| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Maar eigenlijk heb ik hier geen zin in, want deze 'discussies' zijn toch altijd hetzelfde. Er is inderdaad een groep die ietsje te hard aan Apple hangt, maar er is ook een (grotere) groep die net ietsje te hard op Apple inhakt. Daarnaast heb je ook mensen (zoals ik) die er wat pragmatischer mee omgaan.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kom op joh, die hardware is precies dezelfde stapel waar andere fabrikanten ook uit putten. Met dezelfde kwaaltjes en kuurtjes. Alleen betaal je er bij Apple de hoofdprijs voor. |
|
|
|
|
|
Ik moet hier zo om lachen:
De inhoud in combinatie met de knulligheid van de muziek en de tekst, de passie van de zanger en het feit dat het zo'n catchy nummer is, maken het bizar grappig. Vooral 1:28.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb hem nu ehh 1 maand maar wat een fijn ding <3
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oei. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Mijn bijdrage aan de discussie: ik heb geen Mac maar een PC zodat ik, als er iets kapot gaat of ik gewoon wil upgraden, Para of een van haar hardwarevrienden kan bellen, zodat die kunnen zeggen hoe het zit en ik voor een paar tientjes een nieuw stuk hardware kan kopen en dat erin kan stoppen, in plaats van dat ik iedere vier jaar een nieuwe computer moet kopen.
Daar heb ik wel voor over dat het "moeilijker" te gebruiken is.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nu? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tel dat op bij de gebruikerservaringen van deskundigen wat betreft relatief recente Windows-versies en concludeer dat jij er toch heus naast zit wat betreft rechtvaardiging. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben nu wel weer klaar. Het is aan de lezertjes thuis maar te bepalen wie ze op de blauwe ogen geloven, eah
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Het is natuurlijk ook grotendeels een kwestie van persoonlijke voorkeuren. Maar daarom stoor ik me eraan dat zoveel Applefans PC-gebruikers zien als ouderwetse mensen die minder van computers afweten. Wat, omdat ze een machine hebben die moeilijker te gebruiken is?
Ik ervaar trouwens heel weinig verschil in het dagelijks gebruik van software tussen Apple en Windows; het is alleen qua hardware dat PC gewoon veel handiger is.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tenzij ik natuurlijk cruciale "voorkeuren" over het hoofd zie. Maar goed, tot op heden heb ik nog niemand iets horen zeggen waar ik van denk "Yeah, daar valt wat voor te zeggen." Ik houd me dan ook aanbevolen als je wat weet
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik stoor me trouwens ook aan sommige Apple-fans hoor. Kijk maar eens in het Show je Apple-topic op GoT. Daar is gewoon bijna een groepsdruk om telkens weer nieuw Apple-spul te kopen Zo van "hé, heb jij nog een iPad 1, wanneer koop je de tweede versie?". Ik zeg ook niet dat Apple superieur is, het voldoet gewoon beter aan mijn wensen, en dat weet ik zelf het beste, niet Dobermann. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten tweede: dat is gewoon een hele verzameling van factoren en is verder eigenlijk ook helemaal niet van belang. Het gaat erom dat je mensen vrijlaat in hun keuze en niet als een zwerm dolle bijen om onduidelijke redenen op hen in gaat steken. Want dit gehak op Apple heeft niks meer met rationele argumenten te maken, het is gewoon kuddegedrag en hakken om het hakken, meer niet. Eigenlijk is het tot op zekere hoogte wel vergelijkbaar met het gehak op religie van een deel van de forumers hier, iets waar ik me soms ook werkelijk scheel aan loop te ergeren. |
|
|
|
||
|
Citaat:
De voornaamste reden dat de looks geen meerwaarde zijn, is trouwens dat Macs helemaal niet mooier zijn dan PC's. Gewoon niet.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heel simpel; jij stelt dat Apple beter aansluit op jouw behoeftes. Dan moeten er een paar behoeftes zijn die de doorslag geven. Vertel me eens welke? |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Anyway; het principe blijft hetzelfde. Je kunt exact hetzelfde met "de rest". Alleen meer. Dat wil nog niet zeggen dat het per se moet of dat het een stuk complexer is. En nou ja, ik heb vrijwel nul /care voor looks. Ik wil gewoon de meeste performance, mogelijkheden en vrijheid voor mijn euro. En dan heb je bij Apple, de iPad 2 uitgezonderd als dat produkt in je scheur zit, domweg niets te zoeken. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|