| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh, jonge, een keer. Heb ik me echt doodgelachen. Elton John was op bezoek bij The Osbournes, en hij wilde Ozzy een of andere ketting geven. Maar Ozzy deed echt enorm geschokt omdat hij hem ECHT niet wilde aannemen Dat gezicht en die reactie van hem ![]() naja, je moest het zien. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb er weleens naar gezocht, maar kon het zelf niet vinden. HAHAHAHA, alsof hij een of ander bezeten object krijgt ![]()
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Met je handen eten? Heb ik jou ook een vork gegeven?
![]() Ter achtergrond: Martin had taart mee genomen op de meeting en iedereen stond in een kringetje rond de tafel met een bordje taart in z'n handen en er lagen plastic vorken op tafel dus ik heb sommige mensen een vork gegeven! |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wil ook konijnen. Of een hamster. Of een baby. |
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Dat weet ik eigenlijk niet
. Na een half uur zeggen we zeg maar doei tegen de mensen waarmee we écht geen klik hebben. Maar kennelijk had 1 vereniging een verplichte avond vandaag waardoor er dus (gelukkig) sowieso een hele groep mensen heeft afgezegd. En er waren nog een aantal niet op komen dagen, dus het kwam neer op een acceptabel aantal.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Bij ons doet onze nestor dat
.Hij houdt een chill verhaaltje van: Ja, we willen jullie niet onnodig lang ophouden, dat is voor jullie ook vervelend. De mensen die we nu hebben uitgekozen hebben wij gewoon net even meer een klik mee, maar ik weet zeker dat jullie allemaal binnen no-time een kamer gaan vinden! En dan noemt hij de mensen op die mogen blijven, en de rest gaat dan. |
|
|
||
|
Citaat:
.
|
|
|
Verwijderd
|
Nee, we zijn dubbelgemengd
![]() Onze nestor regelt gewoon huiszaken. Wordt het niet ook wel huisoudste genoemd ofzo? Hij doet zeg maar dingen zoals de huisrekening regelen, zorgen dat als jij iets koopt voor het huis dat je het geld terug krijgt, als het internet het niet doet hoort hij dat te fixen, dat soort dingen! |
|
|
||
|
Citaat:
![]()
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|