Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2011, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Waarom heeft 'ie überhaupt een ban?
Moet je even het vorige Saai-topic nalezen. Ik heb hetzelfde met plaatsvervangende schaamte gedaan.
Advertentie
Oud 26-09-2011, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Maar serieus, ik zat in de tram, stapt het halve Mondriaancollege in (die school die pas in het nieuws was, waar zo'n gastje een wapen had).
Mijn koffer stond naast me, waardoor er daardoor niemand kon zitten, maar ik kon hem ook nergens anders kwijt, want de tram was inmiddels vol.
En toen waren er enge bitches, die telkens expres extra hard zeiden 'ja, die KOFFER'. En toen dacht ik, mammie, wat moet ik doen. Doen alsof ik ze niet hoor, en wachten tot ze gewoon normaal aan me vragen of hij weg kan?
Ik zag het zo voor me dat ik klappen ging krijgen. /provinciaaltje
Hihi aww ik voel je pijn hoor. Hatelijk, dat passief-agressieve gedrag. Vraag dan gewoon "mag ik hier zitten plz" of houd je murf.
Oud 26-09-2011, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Omdat ie een lul is geworden
Met z'n spierobsessies? Wat heeft ie gedaan dan?
Oud 26-09-2011, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Mja, maar wordt geoordeeld naar ernstigheid van het vergrijp en niet hoe vaak iemand online is. In dat geval zou m'n volgende ban een uur moeten zijn ofzo

Macrador naamzoek, dat je 't weet
Nou ja, het hoeft natuurlijk niet twee kanten op te werken he
Oud 26-09-2011, 16:04
Verwijderd
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...6#post31959586 en verder
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, het hoeft natuurlijk niet twee kanten op te werken he
het zou mij wel goed uitkomen
Verwijderd
Citaat:
Moet je maar even teruglezen, begin vorige topic geloof ik.

Hij gaat ABSURD TE VER!
Verwijderd
Oh ik was al spuit 11.
Oud 26-09-2011, 16:05
Verwijderd
Ah, je was me net voor
Oud 26-09-2011, 16:05
Verwijderd
Citaat:
O, dat. Dat wist ik! Al had ik het niet zo op kunnen schrijven. Het is inderdaad een raar rijtje.
Oh, geef me vooral niet teveel credit hoor, ik heb het ook maar gewoon overgeschreven uit m'n schriftje.

Citaat:
Noem eens een voorbeeld van iets wat beter in het Engels dan in het Nederlands vertaald kan worden?
Het eerste wat me te binnen schiet: Gogols 'Шинель'. Spoiler vanwege lang:

Spoiler

En dat is waarom Engelse vertalingen doorgaans veel beter zijn. In het Nederlands moet je schrijven, niet vertalen.

[edit] Hoewel, nee, dat is niet helemaal waar want goede literatuur moet er natuurlijk gewoon zijn voor allen en in iedere taal. Alleen is die literatuur - als je hem niet in 't origineel kan lezen - toch het mooist in het Engels (of een andere taal met lekker veel woorden).

[edit2] Je kunt het verhaal hier lezen als je hem nog niet kent. Hij is erg, erg goed.

Laatst gewijzigd op 26-09-2011 om 16:21.
Oud 26-09-2011, 16:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Omdat ie een lul is geworden
Citaat:
omdat hij zich als een klootzak gedroeg
WTFFFF bizar dat zo'n voorheen prima jongen ineens zo achterlijk agressief doet. Gelukkig is duidelijk dat dat niet ligt aan steroïdengebruik
Oud 26-09-2011, 16:19
Verwijderd
Ik zou wel geld durven inzetten op dat Swlabr over een jaar of wat nog z'n verontschuldigingen komt aanbieden aan ons Trimm.
Oud 26-09-2011, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Ik zou wel geld durven inzetten op dat Swlabr over een jaar of wat nog z'n verontschuldigingen komt aanbieden aan ons Trimm.
Ik hoop het
Oud 26-09-2011, 16:22
Miekje*
Miekje* is offline
Jongens, ik moet over een paar maanden naar Wales. En ik zie er nu al vreselijk tegenop .
Oud 26-09-2011, 16:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jongens, ik moet over een paar maanden naar Wales. En ik zie er nu al vreselijk tegenop .
Waarom?
Verwijderd
What the hell is er met hem gebeurd?
Verwijderd
Jongens, moesten jullie niet lachen om mijn hitler? /attentionwhore
Oud 26-09-2011, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Jongens, moesten jullie niet lachen om mijn hitler? /attentionwhore
Ik zag niet wat het was!
Oud 26-09-2011, 16:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nom, ik heb katjang pedis
Oud 26-09-2011, 16:27
Verwijderd
Ik bedenk ineens dat ik het leuk vind om met andersmans dierbare knuffels te gaan gooien enzo.
Ik heb het vaker gedaan, Vasicons is niet het enige slachtoffer Absinthe
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Waarom?
Omdat heimwee, heel erg. Maar als ik niet ga, mag ik mijn Proeve (soortvan examen in competentiegericht onderwijs) niet doen, en dan moet het hele jaar over. Maar het is de drukste periode van het jaar dat ik stage moet lopen, dus het is vast snel voorbij. Ofzo.
Verwijderd
Het was dus een Hitler en ik vond dat wel komisch in zo'n programma, ook omdat op dat moment iemand huilend wegliep nadat ie was weggestuurd van de bootcamp. En, nou ja, op tv, 'hoi we zijn hier bij de Fontys Hogeschool voor de Kunsten' en dan krijg je zo'n plaatje te zien
Oud 26-09-2011, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Ik bedenk ineens dat ik het leuk vind om met andersmans dierbare knuffels te gaan gooien enzo.
Ik heb het vaker gedaan, Vasicons is niet het enige slachtoffer Absinthe

Vasicons <3
Oud 26-09-2011, 16:29
Verwijderd
Citaat:

Vasicons <3

Ze waren allemaal boos, ja. Maar hoe bozer de persoon wordt, hoe grappiger ik het vind

Ik ben echt best wel gemeen af en toe.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Ze waren allemaal boos, ja. Maar hoe bozer de persoon wordt, hoe grappiger ik het vind

Ik ben echt best wel gemeen af en toe.
Ik zou niet boos zijn. Alleen heel erg gekwetst en verdrietig.
Verwijderd
trutje
Maar je ging die van mij niet zomaar gooien, maar gewoon met de kop tegen de bank aanrammen!
Oud 26-09-2011, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Ik zou niet boos zijn. Alleen heel erg gekwetst en verdrietig.
ahw

Citaat:
trutje
Maar je ging die van mij niet zomaar gooien, maar gewoon met de kop tegen de bank aanrammen!
Ja dat ging wel ver ja
Oud 26-09-2011, 16:32
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
What the hell is er met hem gebeurd?
Hij zit aan de steroïden, maar hij zegt dat dat geen invloed heeft op zijn gedrag.
Oud 26-09-2011, 16:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Omdat heimwee, heel erg. Maar als ik niet ga, mag ik mijn Proeve (soortvan examen in competentiegericht onderwijs) niet doen, en dan moet het hele jaar over. Maar het is de drukste periode van het jaar dat ik stage moet lopen, dus het is vast snel voorbij. Ofzo.
Oja, dat begrijp ik helemaal. Ik heb vroeger ook heel veel last gehad van heimwee. Nu overigens af en toe nog steeds, vooral als ik heel erg moe ben en me niet goed voel. Maar het ergste is wel overgegaan. Bij mij was het bij het weggaan vaak heel erg, maar daarna viel het allemaal wel mee

Hoe lang ga je daarheen?
Oud 26-09-2011, 16:33
Verwijderd
Ik hou zoveel van de herfst, en van bladeren.

Eigenlijk wil ik een keer een boswandeling maken, zoals vroegah. Maarja, eerst een bos vinden.
En iemand met een auto die mee wil.
Oud 26-09-2011, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Hij zit aan de steroïden, maar hij zegt dat dat geen invloed heeft op zijn gedrag.
Ja, duidelijk.
Wat een oetlul.
Verwijderd
Toen een vage kennis - die niemand mocht, maar die zich graag aan ons opdrong omdat hij verder niemand had - bij wijze van grapje één van mijn lievelingsstokken gebroken had gingen mijn vrienden hem met z'n allen tegen de kuiten schoppen.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Eigenlijk wil ik een keer boswandeling maken, zoals vroegah. Maarja, eerst een bos vinden.
Jaaaaa dat wil ik ook altijd doen. Eigenlijk neem ik het me ook al zeker twee jaar voor om vaker te gaan doen, maar er komt nooit iets van
Oud 26-09-2011, 16:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Woesj, m'n mond staat een beetje in de fik
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Eigenlijk wil ik een keer een boswandeling maken, zoals vroegah. Maarja, eerst een bos vinden.
Dude, de Naald, en dat enge bos langs de snelweg, hoe heet het. En het rijswijkse bos. Je kan alle kanten op
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dude, de Naald, en dat enge bos langs de snelweg, hoe heet het. En het rijswijkse bos. Je kan alle kanten op
En nu vraag ik me af of de Naald (en het bos eromheen) niet gewoon het Rijswijkse bos is
Oud 26-09-2011, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Jaaaaa dat wil ik ook altijd doen. Eigenlijk neem ik het me ook al zeker twee jaar voor om vaker te gaan doen, maar er komt nooit iets van
Ja, vroeger gingen we altijd met een deel van de familie door het bos lopen, supermooi was dat altijd in de herfst, en daarna eten bij een pannekoekenrestaurant

Eigenlijk wil nu dus weer een boswandeling maken zoals toen en RAVOTTEN IN DE BLADEREN.

Hm, ik ga gewoon met LL, dan kan hij z'n nieuwe fototoestel meenemen en kunnen we mooie foto's maken!

Nu nog een bos vinden.
Verwijderd
Citaat:
de Naald? En ja, ik wil niet naar een eng bos he!

maar ik woon hier nog niet zo lang he, dus ik ben niet zo thuis in de bossen in de omgeving
Verwijderd
Nou, Driver San Fransisco ziet er leuk uit maar niet mijn game. Next!
Oud 26-09-2011, 16:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, vroeger gingen we altijd met een deel van de familie door het bos lopen, supermooi was dat altijd in de herfst, en daarna eten bij een pannekoekenrestaurant

Eigenlijk wil nu dus weer een boswandeling maken zoals toen en RAVOTTEN IN DE BLADEREN.

Hm, ik ga gewoon met LL, dan kan hij z'n nieuwe fototoestel meenemen en kunnen we mooie foto's maken!

Nu nog een bos vinden.
Doen
Carn
Carn is offline
cool, een nieuwe serie van HBO. Met Dustin Hoffman, Nick Nolte, Michael Gambon, Joan Allen e.a., en de pilot is geregisseerd door Michael Mann .

Citaat:
Luck, a David Milch/Michael Mann collaboration starring Dustin Hoffman, takes a provocative look at horse racing – the owners, gamblers, jockeys and industry players.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
de Naald? En ja, ik wil niet naar een eng bos he!

maar ik woon hier nog niet zo lang he, dus ik ben niet zo thuis in de bossen in de omgeving
Ja, ik weet effe niet meer hoe dat enge bos heet, maar daar komen echt zwervers ineens uit bomen klimmen enzo

De naald aka Rijswijkse bos is dikke prima

NEE DOH. Het Rijswijkse bos ligt aan de Van Vredenburchweg, die is niet zo eng. En de Naald ligt ook aan die weg, maar dan een stuk verder (aan het oude stadhuis, jwt) en die is een stuk kleiner en minder mooi.
Oud 26-09-2011, 16:40
Verwijderd
Citaat:
cool, een nieuwe serie van HBO. Met Dustin Hoffman, Nick Nolte, Michael Gambon, Joan Allen e.a., en de pilot is geregisseerd door Michael Mann .

[filmpje]
Nice, staat genoteerd!
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]
klinkt niet verkeerd
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik weet effe niet meer hoe dat enge bos heet, maar daar komen echt zwervers ineens uit bomen klimmen enzo

De naald aka Rijswijkse bos is dikke prima

NEE DOH. Het Rijswijkse bos ligt aan de Van Vredenburchweg, die is niet zo eng. En de Naald ligt ook aan die weg, maar dan een stuk verder (aan het oude stadhuis, jwt) en die is een stuk kleiner en minder mooi.
Maar is dat echt een BOS? Ik wil niet naar een lame klein bosje waar je zo uit bent he.

Ik wil naar een BOS! Met WOLVEN! Nee, niet met wolven.
Oud 26-09-2011, 16:41
Verwijderd
Bos is nu echt een superraar woord.
Oud 26-09-2011, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Bos is nu echt een superraar woord.
Oud 26-09-2011, 16:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maar is dat echt een BOS? Ik wil niet naar een lame klein bosje waar je zo uit bent he.

Ik wil naar een BOS! Met WOLVEN! Nee, niet met wolven.
Het Rijswijkse bos is een echt bos. De naald is aangelegd en klein. En die ander is eng. ELZERBURGERBOS heet het. Of iets in die trant god, de openbaringen.

Maar Ste, dan moet je naar het Rijswijkse bos, het is daar vet mooi met kleine paadjes en een vijvertje enzo
Oud 26-09-2011, 16:43
Verwijderd
Oud 26-09-2011, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Nou, Driver San Fransisco ziet er leuk uit maar niet mijn game. Next!
Portal 2

En houd L.A. Noire in de gaten, dat ziet er behoorlijk veelbelovend uit.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten