![]() |
|
Je kunt je ook wat minder aanstellen.
![]()
|
Ik raad je aan om gewoon het prikje in je tandvlees te doorstaan. Als ze goed prikken, voel je er amper of niks van en als het een minder fijne plek is, dan is het ook zo weer weg.
Als je helemaal verdoofd wordt, dan ben je ook een week suf en kun je niet echt naar school enzo. Ik heb bij de kaakchirurg mijn verstandskies eruit laten halen (die zat nog helemaal in het tandvlees en kwam dus nog niet door) en toen die wond genezen was, heb ik een kaakoperatie gehad en die was met narcose. Ik kon gewoon een week lang alleen maar slapen. de 2e week moest ik ook nog verder bij bewust-zijn komen en daarna kon ik pas weer naar school. Dit verschilt wel sterk per persoon! |
![]() |
|
ik ben 18 en heb deze zomer ook m'n verstandskiezen laten trekken. mij zeiden ze dat het best was onder volledige narcose te gaan aangezien ze er alle vier erg dringend uit moesten.bij plaatselijk moet je ze per twee laten trekken en heb je dus dubbele last...
je krijgt een infuus om je verdoving te laten werken :-) ze spuiten het daar in en nog geen drie tellen later lig je zalig te slapen.! kom je rustig wakker zonder pijn, en die verdoving werkt lekker door voor de rest van de dag. het is dagkliniek en savonds als je een beetje geslapen hebt, mag je gewoon naar huis! kben eigenlijk erg blij dat ik onder volledige narcose alles heb laten doen, een week later ondervond ik niets meer van last! :-) ik kon terug alles eten dan ook! en idd ik kom uit belgie en hier doen ze het meer onder volledige narcose ... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb er wel eens wat over gelezen dat als je verstandskiezen getrokken worden dat er dan inderdaad zenuwen beschadigd kunnen raken. Dit schijnt echter niet zo vaak voor te komen en kennelijk ook weer gewoon te herstellen
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb ze eruit laten halen bij de kaakchirurg, ze moesten ook eruit worden gesneden
Dit is gebeurd onder plaatselijke verdoving dus met een prik. Ik zou niet weten waarom dit onder algehele narcose zou gebeuren, aangezien het echt een kleine ingrijping is en ik er niets geen last van heb gehad. Misschien kun je vragen of het onder plaatselijke verdoving kan aangezien je in Belgie woont!? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Het gebeurt inderdaad een enkele keer dat de zenuw in de onderkaak beschadigd wordt bij het verdoven of het trekken, maar dat komt maar zelden voor en de zenuw herstelt zichzelf ook vrijwel altijd weer (kan wel een paar maanden duren). Ik zou me er niet druk om maken!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
eten na verstandskiezen trekken/snijden poetic_tragedy | 24 | 21-02-2019 21:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
Waar verstandskiezen trekken? anjali | 3 | 21-02-2009 00:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
verstandskiezen @Moon | 6 | 14-07-2005 00:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Verstandskiezen trekken jesjah | 1 | 25-02-2004 15:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vraagje over narcose + verstandskiezen trekken... Verwijderd | 32 | 24-04-2003 19:01 |