Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() het feit dat ik dronken ben doet er niet toe, het zijn stuk voor stuk topfoto's ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het over het algemeen prima als meetingfoto's gepost worden, maar een foto waarop iedereen, al dan niet met glimmende kop, een cocktail in z'n hand heeft is inderdaad gewoon niet zo handig om openbaar op internet te hebben slingeren. Ondanks dat het eigenlijk niets betekent, het kan gewoon verkeerd geïnterpreteerd worden.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er zijn mensen die liever geen foto's op internet hebben, en ik heb geen zin om uit te zoeken welke dan wel mogen. Als iemand anders daar wel zin in heeft, moet ie dat maar lekker doen. Maar ik word er een beetje moe van dat men altijd lijkt te vinden dat er foto's gepost moeten worden na een meet. Als ik een feestje heb gehad, ben ik toch ook niet verplicht daar foto's van te delen? Dan had je er dus maar bij moeten zijn, inderdaad. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij (en anderen met jou) vindt dit, ik vind dat. Agree to disagree? Welnee. Facepalmen maar en ga maar lekker herhalen wat al eerder gezegd is. Ik was niet uit op een discussie. Ik wilde alleen kenbaar maken dat ik het wat weird vind. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is alleen vanaf het begin gevraagd om foto's, en we zeiden nee. En over de foto's is ook niet/nauwelijks iets gezegd. Maar fijn dat jullie allemaal zo nieuwsgierig en betrokken zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En djiez, zoals je misschien hebt kunnen concluderen had ik nog niet gelezen wat Rationeel zei toen ik mijn reactie gaf. Pff. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, dit is het meettopic, waar het logisch is dat er nagepraat wordt, zeker gezien we op de meet allemaal nogal ver heen waren en er weinig na te praten viel. Als je het vervelend vindt om 'gegiechel' over hoe leuk het was, aan te moeten horen/te moeten lezen, moet je gewoon uit het topic wegblijven, vind ik.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|