Advertentie | |
|
![]() |
|
Vroeger zat ik bij de schoolkrant. Daarin hadden we ook een kruiswoordpuzzel. Op een keer zat er een stuk papier in onze kopijbus. Het was de kruiswoordpuzzel, uitgescheurd. Hij was half ingevuld, en er stond heel groot met stift op geschreven: "VEEL TE KANKER MOEILIJK".
||
Citaat:
Noem eens een voorbeeld van het kruiswoordpuzzel niveau?
||
Citaat:
nog goede morgen iedereen
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
en dat is best vervelend ja, vooral als je ook geen vlees eet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Even een zeur aanstelleritis post hoor, maar grrrr wat moet ik mijn dagen ineens gaan plannen met die nieuwe medicijnen. Ik heb 2 medicijnen die ik niet tegelijkertijd in mag nemen en ze moeten allebei een half uur vóór het ontbijt, dat kost me dus 's ochtends een uur. Maargoed, die medicijnen had ik al, nu heb ik ook nog een medicijn erbij dat ik 3x per dag moet nemen mét eten. Fuck dat! Ik ben zo slecht in het plannen van wanneer ik eet en soms eet ik 4 keer op een dag en soms 2 keer en soms lunch ik om 12 uur en soms om 3 uur .Ik ga geheid heel vaak die pillen vergeten
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maargoed, heb je in je telefoonagenda een automatische herhaalfunctie? Want dan kun je voor de rest van het jaar alarmen instellen over welk medicijn en wel of niet eten, dat helpt misschien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat ik elke dag maar even opnieuw moet plannen wanneer ik ga eten en wanneer ik mijn medicijnen neem en dan de wekkertjes moet zetten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|