| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
De naam voor mijn dochter is geheim, maar hij wilde hem per se weten. Toen noemde hij een naam, en TOEN WAS HET BIJNA METEEN GOED. EN DE TWEEDE KEER RADEN WAS GOED ![]() Het was ook zijn favo naam, uit duizenden namen he! Dus nu moeten we een baby. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik hou weer van je
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Hij heeft het zelf gefixt, dat was ik vergeten. Die knul snapt computers op moleculair niveau, figuratief gesproken.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik maak me enkel druk over of ik wil netjes genoeg voor de dag kan komen. Dat lijkt me alleen maar voor me pleiten. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik kan wel maar één gesprek tegelijkertijd hebben op MSN, dus eigenlijk is het maar goed dat ik het niet meer heb, want voor je 't weet spreek je leuke mensen heel lang niet (vanwege andere leuke mensen), of men gaat zich verwaarloosd voelen ofzo. Of je praat een tijdje heel veel met iemand en dan kom je opeens avondenlang nauwelijks aan andere dingen toe. Het forum leent zich veel meer voor multitasken, wat gesprekken betreft. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Raar dat ik me daarover verbaas, want Facebook en stuff heb ik ook niet, maar msn. Dat is wel zo makkelijk. Als je even iemand wil aanspreken over iets. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik voegde je toentertijd toe omdat ik dacht nooit meer op het forum te komen en het zonde vond als ik je nooit meer zou spreken. En dat ging toen weer even anders.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik denk ook altijd dat mensen zich beledigd voelen als ik niet tegen ze terugpraat maar ik zou zoiets als msn veel meer als prikbord willen gebruiken. Niet als praatmiddel. En toen werd facebook geboren!
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een beetje als met geloof en fundamentalisme, eigenlijk. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een hoop fanatieke feministen doen nog steeds alsof er ontzettend veel is om voor te strijden en dat is gewoon onzin. |
|
![]() |
|
|