Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2011, 17:28
Verwijderd
Hey, ik ben 16 jaar oud en ik heb binnenkort een afspraakje met een meisje waar ik op verliefd ben en nog 1 of 2 gemeenschappelijke vriendinnen. Het is de bedoeling dat we na school iets drinken. Ik wil natuurlijk wat indruk op haar maken en wat interesse opwekken Tips?
Advertentie
Oud 12-09-2011, 17:34
Verwijderd
Naar de bios of bowlen?
(Hier is volgens mij een speciale topic voor)
Oud 12-09-2011, 17:35
Edelweiss
Edelweiss is offline
Waarom gaan jullie niet wat met z'n tweeën doen?
Oud 12-09-2011, 17:41
EZBlade
EZBlade is offline
Is het dat ene meisje?
Oud 12-09-2011, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Is het dat ene meisje?
zoja: meteen afzeggen...
Oud 12-09-2011, 19:18
Verwijderd
Ja dat ene meisje. Ik heb ook nog een ander klein probleempje. Ik ben nooit een pussy geweest in mijn leven, ik durf veel en sta voor veel open. Nu, ik vind bier niet zo lekker, maar soms drink ik het op feestjes. Maar sinds 2 weken geleden of zo heb ik me voorgenomen om bier zo veel mogelijk te vermijden, enkel op uiterste gelegenheden. Ik wil zo veel mogelijk gezond leven. Om tot de essentie te komen: als ik op dat afspraakje een cola vraag i.p.v. een biertje, zal ze me dan een pussy vinden en me niet meer willen of? En nog steeds tips graag
Oud 12-09-2011, 19:21
Daantjer
Daantjer is offline
Nee, waarom zou ze je een pussy vinden, je hoeft toch niet perse bier te drinken??
Oud 12-09-2011, 19:21
Verwijderd
Oja, het is enkel iets drinken waarschijnlijk. Misschien daarna nog wat wandelen, maar ik denk gwn wat drinken en wat kletsen.
Oud 12-09-2011, 19:22
Verwijderd
Dank je voor die dranktip zat er gewoon mee in.
Oud 12-09-2011, 19:24
EZBlade
EZBlade is offline
Haha waarom?
Al bestel je tomatensap, als jij dat toch lekker vindt.
Oud 12-09-2011, 19:29
Verwijderd
Haha ja, inderdaad dat vind ik ook nog iemand bepaalde tips of zo, dingen die ik zeker niet mag doen en dingen die ik wel moet doen?
Oud 12-09-2011, 20:07
DmCraanen
DmCraanen is offline
Holy shit niet weer
Wees gewoon jezelf man, als dat niet goed genoeg is dan pech. Als je wat met haar wilt wil je toch ook niet de hele relatie lang een rolletje spelen?
warhoofd.
Oud 12-09-2011, 20:15
Verwijderd
sorry, dat lijkt me het beste ja
Oud 12-09-2011, 21:34
Verwijderd
Oud 13-09-2011, 06:22
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ze zal je hoe dan ook een enge stalker vinden, dus lijkt het me niet echt dat het veel uitmaakt wat je drinkt.
Oud 13-09-2011, 07:25
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik wil zo veel mogelijk gezond leven. Om tot de essentie te komen: als ik op dat afspraakje een cola vraag i.p.v. een biertje . . .
Oud 13-09-2011, 10:19
Verwijderd
Jezus, jij weer? Laat dat meisje nou met rust.. Je hebt haar al moeten tricken om een "afspraakje" met haar te krijgen, want ze wilde niet eens met jou alleen zijn.

Oh en err, dat gezeur over bier en cola. Seriously? Damn.
Oud 13-09-2011, 11:04
EZBlade
EZBlade is offline
Cola is alles behalve gezond
Oud 13-09-2011, 14:09
DmCraanen
DmCraanen is offline
Overigens, je zei dat die chick sowieso geen afspraak wilde maken....en toen hebben wij jou geadviseerd het van haar uit te laten gaan en dat vond je wel een strak plan. Heb je dat nog opgevolgd of ben jij degene die vroeg of ze na school wat wilde drinken?
Oud 13-09-2011, 15:37
Em.
Em. is offline
Als je bier bestelt omdat je bang bent als een 'pussy' over te komen, is dat imo laffer dan gewoon een cola bestellen. Zeker als je je er nu al druk om maakt.

En kun je je niet beter richten op haar vergeten / een ander meisje zoeken?
Oud 13-09-2011, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Je hebt haar al moeten tricken om een "afspraakje" met haar te krijgen, want ze wilde niet eens met jou alleen zijn.
'Tricken', nee. Hier is wat ik vroeg: Hey, zin om vrijdag na school iets te gaan drinken? Nee, geen trick man.
Oud 13-09-2011, 16:42
EZBlade
EZBlade is offline
En wat zei ze daarop, want daarop is heel het woord tricken gebasseerd
Oud 13-09-2011, 18:06
DmCraanen
DmCraanen is offline
Citaat:
'Tricken', nee. Hier is wat ik vroeg: Hey, zin om vrijdag na school iets te gaan drinken?
En daarmee beantwoord je ook mijn vraag - je blijft haar ook gewoon lastigvallen en dus neem ik aan dat ze het alleen maar doet om van je gezeur af te zijn. Kappen met dat obsessieve gestalk.
Oud 13-09-2011, 19:31
Verwijderd
Nee nee. Het is denk ik een misverstandje. Ik had een vriendin van mij, die ook een vriendin is van haar, een beloofd om haar te trakteren na school. Dus dacht ik van, waarom zou ik haar ook niet meevragen? Het was niet de bedoeling om dat te doen, maar het kwam ineens in me op. Oja, ik heb al zo'n 2 weken niets van me laten horen, dus stalken doe ik niet denk ik.
Oud 13-09-2011, 23:26
Lente
Lente is offline
Advertentie
Oud 14-09-2011, 06:25
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Nee nee. Het is denk ik een misverstandje. Ik had een vriendin van mij, die ook een vriendin is van haar, een beloofd om haar te trakteren na school. Dus dacht ik van, waarom zou ik haar ook niet meevragen? Het was niet de bedoeling om dat te doen, maar het kwam ineens in me op. Oja, ik heb al zo'n 2 weken niets van me laten horen, dus stalken doe ik niet denk ik.
Dus gaan jullie nu met zn 2en of zit je ook nog vast aan die vriendin van dr?
Oud 14-09-2011, 06:30
Verwijderd
Kzit nog vast met die vriendin.
Oud 14-09-2011, 07:15
Verwijderd
Ja, dat is dus wel tricken. Je wist dat ze niet met jou alleen wilde zijn dus heb je er maar iets anders van gemaakt. Zij weet namelijk helemaal niet dat het een "afspraakje" is, want dan had ze niet toegezegd. Een "afspraakje" is namelijk samen op een date gaan, which is exactly wat zij niet wilde, namelijk: met jou alleen zijn.

Je hebt haar dus getrickt en dan gebruik je ook nog eens die andere vriendin voor je eigen stalkerige doeleinden.
Oud 14-09-2011, 12:07
Verwijderd
Nee hoor. Toch niet. En ik stalk niet. Helemaal niet.
Oud 14-09-2011, 12:38
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ja, dat is dus wel tricken. Je wist dat ze niet met jou alleen wilde zijn dus heb je er maar iets anders van gemaakt. Zij weet namelijk helemaal niet dat het een "afspraakje" is, want dan had ze niet toegezegd. Een "afspraakje" is namelijk samen op een date gaan, which is exactly wat zij niet wilde, namelijk: met jou alleen zijn.

Je hebt haar dus getrickt en dan gebruik je ook nog eens die andere vriendin voor je eigen stalkerige doeleinden.
Oud 14-09-2011, 12:49
Verwijderd
?
Oud 14-09-2011, 20:24
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Nee hoor. Toch niet. En ik stalk niet. Helemaal niet.
Ojawel. Nee je stalkt niet, dat niet, maar dat eerste wel.
Oud 14-09-2011, 21:43
honkballertje
honkballertje is offline
Ik moet Syori in dit geval toch echt gelijk geven. Ze wilt niet alleen samen met hem zijn --> een date zit er niet in, want ze heeft geen intresse. Om dat dan alsnog een soort van te bereiken door te doen alsof je voor de gezelligheid even wat gaat drinken met meerdere mensen, maar het stiekem toch als date ziet, maakt het uhm... apart.
Oud 15-09-2011, 06:22
Verwijderd
Ja OK, maar dat was ook niet de bedoeling. Wat moet ik doen, vragen of enkel wij 2 iets gaan doen?
Oud 15-09-2011, 07:04
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Ja OK, maar dat was ook niet de bedoeling. Wat moet ik doen, vragen of enkel wij 2 iets gaan doen?
Als je een date met haar wilt, ja
Oud 15-09-2011, 07:20
EZBlade
EZBlade is offline
Maar niet voor dit afspraakje, want dan heb je ruzie met die andere vriendin
Oud 15-09-2011, 07:26
Erikavg
Erikavg is offline
Een afspraakje met vrienden erbij vind ik ok, maar het beste is om later een afspraakje alleen met haar te maken. Ten tweede moet je gewoon jezelf blijven en geen dingen doen die niet natuurlijk overkomen. Ik zou zelf afknappen als een jongen te veel zijn best deed om indruk op me te maken. Jezelf zijn = Cool!
Oud 15-09-2011, 12:31
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
?
Dat meisje is toch ook niet achterlijk en weet dat hij haar leuk/interessant vindt. Als ze dan toezegt mee te gaan met hem en wat anderen doet ze dat bewust, Bovendien vindt ze hem dus blijkbaar niet zo vreselijk dat ze niet bij hem in de buurt wil zijn in haar vrije tijd.
Waarom zou hij dan niet mogen proberen om haar mening over hem te beïnvloeden in een setting waar zij niets op tegen heeft?
Oud 15-09-2011, 13:23
zsg
zsg is offline
hey anders neem jij ook twee vrienden mee ofso..
of een familie lid die rond jou leeftijd is..
en weetje.. je moet wel gewoon jezelf blijven hoor..
ze moet je maar nemen zoals je bent!
good luck
Oud 15-09-2011, 16:34
Verwijderd
Nou dit is de info die ik nodig heb, bedankt. Dus niet de hele tijd vooral met haar alleen praten, maar gewoon met de hele groep.
Oud 16-09-2011, 06:31
Verwijderd
Citaat:
Dat meisje is toch ook niet achterlijk en weet dat hij haar leuk/interessant vindt. Als ze dan toezegt mee te gaan met hem en wat anderen doet ze dat bewust, Bovendien vindt ze hem dus blijkbaar niet zo vreselijk dat ze niet bij hem in de buurt wil zijn in haar vrije tijd.
Waarom zou hij dan niet mogen proberen om haar mening over hem te beïnvloeden in een setting waar zij niets op tegen heeft?
Ja, nou als het zo is als hij het al die tijd heeft verteld, wil ze sowieso niet met hem alleen zijn en heeft ze niet positief gereageerd toen de TS haar vertelde over zijn gevoelens. Dat zijn op zich al vrij duidelijke hints. Dat ze hem niet uit de weg gaat alsof 'ie een enge ziekte heeft, heeft daar mijns inziens weinig mee te maken. Ik ga ook mannen niet compleet ontwijken als ze me toevallig leuk vinden, dus met meerdere mensen afspreken zou ik wel doen, want dat is een stuk "veiliger".

Het feit dat 'ie haar pas zo ver heeft gekregen überhaupt een "afspraakje" te maken toen hij er meerdere mensen bij betrok is toch ook wel een hint?

Hij moet het vooral zelf weten, hoor, wat mij betreft heeft hij het "recht" om het zo vaak te proberen als 'ie wil, maar ik wil alleen even zeggen dat het er echt niet beter op gaat worden op deze manier.

En nog even iets kleins: Over het algemeen wordt een mening niet meer op zo'n positieve manier beïnvloed als er al zulke duidelijke afwijzingen zijn geweest. But oh well, miracles happen, I guess.
Oud 16-09-2011, 07:26
Daantjer
Daantjer is offline
Ze wil je gewoon niet, daar kun je niks aan veranderen.
Oud 16-09-2011, 09:50
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Syori: lees nu dat stukje eens terug en daarna het stuk waarom ik facepalmde. Nogal een verschil in reactie/toon niet?
Oud 16-09-2011, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Syori: lees nu dat stukje eens terug en daarna het stuk waarom ik facepalmde. Nogal een verschil in reactie/toon niet?
Ja, weet je waarom dat verschil in toon er is? Omdat dit al het tweede topic is waarin 'ie over hetzelfde issue (hetzelfde meisje) aan het zeuren is en meerdere mensen al meerdere malen op de (volgens jou) "normale" toon hebben gereageerd, maar hij het constant blijft negeren. Het eerste topic zat waarschijnlijk vol met antwoorden die hij niet wilde horen (zoals dat van mij) en vandaar dit tweede topic. Het verschil in toon is in dit geval omdat ik het tegen jou had, en niet meer tegen hem, want jij bent geen irritant persoon met een metalen plaat voor je hoofd. Overigens had ik dat wat ik hierboven heb gezegd al eens precies zo uitgelegd voor de TS, maar soit.
Oud 16-09-2011, 14:38
Verwijderd
3e of 4e topic zelfs.

Edit: 6e.
Oud 16-09-2011, 15:20
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ja, weet je waarom dat verschil in toon er is? Omdat dit al het tweede topic is waarin 'ie over hetzelfde issue (hetzelfde meisje) aan het zeuren is en meerdere mensen al meerdere malen op de (volgens jou) "normale" toon hebben gereageerd, maar hij het constant blijft negeren. Het eerste topic zat waarschijnlijk vol met antwoorden die hij niet wilde horen (zoals dat van mij) en vandaar dit tweede topic. Het verschil in toon is in dit geval omdat ik het tegen jou had, en niet meer tegen hem, want jij bent geen irritant persoon met een metalen plaat voor je hoofd. Overigens had ik dat wat ik hierboven heb gezegd al eens precies zo uitgelegd voor de TS, maar soit.
Dan kan je toch beter niet meer reageren, ipv deze situatie uit z'n context trekken?
Koppige mensen bereik je niet door harder te schreeuwen, als je rustig blijft en ze jouw visie laat zien heb je nog een kans dat ze "oh ja" denken.
Oud 16-09-2011, 16:32
Verwijderd
Ik ben volledig depressief nu, ik was op het afspraakje plots waren er een paar onverwachte vriendinnen van die vriendin, en ik heb met mijn drankjes tegen een glazen deur gelopen, iedereen lacht me uit, joepiee. Wat nu? Wat moet ze nu wel van me denken. Moet ik nu vragen voor morgen enkel wij 2. Ik weet geen weg meer met mezelf. Dat uitlachen is niets, dat is normaal. Maar vanbinnen ben ik zwaar gekleineerd. Ik wil mijn status terug opkrikken bij haar.
Oud 16-09-2011, 16:38
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Verdergaan met je leven en dat mens laten zitten. Als ze graag op een afspraakje met je had gewild had ze die vriendinnen niet meegenomen. Oh en je moet ook je niet drukmaken over dat ze je uitlachten, dat is toch niet meer terug te nemen, en hoe harder je probeert om je 'cool' weer terug te krijgen, hoe erger je jezelf voor schut zet.
Misschien moet je minder hard je best doen en meer afwachten? Meisjes houden niet zo van jongens die de hele tijd achter ze aanlopen.
Oud 16-09-2011, 16:48
Verwijderd
Nee, zij had die vriendinnen niet meegenomen die vriendin van mij wel. En ik kan niet afwachten, het maakt me kapot vanbinnen. Ik moet een positief teken zien.
Oud 16-09-2011, 16:58
Lente
Lente is offline
haha wtf neem jezelf niet zo serieus
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten