FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2011, 20:52
Verwijderd
En nu ga ik BIER drinken

En ja, het is BIER, want het is met 12% alcohol.
Advertentie
Oud 28-09-2011, 20:53
Verwijderd
Citaat:
En nu ga ik BIER drinken

Oud 28-09-2011, 20:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Blonde Hollandse Vrouw
Nep blond dus hè
Oud 28-09-2011, 20:55
Verwijderd
Citaat:
En nu ga ik BIER drinken

atlas?
Oud 28-09-2011, 20:57
Verwijderd
Citaat:
atlas?
Ik koop dat omdat je dan minder calorieën tot je hoeft te nemen met hetzelfde dronken-effect. Oh en voor minder geld.

/pauper met alcoholprobleem
Oud 28-09-2011, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Nep blond dus hè
Als het maar mooi is
Oud 28-09-2011, 20:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik koop dat omdat je dan minder calorieën tot je hoeft te nemen met hetzelfde dronken-effect.

Is lightbier dan niet beter? Of wijn?
Oud 28-09-2011, 20:59
Verwijderd
Citaat:
sterk!
Oud 28-09-2011, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Ik koop dat omdat je dan minder calorieën tot je hoeft te nemen met hetzelfde dronken-effect. Oh en voor minder geld.

ja maar ik bedoel, is het atlas bier?
Oud 28-09-2011, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Nee, want voor een fles wijn betaal je minstens 2 euro.

Maar ik wil hier verder niet over praten, ik schaam me voor deze ontboezeming.
Verwijderd
Citaat:
ja maar ik bedoel, is het atlas bier?
Ja.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb mijn eten laten aanbranden en toch opgegeten en nu ben ik misselijk
Oud 28-09-2011, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Ik heb mijn eten laten aanbranden en toch opgegeten en nu ben ik misselijk
Wat was het?
Verwijderd
Ik ga wraps met een gehakt-groentenmengsel met woksaus eten.
Verwijderd
Citaat:

Ik vind het vooral pragmatisch
Oud 28-09-2011, 21:03
Verwijderd
LL heeft trouwens pas echt een alcoholprobleem, heeft hij zelf toegegeven.

Huhu, praten over mensen die zichzelf niet meer kunnen verdedigen, bite me Verbeet
Oud 28-09-2011, 21:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat was het?
Gierst met spruitjes.
Had het gewoon in een pannetje bouillon opgezet, maar ik wist niet dat de gierst het water zo hard zou opzuigen. Dus hij was helemaal drooggekookt binnen 5 minuten.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Als het maar mooi is
Ik vind van wel
Verwijderd
ik had ravioli, broccoli en gehaktbal
Verwijderd
Citaat:
Gierst met spruitjes.
Had het gewoon in een pannetje bouillon opgezet, maar ik wist niet dat de gierst het water zo hard zou opzuigen. Dus hij was helemaal drooggekookt binnen 5 minuten.
Ja wie eet er dan ook GIERST!

Spoiler
Oud 28-09-2011, 21:06
Verwijderd
Citaat:

Spoiler

Even een pareltje tussendoor van Jiskefet
Oud 28-09-2011, 21:07
Verwijderd
Citaat:
ik had ravioli, broccoli en gehaktbal
Broccoli is wel hot vanavond
Oud 28-09-2011, 21:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Spoiler
Een vegasofenhippiekindje als ik
Oud 28-09-2011, 21:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Broccoli is wel hot vanavond
het is in de bonus bij AH
Oud 28-09-2011, 21:09
Verwijderd
Broccoli vind ik ook al heel, heel vies.
Oud 28-09-2011, 21:10
Verwijderd
Citaat:

Soms zie ik dat er iets in de bonus is bij de AH wat LL weleens eet. En dan vraag ik hem altijd: je gaat deze week zeker x eten? En dan is het zo d;DD;D
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goed, ik ga nu mijn haar verven. Ik heb er echt enorm zin in.
Verwijderd
Oh, en de Robijn, de Colorreus en de Ariel zijn 40% korting bij de AH! Inslaan mensen!
Oud 28-09-2011, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Dat zei m'n moeder ook al vanmiddag, maar toen had ik al lang besloten dat 't broccoli zou worden..

Oud 28-09-2011, 21:14
Verwijderd
Soms bespreek ik met m'n moeder wat we allebei gekocht hebben bij de AH omdat het in de bonus is, en dan voel ik me de meest burgerlijke persoon op aarde.
Oud 28-09-2011, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Broccoli vind ik ook al heel, heel vies.
In 90% van de gevallen is 'dingen vies vinden' gewoon een kwestie van 'niet gewend aan de smaak want niet vaak genoeg gegeten'. Zulke dingen kun je gewoon trainen en het gaat beide kanten op. Dus je kunt jezelf aanleren om groente te lusten, of je kunt jezelf aanleren om alleen etenswaren X, Y en Z te eten en dan lust je na verloop van tijd niks anders meer.

Oud 28-09-2011, 21:16
Verwijderd
Waarom zou ik zoiets trainen, ik mis broccoli niet in mijn leven. Ik ga toch ook geen stront leren eten, wat schiet ik ermee op.
Oud 28-09-2011, 21:17
Verwijderd
Ik kreeg laatst een smsje van m'n moeder dat die kleine pakjes De Ruyter-hagelslag, "Specials", in de aanbieding was. Dat vond ik wel tof want 65% pure chocolade op brood? Mmm, yes plx.
Oud 28-09-2011, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou ik zoiets trainen, ik mis broccoli niet in mijn leven. Ik ga toch ook geen stront leren eten, wat schiet ik ermee op.
Oud 28-09-2011, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Speciaal voor jou: een paar mailtjes die je van die stumperds krijgt..

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler

:')
Omggggg

Citaat:
MAAR ER ZIT EEN ADDERTJE ONDER HET GRAS.
Wederom niks bijzonders of zo hoor!
Het addertje is dat ik deze aanbieding maar 24 uur kan garanderen.
Het is eerlijk gezegd een experimentje van me.

En ik wil dit maar bij maximaal 10 mensen aanbieden.
Er zijn momenteel zo'n 5.000 mensen de video serie aan het bekijken,
dus ik verwacht dat hetsnel uitverkocht zal zijn.
Dus ga snel naar de volgende pagina:
:'''')

Citaat:
Misschien ging er op een moment door je hoofd:
Dit is NEP en Tom en Eduard zijn misschien wel oplichters!

Dit en 13 andere mythes over online geld verdienen en geld verdien machine
dan ook in de video van vandaag.

LET OP!!:
DEZE 14 MYTHES ZIJN EEN GEVAAR VOOR JOUW FINANCIËLE GEZONDHEID

En ondertussen hebben ze nog steeds niet verteld hoezo hun ouwe Pentium 3 rechtmatig een geldverdienmachine genoemd mag worden. Buiten de context van 'geld uit de zakken van de goedgelovigen kloppen', uiteraard.

Hoe zijn de filmpjes? Ik durf er niet goed op te klikken.
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Je zat in het vorige topic toch zelf te klagen dat het je zo makkelijk lijkt om groente te lusten?
Oud 28-09-2011, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Je zat in het vorige topic toch zelf te klagen dat het je zo makkelijk lijkt om groente te lusten?
Ja dat is waar, ik lust ook heus wel een aantal groentes hoor, maar om iets te leren eten wat ik vies vind, en daarna wellicht misschien minder vies... vind ik een beetje onzin.
Oud 28-09-2011, 21:28
Verwijderd
Trouwens, speaking of dingen niet lusten. Ik val nog reuze mee (want sowieso, als ik iets voorgeschoteld krijg bij iemand eet ik het altijd op, ik zal nooit zeuren dat ik iets niet lekker vind).
Ik las een topic op Viva, iemand ging een etentje geven, en ze nodigde de nieuwe vriendin van iemand uit die ze nog niet goed kende. Krijgt ze vervolgens van dat mens letterlijk een waslijst toegemaild met alles wat mevrouw niet blieft Ongevraagd he! Wat een zeurend verwend kutkind ben je dan, zeg. Allergieën daargelaten uiteraard.
Oud 28-09-2011, 21:29
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Trouwens, speaking of dingen niet lusten. Ik val nog reuze mee (want sowieso, als ik iets voorgeschoteld krijg bij iemand eet ik het altijd op, ik zal nooit zeuren dat ik iets niet lekker vind).
Ik las een topic op Viva, iemand ging een etentje geven, en ze nodigde de nieuwe vriendin van iemand uit die ze nog niet goed kende. Krijgt ze vervolgens van dat mens letterlijk een waslijst toegemaild met alles wat mevrouw niet blieft Ongevraagd he! Wat een zeurend verwend kutkind ben je dan, zeg. Allergieën daargelaten uiteraard.
Haha, dat is wel ridicuul, ja. Weet je ook meteen hoe erg de ouders van dat mens gefaald hebben bij de opvoeding.
Oud 28-09-2011, 21:31
Verwijderd
Citaat:

Dan is pastis een oplossing!

Citaat:
Gierst met spruitjes.
Ik houd van gierst maar dit klinkt wel heel saai.

Citaat:

Spoiler
Nom!

Citaat:
Vitamines en antioxidanten en shit?

Citaat:
In 90% van de gevallen is 'dingen vies vinden' gewoon een kwestie van 'niet gewend aan de smaak want niet vaak genoeg gegeten'. Zulke dingen kun je gewoon trainen en het gaat beide kanten op. Dus je kunt jezelf aanleren om groente te lusten, of je kunt jezelf aanleren om alleen etenswaren X, Y en Z te eten en dan lust je na verloop van tijd niks anders meer.

[filmpje]
Jemig.
Oud 28-09-2011, 21:32
Verwijderd
En ook een verhaal van een meisje die elk jaar op vakantie ging met een groepje. Daar was een meisje bij die in het buitenland niks lustte, alleen MacDonalds. En als ze dan niet gingen, dan werd ze boos.
Wtffff.
Oud 28-09-2011, 21:32
Schrödinger
Schrödinger is offline
Antioxidanten, is dat nog steeds hip?
Oud 28-09-2011, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Vitamines en antioxidanten en shit?
Ja, dat is wel zo. Maarja, ik lust een aantal groentes, en daar doe ik het gewoon mee. En shit wat in zo'n groentepakket zit gooi ik gewoon door de pasta of rijst, dus dan eet ik ook gewoon groente.

Wat is pastis?
Oud 28-09-2011, 21:36
Verwijderd
Verder ben ik wat eetpatroon betreft best wel onvrouwelijk (hebben we het weer ) voor zover je mannelijke en vrouwelijke eetpatronen kan hebben dan.

Ik zeur vaker over 'zullen we iets bij de snackbar (oid) halen' dan LL Die kookt dan best netjes iets gezonds.
Oud 28-09-2011, 21:37
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
fake vrienden, hu, dacht dat ik zou kon vertrouwen, dat ze me helpten gewoon allemaal fake zijn ze, niet te geloven...
Oud 28-09-2011, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is wel zo. Maarja, ik lust een aantal groentes, en daar doe ik het gewoon mee. En shit wat in zo'n groentepakket zit gooi ik gewoon door de pasta of rijst, dus dan eet ik ook gewoon groente.

Wat is pastis?
Hoe meer verschillende groentes (uit het seizoen, zo onbewerkt, dus ook ongesneden mogelijk) hoe gezonder. /zeur.

Pastis is anijslikeur! Heel lekker en met heel veel alcohol. Het is misschien wel mijn lievelings, maar ik drink het zelden omdat ik dan na een glaasje al behoorlijk dronken ben en dat is vaak niet zo heel handig.
Oud 28-09-2011, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Hoe meer verschillende groentes (uit het seizoen, zo onbewerkt, dus ook ongesneden mogelijk) hoe gezonder. /zeur.

Pastis is anijslikeur! Heel lekker en met heel veel alcohol. Het is misschien wel mijn lievelings, maar ik drink het zelden omdat ik dan na een glaasje al behoorlijk dronken ben en dat is vaak niet zo heel handig.
Maar is het ook goedkoop, in verhouding? Want daar gaat het me dan om he.

En: ja, sorry, ik zal nooit een 'eet groenten, dan ben je gezond!!!!1-mens' worden. Of een sport-mens.
Ik sterf op mijn 38e denk ik.
Oud 28-09-2011, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Verder ben ik wat eetpatroon betreft best wel onvrouwelijk (hebben we het weer ) voor zover je mannelijke en vrouwelijke eetpatronen kan hebben dan.

Ik zeur vaker over 'zullen we iets bij de snackbar (oid) halen' dan LL Die kookt dan best netjes iets gezonds.
Je zei laatst ook iets over dat je een vrouwelijk gen miste (het ging over make-up en sieraden geloof ik), dat vond ik erg grappig. Ennn, toen wilde ik dat quoten maar toen kon ik het niet meer vinden. Mijn antwoord zou geweest zijn dat ik in dat opzicht dan vast weer super vrouwelijk ben, want ik houd wel van sieraden (met mate, though) en ook wel enigszins van make-up. Dus ja wat is het nou?!
Oud 28-09-2011, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Je zei laatst ook iets over dat je een vrouwelijk gen miste (het ging over make-up en sieraden geloof ik), dat vond ik erg grappig. Ennn, toen wilde ik dat quoten maar toen kon ik het niet meer vinden. Mijn antwoord zou geweest zijn dat ik in dat opzicht dan vast weer super vrouwelijk ben, want ik houd wel van sieraden (met mate, though) en ook wel enigszins van make-up. Dus ja wat is het nou?!
Ik weet het niet

We zijn wat vrouwelijk/niet-vrouwelijk betreft precies het omgekeerde denk ik, dat gaat nooit goed
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten