Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2011, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Aardappels met kaas zijn best lekker, trouwens. Maar niet dertig jaar lang alleen maar dát
Maar heeft ze niet allerlei ziektes enzo dan, ondertussen?
Advertentie
Oud 28-09-2011, 22:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moest nog lachen ook, om die stomme grapjes

Maar goed, netjes. Dat moet wel lukken, denk ik.

Ik ga nu maar even mijn haar uitspoelen! Tabee
Oud 28-09-2011, 22:18
Verwijderd
Ik heb besloten dat ik ga voor donkerbruin.

Nu even een moment afwachten dat ik het geld-technisch kan hebben om een pakje verf te kopen.
Oud 28-09-2011, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Je gaat hem nog groter maken met meer van die ijzeren dingskes, neem ik aan? Want nu lijkt hij nog niet op een brein.

Ik heb er twee, die ik ook bijna nooit draag inderdaad. Men vindt spijkerbroeken altijd makkelijk want 'alles past erbij' maar dat is helemaal niet waar, er past juist heel weinig boven (blauwe) spijkerstof, vind ik. Het is alleen ingeburgerd om er alles bovenop te doen.
True. Die van mij is heel donkerblauw (en skinny) een dat scheelt al iets.
Verwijderd
Citaat:
Maar heeft ze niet allerlei ziektes enzo dan, ondertussen?
Ja, maar net als met bijna alles waar je uiteindelijk dood aan gaat (snel rijdende auto's en kettingzagen enzo uitgezonderd) duurt dat wel een decennia of wat.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
En dan krijgt ze een kwart spruitje voorgeschoteld en dan moet ze huilen.
Maar dat is ook wel iets raars om mee te beginnen om te leren eten, qua groente. Begin dan met sufgekookte sperziebonen, of zo.
Oud 28-09-2011, 22:22
Verwijderd
Ja voor god's sake, gaan jullie me nu ook nog wijsmaken dat er bijna niks boven een spijkerbroek past?

Flikker op, je hebt blauw en blauw hoor. En aangezien heel de goegemeente al decennialang spijkerbroeken met dingen erop draagt lijkt het me gewoon kunnen.
Oud 28-09-2011, 22:23
Verwijderd
Aardappels met kaas bevat op zich wel alle voedingsstoffen die je op korte termijn nodig hebt
Oud 28-09-2011, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Aardappels met kaas bevat op zich wel alle voedingsstoffen die je op korte termijn nodig hebt
Maar ze is wel dik!
Oud 28-09-2011, 22:25
Verwijderd
In mijn hoofd is spijkerbroek geen kleur. Ik heb de neiging om me clownesk te kleden (maar de kleurtjes zijn zo lekker vrolijk ), daarom mogen mjin kleren van mij maximaal 2 kleuren bevatten, maar dat is dus met uitzondering van zwart, wit, grijs of spijkerbroek.
Oud 28-09-2011, 22:26
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Maar ze is wel dik!
Maar dat komt doordat ze te veel eet, niet doordat ze alleen maar aardappels met kaas eet.
Verwijderd
Nou ik vind het moeilijk combineren!
Verwijderd
Citaat:
Maar dat komt doordat ze te veel eet, niet doordat ze alleen maar aardappels met kaas eet.
Ze eet toch 3 maaltijden per dag?
Verwijderd
Citaat:
Maar ze is wel dik!
Ja, het bevat ook wel veel vet en zetmeel per 100 gram bereid product haar cholesterol zal ook wel dramatisch zijn.
Verwijderd
Oke, ik ga wel nooit meer naar buiten.
Verwijderd
Ik heb vooral moeite met zwarte broeken, ik vind dat er maar weinig op zwart staat eigenlijk. Ja zwart. En grijs. En wit. Maar met zwart-wit is het algauw te netjes. En zwart zwart somber. En mja.

Spijkerbroeken
Oud 28-09-2011, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Ja, het bevat ook wel veel vet en zetmeel per 100 gram bereid product haar cholesterol zal ook wel dramatisch zijn.
Ja, ik had het daar laatst over met LL. Op z'n werk hebben ze af en toe een 'health-day', en dan kan je je cholesterol laten meten. De zijne was te hoog! nu niet meer overigens.
Maar wat is cholestrol-gevaarlijk voedsel?
Oud 28-09-2011, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is ook wel iets raars om mee te beginnen om te leren eten, qua groente. Begin dan met sufgekookte sperziebonen, of zo.
Ja, dat dacht ik ook nog Of tomaat met een beetje olijfolie, basilicum, zeezout en peper. Of aardbeien ofzo. Of iets relatief smakeloos, zoals ijsbergsla. Of misschien zelfs niet eens groente en fruit maar een boterham met kaas, zodat ze langzaam aan nieuwe texturen kan wennen.

Maar goed, die spruitjes zijn ze natuurlijk ook gewoon ingefluisterd door de programmamakers, voor het contrast en de drama.
Oud 28-09-2011, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vooral moeite met zwarte broeken, ik vind dat er maar weinig op zwart staat eigenlijk. Ja zwart. En grijs. En wit. Maar met zwart-wit is het algauw te netjes. En zwart zwart somber. En mja.

Spijkerbroeken
Wat, alles kan toch op zwart? ALLES!

Behalve zwart zelf, want dat is zo zwart.
Oud 28-09-2011, 22:29
Verwijderd
Witte kleding vind ik overigens verschrikkelijk. Een witte blouse oid kan nog, maar witte broeken. Omg. Pauper-alert.
Oud 28-09-2011, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Wat, alles kan toch op zwart? ALLES!

Behalve zwart zelf, want dat is zo zwart.
Ja dat vind ik bij veel anderen wel, maar bij mezelf echt niet. Of iig niet de kleuren die ik heb, dat is misschien ook nog wel het probleem. Want ik heb veel pastelachtige kleuren, maar weinig echt KLEUR.
Oud 28-09-2011, 22:30
Verwijderd
En veel zwart en wit natuurlijk. En zwart wit is dus te netjes en zwart zwart te grauw.
Oud 28-09-2011, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Ja dat vind ik bij veel anderen wel, maar bij mezelf echt niet. Of iig niet de kleuren die ik heb, dat is misschien ook nog wel het probleem. Want ik heb veel pastelachtige kleuren, maar weinig echt KLEUR.
Oh nee, pastel weer niet echt nee.

Ja fuck dit onderwerp, kleding is gewoon kut.
Oud 28-09-2011, 22:31
Verwijderd
Ik vind de meeste zwarte broeken me sowieso niet echt staan, nu ik erover nadenk, dat helpt vast ook niet.
Oud 28-09-2011, 22:31
Verwijderd
Citaat:

Spijkerbroeken
Alles kan op zwart!
Oud 28-09-2011, 22:32
Verwijderd
Gebruikersnaam Berichten
Stefenootje 108

Verwijderd
Ik heb een heel mooie beige rok trouwens, maar dat is echt HEL. Want wat doe je daar in hemelsnaam op aan? Ja bruin, maar verder?

Oh en er zit ook nog een soort van flap aan, met een leren riem, bruin, dus dat beperkt ook weer.

100 euro

Rokken met printjes vind ik ook zo lastig trouwens. /issues.
Verwijderd
Citaat:
Alles kan op zwart!
Ik vind dus van niet, niet bij mezelf iig.
Oud 28-09-2011, 22:33
Verwijderd
Alles kan op spijkerbroek.
Oud 28-09-2011, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dus van niet, niet bij mezelf iig.
We verschillen van mening!
Verwijderd
Citaat:
Alles kan op spijkerbroek.
Thx honey.
Verwijderd
Ik moet officieel nog eten :')
Oud 28-09-2011, 22:35
Verwijderd
Spoiler

oude photobucket aan het uitmesten. Ik moest wéér lachen om deze
Verwijderd
Citaat:
Thx honey.
xx
Verwijderd
Citaat:
Spoiler

Die snor
Oud 28-09-2011, 22:36
Verwijderd
Citaat:
We verschillen van mening!
Omfg zijn we nu geen soulmates meer?!
Oud 28-09-2011, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Spoiler

Oud 28-09-2011, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Ze eet toch 3 maaltijden per dag?
'Teveel' is een beetje een kwestie van voedselwaarde. Je had een keer zo'n programma waar mensen alleen maar groente en fruit gingen eten, en toen moesten ze echt 12 kilo groente per persoon ofzo, omdat je anders niet aan de 2000 calorieën komt. Die mensen aten de hele dag door, maar niet teveel.

En als je per dag één maaltijd eet van twee/drie aardappels, in aardappelpureevorm met 200 gram kaas, 100 gram boter en een kopje melk dan zit je ook aan 2000 calorieën. Doe dat driemaal daags en dan wordt het 6000 calorieën per dag. Teveel.
Oud 28-09-2011, 22:37
Verwijderd
Ja, ik weet ook wel iets over voedsel hoor.
Oud 28-09-2011, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Omfg zijn we nu geen soulmates meer?!
Dunno! Ik ken de regels van het soulmateschap niet. Misschien helpt het als we het over iets totaal bizars juist wel weer eens zijn?
Oud 28-09-2011, 22:39
Verwijderd
Wanneer ben je soulmate? Zijn er mensen die het over alles eens zijn?
Oud 28-09-2011, 22:40
Verwijderd
Citaat:
'Teveel' is een beetje een kwestie van voedselwaarde. Je had een keer zo'n programma waar mensen alleen maar groente en fruit gingen eten, en toen moesten ze echt 12 kilo groente per persoon ofzo, omdat je anders niet aan de 2000 calorieën komt. Die mensen aten de hele dag door, maar niet teveel.

En als je per dag één maaltijd eet van twee/drie aardappels, in aardappelpureevorm met 200 gram kaas, 100 gram boter en een kopje melk dan zit je ook aan 2000 calorieën. Doe dat driemaal daags en dan wordt het 6000 calorieën per dag. Teveel.
Gatverdamme. Ik stel me nu voor dat je met dat ontbijt, luncht en avondeet en blegh.

Citaat:
Dunno! Ik ken de regels van het soulmateschap niet. Misschien helpt het als we het over iets totaal bizars juist wel weer eens zijn?
Oke oke, noem iets bizars!
Verwijderd
Ik vind ook dat alles op zwart kan Behalve (sommig) blauw en (het meeste) bruin. Zwart met zwart vind ik ook absoluut prima, maar ik snap wel dat mensen dat te donker kunnen vinden. Zelf vind ik het juist lekker rustig dus ik heb meestal een zwarte broek, zwart shirtje en zwarte enkellaarsjes aan. Vieze gothic die ik ben.
Verwijderd
Citaat:
Wanneer ben je soulmate? Zijn er mensen die het over alles eens zijn?
Quis en ik hebben het best lang volgehouden. Nou ja niet over alles, maar wel dat we ons altijd in elkaars mening hebben kunnen verplaatsen.

Walgelijk eigenlijk
Oud 28-09-2011, 22:42
Verwijderd
Ik ken iemand met wie ik het over een ding zo erg eens was dat ik meteen wilde trouwen, maar helaas hebben we ook dingen waar we het zodanig over oneens zijn dat ze op een verboden lijst staan, omdat we anders 'ruzie' krijgen
Verwijderd
Nog heel even over de zwart discussie: ik heb het dus over mezelf. Bij anderen vind ik ook bijna alles kunnen.
Verwijderd
Citaat:
Ik ken iemand met wie ik het over een ding zo erg eens was dat ik meteen wilde trouwen, maar helaas hebben we ook dingen waar we het zodanig over oneens zijn dat ze op een verboden lijst staan, omdat we anders 'ruzie' krijgen
Waarover waren jullie het zo erg eens dan?
Verwijderd
Citaat:
Nog heel even over de zwart discussie: ik heb het dus over mezelf. Bij anderen vind ik ook bijna alles kunnen.
Ja, als ik iemand zie met grote borsten vind ik dat best prima, terwijl ik het bij mezelf niet vind kunnen.
Oud 28-09-2011, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Waarover waren jullie het zo erg eens dan?
De naam voor onze toekomstige dochter

Jullie kennen hem ook overigens. Ik verveel me nu omdat hij op vakantie is en niet op msn.
Oud 28-09-2011, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Gatverdamme. Ik stel me nu voor dat je met dat ontbijt, luncht en avondeet en blegh.

Oke oke, noem iets bizars!
Ik denk dat we een onafhankelijke derde nodig hebben. Ik wilde namelijk dingen noemen als: het feit dat vulpennen van levensbelang zijn, maar bedacht net op tijd dat je het daar waarschijnlijk juist niet mee eens bent.

Citaat:
Quis en ik hebben het best lang volgehouden. Nou ja niet over alles, maar wel dat we ons altijd in elkaars mening hebben kunnen verplaatsen.

Walgelijk eigenlijk
Ja alles is ook weer zo ehh, alles. Maar heel veel wel!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten