Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2011, 10:49
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Van bleekselderij gaan ze lekker ruiken <3
Konijnen, ja? Maar konijnen ruiken toch sowieso wel lekker naar, nouja, konijn en stro enzo?
Oud 21-09-2011, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Konijnen, ja? Maar konijnen ruiken toch sowieso wel lekker naar, nouja, konijn en stro enzo?
Ja, meestal ruiken ze inderdaad gewoon naar hooi, maar met bleekselderij ruiken ze naar hooi en groentensoep!
Oud 21-09-2011, 10:50
Verwijderd
Konijnen hebben zo'n lekkere typische konijnengeur
Oud 21-09-2011, 10:51
Verwijderd
Ik heb mijn nicht ook even gevraagd over haar cavia's.
Citaat:
ze krijgen 2 keer per dag groente zoiezo. Met 4 cavias meestal ongeveer een halve komkommer in stukjes en dan nog een paprika
Citaat:
of een andere groente of fruit sochtends en savonds een keer. En vaak ook restjes van de groentes die ik gebruik bij mijn eten
Verwijderd
Citaat:
Ja, meestal ruiken ze inderdaad gewoon naar hooi, maar met bleekselderij ruiken ze naar hooi en groentensoep!
Schrödinger
Schrödinger is offline
Katten > konijnen
Oud 21-09-2011, 10:54
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh . Ja dat zou best kunnen, ik heb al een tijdje geen konijnen meer. Ik heb cavia's, das al druk zat .

Citaat:
Konijnen hebben zo'n lekkere typische konijnengeur
Ja hè, heerlijk is dat <3.

Citaat:
Ik heb mijn nicht ook even gevraagd over haar cavia's.
Wauw . Dankjewel!
Oud 21-09-2011, 10:54
Verwijderd
Katten <3
Oud 21-09-2011, 10:56
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn cavia's (drie stuks) krijgen ook wel bijna elke dag wat vers. Meestal iets van de groente wat we zelf eten, en ik koop regelmatig een paar stronken witlof, omdat ze daar nou eenmaal gek op zijn. En appel. En er staat genoeg geschikt onkruid bij ons in de tuin, dus daar krijgen ze ook wat van.
Oud 21-09-2011, 10:56
Verwijderd
Ik denk dat ze bedoelt dat ze zowel 's ochtends als 's avonds een halve komkommer en een paprika krijgen, want ik heb haar ze wel eens zien voeren.

Mijn konijnen kregen vroeger altijd onze appelklokhuizen, twee per dag dus, maar dat mocht niet meer van de dierenarts want ze werden te dik
Oud 21-09-2011, 10:58
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik denk dat ze bedoelt dat ze zowel 's ochtends als 's avonds een halve komkommer en een paprika krijgen, want ik heb haar ze wel eens zien voeren.
Overigens vind ik paprika wel een aparte, want ik ken geen enkele cavia die dat echt lekker vindt. Rood en geel dan, groen vinden ze meestal wel te pruimen.
Oud 21-09-2011, 10:58
Verwijderd
Katten <3

Ik ga treinen doei liefjes!
Oud 21-09-2011, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Overigens vind ik paprika wel een aparte, want ik ken geen enkele cavia die dat echt lekker vindt. Rood en geel dan, groen vinden ze meestal wel te pruimen.
mjah, mijn konijnen laten het ook links liggen, maar al haar cavia's zijn er gek op en ze krijgen alle kleurtjes.
Oud 21-09-2011, 10:59
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Mijn konijnen kregen vroeger altijd onze appelklokhuizen, twee per dag dus, maar dat mocht niet meer van de dierenarts want ze werden te dik
Oei, ja, veel fruitsuiker idd .
Oud 21-09-2011, 11:00
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
mjah, mijn konijnen laten het ook links liggen, maar al haar cavia's zijn er gek op en ze krijgen alle kleurtjes.
Meestal vind ik paprika veel te lekker om aan mijn cavia's te geven . Ze houden ook meer van bitter (witlof dus, en andijvie), dus ze vinden het vast niet erg.
Oud 21-09-2011, 11:08
Verwijderd
Ik hoef nog maar één inschrijving te fixen en dan kunnen allebei mijn cursussen toch gewoon beginnen (nou ja, dan zijn er ook al twee afgevallen, maar anyway)
Ik hoop zo dat het lukt, en ik heb ook intens veel zin om weer met de cursussen te beginnen vanmiddag. En ik neem gewoon iets lekkers mee, onder het mom van 'zo beginnen we het theaterseizoen goed' maar dan is het stiekem gewoon omkoping
Oud 21-09-2011, 11:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oud 21-09-2011, 11:17
Verwijderd
UPDATE STORING - 21/09 09:15

Het netwerk probleem waar hollandsnieuwe en andere MVNO’s mee kampen is opgelost. Echter, doordat veel mensen tegelijk proberen te bellen en sms’en is er een soort file ontstaan in het netwerk waardoor veel klanten nog geen gebruik kunnen maken van onze service. Daarom worden nu mondjesmaat klanten geactiveerd op het netwerk. Verwachting is dat in de loop van de ochtend iedereen weer kan bellen.

oei een soort file.
Oud 21-09-2011, 11:19
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
ey kennen julie die gast nog, waar ik het eerder over had in een topic, die gast die me auto sleutels jatte, Die probeert nu tevergeefs weer vriendschap te sluiten, het antwoord ligt voor zich
Oud 21-09-2011, 11:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
UPDATE STORING - 21/09 09:15

Het netwerk probleem waar hollandsnieuwe en andere MVNO’s mee kampen is opgelost. Echter, doordat veel mensen tegelijk proberen te bellen en sms’en is er een soort file ontstaan in het netwerk waardoor veel klanten nog geen gebruik kunnen maken van onze service. Daarom worden nu mondjesmaat klanten geactiveerd op het netwerk. Verwachting is dat in de loop van de ochtend iedereen weer kan bellen.

oei een soort file.
prima omschrijving .
Oud 21-09-2011, 11:21
Uice
Uice is offline
Citaat:
ey kennen julie die gast nog, waar ik het eerder over had in een topic, die gast die me auto sleutels jatte, Die probeert nu tevergeefs weer vriendschap te sluiten, het antwoord ligt voor zich
Voor wie?
Oud 21-09-2011, 11:21
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik hoef nog maar één inschrijving te fixen en dan kunnen allebei mijn cursussen toch gewoon beginnen (nou ja, dan zijn er ook al twee afgevallen, maar anyway)
Ik hoop zo dat het lukt, en ik heb ook intens veel zin om weer met de cursussen te beginnen vanmiddag. En ik neem gewoon iets lekkers mee, onder het mom van 'zo beginnen we het theaterseizoen goed' maar dan is het stiekem gewoon omkoping
lekker paaien!
Oud 21-09-2011, 11:25
Verwijderd
Citaat:
O god, was jij dat? Ik zit al de hele tijd te denken dat je 14 bent. Of 12 ofzo.

Goed topic was dat. Klonk helemaal alsof het echt gebeurd was enzo
Oud 21-09-2011, 11:26
Rationeel
Rationeel is offline
leest er iemand überhaupt waar die jongen het allemaal over heeft?
Oud 21-09-2011, 11:26
Verwijderd
Citaat:
omg was jij dat
Oud 21-09-2011, 11:27
Verwijderd
Citaat:
ik lees het altijd wel, maar waar hij/zij het over heeft is me minder duidelijk!
Oud 21-09-2011, 11:29
Miekje*
Miekje* is offline
Tijd voor de les medisch Engels. Dag lui!
Oud 21-09-2011, 11:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
O god, was jij dat? Ik zit al de hele tijd te denken dat je 14 bent. Of 12 ofzo.

Link?
Oud 21-09-2011, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Jochem van Gelder doet Praatjesmakers hoor
Citaat:
En volgens mij ook nog een kinderprogramma
hider in the house favoriet bij sam.
Oud 21-09-2011, 11:41
Verwijderd
Citaat:

Sommige mensen zijn echt zo!
Oud 21-09-2011, 11:42
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nou, zo snel is er nog nooit iets gerepareerd, de douchevrouw is niet langer dan 30 seconden binnen geweest, haha.
Oud 21-09-2011, 11:44
CuwleMandarijn
Citaat:
Link?
topic is verwijdert, sinds het probleem opgelost was
Citaat:
omg was jij dat
ja dat was ik
Citaat:
wel degelijk, maar ik maak gewoon weinig topics, alleen als het egt nodig is,
Citaat:
O god, was jij dat? Ik zit al de hele tijd te denken dat je 14 bent. Of 12 ofzo
ik ben ook 14, de auto was van me pa, maar ik zat er meer achter en onder, dan hij , dus daarom had ik ook vaak de sleutels

[QUOTE=pic was dat. Klonk helemaal alsof het echt gebeurd was enzo [/QUOTE]
wel wordt nog gekker, tis ook egt gebeurd.
Citaat:
Voor wie?
het antwoord ligt voor zig, hij kan weten dat ik z'n budd never nooit meer wil worden,

Laatst gewijzigd op 21-09-2011 om 11:47. Reden: vingers vielen eraf
Oud 21-09-2011, 11:45
Carn
Carn is offline

nggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg
Oud 21-09-2011, 11:46
Verwijderd
Was er in dat autosleutelverhaal niet ook iets met een mes of een pistool ofzo?
Oud 21-09-2011, 11:48
Verwijderd
Oh man ik ga een beetje dood. Iets met onhoudbare situaties betreffende baby's met slaapproblemen. Kom er maar in met je grappige plaatje Carn
Oud 21-09-2011, 11:50
CuwleMandarijn
Citaat:
nggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg
whaha wtf hé. ik snap niet wat je bedoelt, maar ik moet wel lachen

Citaat:
Was er in dat autosleutelverhaal niet ook iets met een mes of een pistool ofzo?
ik nam een start pistool mee, omdat ik wel wist dat er chaos zou komen,
Oud 21-09-2011, 11:50
Verwijderd
beetje rum door het flesje

ahw maar ik vind het wel zielig voor je, en dan ben je ook nog eens zwanger. Lijkt mij niet te harden zwaar.
Oud 21-09-2011, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Oh man ik ga een beetje dood. Iets met onhoudbare situaties betreffende baby's met slaapproblemen. Kom er maar in met je grappige plaatje Carn
aw
Oud 21-09-2011, 11:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Laatste kermisdag, w00t!!
Oud 21-09-2011, 11:53
Verwijderd
Citaat:
beetje rum door het flesje

ahw maar ik vind het wel zielig voor je, en dan ben je ook nog eens zwanger. Lijkt mij niet te harden zwaar.
Dan zou ik de rum zelf moeten drinken. En daar zouden dan beide kinderen van meeprofiteren hmm. Kinderbescherming nietnaamzoek.
Mja daar heb ik verder weinig last van denk ik.
MAAR HET IS VAST EEN FASE.
Oud 21-09-2011, 11:53
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oud 21-09-2011, 11:54
Verwijderd
maar hoeveel uur slaapt hij dan ongeveer per dag? en als ie 's nachts wakker wordt heeft ie dan honger, of is er wat anders dan met hem?

Laatst gewijzigd op 21-09-2011 om 11:59. Reden: d/t fout omggggggggggg
Oud 21-09-2011, 11:56
Uice
Uice is offline
Citaat:
wel degelijk, maar ik maak gewoon weinig topics, alleen als het egt nodig is

Citaat:
het antwoord ligt voor zig, hij kan weten dat ik z'n budd never nooit meer wil worden,
Het is: spreekt voor zich.
Oud 21-09-2011, 11:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oud 21-09-2011, 11:58
CuwleMandarijn
Citaat:

Het is: spreekt voor zich.
inderdaad, ik ben niet dyslecktisch ofzo, maar soms typ ik zinnen anders dan ze zijn

Laatst gewijzigd op 21-09-2011 om 11:58. Reden: iemand stond achter me
Oud 21-09-2011, 11:58
Verwijderd
Ik denk steeds als ik CuwleMandarijn zie posten; hee, CreativeMusic is terug! Maar helaas
(en ik ben serieus benieuwd hoe het met haar gaat)
Oud 21-09-2011, 11:59
CuwleMandarijn
Citaat:
Ik denk steeds als ik CuwleMandarijn zie posten; hee, CreativeMusic is terug! Maar helaas
(en ik ben serieus benieuwd hoe het met haar gaat)
xD, echt waar?
Oud 21-09-2011, 12:00
Verwijderd
Citaat:
maar hoeveel uur slaapt hij dan ongeveer per dag? en als ie 's nachts wakker word heeft ie dan honger, of is er wat anders dan met hem?
Meestal slaapt hij overdag drie keer een klein uurtje. En als hij wakker wordt 's nachts is het niet per se van de honger. Ik weet niet waarom. Maar meestal slaapt hij dan vrij makkelijk weer in als ik hem even bij me neem. Is alleen alsnog vrij slopend als dat ieder uur gebeurt. En het huidige probleem is dus dat hij niet meer wil slapen. Wordt hysterisch als hij zijn bed ziet en is dan urenlang ontroostbaar, tot hij uiteindelijk instort en in je armen in slaap valt. Soms is hij wel gewoon blij en gaat hij zonder morren slapen, maar dat is de laatste week nog maar eens per dag.
Oud 21-09-2011, 12:01
Verwijderd
Citaat:
xD, echt waar?
nee, nep.
Oud 21-09-2011, 12:01
Verwijderd
Ik heb nu wel vet sterke bicepseseses van halve dagen rondsjouwen met een loodzwaar kind
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten