn eigen verzonnen prutje gegeten. Gehakt, uitje, rode paprika, gekruide aardappelpartjes, craime fraiche , tomatenpuree een hele zooi kruiden en dan lekker laten pruttelen. nomnomnomnommmm.
|
![]() |
|
|