als ik bij vreemden ben dan ben ik echt stil. Dan den ken mensen dat ik verlegen ben en dat is niet zo. Zelfs mijn mentor wilde me op een faalangst cureses zetten omdat ze me zo vond.
Als ik zenuwachtig of onzeker ben kan je dat merken aan de manier waarop ik beweeg, trouwens. Op de hitlernarymeet zei iemand rond twaalven - ik weet niet meer wie, Para ofzo - dat ik me opeens heel anders bewoog, rustiger. Ik vond het best wel grappig dat iemand dat toen gezien had. Al kwam het ook omdat ik toen moe was.
als ik bij vreemden ben dan ben ik echt stil. Dan den ken mensen dat ik verlegen ben en dat is niet zo. Zelfs mijn mentor wilde me op een faalangst cureses zetten omdat ze me zo vond.
Maar ik neem aan dat je stil bent omdat je bij vreemden dus verlegen bent? Waarom zou je anders stil zijn?
Ben gestopt met mijn proeftijd door-to-door sales, donateurs werven, omdat het een kutbaan was en ik na de tweede dag al helemaal geen zin had om er ooit nog weer heen te gaan.
Ben gestopt met mijn proeftijd door-to-door sales, donateurs werven, omdat het een kutbaan was en ik na de tweede dag al helemaal geen zin had om er ooit nog weer heen te gaan.