Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2011, 22:44
Verwijderd
Citaat:
De naam voor onze toekomstige dochter

Jullie kennen hem ook overigens. Ik verveel me nu omdat hij op vakantie is en niet op msn.
Dan weet ik wie

Citaat:
Ik denk dat we een onafhankelijke derde nodig hebben. Ik wilde namelijk dingen noemen als: het feit dat vulpennen van levensbelang zijn, maar bedacht net op tijd dat je het daar waarschijnlijk juist niet mee eens bent.

Ja alles is ook weer zo ehh, alles. Maar heel veel wel!
Oh hm. Ik denk dat we kapot zijn
Advertentie
Verwijderd
Mensen waarmee je het qua alles eens bent Mijn beste vriend en ik zijn het over alles eens. Behalve een klein beetje over David Lynch en Blade Runner, daarover heb ik gelijk en hij niet.
Verwijderd
En ik mag je ook al niet zoenen zaterdag
Oud 28-09-2011, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Dan weet ik wie
Ik dacht ook meteen HA DAT IS VAST GEWOON NOEDEL.
Oud 28-09-2011, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Ja het is ook gewoon Noedel.

De naam voor mijn dochter is geheim, maar hij wilde hem per se weten.

Toen noemde hij een naam, en TOEN WAS HET BIJNA METEEN GOED. EN DE TWEEDE KEER RADEN WAS GOED

Het was ook zijn favo naam, uit duizenden namen he! Dus nu moeten we een baby.
Verwijderd
Citaat:
Verrader
Verwijderd
Heb je nou al eens msn para?
Oud 28-09-2011, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Ja het is ook gewoon Noedel.

De naam voor mijn dochter is geheim, maar hij wilde hem per se weten.

Toen noemde hij een naam, en TOEN WAS HET BIJNA METEEN GOED. EN DE TWEEDE KEER RADEN WAS GOED

Het was ook zijn favo naam, uit duizenden namen he! Dus nu moeten we een baby.
Ik heb geen favoriete naam en ik voel me altijd een beetje een loser dat ik dat niet heb. Maar ja ik wil ook geen baby.
Oud 28-09-2011, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Heb je nou al eens msn para?
Nee Hoewel iemand me laatst een installer heeft toegemaild die het schijnbaar wél gewoon hoort te doen op mijn systeem, bedenk ik me opeens, dus wacht, even kijken of hij het doet.
Oud 28-09-2011, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Dan weet ik wie

Oh hm. Ik denk dat we kapot zijn
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHH. Ik ga mijn mening gewoon herzien. Wie weet vind ik zwart in combinatie met heel veel dingen op jou ook wel niet staan, zonder dat ik het wist.

Citaat:
En ik mag je ook al niet zoenen zaterdag
Je weet vast wel iets over alcohol en weinig massa en tijd die verstrijkt en zo, doe er je voordeel mee.
Oud 28-09-2011, 22:49
Verwijderd
Citaat:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHH. Ik ga mijn mening gewoon herzien. Wie weet vind ik zwart in combinatie met heel veel dingen op jou ook wel niet staan, zonder dat ik het wist.

Je weet vast wel iets over alcohol en weinig massa en tijd die verstrijkt en zo, doe er je voordeel mee.

Ik hou weer van je
Oud 28-09-2011, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Nee Hoewel iemand me laatst een installer heeft toegemaild die het schijnbaar wél gewoon hoort te doen op mijn systeem, bedenk ik me opeens, dus wacht, even kijken of hij het doet.
Haha, uit dat mailtje:

Citaat:
Mocht het niet werken, dan hoor ik het wel, misschien zit er dan wel weer een bitje scheef.
Hij heeft het zelf gefixt, dat was ik vergeten. Die knul snapt computers op moleculair niveau, figuratief gesproken.
Oud 28-09-2011, 22:53
Verwijderd
Avond
Oud 28-09-2011, 22:53
Verwijderd
Citaat:

Ik hou weer van je
Oud 28-09-2011, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Oud 28-09-2011, 22:57
Verwijderd

Oud 28-09-2011, 23:08
Verwijderd
Ik houd zo van The Yogscast.

Supersaai voor iedereen die geen Minecraft speelt Maar dat muziekje in het begin, ik word er helemaal giechelig van, want hij betekent dat er een nieuw filmpje is om te kijken.
Oud 28-09-2011, 23:08
Verwijderd
Nou dan moeten we maar pm'en. Ik denk eigenlijk dat je sowieso leuker bent om mee te pm'en dan te msnen, maar ik weet niet echt waar ik dat op baseer.
Oud 28-09-2011, 23:13
Verwijderd
Ik heb nog geen zin om te gaan slapen eigenlijk. Maar er is ook niets om te doen
Oud 28-09-2011, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Serieus Dobermann, denk je nou werkelijk dat ik me drukmaak over dat ik er niet leuk genoeg uitzie ofzo op een begrafenis??
Ik zie jou voor álles aan. En zeg nou zelf; je blijft maar doordrammen over wat je aan moet en wat niet
Oud 28-09-2011, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Ik zie jou voor álles aan. En zeg nou zelf; je blijft maar doordrammen over wat je aan moet en wat niet
Dan mag je je beeld over mij weleens gaan bijstellen.

Ik maak me enkel druk over of ik wil netjes genoeg voor de dag kan komen. Dat lijkt me alleen maar voor me pleiten.
Oud 28-09-2011, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Nou dan moeten we maar pm'en. Ik denk eigenlijk dat je sowieso leuker bent om mee te pm'en dan te msnen, maar ik weet niet echt waar ik dat op baseer.
Ik ben verschrikkelijk leuk om mee te MSN'en! Vraag maar aan Noedel. Onee, die is op vakantie. Aan Q dan.

Maar ik kan wel maar één gesprek tegelijkertijd hebben op MSN, dus eigenlijk is het maar goed dat ik het niet meer heb, want voor je 't weet spreek je leuke mensen heel lang niet (vanwege andere leuke mensen), of men gaat zich verwaarloosd voelen ofzo. Of je praat een tijdje heel veel met iemand en dan kom je opeens avondenlang nauwelijks aan andere dingen toe. Het forum leent zich veel meer voor multitasken, wat gesprekken betreft.
Oud 28-09-2011, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Ik ben verschrikkelijk leuk om mee te MSN'en! Vraag maar aan Noedel. Onee, die is op vakantie. Aan Q dan.

Maar ik kan wel maar één gesprek tegelijkertijd hebben op MSN, dus eigenlijk is het maar goed dat ik het niet meer heb, want voor je 't weet spreek je leuke mensen heel lang niet (vanwege andere leuke mensen), of men gaat zich verwaarloosd voelen ofzo. Of je praat een tijdje heel veel met iemand en dan kom je opeens avondenlang nauwelijks aan andere dingen toe. Het forum leent zich veel meer voor multitasken, wat gesprekken betreft.
Oke oke, maar zo kom ik er natuurlijk nooit achter
Oud 28-09-2011, 23:19
Verwijderd
Volgens mij heb ik maar drie forummers van de kantine op msn. Panda bro, Para en mmm. Listo! Edit: neeeee ook quis natuurlijk!
Oud 28-09-2011, 23:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ging net mijn portemonnee opruimen, want ik heb een nieuwe, en het was net een reis door de laatste 3 jaar van mijn leven treinkaartjes, bioscoopkaartjes, bananenclubkaartjes, visitekaartjes en blijkbaar spaar ik primera- en schoenenreuszegels
Oud 28-09-2011, 23:20
Verwijderd
Ik wist helemaal niet dat zo veel mensen nog msn gebruikten echt superveel mensen die ik ken die hebben het niet meer
Oud 28-09-2011, 23:20
Verwijderd
ik vind msn niet leuk.
Oud 28-09-2011, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Ik wist helemaal niet dat zo veel mensen nog msn gebruikten echt superveel mensen die ik ken die hebben het niet meer

Raar dat ik me daarover verbaas, want Facebook en stuff heb ik ook niet, maar msn. Dat is wel zo makkelijk. Als je even iemand wil aanspreken over iets.
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heb ik maar drie forummers van de kantine op msn. Panda bro, Para en mmm. Listo! Edit: neeeee ook quis natuurlijk!
Maar we hebben nog nooit gepraat. Ik voegde je toentertijd toe omdat ik dacht nooit meer op het forum te komen en het zonde vond als ik je nooit meer zou spreken. En dat ging toen weer even anders.
Verwijderd
msn is een prima middel om mijn sociale leven nog enigszins in stand te houden als ik daar eigenlijk te druk voor ben en voor vuige forumroddels natuurlijk.
Oud 28-09-2011, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Maar we hebben nog nooit gepraat. Ik voegde je toentertijd toe omdat ik dacht nooit meer op het forum te komen en het zonde vond als ik je nooit meer zou spreken. En dat ging toen weer even anders.
Nee klopt ik denk ook altijd dat mensen zich beledigd voelen als ik niet tegen ze terugpraat maar ik zou zoiets als msn veel meer als prikbord willen gebruiken. Niet als praatmiddel. En toen werd facebook geboren!
Oud 28-09-2011, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Oke oke, maar zo kom ik er natuurlijk nooit achter
Heb je Skype? Dat ga ik binnenkort installeren, want Uice heeft geen huistelefoon en gratis bellen > mobiel bellen. Maar je kunt Skype ook gebruiken om mee te chatten, dus het is best een aardig MSN-alternatief volgens mij
Oud 28-09-2011, 23:25
Verwijderd
sann heeft mij ooit skype nog uit weten te leggen!
Oud 28-09-2011, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Heb je Skype? Dat ga ik binnenkort installeren, want Uice heeft geen huistelefoon en gratis bellen > mobiel bellen. Maar je kunt Skype ook gebruiken om mee te chatten, dus het is best een aardig MSN-alternatief volgens mij
Ja natuurlijk heb ik skype! Oh leuk! En als ik dan te lui ben om te typen kan ik gewoon tegen je praten. Prrrrima
Oud 28-09-2011, 23:27
Verwijderd
Citaat:
sann heeft mij ooit skype nog uit weten te leggen!
Oh ja! He ik denk dat ik nu weet van wie de skypenaam is waarvan ik steeds niet weet wie het is
Oud 28-09-2011, 23:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maar Sanne kan niet praten en typen tegelijk

Ik ben pasta aan het maken, heb nu pas honger, en ik wacht nog tot mijn pa gaat zeuren dat het geen tijdstip is om eten te maken en what not
Oud 28-09-2011, 23:30
Verwijderd
gvd, feministenwijf bij P&W:

'Ik zit me af te vragen of de eurocrisis er ook was geweest als er meer vrouwelijke staatshoofden en ministers waren geweest'.

ga koken mens
Oud 28-09-2011, 23:31
Verwijderd
Feminisme vind ik aan de ene kant wel goed, aan de andere kant vind ik het gezeur ben ik even blij dat ik er niet mee te maken heb
Verwijderd
Citaat:
Oh ja! He ik denk dat ik nu weet van wie de skypenaam is waarvan ik steeds niet weet wie het is
wat is mijn skypenaam eigenlijk
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Pippeloen naamzoek, YouTube de dolfinarium reclame even, die met Dora en diego fandagen misty <3
Oud 28-09-2011, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Feminisme vind ik aan de ene kant wel goed, aan de andere kant vind ik het gezeur
Tot ongeveer de jaren 70 ofzo was het best prima, en ook nog wel nodig enzo, maar hedendaags (westers) feminisme vind ik ontzettend gezeur.
Oud 28-09-2011, 23:32
Verwijderd
Ja. Daarom heb ik er geen last van

Ik krijg alleen maar te maken met dingen als dat koningen hun dochters uithuwelijkten. Of hoog-priesteres maakten, dat kon ook nog. Lekker makkelijk hoefde je als meisje in ieder geval niet na te denken.
Oud 28-09-2011, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Maar Sanne kan niet praten en typen tegelijk

Ik ben pasta aan het maken, heb nu pas honger, en ik wacht nog tot mijn pa gaat zeuren dat het geen tijdstip is om eten te maken en what not
ik kan eigenlijk uberhaupt niet multitasken. Ik kan me wel heel goed afsluiten voor dingen trouwens, zodat ik bijv. wel m'n werk kan doen als iemand tegen me zit te praten. Dan hoor ik het gewoon echt niet.
Verwijderd
Citaat:
wat is mijn skypenaam eigenlijk
Ik kom hier morgen even op terug, want ik heb even geen zin in skype.
Verwijderd
M'n ex-schoonmoeder had de Opzij. Toen mocht ik haar meteen minder
Oud 28-09-2011, 23:37
Verwijderd
Over kutfeminisme gesproken, supergrappig dit:

Oud 28-09-2011, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Tot ongeveer de jaren 70 ofzo was het best prima, en ook nog wel nodig enzo, maar hedendaags (westers) feminisme vind ik ontzettend gezeur.
Hedendaags Westers feminisme is exact hetzelfde als het feminisme van toen. Iedereen vindt nog steeds dat vrouwen gewoon moeten kunnen werken, stemmen, etc. Je hebt alleen een paar schreeuwerige wijven die de stroming een slechte naam geven, terwijl wat zij zeggen nauwelijks lijkt op waar feminisme op slaat.

Een beetje als met geloof en fundamentalisme, eigenlijk.
Oud 28-09-2011, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Hedendaags Westers feminisme is exact hetzelfde als het feminisme van toen. Iedereen vindt nog steeds dat vrouwen gewoon moeten kunnen werken, stemmen, etc. Je hebt alleen een paar schreeuwerige wijven die de stroming een slechte naam geven, terwijl wat zij zeggen nauwelijks lijkt op waar feminisme op slaat.

Precies, plus dat er ook meerdere stromingen binnen het feminisme zijn. Radicaal feminisme is kut, feminisme an sich niet. En zo'n koe die gaat speculeren over ''what if er meer vrouwen zus en zo?'' is gewoon een slechte vertegenwoordiger, maar dat maakt het feminisme as such nog niet slecht.
Oud 28-09-2011, 23:41
Verwijderd
Citaat:

Als er nu geen feministische stroming meer bestaat, denk je dan dat het vrouwenkiesrecht meteen opgeheven zal worden, of dat geen vrouw meer aan de bak komt?
Een hoop fanatieke feministen doen nog steeds alsof er ontzettend veel is om voor te strijden en dat is gewoon onzin.
Oud 28-09-2011, 23:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Godver, avond van mn leven [lang verhaal]
Spoiler
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten