FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2011, 19:02
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb helemaal niets met sauna's. Zeker niet die Finse sauna's, want die hebben de neiging vrij warm te zijn.
Advertentie
Oud 28-09-2011, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Ik heb helemaal niets met sauna's. Zeker niet die Finse sauna's, want die hebben de neiging vrij warm te zijn.
Sauna's zijn warm?
Oud 28-09-2011, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het heerlijke in de sauna! Niet helemaal bovenin, maar ergens in het midden. Alleen de stoomcabine vind ik echt benauwend
Oud 28-09-2011, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Ik ben dan ook blij dat we geen warme zomer hebben gehad, want dan voel ik me constant belabberd.
Qft, het was een prima zomer. Beetje nat.
Oud 28-09-2011, 19:14
Verwijderd
Ik heb nog nooit in een sauna gezeten, maar ik weet nu al dat ik het niet zal trekken.
Oud 28-09-2011, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit in een sauna gezeten, maar ik weet nu al dat ik het niet zal trekken.
Oh, ik wel. Twee keer. Hoewel ik eigenlijk niet snap waarom ik die tweede keer toch weer in een sauna ben gaan zitten, want de eerste keer hield ik het ook geen 5 minuten vol.
Oud 28-09-2011, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Een collega tipte me "geldverdienmachine" (Google is your friend)

Dat er nog steeds mensen in trappen
Geldverdienmachine Fff.

Maar ik wil eigenlijk wel héél graag m'n emailadres invullen om te zien wat ze met die computer gedaan hebben. Terwijl ik al weet dat dat helemaal niks is, hij staat er puur om de nieuwsgierigheid te stimuleren zodat ze op een gegeven moment kunnen zeggen 'geef ons geld en dan laten we het zien'.
Oud 28-09-2011, 20:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het enige irritante aan vegetariërs in je gezelschap is trouwens dat er altijd iemand is die erover gaat zeuren. "Waarom eet je geen vlees?" "Je eet toch ook kaas?" "Het beest is toch al dood." "Het is natuurlijk om vlees te eten."

Ugh.
Inderdaad, waar bemoeien ze zich mee?
Citaat:
Je negeert een heel verstandige post van mij.

Cola?
welke dan?

Citaat:
Het vervelende aan vegetariers is dat je ze niet kan herkennen op straat. [afbeelding]

Citaat:
Ik ben inderdaad serieus aan het overwegen om veganist te worden
Ja en dat gezeik over je gewicht altijd,
Oud 28-09-2011, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Een collega tipte me "geldverdienmachine" (Google is your friend)

Dat er nog steeds mensen in trappen
"Ben Jij Ook 1 Van De Mensen In Nederland Die Gegarandeerd Veel Geld Wil Gaan Verdienen"
Oud 28-09-2011, 20:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
vegadiscussies, mac / pc discussies. En kunstdicussies. De top drie vervelende discussies.
Citaat:
Ik vind God-discussies nog veel vervelender.
Dat wilde ik net zeggen
Oud 28-09-2011, 20:12
Verwijderd
Ik vind al die discussies eigenlijk vrij vermakelijk.
Oud 28-09-2011, 20:13
Schrödinger
Schrödinger is offline
Discussiëren met gelovigen over God is juist leuk, een beetje zoals boksen met een comapatiënt.
Oud 28-09-2011, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Ik vind al die discussies eigenlijk vrij vermakelijk.
Het is in God-discussies inderdaad vast wel rustgevend als je naar de helft van de discussie toch niet luistert.

Spoiler
Oud 28-09-2011, 20:14
Verwijderd
Geen moeite aan, is toch juist saai dan?
Oud 28-09-2011, 20:18
Verwijderd
Zo, minimaal een kilo andijviestamppot op nomnomnom.
Oud 28-09-2011, 20:20
Verwijderd
Wat zal ik eens gaan eten. Ik denk aardappelpuree met broccoli. Als ik niet te lui ben kan ik het in kipfilet wikkelen en dan in de oven stoppen, volgens mij is dat wel lekker.
Oud 28-09-2011, 20:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
klinkt prima
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat zal ik eens gaan eten. Ik denk aardappelpuree met broccoli. Als ik niet te lui ben kan ik het in kipfilet wikkelen en dan in de oven stoppen, volgens mij is dat wel lekker.
Of de aardappelpuree in broccoli wikkelen.
Verwijderd
O, eten. Het is al bijna half elf en ik moet ook nog eten. Maar ik heb geen honger, want we gingen net appelsap maken en nu heb ik ook ongeveer een kilo appels op.
Oud 28-09-2011, 20:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zit jij in dezelfde tijdzone Listo?
Oud 28-09-2011, 20:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
...
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind de nieuwe 'leer van je medeforumer' topics fijn

Kat, het is hier half 9 en ik heb ook geen honger zit jij trouwens in de tijdzone van Volgograd?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Wat is het verschil?

Ik ken hem alleen maar links, dus dat is dan christenen en katholieken, aangezien ik op beide soorten onderwijs heb gezeten.
Je weet dat katholieken ook christenen zijn?

Ik dacht trouwens ook heel lang dat je christenen (=orthodoxen), katholieken en protestanten had, en dat katholieken ook in Jezus geloofden, en dat protestanten nergens in geloofden maar alleen met spanddoeken enzo in de kerk zaten. Ik kende maar weinig protestanten.

En, fizzle, nee. Ik zit in de tijdzone van Moskou.
Oud 28-09-2011, 20:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Ik dacht trouwens ook heel lang dat je christenen (=orthodoxen), katholieken en protestanten had, en dat katholieken ook in Jezus geloofden, en dat protestanten nergens in geloofden maar alleen met spanddoeken enzo in de kerk zaten. Ik kende maar weinig protestanten.

En, fizzle, nee.
Jaja, 1 pot nat enzo? ik dacht dat er nog wel verschil inzat. Vooral in hoe fanatiek ze geloven.

Maar als christenen katholieken zijn, en orthodoxen christenen, dan zijn katholieken toch ook orthodox (dit is serieus, want je post slaat nergens op )
Oud 28-09-2011, 20:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Volgograd en Moskou hebben dezelfde tijd. Bijna goed gegokt (want je staat ingesteld op mijn telefoon, omdat het kan)
Oud 28-09-2011, 20:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

En, fizzle, nee. Ik zit in de tijdzone van Moskou.
ahw

Ja, maar, het is hier toch ook half elf?
Oud 28-09-2011, 20:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Tuurlijk fizzle
Oud 28-09-2011, 20:29
Verwijderd
Tevens @ discussie in het vorige topic: ik lustte vroeger ook geen groente, maar toen ging ik iemand daten die heel veel groente at en ook heel erg van koken hield, dus ik mocht van hem nooit helpen in de keuken. Dan leer je vanzelf groente eten. Hoewel ik daarna alsnog heel weinig groente at, maar daarna kreeg ik iets met een veganist. Toen at ik iets meer groente. En toen kwam Uice en altijd als ik zei 'noh laten we al deze smakelijke dingen eten' zei hij 'RARE MASHA WE MOETEN OOK GROENTE' dus dat gebeurde dan. Nu ben ik gewend. Omnomnom groente.

En aardappelsgroentevlees vind ik superlekker, want dat aten we vroeger nooit. Vooral met gekookte aardappels (al aten we dat dan weer wel). Maar zelf maak ik het ook niet zo vaak, want het is gedoe en ik ben lui.
Oud 28-09-2011, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Jaja, 1 pot nat enzo? ik dacht dat er nog wel verschil inzat. Vooral in hoe fanatiek ze geloven.

Maar als christenen katholieken zijn, en orthodoxen christenen, dan zijn katholieken toch ook orthodox (dit is serieus, want je post slaat nergens op )
Wat. Luister goed. Je hebt christenen, dat zijn dus alle mensen die in de heilige drie-eenheid en de Bijbel geloven, kort gezegd. Dat was altijd de Rooms-katholieke kerk, met aan het hoofd de paus in Rome. Die paus zou de opvolger zijn van Petrus, de eerste paus. In duizendzoveel was het oosten het daar niet mee eens, dus die splitsten af. Dat werd de orthodoxe kerk, zonder paus, maar met patriarchen. Orthodoxe christenen zijn niet perse fanatieker dan andere christenen, maar er zitten veel verschillen in de structuur van de religieuze organisatie, de opbouw van de mis en wat theologische dingen. In zestienzoveel splitste van de katholieke kerk ook de protestantse kerk af, dat was de Reformatie. De protestantse kerk heeft geen hoofd. Er zijn heel veel verschillende protestanten, zoals anglicanen, Nederlands-hervormden, Noors-hervormden, weet ik wat allemaal. En dan heb je nog dingen als pinkstergemeenten en baptisten enzo, maar hoe het daarmee precies zit, weet ik niet. Maar al deze mensen zijn christenen.
Oud 28-09-2011, 20:31
Verwijderd
O en van de orthodoxe kerk zijn in zeventienzoveel ook nog mensen afgesplitst, dat zijn oudgelovigen. Als je in Siberie mensen met witte hoofddoeken rond ziet lopen in processies zijn het waarschijnlijk oudgelovigen.
Oud 28-09-2011, 20:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Tevens @ discussie in het vorige topic: ik lustte vroeger ook geen groente, maar toen ging ik iemand daten die heel veel groente at en ook heel erg van koken hield, dus ik mocht van hem nooit helpen in de keuken. Dan leer je vanzelf groente eten. Hoewel ik daarna alsnog heel weinig groente at, maar daarna kreeg ik iets met een veganist. Toen at ik iets meer groente. En toen kwam Uice en altijd als ik zei 'noh laten we al deze smakelijke dingen eten' zei hij 'RARE MASHA WE MOETEN OOK GROENTE' dus dat gebeurde dan. Nu ben ik gewend. Omnomnom groente.

En aardappelsgroentevlees vind ik superlekker, want dat aten we vroeger nooit. Vooral met gekookte aardappels (al aten we dat dan weer wel). Maar zelf maak ik het ook niet zo vaak, want het is gedoe en ik ben lui.
ik vind jouw vertelstijl superleuk
Oud 28-09-2011, 20:32
Verwijderd
Wacht, het is helemaal niet waar dat ik geen groente lustte. Maar thuis aten we eigenlijk alleen groente in de vorm van koude salades (en dan dus niet gewoon sla maar echt stevige maaltijdsalade-achtige zaken), of rauw uit de hand, dus het hele concept van 'groenten koken/bakken/warm maken' was mij vreemd.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat. Luister goed. Je hebt christenen, dat zijn dus alle mensen die in de heilige drie-eenheid en de Bijbel geloven, kort gezegd. Dat was altijd de Rooms-katholieke kerk, met aan het hoofd de paus in Rome. Die paus zou de opvolger zijn van Petrus, de eerste paus. In duizendzoveel was het oosten het daar niet mee eens, dus die splitsten af. Dat werd de orthodoxe kerk, zonder paus, maar met patriarchen. Orthodoxe christenen zijn niet perse fanatieker dan andere christenen, maar er zitten veel verschillen in de structuur van de religieuze organisatie, de opbouw van de mis en wat theologische dingen. In zestienzoveel splitste van de katholieke kerk ook de protestantse kerk af, dat was de Reformatie. De protestantse kerk heeft geen hoofd. Er zijn heel veel verschillende protestanten, zoals anglicanen, Nederlands-hervormden, Noors-hervormden, weet ik wat allemaal. En dan heb je nog dingen als pinkstergemeenten en baptisten enzo, maar hoe het daarmee precies zit, weet ik niet. Maar al deze mensen zijn christenen.
Aaaaaaaaaaaaaah ik vind het tof dat je dit weet. En dat ik het nu ook weet
Verwijderd
En de jaartallen zijn een beetje op de gok, want ik ken maar heel weinig jaartallen uit mijn hoofd en de jaartallen die ik ken zijn onbelangrijk. (Namelijk: het geboortejaar van Pushkin, het begin en einde van de eerste en tweede wereldoorlog, de stichting van de staat Israel, de watersnoodsramp en de geboortedata van mijn ouders, broertje, zusje en mij. Klaar.)
Oud 28-09-2011, 20:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
O en van de orthodoxe kerk zijn in zeventienzoveel ook nog mensen afgesplitst, dat zijn oudgelovigen. Als je in Siberie mensen met witte hoofddoeken rond ziet lopen in processies zijn het waarschijnlijk oudgelovigen.
Ik acht de kans zeer klein dat ik ooit naar Siberië ga

En nu! Ga ik wat eten. Omdat het moet.
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Hulde voor je uitleg, het klopt
Verwijderd
Citaat:
Aaaaaaaaaaaaaah ik vind het tof dat je dit weet. En dat ik het nu ook weet
Volgens mij weet ongeveer vierenzeventig procent van de Nederlandse bevolking dit in meer of mindere mate.
Oud 28-09-2011, 20:34
Verwijderd
Citaat:
ik vind jouw vertelstijl superleuk
Oud 28-09-2011, 20:34
Verwijderd
Ik wilde eigenlijk reageren met deze maar hij wil hier niet bewegen dus dan lijkt het alsof hij z'n middelvingers uitsteekt.
Oud 28-09-2011, 20:35
Verwijderd
/superspannende informatie
Oud 28-09-2011, 20:35
Verwijderd
O, en ik weet uit mijn hoofd in welk jaar de eerste Lada uitkwam, wanneer Nederland het Songfestival won en wanneer de SU ophield SU te zijn.
Oud 28-09-2011, 20:41
Verwijderd
Ik ga een lijst maken met Jaartallen Die Ik Moet Weten. Welke jaartallen moet ik weten? Is het belangrijk dat ik weet wanneer de Tachtigjarige oorlog was enzo?
Oud 28-09-2011, 20:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Volgens mij weet ongeveer vierenzeventig procent van de Nederlandse bevolking dit in meer of mindere mate.
Nu ben ik deel van die 74%

Ik weet niet wat ik moet eten. Heb niet zo'n honger. Ik ga zo mijn haar maar verven.
Oud 28-09-2011, 20:43
Verwijderd
Welke kleur??
Oud 28-09-2011, 20:45
Verwijderd
Ugh, weer 'ns een World of Warcraft scammail.

..No account information is required to participate in this survey..

En twee regels later:

..If your account passes the check successfully,..

Oud 28-09-2011, 20:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Blond uitgroei van een meter bijwerken.
Oud 28-09-2011, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Blond uitgroei van een meter bijwerken.
Blonde Hollandse Vrouw
Oud 28-09-2011, 20:51
Verwijderd
Mijn huisgenoot heeft de blafkanker volgens mij, superirritant.
Oud 28-09-2011, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Geldverdienmachine Fff.

Maar ik wil eigenlijk wel héél graag m'n emailadres invullen om te zien wat ze met die computer gedaan hebben. Terwijl ik al weet dat dat helemaal niks is, hij staat er puur om de nieuwsgierigheid te stimuleren zodat ze op een gegeven moment kunnen zeggen 'geef ons geld en dan laten we het zien'.
Speciaal voor jou: een paar mailtjes die je van die stumperds krijgt..

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler

:')
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten