Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2011, 00:51
Uice
Uice is offline
Nu ja, naar bed maar weer. Welterusten, forum, met je topics, met je dingen.
Oud 25-09-2011, 00:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Lolz0rz @ die filmquiz en Lies Visschedijk en Susan Visser die elkaar de tering schreeuwen. <3

En trusten Uice, met je harses in je avatar.
Oud 25-09-2011, 00:54
Uice
Uice is offline
Die quiz is altijd veel te kankermakkelijk.
Oud 25-09-2011, 00:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Die quiz is altijd kankermakkelijk.
Dat klopt, ik erger me ook kapot aan de rest, maar ik vind Lies en Susan 2 ontzettend toffe wijven.
En Frank Lammers vind ik ook een sympathieke kerel. Jammer van Tygo Gernandtdt. En de vragen.

"Wat hebben Martin Scorseees en Robert De Nieroo met elkaar gemeen?" Antwoord C: Italie en New York. DUH!
Oud 25-09-2011, 00:56
Uice
Uice is offline
Vroeger zat ik bij de schoolkrant. Daarin hadden we ook een kruiswoordpuzzel. Op een keer zat er een stuk papier in onze kopijbus. Het was de kruiswoordpuzzel, uitgescheurd. Hij was half ingevuld, en er stond heel groot met stift op geschreven: "VEEL TE KANKER MOEILIJK".
Oud 25-09-2011, 00:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Lorelei en Rationeel, de titel is gefikst
Oud 25-09-2011, 00:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Vroeger zat ik bij de schoolkrant. Daarin hadden we ook een kruiswoordpuzzel. Op een keer zat er een stuk papier in onze kopijbus. Het was de kruiswoordpuzzel, uitgescheurd. Hij was half ingevuld, en er stond heel groot met stift op geschreven: "VEEL TE KANKER MOEILIJK".
:')
Noem eens een voorbeeld van het kruiswoordpuzzel niveau?
Oud 25-09-2011, 01:04
Uice
Uice is offline
Citaat:
:')
Noem eens een voorbeeld van het kruiswoordpuzzel niveau?
Gele vrucht in de bips: banaal.
Oud 25-09-2011, 01:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline

Goed, ik doe nog een sigaretje en dan ga ik pitten.
Oud 25-09-2011, 01:07
Verwijderd
Citaat:
Gele vrucht in de bips: banaal.
Oud 25-09-2011, 01:08
Verwijderd
Ik heb wat gemist denk ik.
Pierrot
Pierrot is offline
Ik heb nog een film te kijken!
Verwijderd

huhu
Oud 25-09-2011, 01:14
Verwijderd

noes
Oud 25-09-2011, 01:14
Verwijderd
Oud 25-09-2011, 01:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Weltrusten!
Oud 25-09-2011, 01:17
Verwijderd
Trusten!
Oud 25-09-2011, 01:18
Verwijderd
slaap lekker!
Oud 25-09-2011, 01:23
Verwijderd
Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe dit topic 's avonds echt zo'n 'slaap lekker, jij ook' topic wordt, en dan 's ochtends een 'goedemorgen' topic
Oud 25-09-2011, 01:27
Verwijderd
Citaat:
Today, I found out that the double spacing format in an essay refers to the space between each line, not the words. I've been pressing the space bar twice between each word all through high school and halfway through college. FML
Oud 25-09-2011, 01:29
Verwijderd
Wat een naar mannetje is die Swlabr geworden, zeg.

En welterusten iedereen!
Oud 25-09-2011, 01:30
Verwijderd
Wat ook een naam Swlabr

Weltrusten!
Oud 25-09-2011, 01:33
Verwijderd
Citaat:
Wat ook een naam Swlabr

Het staat voor 'she was like a bearded rainbow'.
Oud 25-09-2011, 01:35
Verwijderd
sorry!

Oh Veilige modus .

Waarom hebben ze de veilige modus niet wat uigebreider gemaakt. Of geven ze je een keuze van hoe uitgebreid je de veilige modus wil ?
Oud 25-09-2011, 01:50
Verwijderd
Welterusten allen!
Oud 25-09-2011, 02:17
Pierrot
Pierrot is offline
Ik was net in slaap gevallen bij de film. Slaapdronken hoorde ik wat gebeuren bij de deur van mijn kamer dus ik ging maar even kijken. Ik deed de deur open en toen rende er een muis mijn kamer IN. Godverdomme.
Oud 25-09-2011, 08:06
Verwijderd
Citaat:
Ik was net in slaap gevallen bij de film. Slaapdronken hoorde ik wat gebeuren bij de deur van mijn kamer dus ik ging maar even kijken. Ik deed de deur open en toen rende er een muis mijn kamer IN. Godverdomme.
Je avatar.

Goedemorgen, verder.
Oud 25-09-2011, 08:44
Verwijderd
Goeiemorgen
Oud 25-09-2011, 09:33
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Citaat:
'ik ben helemaal niet veranderd door de steroids'.

nee, je bent alleen een arrogante klootzak geworden. :')
whaha lol, jammer dat ik zoveel had gemist, ik had nog een gepakte dissende zin voor hem,

nog goede morgen iedereen
Oud 25-09-2011, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Ik heb Stephen Fry trouwens al ontmoet. Sorry dude, daar ben ik dus ook niet jaloers op.
*aanraak*

Zo, teruglezen was eens de moeite waard POE HEE
Oud 25-09-2011, 09:47
Verwijderd
ik heb best vaak zin in tosti's, terwijl ik helemaal geen ham en kaas lust
Oud 25-09-2011, 09:52
Verwijderd
Je bent toch weer zwanger?

Goedemorgen trouwens.
Oud 25-09-2011, 09:53
Verwijderd
Citaat:
ik heb best vaak zin in tosti's, terwijl ik helemaal geen ham en kaas lust
Misschien heb je dan eigenlijk zin in geroosterd brood?

En wtf @ geen kaas lusten
Oud 25-09-2011, 09:54
Verwijderd
Ik heb voor het eerst in maanden geslapen zonder een wekker te zetten en zonder dat ik de tijd direct kon zien
Oud 25-09-2011, 09:54
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oei, dat was een flinke roid rage!
Oud 25-09-2011, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Je bent toch weer zwanger?

Goedemorgen trouwens.
ja maar nietzwanger heb ik er ook 'last' van!
Citaat:
Misschien heb je dan eigenlijk zin in geroosterd brood?

En wtf @ geen kaas lusten
Nee, het gaat echt om tosti. taai geroosterd brood met hete zachte smoesj ertussen, gedoopt in curry.

en dat is best vervelend ja, vooral als je ook geen vlees eet.
Oud 25-09-2011, 10:05
Schrödinger
Schrödinger is offline
Vandaag het WK wielrennen. Spannend!
Oud 25-09-2011, 10:08
Verwijderd
Wat een hoop drakentopics op onzin de laatste tijd
Oud 25-09-2011, 10:09
Verwijderd
Even een zeur aanstelleritis post hoor, maar grrrr wat moet ik mijn dagen ineens gaan plannen met die nieuwe medicijnen. Ik heb 2 medicijnen die ik niet tegelijkertijd in mag nemen en ze moeten allebei een half uur vóór het ontbijt, dat kost me dus 's ochtends een uur. Maargoed, die medicijnen had ik al, nu heb ik ook nog een medicijn erbij dat ik 3x per dag moet nemen mét eten. Fuck dat! Ik ben zo slecht in het plannen van wanneer ik eet en soms eet ik 4 keer op een dag en soms 2 keer en soms lunch ik om 12 uur en soms om 3 uur .Ik ga geheid heel vaak die pillen vergeten
Oud 25-09-2011, 10:10
Uice
Uice is offline
Lust je geen énkele kaassoort, Gnork?
Oud 25-09-2011, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Lust je geen énkele kaassoort, Gnork?
Kwark! En hele kleine beetjes mozzarella. En dingen als ricotta en mascarpone, maar dat is niet echt kazig.
Ik eet wel gewoon pizza's heur, maar dan pulk ik er zoveel mogelijk kaas af.
Oud 25-09-2011, 10:15
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oh, dat lijkt me heel onhandig, zeker als je een kaaskop bent!
Oud 25-09-2011, 10:23
Verwijderd
jemineetje die darkiekurd toch.
Oud 25-09-2011, 10:26
Uice
Uice is offline
Citaat:
Kwark! En hele kleine beetjes mozzarella. En dingen als ricotta en mascarpone, maar dat is niet echt kazig.
Ik eet wel gewoon pizza's heur, maar dan pulk ik er zoveel mogelijk kaas af.
Dan kun je toch een fijne tosti maken met een klein beetje mozzarella, veel pesto en veel tomaat?
Oud 25-09-2011, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Even een zeur aanstelleritis post hoor, maar grrrr wat moet ik mijn dagen ineens gaan plannen met die nieuwe medicijnen. Ik heb 2 medicijnen die ik niet tegelijkertijd in mag nemen en ze moeten allebei een half uur vóór het ontbijt, dat kost me dus 's ochtends een uur. Maargoed, die medicijnen had ik al, nu heb ik ook nog een medicijn erbij dat ik 3x per dag moet nemen mét eten. Fuck dat! Ik ben zo slecht in het plannen van wanneer ik eet en soms eet ik 4 keer op een dag en soms 2 keer en soms lunch ik om 12 uur en soms om 3 uur .Ik ga geheid heel vaak die pillen vergeten
en dan denk jij er nog over na! Weet je hoeveel mensen gewoon eem hand pillen naar binnen gooien en wegspoelen ook al mag het niet tegelijk en dan werkt het dus niet goed of krijgen ze meer last van bijwerkingen.
Maargoed, heb je in je telefoonagenda een automatische herhaalfunctie? Want dan kun je voor de rest van het jaar alarmen instellen over welk medicijn en wel of niet eten, dat helpt misschien.
Oud 25-09-2011, 10:32
Verwijderd
Ricotta kan ook in een tosti
Oud 25-09-2011, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Dan kun je toch een fijne tosti maken met een klein beetje mozzarella, veel pesto en veel tomaat?
Dat is eigenlijk best een heel goed idee
Oud 25-09-2011, 10:37
Verwijderd
Citaat:
en dan denk jij er nog over na! Weet je hoeveel mensen gewoon eem hand pillen naar binnen gooien en wegspoelen ook al mag het niet tegelijk en dan werkt het dus niet goed of krijgen ze meer last van bijwerkingen.
Maargoed, heb je in je telefoonagenda een automatische herhaalfunctie? Want dan kun je voor de rest van het jaar alarmen instellen over welk medicijn en wel of niet eten, dat helpt misschien.
ja, het probleem is alleen dat ik nooit op dezelfde tijdstippen eet. De ene keer zit ik om 13 uur nog in de les, de andere keer moet ik om 13 uur eten omdat ik om 14 uur ergens moet zijn. De ene keer sta ik om 7 uur op, andere keer om 10. Soms moet ik vroeg avondeten omdat ik nog weg moet, een andere keer kan dat weer niet, of koken anderen voor mij...

Ik denk dat ik elke dag maar even opnieuw moet plannen wanneer ik ga eten en wanneer ik mijn medicijnen neem en dan de wekkertjes moet zetten.
Oud 25-09-2011, 10:38
Verwijderd
onderhoud aan het spoor straks 4 keer overstappen, wat heb ik er zin in.
Oud 25-09-2011, 10:41
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat is eigenlijk best een heel goed idee [afbeelding]

Regels voor berichten