Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2011, 12:32
Verwijderd
chill boekje

Maar, ik heb geen vierkant bakblik met een lage rand voor brownies . Weet je of je brownies ook in een ovenschaal kan maken?

En ik heb ook een ontiegelijk heel erg faalboek voor bakken. De helft van de tijd staat er in de recepten: Koop een pakje en maak het
Advertentie
Oud 21-09-2011, 12:32
Verwijderd
Ik denk dat het altijd tegenvalt hoeveel mensen je regelmatig komen opzoeken als je langdurig in het ziekenhuis ligt. Dus niet één of twee keer op bezoek tijdens de eerste paar weken maar echt regelmatig en consequent tot je er weer uit mag. Ik zou dat ook maar bij een paar mensen doen, denk ik.
Oud 21-09-2011, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Wat een saaie hangdag is dit.
Oh, ja, eens. L vroeg aan me of ik mee ging om in de stad bier te drinken, maar ik had geen zin, want ik ben moe en morgen heb ik een wedstrijd voor de eer van mijn school. Maar nu doe ik helemaal niks, dat is eigenlijk helemaal niet leuk. Hm.
Oud 21-09-2011, 12:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Meh, geen zin om kleding te kopen :\
Oud 21-09-2011, 12:34
Verwijderd
Al denk ik ook dat er altijd een paar mensen zijn die juist veel vaker langskomen dan je had verwacht.
Oud 21-09-2011, 12:35
Verwijderd
En een paar die helemaal niet komen en dan heb je zoiets van 'noujazeg'.
Oud 21-09-2011, 12:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Misschien toch maar foto's gaan inplakken.
Oud 21-09-2011, 12:36
Verwijderd
Citaat:
chill boekje

Maar, ik heb geen vierkant bakblik met een lage rand voor brownies . Weet je of je brownies ook in een ovenschaal kan maken?

En ik heb ook een ontiegelijk heel erg faalboek voor bakken. De helft van de tijd staat er in de recepten: Koop een pakje en maak het
weet ik niet. gewoon proberen zou ik zeggen.

haha, dat is bij veel recepten op de ah-site ook zo. staat er in de ingredientenlijst: zakje mix voor x, pakje saus. Ehhh, ja.
Oud 21-09-2011, 12:36
Verwijderd
Ik heb toen ik heel lang ziek was van in totaal twee mensen een kaart gehad. En een daarvan was mijn oma. Dat vond ik toen best wel stom, maar ik was niet ziek genoeg om nooit meer naar school te komen, dus ik zag hun allemaal nog wel.
Het viel een paar mensen wel pas na twee maanden ziekte op dat ik ongeveer nooit op school was, dat was een beetje jammer. Maar dat waren geen vrienden.
Oud 21-09-2011, 12:37
Verwijderd
Van de AH begrijp ik het nog van een écht kookboek (alhoewel ik het nu geen echt kookboek meer vind ) verwachte ik dat niet echt
Oud 21-09-2011, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Ik heb toen ik heel lang ziek was van in totaal twee mensen een kaart gehad. En een daarvan was mijn oma. Dat vond ik toen best wel stom, maar ik was niet ziek genoeg om nooit meer naar school te komen, dus ik zag hun allemaal nog wel.
Het viel een paar mensen wel pas na twee maanden ziekte op dat ik ongeveer nooit op school was, dat was een beetje jammer. Maar dat waren geen vrienden.
Oh, dat heb ik inderdaad ook wel gehad, zo stom is dat
Oud 21-09-2011, 12:38
Verwijderd
Eigenlijk kun je je het beste instellen op dat alleen je moeder langskomt, dan kan het alleen maar meevallen
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Toen ik een paar jaar geleden een paar maanden erg ziek was is het me van sommige mensen ook erg tegengevallen hoe vaak ze kwamen/iets van zich lieten horen. Ik denk dat het heel lang duurde voor mensen door hadden dat het best erg was.
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat heb ik inderdaad ook wel gehad, zo stom is dat
Het is ook een beetje een wat-moet-ik-nu-zeggenmoment. "Hee, waarom was jij er niet de eerste drie uur?" "Errrr ik ben er al twee maanden maar drie uur per dag "
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Eigenlijk kun je je het beste instellen op dat alleen je moeder langskomt, dan kan het alleen maar meevallen
Oud 21-09-2011, 12:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja en mijn beste vriendin zat voor een half jaar in Amerika dat was wel even jammer.
Oud 21-09-2011, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Het is ook een beetje een wat-moet-ik-nu-zeggenmoment. "Hee, waarom was jij er niet de eerste drie uur?" "Errrr ik ben er al twee maanden maar drie uur per dag "

Ja inderdaad alleen begon ik altijd wel 's ochtends vroeg. En dan ging ik na 2 of 3 uurtjes naar huis, misschien dat het daarom ook wel minder opviel , met al die verschillende profielen.
Oud 21-09-2011, 12:40
Verwijderd
Citaat:

Ik heb drie oma's, dus ik krijg vast ook best wel veel kaarten als ik in het ziekenhuis kom.
Oud 21-09-2011, 12:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja inderdaad alleen begon ik altijd wel 's ochtends vroeg. En dan ging ik na 2 of 3 uurtjes naar huis, misschien dat het daarom ook wel minder opviel , met al die verschillende profielen.
Oja, dan valt het idd minder op! Ik studeerde al toen ik ziek werd, dus alle vrienden waarmee ik níet studeerde hadden het ook niet echt door.
Oud 21-09-2011, 12:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Ik heb drie oma's, dus ik krijg vast ook best wel veel kaarten als ik in het ziekenhuis kom.
Goed geregeld!
Oud 21-09-2011, 12:43
Verwijderd
Maar ik zat in de derde en had elke dag gewoon zes, zeven of acht klassikale lesuren. >:-(
Oud 21-09-2011, 12:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar ik zat in de derde en had elke dag gewoon zes, zeven of acht klassikale lesuren. >:-(
Oja dan is het gewoon lullig
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat veel zieke mensen hier trouwens :')
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat het altijd tegenvalt hoeveel mensen je regelmatig komen opzoeken als je langdurig in het ziekenhuis ligt. Dus niet één of twee keer op bezoek tijdens de eerste paar weken maar echt regelmatig en consequent tot je er weer uit mag. Ik zou dat ook maar bij een paar mensen doen, denk ik.
Oh ja bij langdurig ziekenhuis worden het er weer minder, maar dan verwacht ik nog steeds een stuk of 10. Maar als ik zeg, 3 weken in het ziekenhuis zou liggen dan denk ik dat er best heel veel mensen langs zouden komen De meeste maar 1x, maar toch.

Citaat:
Al denk ik ook dat er altijd een paar mensen zijn die juist veel vaker langskomen dan je had verwacht.
Denk ik ook

Citaat:
En een paar die helemaal niet komen en dan heb je zoiets van 'noujazeg'.
Uhu

Ik denk dat ik er van beide categorieën trouwens wel een paar kan bedenken.

Citaat:
Hm ja, ik denk dat mijn moeder helemaal niet heel veel langs zou komen. Of nou ja, dat is onaardig Maar ik denk dat ik vrienden heb die vaker zouden komen dan mijn moeder. Wel afhankelijk van waar ik in het ziekenhuis lig overigens. En hoe erg het is. Enzo.
Oud 21-09-2011, 12:45
Verwijderd
Citaat:
He wie dan?
Oud 21-09-2011, 12:46
Verwijderd
Toen ik een week in het ziekenhuis lag kwamen mijn moeder en schoonmoeder langs. Maar ik was ook niet ziek of zo.
Oud 21-09-2011, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Ik ben weer beter hoor!
Oud 21-09-2011, 12:47
Verwijderd
Ik ben ook weer beter denk ik
Oud 21-09-2011, 12:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
He wie dan?
Nou ja, nu even toevallig Apate, Listo en ik.

Citaat:
Ik ben weer beter hoor!
Gelukkig!! Ik ben wel weer semi-beter, of in elk geval beter dan toen
Uice
Uice is offline
Citaat:
Toen ik een week in het ziekenhuis lag kwamen mijn moeder en schoonmoeder langs. Maar ik was ook niet ziek of zo.
Je lag daar gewoon?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben ook weer beter denk ik
Je weet het niet zeker?
Oud 21-09-2011, 12:49
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oja, de Algemene Beschouwingen zijn begonnen Aanvaring tussen Wilders en Cohen

Wilders tegen Cohen: "U bent het poedeltje van de heer Rutte. U mag een keer keffen, u mag een keer tegen een boom aanplassen, maar als de heer Rutte thuis is, springt u bij hem op schoot."
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, nu even toevallig Apate, Listo en ik.

Oei, beterschap!
Verwijderd
Nee, eigenlijk niet er is een beetje een vage lijn, en ik durf eigenlijk niet 100% zeker te zeggen dat ik er geen last meer van heb. Maar in ieder geval gaat het wel veel beter dan eerder
Oud 21-09-2011, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Ohja, helemaal beter zijn is altijd moeilijk te bepalen. Ik had heel lang na mijn ziekte nog dat ik om tien uur echt heel erg moe was en wilde slapen, maar toen noemde ik mezelf al wel helemaal beter. En nu nog ben ik soms bang dat ik weer ziek word.
Oud 21-09-2011, 12:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oja, de Algemene Beschouwingen zijn begonnen Aanvaring tussen Wilders en Cohen

Wilders tegen Cohen: "U bent het poedeltje van de heer Rutte. U mag een keer keffen, u mag een keer tegen een boom aanplassen, maar als de heer Rutte thuis is, springt u bij hem op schoot."
Oi

Citaat:
Oei, beterschap!
Dankjewel

Citaat:
Nee, eigenlijk niet er is een beetje een vage lijn, en ik durf eigenlijk niet 100% zeker te zeggen dat ik er geen last meer van heb. Maar in ieder geval gaat het wel veel beter dan eerder
Mag ik vragen wat je hebt? (Of heb ik dat stiekem al een keer gevraagd en ben ik het helemaal vergeten..?)
Verwijderd
Citaat:
Je lag daar gewoon?
Min of meer! Het was vanwege een blijkbaar gevaarlijke bloeddruk, maar ik had nergens last van en voelde me primadebima. Ik zag er wel eng uit omdat ik infusen in beide armen had en zo'n zuurstofding in m'n neus.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ohja, helemaal beter zijn is altijd moeilijk te bepalen. Ik had heel lang na mijn ziekte nog dat ik om tien uur echt heel erg moe was en wilde slapen, maar toen noemde ik mezelf al wel helemaal beter. En nu nog ben ik soms bang dat ik weer ziek word.
En van jou ben ik dan ook wel een beetje nieuwsgierig wat je had/hebt
Oud 21-09-2011, 12:53
Verwijderd
In 2008 heb ik de ziekte van Lyme gehad, en omdat ik toen zelf de verkeerde beslissingen heb gemaakt heb ik daarna nog een burn-out gehad.

Al kreeg ik laatst mijn medisch dossier voor mijn huisarts hier en toen zag ik dat mijn huisarts het meer op een depressie vond lijken. Maar dat maakt niet uit verder

Apart is dat als je je eigen medisch dossier krijgt!
Oud 21-09-2011, 12:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
http://www.10380.08jn.thinkquest.nl/...de%20kamer.htm

"Je kunt niet zeggen ik wil in de 2de kamer, en dan kom je er in, nee.
Dan kom je echt niet zomaar in,zo als een oppas baantje, het is heel speciaal.
Nee je moet veel stemmen hebben, wel honderd duizend stemmen ong.
Wil je eens in de 2de kamer komen, wat heel zeldzaam is.
En ook al kun je op jouw stemmen,dan heb je nog heel weinig kans.
Dan heb je nog heel weinig kans om in de 2de kamer te komen.
En als je er in komt ben je gewoon heel goed, dan kan je het goed."
Verwijderd
Citaat:
En van jou ben ik dan ook wel een beetje nieuwsgierig wat je had/hebt
Weten ze niet. Waarschijnlijk een infectie die ik niet helemaal te boven ben gekomen. Misschien Q-koorts, misschien iets anders. Je zou het CVS kunnen noemen, maar dat klinkt zo dramatisch.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
In 2008 heb ik de ziekte van Lyme gehad, en omdat ik toen zelf de verkeerde beslissingen heb gemaakt heb ik daarna nog een burn-out gehad.

Al kreeg ik laatst mijn medisch dossier voor mijn huisarts hier en toen zag ik dat mijn huisarts het meer op een depressie vond lijken. Maar dat maakt niet uit verder

Oh vervelend zeg! Maar je bent daar wel helemaal van genezen?

En ja, dat lijkt me ook wel raar maar zou de mijne best eens willen lezen eigenlijk!
Oud 21-09-2011, 12:55
Verwijderd
Citaat:

Wat een goede site.
Oud 21-09-2011, 12:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Weten ze niet. Waarschijnlijk een infectie die ik niet helemaal te boven ben gekomen. Misschien Q-koorts, misschien iets anders. Je zou het CVS kunnen noemen, maar dat klinkt zo dramatisch.
Ahja, herkenbaar join the club
Oud 21-09-2011, 12:56
Verwijderd
van de Lyme denk ik wel, daar heb ik gewoon een antibiotica kuur voor gehad. Maar ik en mijn lichaam zijn nog lang niet altijd vriendjes jammer genoeg.
Oud 21-09-2011, 12:56
Verwijderd
Citaat:

Ahhw.
Oud 21-09-2011, 12:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
van de Lyme denk ik wel, daar heb ik gewoon een antibiotica kuur voor gehad. Maar ik en mijn lichaam zijn nog lang niet altijd vriendjes jammer genoeg.
Mja, ook dat is herkenbaar. Dat is balen hopelijk gaat dat wel weer gebeuren!
Verwijderd
Citaat:
En de 2de kamer is een heel groot gebouw, wel groter dan een kasteel.
Het lijkt wel een beetje op een kasteel. Maar wel wat moderner.
Maar het is eigenlijk wel een beetje groter als een kasteel.
En het zijn eigenlijk wel 3 gebouwen dus het was niet zomaar een gebouw.
Een oud gebouw dat vroeger gemaakt is en dat is ook het oudste.
Verwijderd
Citaat:

Oei nu wil ik ook mijn dossier. Bij mij hebben ze het gewoon opgestuurd naar m'n nieuwe huisarts. Hm. Ik neem aan dat je die gewoon mag inzien als je er om vraagt toch?
Oud 21-09-2011, 12:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Charmante foto's ook

Regels voor berichten