Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh mensen wat is werken toch fijn. Ik mag ontzettend boeiende essayvragen oplossen voor geld, en iemand heeft er ook daadwerkelijk iets aan als ik het goed doe. En de rest van de tijd mag ik puzzels oplossen of achtergrondinformatie lezen. <3333 De dagen worden steeds minder lang.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aan de andere kant had ik bij de eerste ook telkens het idee dat het bijna afgelopen was, dus wie weet. Hij is wel erg goed, sowieso de moeite waard ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Juh! En fijn dat er zoveel leuke homo's rondom jou dartelen!
Oh en ik dacht gisteravond dus: nou ik ga mooi halverwege de dag naar huis, ik heb het gehad met deze week. Maar eenmaal bezig dacht ik daar helemaal niet meer aan en vloog de dag voorbij. Nu ben ik alsnog kapot maar goed. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Weet ik
![]() Ik vind het alleen stom, want ik ben best een pietlut op werkgebied en dat weten ze hier, dus als ze nou eerst even na gaan denken WAAROM ik iets verkeerd doe. But noooo. Maar goed, ik vertel het d'r zondag ook nog wel even, dat ik hier niet echt van gediend ben, en dan is ze vast zo geschrokken dat ze het nooit meer doet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |