Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee nee. Het is denk ik een misverstandje. Ik had een vriendin van mij, die ook een vriendin is van haar, een beloofd om haar te trakteren na school. Dus dacht ik van, waarom zou ik haar ook niet meevragen? Het was niet de bedoeling om dat te doen, maar het kwam ineens in me op. Oja, ik heb al zo'n 2 weken niets van me laten horen, dus stalken doe ik niet denk ik.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ja, dat is dus wel tricken. Je wist dat ze niet met jou alleen wilde zijn dus heb je er maar iets anders van gemaakt. Zij weet namelijk helemaal niet dat het een "afspraakje" is, want dan had ze niet toegezegd. Een "afspraakje" is namelijk samen op een date gaan, which is exactly wat zij niet wilde, namelijk: met jou alleen zijn.
Je hebt haar dus getrickt en dan gebruik je ook nog eens die andere vriendin voor je eigen stalkerige doeleinden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Een afspraakje met vrienden erbij vind ik ok, maar het beste is om later een afspraakje alleen met haar te maken. Ten tweede moet je gewoon jezelf blijven en geen dingen doen die niet natuurlijk overkomen. Ik zou zelf afknappen als een jongen te veel zijn best deed om indruk op me te maken. Jezelf zijn = Cool!
|
![]() |
||
Citaat:
Waarom zou hij dan niet mogen proberen om haar mening over hem te beïnvloeden in een setting waar zij niets op tegen heeft?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het feit dat 'ie haar pas zo ver heeft gekregen überhaupt een "afspraakje" te maken toen hij er meerdere mensen bij betrok is toch ook wel een hint? Hij moet het vooral zelf weten, hoor, wat mij betreft heeft hij het "recht" om het zo vaak te proberen als 'ie wil, maar ik wil alleen even zeggen dat het er echt niet beter op gaat worden op deze manier. En nog even iets kleins: Over het algemeen wordt een mening niet meer op zo'n positieve manier beïnvloed als er al zulke duidelijke afwijzingen zijn geweest. But oh well, miracles happen, I guess. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Koppige mensen bereik je niet door harder te schreeuwen, als je rustig blijft en ze jouw visie laat zien heb je nog een kans dat ze "oh ja" denken.
|
Verwijderd
|
Ik ben volledig depressief nu, ik was op het afspraakje plots waren er een paar onverwachte vriendinnen van die vriendin, en ik heb met mijn drankjes tegen een glazen deur gelopen, iedereen lacht me uit, joepiee. Wat nu? Wat moet ze nu wel van me denken. Moet ik nu vragen voor morgen enkel wij 2. Ik weet geen weg meer met mezelf. Dat uitlachen is niets, dat is normaal. Maar vanbinnen ben ik zwaar gekleineerd. Ik wil mijn status terug opkrikken bij haar.
|
![]() |
|
Verdergaan met je leven en dat mens laten zitten. Als ze graag op een afspraakje met je had gewild had ze die vriendinnen niet meegenomen. Oh en je moet ook je niet drukmaken over dat ze je uitlachten, dat is toch niet meer terug te nemen, en hoe harder je probeert om je 'cool' weer terug te krijgen, hoe erger je jezelf voor schut zet.
Misschien moet je minder hard je best doen en meer afwachten? Meisjes houden niet zo van jongens die de hele tijd achter ze aanlopen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Afspraak vergeten in het ziekenhuis Verwijderd | 21 | 20-12-2009 13:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Thom de Graaf stapt op [ontwikkelingen] WillKillForSex | 302 | 28-03-2005 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Afspraak op Utrecht CS Een Tweeling | 88 | 30-08-2004 20:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Afspraak maken bij de dokter Hakkie | 35 | 19-04-2004 12:11 | |
Liefde & Relatie |
1e afspraakje scholiertjee | 43 | 06-12-2003 17:14 | |
De Kantine |
Wat doe je aan een huisgenoot die zich niet aan afspraken houdt? Snufje | 59 | 11-11-2003 10:05 |