Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2011, 17:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik vond het allemaal maar saai.

He maar, een enkele foto als sfeerimpressie zou leuk zijn. desnoods zonder gezichten! Vroeger werden meetingfoto's gewoon gepost, waarom de laatste tijd niet meer?
Oud 19-09-2011, 18:23
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Rivka naamzoek je make-upremoverpads staan nog hier!
Dat dacht ik al ja!

Oh trouwens, ik heb helemaal geen foto's gekregen! Absinthe naamzoek!
Oud 19-09-2011, 18:24
Verwijderd
Citaat:

He maar, een enkele foto als sfeerimpressie zou leuk zijn. desnoods zonder gezichten! Vroeger werden meetingfoto's gewoon gepost, waarom de laatste tijd niet meer?
Ook zonder gezichten zijn mensen nog wel te herkennen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2011, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Dat dacht ik al ja!

Oh trouwens, ik heb helemaal geen foto's gekregen! Absinthe naamzoek!
Dan moet je haar even je e-mailadres pm'en.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2011, 18:31
Verwijderd
Geen foto's?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2011, 19:04
Verwijderd
Niet voor afwezigen
Met citaat reageren
Oud 19-09-2011, 21:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Martin had het niet erg gevonden als hij op een andere manier kleding had uitgewisseld met mijn vriendje
Met citaat reageren
Oud 19-09-2011, 21:57
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik vond jou trouwens superlief en tof Lorelei!

En sann ook, dat ik sigaretten van haar mocht
Ik vond het ook erg gaaf dat jij er weer een keer bij was!
Oud 19-09-2011, 23:13
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Martin had het niet erg gevonden als hij op een andere manier kleding had uitgewisseld met mijn vriendje
Ik ken je vriendje niet maar ik denk dat ik daar inderdaad de voorkeur aan geef ja.
Oud 20-09-2011, 07:42
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

ik heb liever niet te veel foto's van mezelf rondslingeren op het internet, en al helemaal niet van een dronken mezelf. ik kreeg van de week opeens een pm van iemand die geïnteresseerd was in een huis dat ik vorig jaar bezichtigd heb; ik wil zo niet gevonden kunnen worden

het feit dat ik dronken ben doet er niet toe, het zijn stuk voor stuk topfoto's
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 07:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ken je vriendje niet maar ik denk dat ik daar inderdaad de voorkeur aan geef ja.
Dacht ik wel. Hij is een heel knappe vent hoor!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 08:45
Verwijderd
Ik vind het over het algemeen prima als meetingfoto's gepost worden, maar een foto waarop iedereen, al dan niet met glimmende kop, een cocktail in z'n hand heeft is inderdaad gewoon niet zo handig om openbaar op internet te hebben slingeren. Ondanks dat het eigenlijk niets betekent, het kan gewoon verkeerd geïnterpreteerd worden.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 08:48
Verwijderd
Eerlijk gezegd vind ik dat foto-embargo maar een beetje flauw. That being said; dat had ik ook gevonden als ik er zelf wél bij was geweest.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 09:09
Rationeel
Rationeel is offline
flauw? mag ik aub zelf bepalen wat er wel of niet met foto's van mij wordt gedaan?
als je wilt weten hoe het was, dan had je er maar moeten zijn
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 09:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Het adagium "Ik kon/wilde/mocht er niet bij zijn, maar gelukkig hebben we de foto's nog" is voorgoed verleden tijd
Oud 20-09-2011, 09:14
Verwijderd
Als er weer een meet komt die gewoon in een park of op een terras is, mogen er van mij best weer meetfoto's op internet
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 09:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Sarah vindt mijn huis een lelijk decor
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Sarah vindt mijn huis een lelijk decor
Je hebt een mooi huis ik vind de flessen sterke drank niet zo'n gepast decor
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 09:17
Verwijderd
Misschien moeten we bij de volgende meet eerst wat foto's maken waarop iedereen thee drinkt en blokjes kaas eet.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 09:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Jullie hadden toch eerst braaf taart gegeten voordat jullie aan de cocktails gingen? Zijn dáár geen foto's van?
Verwijderd
Citaat:
Misschien moeten we bij de volgende meet eerst wat foto's maken waarop iedereen thee drinkt en blokjes kaas eet.
Of taart eet
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
flauw? mag ik aub zelf bepalen wat er wel of niet met foto's van mij wordt gedaan?
Oh, maar ik heb niet echt drang om ze te zien. Alleen dat krampachtige gedoe van "had je er maar bij moeten zijn", please hoor
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 09:21
Verwijderd
overdrijven is ook een vak dobbie
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 09:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je hebt een mooi huis ik vind de flessen sterke drank niet zo'n gepast decor

Mja, de keuken is ook niet zo'n toonbeeld van esthetiek, ik snap het wel
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 09:22
Verwijderd
Citaat:
overdrijven is ook een vak dobbie
Ik overdrijf toch niet? Ik zeg net dat ik er hetzelfde over zou zeggen als ik er wél bij was geweest
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 09:23
Verwijderd
Het 'krampachtig gedoe' noemen is toch aardig overdrijven
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 09:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Lorelei en Rationeel, jullie cocktailshaker staat hier nog!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 10:12
Lorelei
Lorelei is offline
Ja, klopt! Die willen we wel ooit weer terug.. lekker cocktails drinken thuis
Oud 20-09-2011, 10:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat kan natuurlijk! Maar jullie wonen niet ver toch?
Willen jullie ook nog wat citroenen en limoenen terug?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Oh, maar ik heb niet echt drang om ze te zien. Alleen dat krampachtige gedoe van "had je er maar bij moeten zijn", please hoor

Er zijn mensen die liever geen foto's op internet hebben, en ik heb geen zin om uit te zoeken welke dan wel mogen. Als iemand anders daar wel zin in heeft, moet ie dat maar lekker doen. Maar ik word er een beetje moe van dat men altijd lijkt te vinden dat er foto's gepost moeten worden na een meet. Als ik een feestje heb gehad, ben ik toch ook niet verplicht daar foto's van te delen? Dan had je er dus maar bij moeten zijn, inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 14:10
Carn
Carn is offline
nou dobie, begin maar alvast een fo-scho-com-leaks.org voor complete transparantie!
Oud 20-09-2011, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Eerlijk gezegd vind ik dat foto-embargo maar een beetje flauw. That being said; dat had ik ook gevonden als ik er zelf wél bij was geweest.
Citaat:
precies wat Rationeel zegt dus.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 17:47
Verwijderd
Citaat:

Er zijn mensen die liever geen foto's op internet hebben, en ik heb geen zin om uit te zoeken welke dan wel mogen. Als iemand anders daar wel zin in heeft, moet ie dat maar lekker doen. Maar ik word er een beetje moe van dat men altijd lijkt te vinden dat er foto's gepost moeten worden na een meet. Als ik een feestje heb gehad, ben ik toch ook niet verplicht daar foto's van te delen? Dan had je er dus maar bij moeten zijn, inderdaad.
Daarnaast staat het iedereen vrij die wél foto's wil posten om de rest er gewoon af te knippen!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 18:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mag ik even zeggen: OMG, die stewardessen foto.
Oud 20-09-2011, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Mag ik even zeggen: OMG, die stewardessen foto.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 19:14
Verwijderd
Citaat:

Wat loop je zuur te facepalmen dan? Heb ik dat echt verdiend?

Jij (en anderen met jou) vindt dit, ik vind dat. Agree to disagree? Welnee. Facepalmen maar en ga maar lekker herhalen wat al eerder gezegd is. Ik was niet uit op een discussie. Ik wilde alleen kenbaar maken dat ik het wat weird vind.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Als ik een feestje heb gehad, ben ik toch ook niet verplicht daar foto's van te delen? Dan had je er dus maar bij moeten zijn, inderdaad.
Dit is meer als op een feestje zijn, met een groepje iets gaan doen, dan weer beneden komen, heel hard gaan giechelen en 'HAHAHAHIHIHIH OMG DAT WAS LEUK ZEG' roepen, en als iemand dan vraagt wat er was beledigd zeggen dat hij 'er dan maar bij had moeten zijn' want 'we zijn toch niet verplicht om alles te vertellen wat we doen'. /care verder, hoor, maar dan moet je ook niet opkijken als mensen een wenkbrauw optrekken.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 19:21
Verwijderd
Citaat:
nou dobie, begin maar alvast een fo-scho-com-leaks.org voor complete transparantie!
Ik hoef die foto's niet te zien hoor, been there done that en het is niet eens leuk als je er niet bij bent geweest
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Dit is meer als op een feestje zijn, met een groepje iets gaan doen, dan weer beneden komen, heel hard gaan giechelen en 'HAHAHAHIHIHIH OMG DAT WAS LEUK ZEG' roepen, en als iemand dan vraagt wat er was beledigd zeggen dat hij 'er dan maar bij had moeten zijn' want 'we zijn toch niet verplicht om alles te vertellen wat we doen'. /care verder, hoor, maar dan moet je ook niet opkijken als mensen een wenkbrauw optrekken.
Wat een nonvergelijking
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Hoezo, we hebben bijna geen geen inside-opmerkingen of -jokes gemaakt.
Er is alleen vanaf het begin gevraagd om foto's, en we zeiden nee. En over de foto's is ook niet/nauwelijks iets gezegd.

Maar fijn dat jullie allemaal zo nieuwsgierig en betrokken zijn
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Wat loop je zuur te facepalmen dan? Heb ik dat echt verdiend?

Jij (en anderen met jou) vindt dit, ik vind dat. Agree to disagree? Welnee. Facepalmen maar en ga maar lekker herhalen wat al eerder gezegd is. Ik was niet uit op een discussie. Ik wilde alleen kenbaar maken dat ik het wat weird vind.
Dan moet je het niet kenbaar maken, als je niet tegen discussie kan.
En djiez, zoals je misschien hebt kunnen concluderen had ik nog niet gelezen wat Rationeel zei toen ik mijn reactie gaf. Pff.
Met citaat reageren
Carn
Carn is offline
Citaat:
ja, maar betreffende foto-vragers waren niet eens op t feestje!
Oud 20-09-2011, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Ik hoef die foto's niet te zien hoor, been there done that en het is niet eens leuk als je er niet bij bent geweest

Citaat:
Wat een nonvergelijking
Hoezo? Een forum is toch net zo'n publieke plaats als een feestje, er gelden gewoon de gebruikelijke sociale omgangsvormen.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 19:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat een gekke discussie.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 19:29
Verwijderd
Nou ja, dit is het meettopic, waar het logisch is dat er nagepraat wordt, zeker gezien we op de meet allemaal nogal ver heen waren en er weinig na te praten viel. Als je het vervelend vindt om 'gegiechel' over hoe leuk het was, aan te moeten horen/te moeten lezen, moet je gewoon uit het topic wegblijven, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 19:30
Verwijderd
Citaat:
ja, maar betreffende foto-vragers waren niet eens op t feestje!
Jawel, het feestje is in de vergelijking het forum.

Citaat:
Hoezo, we hebben bijna geen geen inside-opmerkingen of -jokes gemaakt.
Er is alleen vanaf het begin gevraagd om foto's, en we zeiden nee. En over de foto's is ook niet/nauwelijks iets gezegd.

Maar fijn dat jullie allemaal zo niewsgierig en betrokken zijn
Ik kan niet voor de rest spreken, maar ik ben niet zozeer nieuwsgierig en betrokken als verbaasd dat men zo gepikeerd reageert.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 19:30
Verwijderd
en het gaat over foto's, verder kun je hier prima bijlezen hoe die avond er zo'n beetje uitgezien heeft.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 19:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
Jawel, het feestje is in de vergelijking het forum.
of het forum is een zooi rijtjeshuizen (topics) en mensen waren blijkbaar niet op t feestje bij de overburen! etc blablabla
Verwijderd
En wat verwachten jullie trouwens uberhaupt allemaal van de foto's? Ik heb ze dan wel (nog) niet gezien, maar wat is er zo boeiend aan om een groepje drinkende forummers te zien?
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Wat een gekke discussie.
qft
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten