Als het niet goed in je huis past, dan kan het niet.

In mijn vorige huis lieten we ze ook altijd alleen komen, dan kan je beter kijken of je het klikt met de mensen die al in het huis wonen.
Citaat:
En ik ken evenveel gezinnen met 1 kind als gezinnen met 3 kinderen, denk ik. En dan dus nog wat vrouwen die geen kinderen krijgen, ik geloof best dat dat aantal hoger is dan het aantal vrouwen die 4 kinderen krijgen.
|
Echt waar?

Ik ken echt maar één gezin met één kind en echt duisent met drie. Heel veel met twee (maar meer met drie) en ook een paar met vier.
Citaat:
Bij een vriendin van me in huis is één van de standaardhospiteervragen 'welk lettertype gebruik je meestal' en als je dan arial of TNR noemt dan is dat een minpunt want dan ben je ongeïnspireerd 
Bij mijn zwager in huis was één van de standaardvragen 'ben je homo' en dan maakte het niet uit of het antwoord ja of nee was, zo lang het maar niet 'gatverdamme natuurlijk niet' was ofzo, dat vond ik dan wel weer slim 
|
Ik kan me dan nog wel voorstellen dat comic sans fout is.

Als ik mensen wil leren kennen dan probeer ik ook een beetje een verhaal uit te lokken door bv te vragen wat hun genantste verhaal is oid. En of ze openstaan voor malle dingen door iets te vragen als 'als jij mee zou doen aan de oh oh cherso auditie, wat zou je dan doen?' Als mensen dan zeggen doe ik niet aan mee, dan is dat lame. Als we met een oplossing komen waardoor ze overduidelijk wel/niet worden gekozen door de cherso's dan vind is dat prima, want dan weet je dat ze een beetje meegaan en niet zo afkappen bij gekke vragen, dat ze wat opener zijn oid.